Verlanglijstje Telefoon +3225 / 886971

Calvin Klein Deep Euphoria - een spannende ervaring voor alle zintuigen.

Calvin Klein Deep Euphoria is een chypriotische bloemengeur voor vrouwen uit 2016. De zeer vrouwelijke samenstelling betovert alle zintuigen met betoverende, gepassioneerde accenten. Ze lijkt bedwelmend sensueel, zelfverzekerd en een beetje provocerend. De topnoot opent de geur verfrissend met de aroma's van mandarijnblad en witte peper. Het wordt gedragen door een zuivere zeewind. Cascalone, een fijne aquatische essence, geeft het parfum een verkwikkende frisheid.

De hartnoot is pure sensualiteit. Zwarte roos, pioenroos, Arabische jasmijn en geranium vormen samen een opwindende sensuele geur, een fantastische extase van intense, zoet-aromatische bloemengeuren. Cascalone en zwarte peper uit de topnoot geven de dans van de bloemen gewichtloosheid en de frisheid van een zomerochtend.

Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:

In de basisnoot zet muskus de toon, bijgestaan door de zoete bosgeur van patchoeli en fijne houtachtige noten. Het muskusaroma versterkt de bloemengeuren en geeft ze zachtheid, warmte en diepte. Dit geeft de geur veel charme en vrouwelijke elegantie. De uitstekende aroma's en essenties van de hoogste kwaliteit maken de geur bijzonder duurzaam. Zelfs na uren is de bloemenfantasie nog niet voorbij.

Twee meesters van prachtige geuren - de parfumeurs

De parfumeurs van de fascinerende geurcompositie van Calvin Klein Deep Euphoria Honorine Blanc en Ann Gottlieb.

Honorine Blanc werd geboren in Libanon en kwam op 16-jarige leeftijd naar Parijs. Na haar studie wiskunde en scheikunde bezocht ze het beroemde Instituut voor Parfumerie en Cosmetica in Versailles. Enkele jaren later verhuisde Honorine Blanc naar New York naar de meesterparfumeur Sophia Grojsman.

Momenteel sieren 75 parfumcomposities voor toonaangevende merken wereldwijd de lijst met parfums van Honorine Blanc. Ze heeft ook een aantal mode geuren voor kunstenaars zoals Lady Gaga, Britney Spears, Beyoncé, Jennifer Lopez en Katy Perry. Na Encounter, Encounter Fresh and Obsessed for Woman is het vierde engagement van de parfumkunstenaar voor het labelCalvin Klein Deep Euphoria Calvin Klein .

De pure, frisse zeetonen van Cascalone verrijken de topnoot van Calvin Klein Deep Euphoria . Honorine Blanc is een enthousiaste zeiler. Ze wil net zo vrij zijn als op zee in de creatie van haar parfums. Als ze aan geuren werkt, zegt Honorine Blanc van zichzelf, wil ze nieuwe terreinen verkennen zonder regels en voorschriften. Ze houdt van uitdagingen en is graag een beetje provocerend.

Na haar studie in Revlon werd Ann Gottlieb zes en een half jaar lang door de legendarische Estée Lauder zelf ingewijd in de geheimen van de prachtige geuren. Na gewerkt te hebben voor de labels Elizabeth Arden en Ralph Lauren, richtte ze in 1983 haar eigen bedrijf op. Ann Gottlieb heeft een langdurige samenwerking met het merkCalvin Klein . Calvin Klein Deep Euphoria Dit is nu al de tiende geur die ze voor het label heeft samengesteld. Ann Gottlieb heeft verschillende prijzen ontvangen voor haar creaties en haar invloed op de parfumindustrie: de Achiever Award van Cosmetic Executive Women in 2002, de Living Legend Award van de American Perfume Society in 2004 en de prestigieuze Circle of Champions Award van de Fragrance Foundation in 2006.

Extravagant design voor een heel speciale geur - de fles

Het flesje Calvin Klein Deep Euphoria is net zo fascinerend in vorm en kleur als de geur zelf. De amorfe contouren van de fles, in combinatie met de diepe diepe glans van Bordeaux rood, geven een voorproefje van de bedwelmende bloemengeuren van het parfum. De onderkant van de fles is gebogen en maakt de fles dansen. De contouren taps toelopen in de richting van de flessenhals met hetzelfde momentum. Een zeer lange sluiting in dezelfde kleur geeft de vormen een schitterende harmonie. Het wordt niet gestoord door een etiket. De namen van het etiket en de geur bevatten eenvoudige letters op de sluiting.

De ontwerper van de unieke fles van Calvin Klein Deep Euphoria is Fabien Baron, de artdirecteur van Calvin Klein. De Fransman woont al sinds 1982 in New York, waar hij naam maakt met zijn ontwerp van het tijdschrift New York Woman. Naast zijn betrokkenheid bij Calvin Klein omvat zijn select cliënteel ook beroemde labels als Armani, Dunhill en Miu Miu Miu. Baron ontwerpt meubels, flacons en advertentiecampagnes.

Een droom vol bedwelmende fantasieën - de reclamecampagne

De Australische actrice Margot Robbie is het gezicht van de Calvin Klein Deep Euphoria-campagne. Calvin Klein was onder de indruk dat de 26-jarige sensualiteit en elegantie combineert in haar persoonlijkheid.

De commercial, geregisseerd door Trey Liard, focust op het opwindende, extatische karakter van het parfum. Margot Robbie poseert in een sequinieuze paarse jurk op een bordeaux fluwelen bank. Ze past de geur toe en een fascinerende, dromerige fantasie begint. Ze loopt door een lange gang met veel deuren. Afwisselend draagt ze de sensuele paarse avondjurk en een zeer zelfbewuste zwarte broekpak. Achter elke deur die ze opent, wacht een ander landschap: bedwelmende partijen die baden in roze licht en erotische saamhorigheid met een man. Tot slot wordt de actrice wakker liggend op de fluwelen bank uit de vergiftiging van fantasieën.

De fles wordt gepresenteerd met een erotisch fluisterende stem: Calvin Klein Deep Euphoria. De plek symboliseert de geur in 30 seconden op een indrukwekkende manier. Het legt niet alleen de kleur van de fles vast, maar verbeeldt ook vakkundig de bedwelmende geurfantasieën. Het manuscript van Trey Liard, wiens creatieve bureau in New York samenwerkt met de meest gerenommeerde labels, is indrukwekkend gedemonstreerd.

De foto's van de campagne zijn ook gebaseerd op Margot Robbie. Voor de foto's was de Britse cultfotograaf Craig McDean te winnen. Hij brengt de scènes op dezelfde manier als de commercial. De actrice poseert in een paarse paillettenjurk op de bordeaux fluwelen bank. Achter haar, leunend op haar rug, een sportieve jonge man met een naakte romp waarvan het hoofd verborgen blijft. Tot slot staat het flesje met het parfum op de voorgrond. Net als de commercial zijn ook de foto's ideaal voor jonge, zelfbewuste klanten.