Geen resultaten Resultaat: Resultaten:
thuiswinkel gecertificeerd
Deze winkel is onafhankelijk gecertificeerd en biedt 30 dagen geld-terug-garantie Meer informatie

Geuren van het Japanse label zijn als de mode zelf: Excentriek, extravagant en allesbehalve saai. Het eerste parfum voor vrouwen, King Kong de Kenzo, werd in 1988 uitgebracht, drie jaar later gevolgd door zijn tegenhanger voor mannen, Kenzo pour Homme.

Meer info

Koop Kenzo Parfum goedkoop

Meer info +

Kenzo: Aziatische flair ontmoet Europese glamour

De mode- en cosmeticagroep Kenzo staat voor innovatieve creativiteit en extravagantie. Het merk heeft altijd gebroken met conventies, een revolutie teweeggebracht in de modewereld en de aandacht van het publiek getrokken. Zo hield de oprichter Kenzo Takada in 1978 en 1979 zijn modeshows in circustenten en presenteerde hij zich aan het publiek op een olifant. Zijn voorliefde voor het dramatische is ook terug te vinden in zijn ontwerpen.

De modecreaties van Kenzo zijn vandaag de dag nog steeds ongewoon en nieuw. Ze combineren Aziatische flair met Europese glamour en worden gekenmerkt door een wilde mix van felle kleuren en drukpatronen. De geuren van Kenzo Parfum volgen het principe van ongewoonheid en bedriegen door het samenspel van hun bijzondere geurelementen. Hierna wordt de geschiedenis van de Japanse bedrijfsoprichter Kenzo Takada verteld, worden de populaire geuren van Kenzo Parfum en hun geurelementen genoemd en wordt de samenwerking met gerenommeerde parfumeurs en de multitalent Patrick Guedj besproken. Tot slot wordt het bijzondere karakter van de geursamenstellingen van Kenzo benadrukt.

Een pionier van de Japanse mode

De Japanse Kenzo Takada wordt beschouwd als een legende in de mode-industrie. De ontwerper vestigde zich in 1965 in de metropool Parijs en richtte vijf jaar later de mode- en cosmeticagroep Kenzo op. Met zijn ongewone creaties, die invloeden uit de oosterse en westerse wereld combineren, barstensvol kleur en vertrouwen op brede sneden en speciale drukpatronen, bracht hij een nieuwe impuls aan de modewereld. Takada is een van de pioniers van zijn land. Hij was de eerste mannelijke student die afstudeerde aan het prestigieuze Bunka Fashion College in Tokio en de eerste Japanse modeontwerper die zijn collectie liet zien in Parijs, waar het een sensatie was.

De modellen presenteerden de kleding op een manier die nog nooit eerder was gezien - lachend en duidelijk genietend. Sindsdien is zijn populariteit gestaag toegenomen en daarmee de omvang van het bedrijf. De ontwerpcreaties voor vrouwen werden gevolgd door mannen- en kindercollecties. Het parfumgedeelte van Kenzo werd in 1988 aan het assortiment toegevoegd. In 1993 verkocht Kenzo Takada zijn label aan het Franse luxegoederenbedrijf LVMH voor 70 miljoen euro, maar bleef voor de groep werken als hoofd modeontwerper. Om zich volledig aan zijn gezin te kunnen wijden en zijn passie voor reizen te kunnen uitoefenen, nam hij in 1999 ontslag als ontwerper voor Kenzo.

Kenzo overtuigt met een breed en creatief aanbod van geuren

Kenzo Parfum biedt veelzijdige geurcreaties online te koop aan. Het assortiment is verdeeld in de secties damesparfum, herenparfum, uniseks parfum en verzorging. De geuren van het merk zijn een genot voor de reukzintuigen en betoveren met hun unieke geurcomposities. De vrouwenparfums omvatten:

De Eau de Parfum Flower van Kenzo zorgt voor een sensuele geurbeleving met een bloemenboeket van roos, viooltje en meidoorn, maar ook met poederachtige en rokerige geurelementen. De geurnoten balanceren elkaar en komen samen tot een harmonieuze geurcompositie.

De bedwelmende vrouwelijke vrouwengeur Kenzo Jeu d'Amour opent met een zoete, sappige topnoot. Het hart van de tuberoos en fresia wordt gekenmerkt door bloemige romige, intens verfrissende en groene geurcomponenten. Sandelhout en muskus vervolledigen dit Kenzo parfum op een fluweelzachte, warme, balsamico-achtige en dierlijke manier.

- Kenzo Jungle bedriegt met zijn kruidige bloemenkarakter. Mandarijn en kardemomspray sappige, intens zoete en harsachtige geurnuances. De hartnoot is samengesteld uit aromatische, zoete en fruitige geurelementen van kruidnagel, vanillebloem en mango. Jungle wordt afgerond met bloemige, bitterzoete geurcomponenten die doen denken aan bananen. Patchouli geeft de basisnoot een bijzondere diepte met zijn geurnuances die associaties oproepen met een bos, maar ook met exotische zoete, sensuele zachte, zware en aardse.

Voor mannen zijn bijvoorbeeld de volgende geurcomposities beschikbaar:

- Kenzo Homme begeleidt de reukzin op een spannende zeereis. Harsaromatische, kruidige, zoete en pittige geurelementen openen het parfum. De hartnoot straalt aquatische nuances uit en doet denken aan de zee en een frisse zeebries. De houtachtige geurcomponenten vormen de basisnoot. Het samenspel van grapefruit, tonkaboon en vetiver maakt Kenzo Homme Night tot een ongewone, verleidelijke geur die barst van de mannelijke energie.

- Kenzo Homme Boise vangt de geur van het bos vakkundig op. De eau de toilette is samengesteld uit frisse, kruidige groene, houtachtige, balsamico en rokerige, kamferachtige en schone geurcomponenten.

In de categorie uniseks parfums wordt de geurserie Kenzo Totem aangeboden. Onder andere het parfum Totem Orange behoort tot de serie. De geurelementen stralen frisheid, elegantie en vitaliteit uit. Zo ontvouwt de bittere sinaasappel- en citroenbloesem zich zure, bloemige en verfrissende nuances, terwijl de vetiver rokerig en droog lijkt en associaties oproept met pure chocolade.

In de zorgreeks Kenzo wordt ook gebruik gemaakt van de populaire combinatie van Aziatische traditie en moderniteit. De productlijn Belle de Jour gaat huidveroudering tegen. Witte Lotus heeft een kalmerende en hydraterende werking, terwijl de Gemberbloemenverzorgingsproducten de huid voorzien van vitaminen en regenererende energieën afgeven.

Niet alleen de geuren komen voort uit de beste geesten...

Het mode- en cosmeticabedrijf Kenzo richt zich op hoge kwaliteit en huurt daarom gerenommeerde parfumeurs in om geuren te creëren voor Kenzo Parfum die de zintuigen prikkelen. Alberto Morillas, Olivier Cresp, Dominique Ropion en Olivier Polge behoren tot de parfumeurs die de eau de parfums en eau de toilettes van het label hun eigen karakter geven en ervoor zorgen dat de dragers zich kunnen onderdompelen in de verschillende geurenwerelden van de natuur.

De groep hecht echter niet alleen belang aan de productie van de geurcomposities, maar ook aan hun representatie en externe presentatie. Sinds 2000 is de regisseur, fotograaf en schrijver Patrick Guedj het creatieve hoofd van de marketing van Kenzo Parfum en is hij verantwoordelijk voor het ontwerp van de affiches en de ontwikkeling van de reclamespots. In ontroerende en emotioneel geladen beelden ensceneert hij op poëtische wijze de geuren en weerspiegelt hij de essentie van de individuele geurcreaties met behulp van filmische en fotografische stijlmiddelen.

Kenzo Parfums zijn beschikbaar voor elk type persoon.

De geuren van Kenzo Parfum zijn online beschikbaar tegen lage prijzen. Ze leiden de reukzintuigen op een reis door de meest uiteenlopende geurwerelden. Aquatische noten doen denken aan een tintelende zeereis en frisse zeebries, houtachtige, groene geurelementen roepen associaties op met bossen en adembenemende bloemige boeketten roepen de zoete, poederachtige en romantische geuren van bloementuinen op. Of het nu gaat om bruisende frisheid, vrouwelijke elegantie, sensuele verleiding of mannelijke kracht, Kenzo Parfum heeft voor elke smaak de juiste geur. De uniek ontworpen flacons van de geurcreaties, die een visualisatie zijn van de geurbouwstenen die zich binnenin bevinden, bieden een extra stimulans om te kopen.

Beoordeling +

Aandeel positieve beoordelingen voor Kenzo met vier sterren of meer
5 uit 5 sterren — op basis van 5 klant adviezen
Commentaar van Tootionese1977
Zeer goed

Al een jaar of 10 mijn lievelingsgeur, ik gebruik geen andere omdat ik geen andere geur gevonden heb die net zo licht, aangenaam en fris is als deze.

Commentaar van Thersen82
Heerlijke geurbelevinf

Kenzo Le Monde Est Beau geeft mij iedere dag een heerlijke douchebeleving. Ik vind het heerlijk als ik mij ;s morgens insproei en mij omgeef met deze heerlijke geur.

Commentaar van Mileat1996
super

Ik word erg geinspireerd door deze geursamenstelling. Probeer af en toe ook wel eens wat anders maar kom iedere keer weer op Kenzo Jungle terug. Dat zegt alles.

Damesparfum +

Jungle, Flower by of World, de creaties van het Japanse modehuis behoren tot de populairste damesgeuren ter wereld. Bij de ontwikkeling ervan werkt Kenzo altijd samen met de beste parfumeurs van de 21e eeuw.

Een geur voor Kenzo vrouwen: de geur van perfecte schoonheid

Sinds de oprichting in 1970 richt de cosmetica- en modegroep Kenzo zich op het motto "De wereld is mooi", wat de bedrijfsfilosofie is geworden en terug te vinden is in de modecollecties en productlijnen. De designcreaties worden gekenmerkt door ongebruikelijke ideeën en ongebruikelijke combinaties die inspiratie putten uit Azië en Europa, het verleden en het heden.

De voorliefde voor poëtische schoonheid van het merk Kenzo komt vooral tot uiting in de rijkelijk ontworpen posters en reclamespots in de sectie Kenzo Vrouwenparfum. De reclamecampagnes leggen het parfumkarakter van de parfums op een artistieke en creatieve manier vast, zodat de kijker geboeid wordt.

Vrouwengeuren in alle facetten van de vrouwelijkheid

De sectie Kenzo parfum dames biedt veelzijdige geuren online te koop aan. Het geuridee van de Eau de Parfums Flower and Flower in the Air om de geur van de papaverbloem vast te leggen onderstreept de liefde Kenzo voor extravagantie. Deze is geurloos. Om zijn geur te creëren, gebruikt de Flower parfum de elementen van roos, viooltje en meidoorn, gehuld in zoete, poederige en peperige houtachtige noten. Bloem in de lucht creëert de geur van de papaverbloem met een rooskleurige en fruitige topnoot, een bloemenboeket van roos, magnolia en gardenia en een dierlijke basisnoot.

Pure vrouwelijkheid en de kunst van het verleiden zijn belichaamd in de geur Kenzo Jeu d'Amour, die gebruik maakt van de vrouwelijke nuances van fresia en tuberoos, maar ook van de zachte en sensuele geuren van muskus en sandelhout. Kenzo Dankzij het samenspel van bloem-, hout- en dierengeurcomponenten roept Amour associaties op van een liefdesreis.

De Eau de Toilette Le Monde est Beau, die Kenzo de filosofie van een tintelende, bloemige en bedwelmende geur accentueert.

Kenzo Jungle leidt de drager door de veelzijdige geurwerelden van de natuur en ziet er kruidig, harsachtig, aromatisch, bloemig en exotisch zoet uit.

Lichtheid, helderheid en sensualiteit zijn de kenmerken van het Parfum d'Ete, waarvan het hart is samengesteld uit een boeket van jasmijn, pioenroos en hyacint.

Ca Sent Beau is een Kenzo geur voor vrouwen die intensief bloemen, fruitige en zoete geuren combineert met kruidige en houtachtige nuances.

Beroemde neuzen voor bekende geuren

De geuren in de parfumafdeling Kenzo voor vrouwen zijn ontwikkeld in samenwerking met beroemde parfumeurs. Voor haar marketing vertrouwt het bedrijf op bekende gezichten uit de mode- en filmwereld. Zo is de Eau de Parfum Flower bijvoorbeeld een creatie van de wereldberoemde parfumeur Alberto Morillas, die verfrissende, stemmingsverhogende en natuurlijke geuren gebruikt in zijn composities.

De hoofdrolspeler in de reclamecampagne van Flower is het Chinese model Ming Xi, die de sensualiteit van de geur vakkundig in scène zet. Het parfum Kenzo Jeu d'Amour wordt op een vrouwelijke en verleidelijke manier gepromoot door de Franse actrice Louise Bourgoin. Kenzo Jungle's kruidige en bloemige geur komt uit de pen van Dominique Ropion, die er veel belang aan hecht om het parfum een onafhankelijke, ongekende geur te geven.

Fijne geur in edele flacons

De creaties van Kenzo Parfum Damen zijn online goedkoop te kopen. Ze brengen de tegenstrijdigheid van vrouwelijke kracht en tederheid, lichtheid, verleidelijke verleiding, sensualiteit, vrouwelijke terughoudendheid en dierlijke passie over aan hun drager. Voor elke gelegenheid en elk type vrouw is de juiste geur te vinden in de sectie Kenzo Vrouwenparfum.

De geuren van de vrouwen stimuleren niet alleen de geurzintuigen, maar zijn ook een echte blikvanger. De Eau de Parfums Kenzo Amour-fles bijvoorbeeld, wordt gepresenteerd in een sensueel design dat is samengesteld uit rechtopstaande bochten, terwijl de Parfum d'Ete-fles de vorm heeft van een blad en wordt gekenmerkt door natuurlijke rondingen.

Herenparfum +

Kenzo Jungle pour Homme is een van de populairste parfums voor mannen en vierde in 2018 zijn 20e verjaardag. Maar de andere mannengeuren van het Japanse modelabel doen in niets onder voor deze klassieker.

Een mannenparfum door Kenzo : Een ervaring voor de zintuigen

De filosofie van het merk Kenzo is om de schoonheid van de wereld op een onconventionele en innovatieve manier over te brengen op zijn ontwerpen en producten. De modecreaties presenteren zich kleurrijk met wilde patroonprints. Ze ensceneren zowel de oosterse flair van Japan als de moderniteit van Frankrijk.

De invloeden van de westerse en oosterse wereld, die terug te vinden zijn in de creaties van de mode- en cosmeticagroep, zijn al terug te vinden in de oprichter Kenzo Takada, die opgroeide in Japan en in 1965 naar Parijs verhuisde. De culturen die hem hebben gevormd dienen als inspiratiebron voor zijn label. De ongewone geurcomposities van Kenzo de mannengeuren zijn ook te danken aan Takada, die in zijn tijd als hoofdontwerper een voorliefde had voor extravagantie.

Van de geur van de zee tot bloemenfantasieën

In de Kenzo mannengeur sectie kunt u kiezen uit unieke geuren. De Eau de Parfum Kenzo Homme boeien door het samenspel van groene en aquatische geurelementen. Het stelt de drager in staat om de geurwerelden van planten en de zee te ervaren.

De extravagantie van het merk Kenzo wordt gesymboliseerd door de mannengeur Kenzo Homme Night. De samenstelling brengt de zure, kruidige en verkwikkende geuren van pompelmoes, de vers gemaaide grasgeur van tonkaboon en de houtachtige, rokerige nuances van vetiver, die doen denken aan pure chocolade, in verleidelijke harmonie.

De Eau de Toilette Kenzo Homme Sport zorgt voor een sprankelende, frisse, pittige en kruidige geurbeleving die de stemming oppept.

De mannengeur Kenzo Homme Boise neemt de geurzintuigen mee naar de diepten van het bos met zijn kruidige groene, kamferachtige, houtachtige en zuivere geuren.

Terwijl Kenzo Homme Boise zich direct laat inspireren door de geurwerelden van de natuur, creëert Eau de Toilette Kenzo Power de geur van een fantasiebloem die betovert door haar veelzijdige samenstelling. De buitengewone mannengeur wordt geopend door kruidige en citroenachtige geurcomponenten die zich vermengen met houtachtige, poederige, mannelijke en dierlijke geurelementen. Een abstract bloemenboeket gecombineerd met een elegante noot en harsachtige aromatische en houtachtige nuances vormen het hart van Kenzo Power. De basisnoten van ceder en labdanum laten de geur op een warme manier eindigen.

Kenzo Jungle Homme biedt een houtachtige, dierlijke en sensuele geurbeleving.

De "neuzen" achter de geuren....

Het mode- en cosmeticabedrijf heeft wereldberoemde parfumeurs Kenzo de opdracht gegeven om mannengeuren te creëren. Zo gaf Dominique Ropion zijn handschrift aan de mannengeur Kenzo Homme Night. De buitengewone combinatie van geuren past in de stijl van de Franse parfumeur, die zich in zijn composities richt op nieuwheid en innovatie.

François Demachy heeft een vitaliserende frisheid en aroma in de Eau de Toilette Kenzo Homme Sport gebracht. Hij laat zich inspireren door de mediterrane geurenwereld en heeft ervoor gezorgd dat de Kenzo sportieve mannengeur met zijn geurelementen van munt, gember, grapefruit en geranium mediterrane flair uitstraalt.

Oliver Polge heeft de Eau de Toilette Kenzo Homme Boise ontwikkeld. Deze Kenzo mannengeur roept associaties op met een bos en voldoet daarmee aan het doel van de parfumeur om de geur fysiek voelbaar te maken.

Speciale geuren in flacons om mee te pronken

Voor een bijzondere geurbeleving zijn Kenzo mannengeuren precies de juiste keuze. De geurcreaties, die online beschikbaar zijn tegen lage prijzen, begeleiden de drager op een reis door de geurwerelden van de zee en de planten, stralen zuidelijke flair uit, doen denken aan een boswandeling, stimuleren de verbeelding met hun extravagante composities en belichamen dierlijke mannelijkheid.

De ontwerpen van hun flacons weerspiegelen wat er binnenin te vinden is en stimuleren de verbeelding. De Kenzo Homme-fles, bijvoorbeeld, wordt gepresenteerd in een oceaanblauw. Een bamboe tak steekt uit zijn voorkant. Het ontwerp verwijst naar het aquatische en groene geurkarakter van de Kenzo mannengeur.

Juridische kennisgevingen:
Alle prijzen incl. BTW & excl. verzendkosten

Geld-terug-garantie +

Wij zijn ervan overtuigd dat u tevreden zult zijn met easycosmetic. Daarom bieden wij u een geld-terug-garantie: producten die u in onze webshop heeft gekocht, kunt u binnen 30 dagen zonder reden terugsturen. U krijgt het aankoopbedrag inclusief verzendkosten dan terug. De kosten van de terugzending zijn wel voor uw rekening. Om aanspraak te kunnen maken op een geld terug garantie regeling, moeten de geretourneerde goederen ongebruikt en in de originele verpakking aan easycosmetic gestuurd worden.