Geen resultaten Resultaat: Resultaten:
thuiswinkel gecertificeerd
Deze winkel is onafhankelijk gecertificeerd en biedt 30 dagen geld-terug-garantie Meer informatie

De geuren van het Japanse label zijn net als de mode zelf: Excentriek, extravagant en allesbehalve saai mainstream. Het eerste parfum voor vrouwen, King Kong de Kenzo, werd uitgebracht in 1988, drie jaar later gevolgd door zijn tegenhanger voor mannen, Kenzo pour Homme.

Meer info

koop Kenzo parfum goedkoop

Meer info +

Kenzo: Aziatische flair ontmoet Europese glamour

De mode- en cosmeticagroep Kenzo staat voor innovatieve creativiteit en extravagantie. Het merk heeft altijd gebroken met conventies, een revolutie teweeggebracht in de modewereld en de aandacht getrokken van het publiek. In 1978 en 1979 organiseerde oprichter Kenzo Takada zijn modeshows bijvoorbeeld in circustenten en presenteerde hij zichzelf aan het publiek op een olifant. Zijn voorliefde voor drama wordt ook weerspiegeld in zijn ontwerpen.

Vandaag de dag zijn de modecreaties van Kenzo net als toen ongewoon en innovatief. Ze combineren Aziatische flair met Europese glamour en worden gekenmerkt door een wilde mix van felle kleuren en gedrukte patronen. De geuren van Kenzo Parfum volgen het principe van ongewoonheid en fascineren door het samenspel van hun speciale geurelementen. In het volgende wordt de geschiedenis van de Japanse bedrijfsoprichter Kenzo Takada beschreven, worden de populaire geuren van Kenzo Parfum en hun geurelementen benoemd en wordt de samenwerking met erkende parfumeurs en het multitalent Patrick Guedj beschreven. Tot slot worden de speciale kenmerken van de geurcomposities van Kenzo benadrukt.

Een pionier in Japanse mode

De Japanse ontwerper Kenzo Takada wordt beschouwd als een legende in de mode-industrie. De ontwerper vestigde zich in 1965 in de metropool Parijs en richtte vijf jaar later de mode- en cosmeticagroep Kenzo op. Met zijn ongewone creaties, die invloeden uit de oosterse en westerse wereld combineren, barsten van kleur en gebaseerd zijn op wijde pasvormen en speciale printpatronen, bracht hij een nieuwe impuls in de modewereld. Takada is een van de pioniers van zijn land. Hij was de eerste mannelijke student die afstudeerde aan het erkende Bunka Fashion College in Tokio en de eerste Japanse modeontwerper die zijn collectie showde in Parijs, waar het een sensatie werd.

De modellen presenteerden de kleding op een manier die nog nooit eerder was vertoond - lachend en duidelijk genietend. Sindsdien is zijn populariteit gestaag gegroeid en daarmee ook de omvang van het bedrijf. De designcreaties voor vrouwen werden gevolgd door mannen- en kindercollecties. De Kenzo parfumafdeling werd in 1988 aan het assortiment toegevoegd. In 1993 verkocht Kenzo Takada zijn label voor 70 miljoen euro aan het Franse luxegoederenbedrijf LVMH, maar hij bleef voor de groep werken als hoofdmodeontwerper. Om zich volledig aan zijn gezin te kunnen wijden en zijn passie voor reizen te kunnen volgen, stopte hij in 1999 met zijn werk als ontwerper voor Kenzo.

Kenzo maakt indruk met een breed en creatief assortiment geuren

Kenzo Parfum biedt veelzijdige geurcreaties die online te koop zijn tegen voordelige prijzen. Het assortiment is onderverdeeld in damesparfum, herenparfum, uniseks parfum en verzorgingsproducten. De parfums van het merk zijn een genot voor de reukzintuigen en betoveren met hun unieke geurcomposities. De damesparfums omvatten:

-Het Eau de Parfum Flower van Kenzo biedt een sensuele geurbeleving die boeit met een bloemenboeket van roos, viooltje en meidoorn, evenals poederachtige en rokerige geurelementen. De geurnoten balanceren elkaar en zorgen samen voor een harmonieuze geurcompositie.

-De bedwelmend vrouwelijke vrouwengeur Kenzo Jeu d'Amour opent met een zoete, sappige topnoot. Het hart van tuberoos en fresia wordt gekenmerkt door bloemige, romige, intens verfrissende en groene geurcomponenten. Sandelhout en muskus ronden deze Kenzo geur af op een fluweelzachte, warme, balsamico-houtachtige en dierlijke manier.

- Kenzo Jungle betovert met zijn kruidige bloemige karakter. Mandarijn en kardemom stralen sappige, intens zoete en harsachtige geurnuances uit. De hartnoot bestaat uit de aromatische, zoete en fruitige geurelementen van kruidnagel, vanillebloem en mango. Jungle wordt afgerond met bloemige, bitterzoete geurelementen die doen denken aan banaan. Patchouli geeft de basisnoot een speciale diepte met zijn geurnuances die associaties oproepen met een bos en exotisch zoet, sensueel zacht, zwaar en aards overkomen.

De volgende geurcomposities zijn bijvoorbeeld verkrijgbaar voor mannen:

- Kenzo Homme begeleidt de olfactorische zintuigen op een spannende zeereis. Harsachtige, aromatische, kruidige, zoete en pittige geurelementen openen het parfum. De hartnoot ademt aquatische nuances en doet denken aan de zee en een frisse zeebries. Houtachtige geurcomponenten vormen de basisnoot. Het samenspel van grapefruit, tonkaboon en vetiver maakt van Kenzo Homme Night een ongewone, prikkelende geur vol mannelijke energie.

- Kenzo Homme Boise vangt vakkundig de geur van het bos. De eau de toilette is samengesteld uit frisse, kruidige groene, houtachtige, balsamico- en rokerige, kamferachtige en zuivere geurcomponenten.

In de categorie uniseks parfums wordt de Kenzo Totem geurlijn aangeboden. De serie omvat de geur Totem Orange. De geurelementen stralen frisheid, elegantie en vitaliteit uit. Bittere sinaasappel en citroenbloesem ontvouwen wrange, bloemige en verfrissende nuances, terwijl vetiver een rokerig, droog gevoel heeft en associaties oproept met pure chocolade.

Kenzo richt zich ook op de populaire combinatie van Aziatische traditie en moderniteit in haar huidverzorgingslijnen. De Belle de Jour productlijn gaat huidveroudering tegen. Witte Lotus heeft een kalmerende en hydraterende werking, terwijl de verzorgingsproducten van Ginger Flower de huid voorzien van vitaminen en regenererende energie afgeven.

Niet alleen de geuren komen van de knapste koppen

Het mode- en cosmeticabedrijf Kenzo richt zich op hoge kwaliteit en doet daarom een beroep op gerenommeerde parfumeurs om voor Kenzo Parfum geuren te creëren die de zintuigen betoveren. Alberto Morillas, Olivier Cresp, Dominique Ropion en Olivier Polge behoren tot de parfumeurs die de eau de parfums en eau de toilettes van het label hun individuele karakter geven en ervoor zorgen dat dragers zich kunnen onderdompelen in de diverse geurwerelden van de natuur.

De Groep hecht echter niet alleen veel belang aan de productie van de geurcomposities, maar ook aan hun representatie en externe presentatie. Sinds 2000 is regisseur, fotograaf en schrijver Patrick Guedj het creatieve hoofd van de marketing voor Kenzo parfum en is hij verantwoordelijk voor het ontwerpen van de posters en het ontwikkelen van de commercials. Hij ensceneert de geuren op poëtische wijze in pakkende en emotioneel geladen beelden en geeft de essentie van de individuele geurcreaties weer met behulp van filmische en fotografische stijlmiddelen.

Kenzo geuren zijn beschikbaar voor elk type

De geuren van Kenzo Parfum zijn online verkrijgbaar tegen voordelige prijzen. Ze nemen de reukzintuigen mee op een reis door de meest uiteenlopende geurenwerelden. Aquatische noten doen denken aan een sprankelende zeereis en een frisse zeebries, houtachtige, groene geurelementen roepen associaties op met bossen en adembenemende bloemenboeketten doen denken aan de zoete, poederachtige en romantische geuren van bloementuinen. Of je nu op zoek bent naar sprankelende frisheid, vrouwelijke elegantie, sensuele verleiding of mannelijke kracht, Kenzo Parfum heeft de juiste geur voor elke smaak. De uniek ontworpen flacons van de geurcreaties, die een visualisatie zijn van de geurcomponenten die erin zitten, bieden een extra stimulans om te kopen.

Beoordeling +

Aandeel positieve beoordelingen voor Kenzo met vier sterren of meer
5 uit 5 sterren — op basis van 5 klant adviezen
Commentaar van Tootionese1977
Zeer goed

Al een jaar of 10 mijn lievelingsgeur, ik gebruik geen andere omdat ik geen andere geur gevonden heb die net zo licht, aangenaam en fris is als deze.

Commentaar van Thersen82
Heerlijke geurbelevinf

Kenzo Le Monde Est Beau geeft mij iedere dag een heerlijke douchebeleving. Ik vind het heerlijk als ik mij ;s morgens insproei en mij omgeef met deze heerlijke geur.

Commentaar van Mileat1996
super

Ik word erg geinspireerd door deze geursamenstelling. Probeer af en toe ook wel eens wat anders maar kom iedere keer weer op Kenzo Jungle terug. Dat zegt alles.

Damesparfum +

Jungle, Flower by of World, de creaties van het Japanse modehuis behoren tot de populairste vrouwengeuren ter wereld. Kenzo werkt altijd samen met de beste parfumeurs van de 21e eeuw bij het ontwikkelen van haar geuren.

Een Kenzo damesparfum: de geur van perfecte schoonheid

Sinds de oprichting in 1970 baseert de cosmetica- en modegroep Kenzo zich op het motto "De wereld is mooi", dat de bedrijfsfilosofie is geworden en wordt weerspiegeld in de modecollecties en productlijnen. De designcreaties worden gekenmerkt door ongewone ideeën en ongewone combinaties die inspiratie putten uit Azië en Europa, het verleden en het heden.

De voorliefde van het merk Kenzo voor poëtische schoonheid wordt vooral weerspiegeld in de uitvoerig ontworpen posters en advertenties in de sectie Kenzo parfum voor vrouwen. De reclamecampagnes vatten het respectievelijke geurkarakter van de parfums op een artistieke en creatieve manier, zodat de kijker erdoor geboeid wordt.

Vrouwengeuren in alle facetten van vrouwelijkheid

De Kenzo parfumafdeling voor vrouwen biedt een breed scala aan geuren die je online kunt kopen. Het geuridee van de Flower en Flower in the Air eau de parfums, met de geur van de klaproosbloem, benadrukt de liefde van Kenzo voor extravagantie. Dit komt omdat het geurloos is. Om de geur te creëren, vertrouwt het Flower parfum op de geurelementen van roos, viooltje en meidoorn, die omhuld worden door zoete, poederachtige en peperige houtnoten. Flower in the Air herschept de geur van de klaproos met een roosachtige en fruitige topnoot, een bloemenboeket van roos, magnolia en gardenia en een dierlijke basisnoot.

Pure vrouwelijkheid en de kunst van het verleiden worden belichaamd in het parfum Kenzo Jeu d'Amour, dat gebruik maakt van de vrouwelijke nuances van fresia en tuberoos en de zachte en sensuele geurcomponenten van muskus en sandelhout. Dankzij het samenspel van bloemige, houtachtige en dierlijke geurcomponenten roept Kenzo Amour associaties op met een liefdesreis.

De Eau de Toilette Le Monde est Beau, die de filosofie van Kenzo benadrukt, zorgt voor een sprankelende, bloemige en bedwelmende geurbeleving.

Kenzo Jungle leidt de drager door de veelzijdige geurwerelden van de natuur en heeft een kruidige, harsachtige, aromatische, bloemige en exotische zoetheid.

Het Parfum d'Ete straalt lichtheid, helderheid en sensualiteit uit, met in het hart een boeket van jasmijn, pioenroos en hyacint.

Het Kenzo Ca Sent Beau parfum voor vrouwen combineert intense bloemige, fruitige en zoete geurnoten met kruidige en houtachtige nuances.

Beroemde neuzen voor beroemde geuren

De geuren in de Kenzo parfumafdeling voor vrouwen zijn ontwikkeld in samenwerking met beroemde parfumeurs. Voor de marketing vertrouwt het bedrijf op bekende gezichten uit de mode- en filmwereld. Het Eau de Parfum Flower is bijvoorbeeld een creatie van de wereldberoemde parfumeur Alberto Morillas, die verfrissende, opwekkende en natuurlijke geuren gebruikt in zijn composities.

De hoofdrolspeelster van de Flower reclamecampagne is het Chinese model Ming Xi, die de sensualiteit van het parfum vakkundig in scène zet. Het parfum Kenzo Jeu d'Amour wordt op een vrouwelijke en verleidelijke manier aangeprezen door de Franse actrice Louise Bourgoin. De kruidige en bloemige geurnoten van Kenzo Jungle werden gecreëerd door Dominique Ropion, die er een punt van maakte om het parfum een uniek, ongekend geurkarakter te geven.

Fijne geur in elegante flacons

De creaties van Kenzo Parfum Damen zijn online te koop tegen voordelige prijzen. Ze brengen op hun drager de tegenstellingen over van vrouwelijke kracht en delicatesse, lichtheid, verleidelijke verleiding, sensualiteit, vrouwelijke terughoudendheid en dierlijke passie. Er is een geschikte geur voor elke gelegenheid en elk type vrouw in de Kenzo parfumafdeling voor vrouwen.

De damesgeuren prikkelen niet alleen de reukzin, maar zijn ook een echte blikvanger. De flacon van het Kenzo Amour eau de parfum heeft bijvoorbeeld een sensueel ontwerp dat bestaat uit rechtopstaande rondingen, terwijl de flacon van Parfum d'Ete de vorm van een blad heeft en wordt gekenmerkt door natuurlijke rondingen.

Herenparfum +

Kenzo Jungle pour Homme is een van de populairste geuren voor mannen en vierde in 2018 zijn 20e verjaardag. De andere herengeuren van het Japanse modelabel doen echter niet onder voor deze klassieker.

Een mannenparfum van Kenzo: een ervaring voor de zintuigen

De filosofie van het merk Kenzo is om de schoonheid van de wereld op een onconventionele en innovatieve manier over te brengen op haar ontwerpen en producten. De modecreaties zijn kleurrijk met wilde patroonprints. Ze laten zowel de oosterse flair van Japan als de moderniteit van Frankrijk zien.

De invloeden van de westerse en oosterse wereld, die terug te vinden zijn in de creaties van de mode- en cosmeticagroep, zijn al terug te vinden in de oprichter Kenzo Takada, die opgroeide in Japan en in 1965 naar Parijs verhuisde. De culturen die hem gevormd hebben dienen als inspiratiebron voor zijn label. De ongewone geurcomposities van Kenzo herengeuren zijn ook terug te voeren op Takada, die een voorliefde had voor extravagantie in zijn tijd als hoofdontwerper.

Van zeegeuren tot bloemenfantasieën

De sectie Kenzo herengeuren biedt een selectie unieke geuren. Het eau de parfum Kenzo Homme wordt gekenmerkt door het samenspel van groene en aquatische geurelementen. Het laat de drager de geurwerelden van planten en de zee ervaren.

De extravagantie van het merk Kenzo wordt gesymboliseerd door de mannengeur Kenzo Homme Night. De samenstelling harmoniseert op verleidelijke wijze de wrange, kruidige en verkwikkende geurnoten van grapefruit, de geurcomponenten van tonkaboon die doen denken aan vers gemaaid gras en de houtachtige, rokerige nuances van vetiver die doen denken aan pure chocolade.

De Eau de Toilette Kenzo Homme Sport zorgt voor een tintelfrisse, wrange en kruidige geurbeleving die de stemming verhoogt.

De mannengeur Kenzo Homme Boise voert de olfactorische zintuigen naar de diepten van het bos met zijn kruidige groene, kamferachtige, houtachtige en pure geurnoten.

Terwijl Kenzo Homme Boise direct geïnspireerd is op de geuren van de natuur, creëert de Kenzo Power eau de toilette de geur van een bloem uit de verbeelding die betovert met zijn veelzijdige samenstelling. De buitengewone Kenzo herengeur opent met kruidige en citroenachtige geurcomponenten die zich mengen met houtachtige, poederachtige, mannelijke en dierlijke geurelementen. Een abstract bloemenboeket gecombineerd met een elegante noot en harsachtige, aromatische en houtachtige nuances vormen het middelpunt van Kenzo Power. De basisnoten van ceder en labdanum sluiten de geur warm af.

Kenzo Jungle Homme biedt een houtachtige, dierlijke en sensuele geurbeleving.

De "neuzen" achter de geuren

Het mode- en cosmeticabedrijf heeft wereldberoemde parfumeurs gevraagd om de Kenzo herengeuren te creëren. Dominique Ropion heeft bijvoorbeeld zijn handtekening gezet onder de mannengeur Kenzo Homme Night. De ongewone combinatie van geuren is geheel in lijn met de stijl van de Franse parfumeur, die de voorkeur geeft aan nieuwigheid en innovatie in zijn composities.

François Demachy heeft de Eau de Toilette Kenzo Homme Sport een vitaliserende frisheid en aromatische geur gegeven. Hij laat zich inspireren door de geurwerelden van het Middellandse Zeegebied en heeft ervoor gezorgd dat de sportieve Kenzo herengeur mediterrane flair uitstraalt met zijn geurelementen van munt, gember, grapefruit en geranium.

Oliver Polge heeft de eau de toilette Kenzo Homme Boise ontwikkeld. Deze Kenzo mannengeur roept associaties op met een bos en voldoet daarmee aan het doel van de parfumeur om de geur fysiek tastbaar te maken.

Speciale geuren in flacons om mee te pronken

Kenzo herengeuren zijn de perfecte keuze voor een zeer speciale geurbeleving. De geurcreaties, die online verkrijgbaar zijn tegen voordelige prijzen, begeleiden de drager op een reis door de geurwerelden van de zee en planten, stralen een mediterrane flair uit, doen denken aan een boswandeling, prikkelen de verbeelding met hun extravagante composities en belichamen dierlijke mannelijkheid.

De ontwerpen van hun flacons weerspiegelen wat erin te vinden is en prikkelen de verbeelding. De flacon van Kenzo Homme heeft bijvoorbeeld een oceaanblauwe kleur. Op de voorkant staat een bamboetak. Het ontwerp hint naar het aquatische en groene geurkarakter van de Kenzo mannengeur.

Juridische kennisgevingen:
Alle prijzen incl. BTW & excl. verzendkosten