Geen resultaten Resultaat: Resultaten:
Filter merkwinkel
Verwijder alle filters

Productsoort +

prijs +

5 70
toepassen
thuiswinkel gecertificeerd
Deze winkel is onafhankelijk gecertificeerd en biedt 30 dagen geld-terug-garantie Meer informatie

Wolfgang Joop wilde met JOOP! meer dan alleen een modelabel creëren - hij wilde een lifestyle-label creëren dat niet alleen luxe en elegantie biedt, maar ook een zekere speelsheid en lichtheid die iedereen aanspreekt.

Meer info

Joop! parfum kopen aan een voordelige prijs

Meer info +

Een Joop! parfum: mysterieus, spannend en bijzonder

Naast Karl Lagerfeld en Jil Sander wordt Wolfgang Joop beschouwd als de Duitse ontwerper bij uitstek. De jetsetter en zijn label zijn wereldwijd bekend. Of het nu in Monaco, Las Vegas, Londen of Berlijn is - iedereen die de spannende wereld van geuren kent en ervan houdt, kan niet om het lifestyle label Joop! heen.

Wolfgang Joop ontwierp en commercialiseerde zijn creaties zeer succesvol toen hij in 1987 het Joop! label creëerde. Het is dan ook bijna vanzelfsprekend dat er eind jaren tachtig ook een parfumcollectie wordt opgenomen in de Joop! modewereld. Sindsdien zijn er keer op keer bijbehorende licenties verleend, waarmee parfumeurs prachtige geuren voor het label kunnen creëren. Joop! is dus niet alleen actief in de pure modesector en verwent de ogen met ongewone, weelderige en toch elegante creaties gemaakt van een grote verscheidenheid aan stoffen, de neuzen van de liefhebbers van het merk uit Hamburg worden ook betoverd door de aantrekkelijke en exquise geurcomposities. Van top tot teen gekleed in Joop! en gewikkeld in een delicaat en mysterieus parfum - hoe kun je luxe beter omschrijven?

Van Potsdam naar de wijde wereld

Toen Wolfgang Joop in 1944 werd geboren in een middenklasse gezin in Potsdam, kon niemand voorspellen dat hij de modeontwerper en creatieveling zou worden die wereldwijd bekend staat als de "Pruisische Designer". De toekomstige modeberoemdheid bracht zijn jeugd door op het landgoed van zijn grootouders voordat hij in 1944 met zijn ouders naar Braunschweig verhuisde. Ver weg van het plattelandsleven aan de rand van Sanssouci kwam kunst steeds meer centraal te staan. Restauratie en design hielden de adolescent bezig en uiteindelijk liet hij de plannen van zijn vader om reclamepsychologie te studeren varen omdat Wolfgang Joop grotere plannen had.

Het label met het uitroepteken

Ongebruikelijke bontcreaties, de typische belettering met het uitroepteken en, eind jaren tachtig, een parfumlijn met heel bijzondere geuren voor mannen en vrouwen hebben het leven van de Duitse ontwerper altijd gekenmerkt. Dat vooral de geuren zo populair zijn, komt door hun uniciteit. Joop! heeft de mysterieuze, vrouwelijke en even krachtige mannelijke dynamiek gevangen in kleine flacons.

Een Joop! parfum is betaalbaar, maar toch exclusief, opwindend, mysterieus en bijzonder. Verschillende Joop! parfums creëren de juiste perceptie van het meest gevoelige zintuig voor elke outfit van de ontwerper. De parfums van de verschillende productlijnen weerspiegelen de complexiteit van de ontwerper.

Joop! parfums - de overtuigende damesgeuren

Een Joop! parfum vindt de wereld van de vrouw opnieuw uit met zijn weelderige geuren. De dame als mysterieuze verleidster, als onbedwingbaar wezen van delicate geuren en sterke, houtachtige nuances staat centraal in de onvergelijkbaar intense parfumlijnen.In één oogopslag maakt Joop! indruk met de volgende damesgeuren:

-Le Bain

-All About Eve

-Miss Wild

-Thrill Woman

-Pour Femme

De Joop! Le Bain lijn is vooral bekend en geliefd bij vrouwen. Delicate geuren van magnolia en de zoetheid van lychees strelen en verwennen de zintuigen.

De Joop! geur All About Eve is net zo verleidelijk en een tikkeltje geraffineerder en provocerender. Naast vanille en een sappige appelgeur is hier een component van zoete kaneel en gedurfde jasmijn toegevoegd. Joop! weet als geen ander sensualiteit en vrouwelijkheid te vangen in geurcreaties en de wereld van de vrouw nog verleidelijker en romantischer te maken.

De geur in de Miss Wild-lijn richt zich ook op de fruitige zoetheid van mandarijn, gecombineerd met roze peper en een frisse sinaasappelgeur. Het is echter niet de dame van de wereld, de soevereine femme fatale, die hier centraal staat, maar de jonge, wilde rebel die dood noch duivel vreest. Daarom kun je dit Joop! parfum ook kopen tegen een voordelige prijs.

Uitzonderlijke geurcreaties voor mannen

Net zo sensueel, maar met een tintelende sensatie en vol mannelijke charme, ziet Joop! de geuren die de wereld beschrijven van stoere mannen, zakenmensen en de aardige man naast de deur.Iedereen die dat wil kan online een Joop! parfum kopen - voor de gentleman van de wereld, de eeuwige verleider, de avonturier die risico's neemt en de actieve sportliefhebber:

-Nachtvlucht

-Thrill Man

-Homme

-Homme Sport

-Homme Wild

-Extreme

-Ga

-Spring

De donkerblauwe, met sterren bezaaide flacon van de geur Nightflight is opwindend en bijna magisch. Een vlucht door de nacht belooft een betoverende ervaring, en de aromatische magie van de duisternis, bestaande uit fruitige en subtiel kruidige componenten in combinatie met een vleugje ambergris, vangt de magie van de late uurtjes als geen ander Joop! parfum.

De Joop! geur Thrill is ook magisch. Kick, sensatie en provocatie omringen dit parfum. Lavendel, cederhout en amber creëren een aura van opwindende sexappeal en geven de drager durf en onconventionele brutaliteit. Thrill is ook verkrijgbaar als speelse en romantische geur voor vrouwen en de twee Joop! geuren creëren samen een harmonieuze noot die saamhorigheid en durf à la Bonnie & Clyde oproept.

Een succesvol merk - zelfs zonder de oprichter

Sinds het begin van de jaren negentig is Joop! een licentiebedrijf dat zelf geen producten maakt, maar er licenties voor verleent. Een van de eerste licenties was de parfumlicentie aan Lancaster/Coty. De Coty parfumgroep is vandaag de dag nog steeds verantwoordelijk voor het Joop! parfumportfolio. Wolfgang Joop zelf heeft sinds 2001 niet meer voor het label gewerkt. En iedereen die online zoekt naar Joop! parfum weet dat de modeontwerper nu geuren presenteert onder zijn volledige naam - wat voor verwarring kan zorgen.

De Holy Fashion Group zit nu achter Joop!. Naast mannenmode hebben de parfums van Joop! altijd een groot deel van de omzet van het bedrijf gevormd. De marketing rondom de geurcreaties wordt dan ook met de nodige zorg gepland en uitgevoerd. Trouw aan het motto "seks verkoopt" zijn in de advertenties goedgebouwde en knappe hoofdrolspelers te zien. Een sixpack, lange manen en weinig kleding - dit is hoe Joop! haar geuren verkoopt en de sensualiteit en sexappeal benadrukt die voorop staan bij Joop! parfum.

Modieuze accenten als geur en in de garderobe

Online een Joop! parfum kopen is kinderspel, en of het nu voor Kerstmis, Pasen of een andere gelegenheid is: een Joop! parfum is een welkom en gewild cadeau. De parfums inspireren door het beeld dat ze creëren. Van glamour en sensualiteit tot een rebelse flair, een Joop! parfum geeft altijd een speciale uitstraling. Vooral de flacons ontworpen door Peter Schmidt zijn echte blikvangers in de badkamer of op een speciaal ontworpen parfumplank. Natuurlijk is het de inhoud die telt, en Joop! geuren zijn kleine meesterwerken die vreugde brengen aan hun dragers - en aan de mensen om hen heen.

Beoordeling +

Aandeel positieve beoordelingen voor Joop! met vier sterren of meer
4,95 uit 5 sterren — op basis van 20 klant adviezen
Commentaar van Poeshered
Joop!

Heerlijke set van Joop. De shower gel is met deze prijs vrijwel gratis. En heel erg lekker om ;s morgens te gebruiken!

Commentaar van Whishor
Joop! Homme Extreme shower gel

Heerlijke shower gel van Joop om de dag 's morgens goed mee te beginnen. Als ik dan na het douchen schone kleren aantrek, ben ik er helemaal klaar voor.

Commentaar van Whouthearied
Vind ik super!

Echt lekker verfrissend en vitaal in de vroege morgen. Ook na het sporten echt goed. Ook mijn vriendin bevalt de geur heel goed. Wat wil je nog meer?

Herenparfum +

JOOP! eist elegante individualiteit van zijn mannengeuren. De herengeuren zijn van hoge klasse en zijn gericht op mannen die niet alleen goede kwaliteit belichamen, maar ook elegantie en passie.

Joop! herengeur - fascinerende noten van de actieve man

Wolfgang Joop, de meest succesvolle Duitse ontwerper naast Karl Lagerfeld en Jil Sander, richtte in 1986 samen met Lancaster manager Herbert Frommen Joop! GmbH op in Hamburg. Naast mode en accessoires lanceerde het label in 1987 zijn eerste parfum: de vrouwengeur Joop! Femme. Het label, dat de oprichter begin jaren 2000 verliet, kan momenteel terugkijken op de presentatie van meer dan 40 geuren, de meeste voor mannen. Ze zijn bedoeld om de elegante Joop! outfits als geur weer te geven en er een sensuele ervaring van te maken. Om de extravagante, fascinerende geurbeleving compleet te maken, worden er ook deodorants en aftershaves aangeboden in dezelfde geurlijn als de eau de toilette of eau de parfum. Geïnteresseerden kunnen deze artikelen en het uitgebreide assortiment Joop! herengeuren online kopen.

Vier decennia Joop! parfum voor mannen

Joop! parfum voor mannen zit vol elegantie, vitaliteit en dynamiek. Het is gericht op de actieve, zelfbewuste man wiens leven vol beweging is. Go en Jump zijn naast Homme de namen van Joop! 's meest succesvolle geurlijnen voor mannen.

De originele geur Joop! Go uit 2006 benadrukt het extravagante, dynamische karakter van Joop! mannenparfum. Het opent met een onconventionele compositie van rabarber, bittere sinaasappel en piment. Dit wordt vergezeld door kruidige cipres en bloemige geuren van viooltje en bourbon geranium. Ze worden afgerond door balsemspar en sensueel zachte muskus. De zeer elegante Joop! herengeur is een kundige interpretatie van de herenmode van het label.

De buitengewone Joop! Jump Electric Heat geur geeft de meer ongewone dragers van Joop! mode een bijzondere uitstraling. Deze zeer mannelijke geur bevat vier intense aroma's: wrange, zoete bittere sinaasappel, kruidige kardemom, wodka en patchoeli. Zoals alle Joop! geurlijnen voor mannen is deze geur online verkrijgbaar.

Een populaire Joop! mannengeur uit 2017 draagt de suggestieve naam Wow. De campagne presenteert het parfum als een geur die van een man een man maakt. De campagne introduceert ook de nieuwe testimonial voor Joop! herengeur: Stermodel Swann de Falco. Olivier Dahan, regisseur van de Oscarwinnende film La Vie en Rose, zet de scène voor de advertentie. Het laat zien hoe Swann de Falco na het aanbrengen van de geur verandert van een wilde man in een zeer elegante heer met veel charme en charisma. Reden te meer om de bijzondere Joop! herengeur voordelig online te kopen.

Voor de indrukwekkende Joop! Homme geurlijn lanceerde het label tussen 1989 en 2016 15 spannende herengeuren. Joop! Homme parfums verschijnen voornamelijk in roze. Het motto van de campagne voor de originele geur in 1989, die soms controversieel was, was "Man wears pink". Je kunt deze fascinerende Joop! herengeur goedkoop kopen op internet.

De Joop! herengeur Jump zit in een diepblauwe flacon. De aromatische geur opent zeer kruidig met sterke essenties van karwij en rozemarijn, fris gekruid met sappige grapefruit. In de hartnoot pakken koriander en heliotroop het thema op en ondersteunen een ongebruikelijke wodka noot. Pas in de basisnoot voegen tonkaboon, musk en vetiver harmonieus zachtheid en warmte toe. Het is nog steeds mogelijk om deze Joop! herengeur vandaag te kopen.

Joop! Splash is een houtachtige, aquatische Joop! herengeur. Noten van bewegend, helder zeewater dragen de kruidige aroma's van koriander en kardemom. De zeebries draagt ook edele houtachtige noten van ceder- en sandelhout. Een bijzonder fascinerende Joop! herengeur.

Pure levensvreugde voor elke man

Een Joop! herengeur is veel meer dan eau de toilette of eau de parfum. Joop!-geuren zijn een uitdrukking van levensstijl, aantrekkelijkheid en zelfvertrouwen van de persoonlijkheid. Ze benadrukken mannelijke dynamiek en elegantie met onconventionele, moderne en extravagante geurnoten. Gember, kardemom, kaneel en jeneverbes zijn de aromatische equivalenten van mannelijke vitaliteit en levensvreugde. Met de geurlijn Homme appelleert het merk Joop! ook aan de vrouwelijke kant van de man, die allang een plaats heeft gevonden in het moderne zelfbewustzijn. Een mannengeur van Joop! is fascinerend, geraffineerd en helemaal van deze tijd.

Damesparfum +

Exclusief en luxueus, maar toch geschikt voor elke smaak - zo kunnen de damesgeuren van JOOP! worden omschreven. Sensuele creaties die vol vrouwelijke verleiding zitten en toch net dat beetje extra bieden.

Joop! parfum voor vrouwen door de decennia heen

Het merk Joop! kan terugkijken op een geschiedenis van vier decennia. Het modeontwerperslabel werd opgericht in de jaren 80 en is meteen succesvol en trendsettend. Het is dan ook niet verwonderlijk dat het eerste Joop! damesparfum al snel werd gelanceerd. Deze zijn sindsdien niet meer weg te denken uit de parfumwereld. Sinds Wolfgang Joop in 2001 zijn aandelen in Joop! GmbH verkocht, is hij niet langer betrokken bij de creatie van nieuwe parfums die onder de naam Joop! op de markt worden gebracht. Hij brengt nu zijn eigen creaties op de markt, waarbij de meester zelf betrokken is en die naar eigen zeggen "iets heel persoonlijks" zijn, onder de naam "Wolfgang Joop".

Tegenwoordig zit de Holy Fashion Group achter de merknaam Joop!. De geuren van het merk Joop! worden geproduceerd door parfumgigant Coty, die de geuren altijd heeft ontworpen - aanvankelijk met medewerking van Joop. Al deze subtiliteiten achter de verschillende namen en eigenaren doen echter niets af aan het effect van een Joop! damesgeur. Als je waarde hecht aan geweldige geuren, kom je nog steeds niet voorbij het label. Het is dus goed om te weten dat je een Joop! damesparfum tegen een gunstige prijs kunt kopen.

Er is een ruime keuze aan Joop! damesparfum

Wie online op zoek gaat naar een Joop! damesparfum, vindt voor elke gelegenheid een ruime keuze aan geuren waarmee elke vrouw zich kan identificeren. Romantisch, gepassioneerd of succesvol - een Joop! damesparfum is een sensuele beleving met intense geurnoten voor glamoureuze momenten. Dus als je een Joop! damesparfum wilt kopen, zijn er verschillende geuren om uit te kiezen.

Le Bain is waarschijnlijk het bekendste parfum, het is al sinds 1988 op de markt en betovert de neus met een zoete, bloemige geur.

De Miss Wild geur is ook bloemig, maar minder intens en heeft meer een wilde, romantische lichtheid. In deze Joop! damesgeur ontmoet het keurige meisje uit een goede familie de mysterieuze vreemdeling, de bad boy van de straat. Ze zijn onstuitbaar verliefd en zijn niet bang voor conventies of tegenslagen, omdat ze weten dat ze voor elkaar bestemd zijn. Miss Wild bestaat uit vanille, sinaasappel, amber, rum en een snufje gemalen peper voor een spannend contrast.

Pour Femme heeft een oriëntaals gevoel. Dit Joop! damesparfum is een eerbetoon aan de mysterieuze vrouwelijkheid en sexappeal van vrouwen die precies weten wat ze willen en hoe ze het kunnen krijgen. Sinaasappel en amber zijn hier te vinden, samen met neroli en bergamot en sandelhout en patchoeli om de geur een exotisch en sensueel karakter te geven.

Thrill Woman, de vrouwelijke helft van het Thrill parfumduo, is verleidelijk en vrouwelijk sexy. Lelies en perzik, maar ook tonkaboon, zoete vanille en sandelhout, een favoriet in Joop!, creëren een opwindende geur die draait om verleiding en sensualiteit, maar ook een luchtige lichtheid heeft die bloemig en fruitig is en onschuld en jeugdige charme uitstraalt. De geurcreatie verenigt het eeuwige spel van jonge, wilde liefde die noch de dood noch de duivel vreest en niet aan morgen denkt.

Om de reeks geuren rond de mysterieuze, oriëntaals-exotische verleidster te vervolledigen, werd in 1996 het populaire All About Eve aan de productlijn toegevoegd. De Joop! damesgeur is gebaseerd op de gelijknamige tragikomedie uit de jaren 1950 en hult de draagster in een aura van diva-achtige glamour. Een vrouw die weet wat ze wil en wat ze kan en niet bang is om haar vrouwelijke wapens te gebruiken. Het Joop! damesparfum ruikt naar het paradijs, met een sterke noot van appelbloesem en de bloemenzee in een zomerse tuin. All About Eve wordt aangevuld met een vleugje jasmijn en vanille.

Speelsheid, maar ook zelfvertrouwen

Een Joop! damesparfum moet echter niet alleen olfactorisch inspireren, de flacons waarin de fijne essences zijn gebotteld moeten ook zelfverzekerd understatement uitstralen. Elk Joop! damesparfum krijgt een flacon in een kleur, een warme okertint, spannend fuchsia of speels roze, die het effect moet benadrukken. All About Eve doet het zelfs zonder kleur; de minimalistische flacon is transparant, met alleen de gouden dop die een hint geeft van de elegante en verfijnde geurcompositie die erin zit. Joop! is een kwaliteitsmerk en de parfums getuigen van smaak en leggen de nadruk op ingrediënten van hoge kwaliteit. Een Joop! damesparfum kopen betekent een unieke geur kopen die je eigen charisma benadrukt en een verhaal vertelt.

Juridische kennisgevingen:
Alle prijzen incl. BTW & excl. verzendkosten
1) Maximale besparingen van een product van de merk Joop! in vergelijking met de SRP

Geld-terug-garantie +

Wij zijn ervan overtuigd dat u tevreden zult zijn met easycosmetic. Daarom bieden wij u een geld-terug-garantie: producten die u in onze webshop heeft gekocht, kunt u binnen 30 dagen zonder reden terugsturen. U krijgt het aankoopbedrag inclusief verzendkosten dan terug. De kosten van de terugzending zijn wel voor uw rekening. Om aanspraak te kunnen maken op een geld terug garantie regeling, moeten de geretourneerde goederen ongebruikt en in de originele verpakking aan easycosmetic gestuurd worden.