Geen resultaten Resultaat: Resultaten:
thuiswinkel gecertificeerd
Deze winkel is onafhankelijk gecertificeerd en biedt 30 dagen geld-terug-garantie Meer informatie

Wolfgang Joop wilde met JOOP! meer dan een modelabel creëren - hij wilde een lifestyle-label creëren dat niet alleen luxe en elegantie biedt, maar ook een zekere speelsheid en lichtheid die iedereen aanspreekt.

Meer info

Koop Joop! Parfum goedkoop

Meer info +

Een Joop! parfum: mysterieus, opwindend en bijzonder

Naast Karl Lagerfeld en Jil Sander geldt Wolfgang Joop als de Duitse ontwerper bij uitstek. De jetsetter en zijn label zijn wereldwijd bekend. Of het nu gaat om Monaco, Las Vegas, Londen of Berlijn - iedereen die de spannende wereld van de geuren kent en ervan houdt, kan het lifestyle-etiket Joop! niet negeren.

Wolfgang Joop ontwierp en bracht zijn creaties zeer succesvol op de markt toen hij in 1987 het label Joop! oprichtte. Het is dus bijna vanzelfsprekend dat eind jaren '80 ook een parfumcollectie wordt opgenomen in de Joop! modewereld. Sindsdien zijn er steeds weer bijbehorende licenties verleend, waardoor parfumeurs prachtige geuren voor het label kunnen creëren. Zo opereert Joop! niet alleen in de pure modebranche en verwent het de ogen met chique, weelderige en toch elegante creaties van de meest uiteenlopende stoffen, de neuzen van de liefhebbers van het merk Hamburg worden betoverd door de aantrekkelijke en exquise geurcomposities. Van top tot teen gekleed in Joop! en bovendien verpakt met een delicaat en mysterieus parfum - hoe kan men luxe mooier omschrijven?

Van Potsdam naar de wijde wereld

Toen Wolfgang Joop in 1944 in Potsdam het licht zag in de omstandigheden van de middenklasse, had niemand voorzien dat hij de modeontwerper en creatieve kunstenaar zou worden die wereldwijd bekend staat als de "Pruisische Designer". De toekomstige beroemdheid van de modewereld brengt zijn jeugd door op het landgoed van zijn grootouders voordat hij in 1944 met zijn ouders naar Braunschweig verhuist. Weg van het plattelandsleven aan de rand van Sanssouci kwam de kunst voor hem steeds meer op de voorgrond. Restauratie en vormgeving bezetten de puber, hij breekt eindelijk de studies af die zijn vader heeft gestart om reclamepsycholoog te worden, want Wolfgang Joop heeft grotere plannen.

Het etiket met het uitroepteken

Ongebruikelijke bontcreaties, de typische belettering met het uitroepteken en, eind jaren '80, een parfumlijn met zeer bijzondere geuren voor mannen en vrouwen hebben altijd het leven van de Duitse ontwerper bepaald. Het feit dat vooral de geuren zo populair zijn, is te danken aan hun uniciteit. Joop! heeft de mysterieuze, vrouwelijke en even krachtige mannelijke dynamiek gevangen in kleine flacons.

Een Joop! parfum is goedkoop, maar toch exclusief, spannend, mysterieus en bijzonder. Verschillende Joop! parfums creëren de bijpassende perceptie van elke outfit van de ontwerper over het waarschijnlijk meest gevoelige zintuig. De parfums van de verschillende productlijnen weerspiegelen de complexiteit van de ontwerper.

Joop! Parfums - de vrouwengeuren overtuigen

Een Joop! parfum vindt de wereld van de vrouw opnieuw uit met zijn weelderige geuren. De dame als mysterieuze verleidster, als een onstuitbaar wezen gemaakt van delicate geuren en sterke, houtachtige nuances is de focus van de onvergelijkbaar intense parfumlijnen. Joop! boeit in één oogopslag met de volgende vrouwengeuren:

-Le Bain

-Allemaal over Eva

-Miss Wild

-Thrill Woman

-Giet Femme

Bekend en geliefd bij de dames is vooral de lijn Joop! Le Bain. Delicate magnolia geuren en de zoetheid van lychees strelen en verwennen de zintuigen.

Even verleidelijk en zelfs een tikkeltje verfijnder en provocerend is de Joop! geur All About Eve. Hier wordt naast vanille en sappige appelgeur een component van zoete kaneel en gedurfde jasmijn toegevoegd. Joop! begrijpt als geen ander hoe je sensualiteit en vrouwelijkheid kunt vastleggen in geurcreaties en hoe je de wereld van de vrouw nog verleidelijker en romantischer kunt maken.

De geur rond de serie Miss Wild is ook gebaseerd op de fruitige zoetheid van mandarijn, gekoppeld aan roze peper en frisse sinaasappelgeur. Maar hier ligt de focus niet op de dame van de wereld, de soevereine femme fatale, maar op de jonge, wilde rebel die noch de dood noch de duivel vreest. Daarom kunt u dit Joop! parfum ook goedkoop kopen.

Uitzonderlijke geurcreaties voor mannen

Even sensueel, maar met een tintelende sensatie en vol mannelijke charme, ziet Joop! de geuren die de wereld van stoere kerels, zakenmensen en de aardige buurman beschrijven. Wie wil kan online een Joop! parfum kopen - voor de heer van de wereld, de eeuwige verleider, de avonturier die risico's neemt en de actieve sportfanaat:

-Nachtvlucht

-Thrill Man

-Homme

-Homme Sport

-Homme Wild

-Homme Extreem

-Go

-sprong

Spannend en bijna magisch is de donkerblauwe fles van de geur Nightflight, bezaaid met sterren. Een vlucht door de nacht belooft boeiende ervaringen, en de aromatische magie van de duisternis van fruitige en fijne kruidige componenten, gekoppeld aan een vleugje amber vangt de magie van het late uur als geen ander Joop! parfum.

Je kunt ook over magie praten met de Joop! geur Thrill. Kick, thrill en provocatie waft rond dit parfum. Lavendel, ceder en amber creëren een aura van opwindende sexappeal en geven de drager durf en onconventionele durf. Thrill is ook verkrijgbaar als een speelse en romantische geur voor vrouwen, en de twee Joop! geuren creëren samen een harmonieuze noot die samenhorigheid en durf à la Bonnie & Clyde oproept.

Een succesvol merk - zelfs zonder de oprichter

Sinds het begin van de jaren negentig is Joop! een licentiebedrijf dat zelf geen producten vervaardigt, maar er wel licenties voor verleent. Een van de eerste was de parfumvergunning voor het huis van Lancaster/Coty. Het parfumbedrijf Coty is vandaag de dag nog steeds verantwoordelijk voor het parfumportfolio van Joop!. Wolfgang Joop zelf werkt sinds 2001 niet meer voor het label. En iedereen die op zoek is naar Joop! parfum online weet dat de modeontwerper nu geuren presenteert onder zijn volledige naam - wat voor enige verwarring kan zorgen.

De Holy Fashion Group staat nu achter Joop!. Naast de herenmode hebben Joop! parfums altijd een groot deel van de inkomsten gevormd. Daarom wordt ook de marketing rond de geurcreaties zorgvuldig gepland en uitgevoerd. Trouw aan het motto "sex sells" zijn de commercials voorzien van goed gebouwde en goed uitziende hoofdrolspelers. Six-pack, lange manen en weinig kleding - zo verkoopt Joop! zijn geuren en onderstreept het de sensualiteit en de seksuele aantrekkingskracht die op de voorgrond staan van Joop! parfum.

Modieuze accenten als geuren en in de garderobe

Het kopen van een Joop! parfum online is een makkie, en of het nu voor Kerstmis, Pasen of een andere gelegenheid is, een Joop! geur is een welkom en begeerd geschenk. De parfums verrukken het bijzondere beeld dat ze creëren. Van glamour tot sensualiteit tot een opstandige flair, een Joop! parfum geeft altijd een bijzondere uitstraling. Vooral de door Peter Schmidt ontworpen flacons zijn echte blikvangers in de badkamer of op het speciaal ontworpen parfumrek. Natuurlijk is het meer de inhoud die telt, en Joop! geuren zijn kleine meesterwerkjes die vreugde brengen aan de drager - en ook aan de mensen om hen heen.

Beoordeling +

Aandeel positieve beoordelingen voor Joop! met vier sterren of meer
4,95 uit 5 sterren — op basis van 23 klant adviezen
Commentaar van Therk1997
Perfecte bescherming

Ik kan alleen maar zeggen dat deze stick mij heeft overtuigd. Hij beschermt, verzorgt en ruikt ook nog heerlijk. Een stick die mij niet laat transpireren!

Commentaar van Poeshered
Joop!

Heerlijke set van Joop. De shower gel is met deze prijs vrijwel gratis. En heel erg lekker om ;s morgens te gebruiken!

Commentaar van Poemoss
Wild 's morgens

Wild 's morgens maakt mij meteen wakker en geeft me goede zin voor de hele dag. De bijpassende geur erbij en er kan niets meer foutgaan!

Herenparfum +

De claim van het JOOP! huis voor zijn mannengeuren is elegante individualiteit. De herengeuren zijn van hoge klasse en zijn gericht op mannen die niet alleen goede kwaliteit belichamen, maar ook elegantie en passie.

Joop! Herengeur - fascinerende noten van de actieve man

Wolfgang Joop, de meest succesvolle Duitse ontwerper naast Karl Lagerfeld en Jil Sander, richtte in 1986 samen met Lancaster manager Herbert Frommen Joop! GmbH in Hamburg op. Naast mode en accessoires lanceerde het label in 1987 zijn eerste parfum: het damesparfum Joop! Femme. Momenteel kan het label, waarvan de oprichter begin 2000 is vertrokken, terugblikken op de presentatie van meer dan 40 parfums, de meerderheid voor mannen. Ze zijn bedoeld om de elegante Joop! outfits te vertegenwoordigen als geuren en om ze sensueel tastbaar te maken. Om de extravagante, fascinerende geurbeleving compleet te maken, worden ook deodorants en aftershave in dezelfde geurlijn aangeboden om het eau de toilette of eau de parfum te begeleiden. Geïnteresseerden kunnen deze artikelen en het brede aanbod van Joop! mannengeur online kopen.

Vier decennia van exquise Joop! parfum voor mannen

Joop! Parfum voor mannen is vol elegantie, vitaliteit en dynamiek. De geadresseerde is de actieve, zelfbewuste man wiens leven beweging is. Go and Jump zijn de namen van de meest succesvolle geurlijnen van het label Joop! voor mannen, naast Homme.

Het originele parfum Joop! Go uit 2006 onderstreept het extravagante, dynamische karakter van Joop! mannenparfum. Het opent met een onconventionele samenstelling van rabarber, bittere sinaasappel en piment. Het wordt vergezeld door kruidige cipressen en bloemige geuren van violet en bourbon geranium. Ze worden afgerond met balsemspar en sensuele zachte muskus. De zeer elegante Joop! mannengeur is een kundige geurinterpretatie van de mannenmode van het label.

Meer ongewone dragers van de Joop! mode geeft de buitengewone parfum Joop! Jump Electric Heat speciale uitstraling. De zeer mannelijke geur doet het goed met vier intense aroma's: taart zoete bittere sinaasappel, kruidige kardemom, wodka en patchoeli. Het is, net als alle lijnen van Joop! mannengeur, vele malen online beschikbaar.

Een populaire Joop! mannengeur uit 2017 heeft de betekenisvolle naam Wow. De campagne introduceert de geur als een geur die van een man een man maakt. De campagne introduceert ook de nieuwe getuigenis voor Joop! mannengeur: Sterrenmodel Swann de Falco. Olivier Dahan, regisseur van de met een Oscar bekroonde film La Vie en Rose, zet de scène voor de spot. Hij laat Swann de Falco zien die, na het aantrekken van de geur, verandert van een wilde man in een zeer elegante heer met veel charisma en charisma. Nog een reden om de speciale Joop! mannengeur online te kopen voor een goede prijs.

Voor de indrukwekkende geurlijn Joop! lanceerde Homme, het label maar liefst 15 spannende mannengeuren van 1989 tot 2016. Joop! Homme parfums verschijnen voornamelijk in het roze. Het motto van de campagne van 1989 voor het originele parfum, dat soms controversieel was, was dan ook "Man Wears Pink". Op het internet is er de mogelijkheid om deze fascinerende Joop! mannengeur goedkoop te kopen.

De Joop! mannengeur Jump verschijnt in diepblauwe flessen. De aromatische geur opent zeer kruidig met sterke essences van karwij en rozemarijn, vers opgepept met sappige grapefruit. In de hartnoot pakken koriander en heliotroop het thema op en ondersteunen een ongewone wodka-noot. Alleen in de basisnoot dragen tonkaboon, muskus en vetiver bij aan een harmonieuze zachtheid en warmte. Het is nog steeds mogelijk om deze Joop! geur voor mannen te kopen vandaag de dag.

Joop! Splash is een houtachtige aquatische Joop! geur voor mannen. Noten van bewegend, helder zeewater dragen de kruidige aroma's van koriander en kardemom. De zeebries waait ook met edele houtnoten van cederhout en sandelhout. Een bijzonder fascinerende Joop! geur voor mannen.

De pure levensvreugde voor elke man

Een Joop! mannengeur is veel meer dan alleen eau de toilette of eau de parfum. Joop! geuren zijn een uitdrukking van levensstijl, aantrekkelijkheid en zelfvertrouwen van de persoonlijkheid. Ze onderstrepen de mannelijke dynamiek en elegantie met eigenzinnige, moderne extravagante geurnoten. Gember, kardemom, kaneel en jeneverbes zijn de aromatische equivalenten van mannelijke vitaliteit en levensvreugde. Met de Homme-geurlijn spreekt het label Joop! ook de vrouwelijke kant van de man aan, die al lang zijn plaats heeft gevonden in het moderne zelfbewustzijn. Een Joop! mannengeur is fascinerend, verfijnd en volledig in lijn met de trend.

Damesparfum +

Exclusief en luxueus, maar toch voor elk wat wils - zo kunnen de damesgeuren van JOOP! worden omschreven. Sensuele creaties die vol zijn van vrouwelijke verleidelijkheid, maar toch net dat ietsje meer bieden.

Joop! Parfum voor vrouwen door de decennia heen

Het merk Joop! kan terugblikken op vier decennia geschiedenis. Opgericht in de jaren '80, is het label van de modeontwerper direct succesvol en kan het accenten leggen. Het is niet verwonderlijk dat het eerste Joop! vrouwenparfum al snel beschikbaar was. Sindsdien zijn deze een integraal onderdeel geworden van de parfumwereld. Sinds Wolfgang Joop in 2001 zijn aandelen in Joop! GmbH heeft verkocht, is hij niet meer betrokken bij de creatie van nieuwe parfums die onder de naam Joop! op de markt worden gebracht. Onder de naam "Wolfgang Joop" brengt hij nu zijn eigen creaties op de markt, waarbij de meester persoonlijk betrokken is en waarvan hij zegt dat ze "iets heel persoonlijks" zijn.

De Holy Fashion Group staat nu achter de merknaam Joop!. De geuren van het merk Joop! worden geproduceerd door de parfumgigant Coty, die de parfums altijd heeft ontworpen - in eerste instantie met medewerking van Joop. Al deze subtiliteiten achter de verschillende namen en eigenaars doen echter geen afbreuk aan de impact van een Joop! vrouwengeur. Als je waarde hecht aan lekkere geuren, kun je nog steeds niet langs het label gaan. Aangezien het goed is om te weten dat je een Joop! vrouwenparfum goedkoop kunt kopen.

Er is een brede selectie van Joop! parfum voor vrouwen.

Als u op zoek bent naar een Joop! vrouwenparfum online, vindt u een breed scala aan geuren waarmee elke vrouw zich kan identificeren voor elke gelegenheid. Romantisch, gepassioneerd of succesvol - een Joop! parfum voor vrouwen is een sensuele beleving met intense geuren voor glamoureuze momenten. Dus, als u een Joop! parfum voor vrouwen wilt kopen, zijn er verschillende geuren om uit te kiezen.

Le Bain is waarschijnlijk het bekendste parfum, het is al sinds 1988 op de markt en verleidt de neus met een bloemige, zoete geur.

Evenzo bloemig, maar minder intens en meer met een wild-romantische lichtheid is de geur Miss Wild. In deze Joop! vrouwengeur ontmoet het juiste meisje uit een goed huis de mysterieuze vreemdeling, de slechte jongen van de straat. Niet te stoppen in de liefde, ze vrezen noch conventie noch tegenspoed, want ze weten dat ze voor elkaar bestemd zijn. Vanille, sinaasappels, amber, rum en een snufje gemalen peper voor een spannend ander contrast maken Miss Wild.

Pour Femme is een oosterse geur. Dit Joop! parfum voor vrouwen is een eerbetoon aan de mysterieuze vrouwelijkheid en seksuele aantrekkingskracht van vrouwen die precies weten wat ze willen en hoe ze het moeten krijgen. Sinaasappel en amber zijn hier te vinden, samen met neroli en bergamot, evenals sandelhout en patchoeli om de geur een exotisch en sensueel karakter te geven.

Thrill Woman, de vrouwelijke helft van het parfumduo Thrill is verleidelijk en vrouwelijk sexy. Lelies en perzik, maar ook tonkaboon, zoete vanille en sandelhout, die populair is op Joop!, creëren een spannende geurcreatie rond verleiding en sensualiteit, maar ook met een zorgeloze lichtheid, bloemig en fruitig van onschuld en jeugdige charme. De geurcreatie verenigt op zich het eeuwige spel van jonge, wilde liefde, dat noch de dood noch de duivel vreest en geen gedachte aan de toekomst verspilt.

Om de geuren rond de mysterieuze, oosterse-exotische verleidster compleet te maken, werd in 1996 de populaire All About Eve aan de productlijn toegevoegd. De Joop! vrouwengeur is gebaseerd op de gelijknamige tragikomedie uit de jaren '50 en omringt de drager ervan met een aura van diva-achtige glamour. Een vrouw die weet wat ze wil en wat ze kan doen, en niet bang is om haar vrouwelijke wapens te gebruiken. De Joop! vrouwenparfum ruikt naar het paradijs, met een sterke noot van appelbloesems en de zee van bloemen in een zomertuin. All About Eve wordt aangevuld met een vleugje jasmijn en vanille.

Speelsheid, maar ook zelfvertrouwen

Een Joop! vrouwenparfum moet echter niet alleen olfactorisch inspireren, maar ook de flessen waarin de fijne essences worden gebotteld moeten een zelfverzekerde understatement overbrengen. Elk Joop! vrouwenparfum krijgt een flesje in een kleur, een warme okerkleur, spannende fuchsia of een speels roze, wat het effect ervan moet illustreren. All About Eve slaagt zelfs zonder enige kleur, de gereduceerde fles is transparant, alleen de gouden dop geeft een vleugje van de edele en verfijnde geursamenstelling die het bevat. Joop! is een kwaliteitsmerk en de parfums zijn een bewijs van de smaak en de waarde van hoogwaardige ingrediënten. Het kopen van een Joop! parfum voor vrouwen betekent het kopen van een uniek parfum dat je eigen charisma onderstreept en een verhaal vertelt.

Juridische kennisgevingen:
Alle prijzen incl. BTW & excl. verzendkosten
  ·   Maximale besparingen van een product van de merk Joop! in vergelijking met de SRP
Filter merkwinkel
Verwijder alle filters

Productsoort +

prijs +

4 108
toepassen