Verlanglijstje Telefoon +3225 / 886971

Calvin Klein Deep Euphoria - een spannende ervaring voor alle zintuigen.

Calvin Klein Deep Euphoria is een Cyprically floral women's fragrancevan het jaar 2016. De zeer vrouwelijke compositie betovert alle zintuigen met verleidelijke, gepassioneerde accenten. Ze komt bedwelmend sensueel, zelfverzekerd en een beetje provocerend naar voren. De topnoot opent de geur verfrissend met de aroma's van mandarijn blad en witte peper. Het wordt gedragen door een pure zeebries. Cascalone®, een fijn aquatische essentie, geeft het parfum een revitaliserende levendigheid.
De hartnoot is puur sensualiteit. Zwarte roos, pioenroos, pioenroos, Arabische jasmijn en geranium verenigen zich om een bedwelmend sensueel sensuele geur toe te laten, een fantastische extase van intense, zoet aromatische bloemengeurtjes. Cascalone® en zwarte peper van de top noot geven de dans van bloemen gewichtloosheid en de frisheid van een zomermorgen.
Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:
In de basisnoot bepaalt muskus de toon, geholpen door de zoete bosgeur Patchouli en fijne houtachtige noten. Het muskusaroma intensiveert de bloemengeuren en geeft ze zachtheid, warmte en diepte. Dit geeft de geur veel charme en vrouwelijkheid. Uitstekende aroma's en essences van de hoogste kwaliteit maken deze geur bijzonder duurzaam. Zelfs na uren is de fantasie van de bloem nog niet voorbij.

Twee meesters van prachtige geuren - de parfumeurs

De parfumeurs van Calvin Klein Deep Euphoria's fascinerende geursamenstelling zijn Honorine Blanc en Ann Gottlieb.
Honorine Blanc werd geboren in Libanon en kwam op 16 jarige leeftijd naar Parijs. Na haar studie wiskunde en scheikunde bezocht ze het beroemde Instituut voor parfumerie en cosmetica in Versailles. Een paar jaar later vertrok Honorine Blanc naar New York om de meester parfumeur Sophia Grojsman te worden.
Momenteel staan wereldwijd 75 parfumcomposities voor toonaangevende merken op de lijst van parfums van Honorine Blanc. Ze heeft ook verschillende modegeuren gemaakt voor artiesten als Lady Gaga, Britney Spears, Beyoncé, Jennifer Lopez en Katy Perry. Na Encounter, Encounter Fresh en Obsessed for Woman, is Calvin Klein Deep Euphoria de vierde engagement van de parfumkunstenaar voor het label Calvin Klein.
De zuivere, frisse marinetonen van Cascalone® verrijken de topnoot van Calvin Klein Deep Euphoria niet toevallig. Honorine Blanc is een enthousiaste zeeman. Bij het maken van haar parfums wil ze net zo vrij zijn als op zee. Wanneer ze werkt aan parfums, zegt Honorine Blanc van zichzelf, wil ze nieuwe gebieden verkennen vrij van regels en richtlijnen. Ze houdt van uitdagingen en is graag een beetje provocerend.
Ann Gottlieb leerde na haar studie in Revlon zesenhalf jaar lang de geheimen kennen van prachtige geuren door de legendarische Estée Lauder zelf. Na te hebben gewerkt voor de labels Elizabeth Arden en Ralph Lauren richtte ze in 1983 haar eigen bedrijf op. Ann Gottlieb heeft een langdurige samenwerking met het merk Calvin Klein. Calvin Klein Deep Euphoria is al de tiende geur die ze voor het label componeerde. Ann Gottlieb heeft talloze prijzen ontvangen voor haar creaties en haar invloed in de parfumindustrie: de Achiever Award 2002 van Cosmetic Executive Women, de American Parfume Society Living Legend Award 2004 en de prestigieuze Circle of Champions Award 2006 van de Fragrance Foundation.

Extravagant design voor een heel speciale geur - de fles

Het flesje Calvin Klein Deep Euphoria is net zo fascinerend in vorm en kleur als de geur zelf. De amorfe contouren van de fles, in combinatie met de diepe diepe glans van Bordeaux rood, geven een voorproefje van de bedwelmende bloemengeuren van het parfum. De onderkant van de fles is gebogen en maakt de fles dansen. De contouren taps toelopen in de richting van de flessenhals met hetzelfde momentum. Een zeer lange sluiting in dezelfde kleur geeft de vormen een schitterende harmonie. Het wordt niet gestoord door een etiket. De namen van het etiket en de geur bevatten eenvoudige letters op de sluiting.
De ontwerper van de unieke fles van Calvin Klein Deep Euphoria is Fabien Baron, de artdirecteur van Calvin Klein. De Fransman woont al sinds 1982 in New York, waar hij naam maakt met zijn ontwerp van het tijdschrift New York Woman. Naast zijn betrokkenheid bij Calvin Klein omvat zijn select cliënteel ook beroemde labels als Armani, Dunhill en Miu Miu Miu. Baron ontwerpt meubels, flacons en advertentiecampagnes.

Een droom vol bedwelmende fantasieën - de reclamecampagne

De Australische actrice Margot Robbie is het gezicht van de Calvin Klein Deep Euphoria-campagne. Calvin Klein was onder de indruk dat de 26-jarige sensualiteit en elegantie combineert in haar persoonlijkheid.
De commercial, geregisseerd door Trey Liard, focust op het opwindende, extatische karakter van het parfum. Margot Robbie poseert in een sequinieuze paarse jurk op een bordeaux fluwelen bank. Ze past de geur toe en een fascinerende, dromerige fantasie begint. Ze loopt door een lange gang met veel deuren. Afwisselend draagt ze de sensuele paarse avondjurk en een zeer zelfbewuste zwarte broekpak. Achter elke deur die ze opent, wacht een ander landschap: bedwelmende partijen die baden in roze licht en erotische saamhorigheid met een man. Tot slot wordt de actrice wakker liggend op de fluwelen bank uit de vergiftiging van fantasieën.
De fles wordt gepresenteerd met een erotisch fluisterende stem: Calvin Klein Deep Euphoria. De plek symboliseert de geur in 30 seconden op een indrukwekkende manier. Het legt niet alleen de kleur van de fles vast, maar verbeeldt ook vakkundig de bedwelmende geurfantasieën. Het manuscript van Trey Liard, wiens creatieve bureau in New York samenwerkt met de meest gerenommeerde labels, is indrukwekkend gedemonstreerd.
De foto's van de campagne zijn ook gebaseerd op Margot Robbie. Voor de foto's was de Britse cultfotograaf Craig McDean te winnen. Hij brengt de scènes op dezelfde manier als de commercial. De actrice poseert in een paarse paillettenjurk op de bordeaux fluwelen bank. Achter haar, leunend op haar rug, een sportieve jonge man met een naakte romp waarvan het hoofd verborgen blijft. Tot slot staat het flesje met het parfum op de voorgrond. Net als de commercial zijn ook de foto's ideaal voor jonge, zelfbewuste klanten.