Geen resultaten Resultaat: Resultaten:
thuiswinkel gecertificeerd
Deze winkel is onafhankelijk gecertificeerd en biedt 30 dagen geld-terug-garantie Meer informatie

De mode van het Italiaanse label Moschino springt in het oog: provocerend, onmiskenbaar, gewoon anders. De geuren doen niet onder voor dit verfrissende verschil: zelfs de flacons zijn visuele hoogtepunten.

Meer info

koop Moschino parfum goedkoop

Meer info +

Moschino parfum - altijd avant-gardistisch, nooit mainstream!

Moschino parfums zijn als Moschino mode: een groot, gek spel! Pretty gaga, maar dame! Moderne krijger, maar met een knipoog! Dit zijn de hoofdrolspelers in de gekke wereld van Moschino. In de wereld van Moschino mode en Moschino parfum is spelen en dromen niet alleen toegestaan, maar zelfs aangemoedigd, zelfs voor volwassenen.

Moschino's lente- en zomercollectie 2017 voor vrouwen speelt vanaf de naamgeving met geestige variaties op bekende modetermen. Op zijn website presenteert het huis Moschino komische tekeningen van rattendames voor zijn nieuwste, echt rattige jurken. "She's all that" wordt "She's all rat". Prêt-à-porter" wordt "Rat-à-Porter".

Moschino speelt. Moschino modecampagnes zijn strips, Moschino parfumflesjes doen denken aan speelgoed. Als je nieuwsgierig bent en een Moschino parfum wilt kopen, kun je hier lezen wat je kunt verwachten.

De eeuwige boodschap achter alle Moschino parfum- en modecreaties is: neem jezelf, het leven en de mode niet zo serieus. Laat je niet leiden door dictaten of verblinden door holle frasen.

Moschino parfum en mode - de brutale kleine mug in de eervolle wereld van modeontwerpers

Gigi en Stella Hadid zijn de topmodellen voor de Moschino-campagne van 2017. Ze worden zeer begeerd en bewonderd, omringd door pers en modefotografen, en lopen in prachtige jurken in de schijnwerpers. Pas op het tweede gezicht realiseer je je dat de plooien en strikken op de stoffen slechts prints zijn en dat er links en rechts twee brede witte strepen uitsteken - net als de jurken die kleine meisjes aan hun papieren aankleedpoppen bevestigen. Heerlijk speels en onderhoudend en net zo brutaal als het bijpassende Moschino parfum.

Met eigenzinnige ideeën en geestige boodschappen zet de Amerikaanse ontwerper Jeremy Scott sinds 2013 nieuwe trends als ontwerper voor Moschino parfum en mode. Daarmee volgt hij het conceptuele idee dat wijlen ontwerper Franco Moschino tot zijn credo maakte toen hij zijn modehuis in 1983 oprichtte. Moschino verzette zich tegen de ernst van de mode-industrie.

Beïnvloed door zijn kunststudies en geïnspireerd door popart en conceptuele kunst, surrealisme en dadaïsme, blies Franco Moschino nieuw leven en humor in parfum en mode. In de mode gebruikte hij vanaf het begin ironische accessoires en satirische prints en stak hij ook graag de draak met de grote namen van zijn concurrenten. Moschino parodieerde bijvoorbeeld parfumklassieker Chanel No. 5 door een T-shirt te bedrukken met de afbeelding van een televisietoestel en de woorden "Channel No. 5". Hij durfde zijn modellen de catwalk op te sturen als dubbelgangers van Tina Turner of Prinses Margaret of een kopie van Miss Piggy in een trouwjurk te presenteren.

Aan het einde van de jaren 1980 begon hij te adverteren met steeds provocerendere slogans en prints. "Ceci n'est pas une boutique" - "Dit is geen boetiek" stond er op de ruiten van Moschino boetieks in 1989. "Stop het systeem van de mode-industrie!" - "Stop the Fashion System!" propageerde hij in reclamecampagnes en op topjes in 1990 en hij stopte zelfs een tijdje met het presenteren van zijn ontwerpen op de shows in Milaan. Hij liet "Expensive Jacket" in gouden letters op een elegant damesjasje drukken.

Hoewel de pers en de klanten dol waren op de "Entfant Terrible", de onconventionele maar kwalitatief hoogstaande Moschino mode, het brutale Moschino parfum en zijn provocerende, ongebruikelijke shows, was Franco Moschino altijd een doorn in het oog van de gevestigde Italiaanse ontwerpers en de Moschino wereld blijft tot op de dag van vandaag opvallend en kleurrijk. Natuurlijk is elk Moschino parfum altijd een statement voor een zeer individuele, vrije levensstijl.

Moschino parfum - altijd uitzonderlijk en individueel

Wat voor alle Moschino modelijnen geldt, geldt ook voor een Moschino parfum: het zit altijd vol ironie en een beetje gek. De Moschino vrouw is desondanks ladylike en stijlvol, terwijl de Moschino man zich bewust is van zijn individualiteit. Klanten die een Moschino parfum kopen zijn brutaal en onafhankelijk. Mannen die van een Moschino mannenparfum houden, hebben charisma en gevoel voor humor.

Jeremy Scott's nieuwe collectie voor 2017 is ook weer speels: een beetje Bollywood en Seventies, een beetje komisch, een beetje biker glamour stijl, een beetje speelgoedwinkel voor grote meisjes en jongens.

"Moschino Toy" - het eerste uniseks Moschino parfum voor mannen en vrouwen!

Toy is ook het sleutelwoord voor het eerste uniseks Moschino parfum. Sinds 2014 geeft een beertjesflesje elke parfumerie en duty free winkel de sfeer van een speelgoedwinkel. Sommige klanten beseffen pas op het tweede gezicht dat ze een Moschino parfum kopen.

"This is not a Moschino Toy" staat er op de buik van de kleine pluche beer die als verrassende cover voor dit Moschino parfum is gemaakt. Macaber maar grappig: je moet letterlijk het hoofd van het schattige beertje afscheuren om de dop te openen en de geur op te spuiten. In de reclame voor dit bijzondere Moschino parfum doet een wulps dansende amazone in een zwarte kokerjurk dit, met een bontcape om haar prachtige schouders...? Nee, een ketting van pluche beren die vrolijk stuiteren bij elke beweging. "My toy, my boy, my Moschino " is de tekst bij de videoclip. Via de website kun je het pluizige Moschino parfum direct online bij je thuis krijgen.

Wat je te wachten staat als je het opspuit is net zo speels, zacht en vrolijk als het beertjesflesje: parfumeur Alexandra Kosinski creëerde dit frisse, zeer aromatische Moschino parfum uit bloemige, houtachtige en citrusachtige componenten met een warme, kruidige afdronk.

Topnoten: Bergamot, mandarijn, jeneverbessen en kardemom

Hartnoten: Viooltje, lavendel en meidoorn

Basisnoten: Sandelhout, cederhout, mos en vanille.

De beer in het flesje kijkt vol vertrouwen uit een vrolijke, kleurrijke verpakking die verleidt met het onschuldige maar provocerende opschrift "Touch me, Try me". Zoals op alle standaard speelgoedverpakkingen staat er een waarschuwing dat het inslikken van kleine onderdelen gevaarlijk is voor kinderen. Overigens kun je dit Moschino parfum ook goedkoop op internet kopen. De prijs kan variëren, maar het effect blijft hetzelfde, ongeacht of parfumliefhebbers het aaibare Moschino parfum online of in een winkel kopen. Zodra het in de badkamer staat, zullen kopers af en toe een verrukt "Wat schattig!" horen. Eens kijken hoeveel humor de gasten tonen als het hoofd van de beer wordt afgerukt.

Kan een Moschino parfum goedkoop zijn? Ja!

Het eerste Moschino parfum voor vrouwen, dat gewoon de naam van de ontwerper droeg, was al in 1987 te koop. Het was echter niet zozeer met "Moschino " dat het label opzien baarde, maar vooral met de geur voor de modieuze tweede lijn van het huis, die in 1988 werd gelanceerd als "Moschino Cheap and Chic" voor vrouwen en later ook voor mannen. In 1995 ontwikkelde Moschino voor deze lijn een parfum voor vrouwen. Het zou een klassieker worden voor de eigenzinnige ontwerper - bijna een contradictio in terminis - en is vandaag de dag nog steeds erg populair. Het feit dat Moschino's parfum voor vrouwen goedkoop en chic wordt genoemd, staat in schril contrast met de extravagantie ervan.

"Cheap and Chic" is een vrouwelijke en elegante geur met een fruitig-bloemig boeket.

Topnoten: citrusgeuren, koriander, bergamot en houtnoten

Hartnoten: jasmijn, viooltjes, waterlelie, pioenroos, cyclamen en fresia

Basisnoten: vanille, cederhout, muskus en sandelhout

Vrolijk, zorgeloos en licht, vol sexappeal en natuurlijke elegantie, zo zag de ontwerper het Moschino parfum voor vrouwen met dezelfde kenmerken. Het ontwerp voor de originele flacon is extravagant, zoals we dat kennen van Moschino: het doet denken aan een grappig beeldje, misschien Popeye's vriendinnetje Olivia? Een dametje in rood en zwart, met een witte kraag en een brutaal knotje. Zelfs na 20 jaar is Moschino "Cheap and Chic" nog steeds een geur die de modieuze houding vertegenwoordigt van alle fans van Moschino parfums voor vrouwen: ze spelen graag met het onverwachte, houden van extravagante creaties en zijn ook dol op ongewone, vrolijke geurnuances. Je kunt dit Moschino parfum voor vrouwen goedkoop kopen bij veel aanbieders. Natuurlijk is elk Moschino parfum voor vrouwen online verkrijgbaar.

Beoordeling +

Aandeel positieve beoordelingen voor Moschino met vier sterren of meer
4,83 uit 5 sterren — op basis van 6 klant adviezen
Commentaar van Selma
Heerlijk!

Al zeker 8 jaar gebruik ik Moschino Funny en Moschino Love, heerlijk fris maar toch een zachte geur. Voor mij niets anders meer! Ik geloof ook dat deze parfum bij iedereen een persoonlijke geur geeft,als ik vriendinnen of mijn moeder wat opbreng, ruikt het anders, maar ook heel in lekker

Commentaar van Tund1992
Superkoopje

De geur is heel verfrissend en verleidelijk tegelijk. Je kunt dee geur prima in de zomer maar ook in de winter dragen. Helaas krijg je deze geur niet overal dus meteen de grote fles bestellen!

Commentaar van Dindor
erg apart

Ik heb dit geurtje vorige week bij een vriendin geroken en ik wilde het meteen zelf ook hebben. Ben op internet op zoek gegaan en bij EC was het het goedkoopste. Ben er erg blij mee.

Damesparfum +

Of het nu gaat om flessen in de vorm van schoonmaakmiddelen en teddyberen of felle kleuren: De geuren van Moschino zijn niet over het hoofd te zien. Ze spelen met verwachtingen en verrassen keer op keer.

De nieuwe Moschino parfums voor vrouwen - verwacht altijd het onverwachte

Spelen met mode zelf lijkt tot het uiterste te zijn doorgevoerd in de nieuwe lente- en zomercollectie 2017: Moschino presenteert jurken met een jurk als print of jurken met bijpassende maar bedrukte accessoires.Ook eigenzinnig zijn de nieuwste "biker bags" - handtassen in snoepkleuren die lijken op bikerjacks met kragen en studs die zijn omgetoverd tot tassen. Spelen met het bekende en er een geheel nieuwe, onverwachte draai aan geven is altijd leuk voor Moschino. De nieuwste Moschino parfums voor vrouwen zijn net zo gedurfd en onvoorspelbaar.

Een glasreiniger? Het Moschino parfum Fresh Couture

"The Freshest Fragrance - Moschino Fresh Couture" staat er op het flesje. In de blauwe, witte en rode plastic sprayflacon zou dit exclusieve nieuwe Moschino parfum voor vrouwen op het eerste gezicht verward kunnen worden met een glasreiniger. De verfrissende creatie werd in 2015 gelanceerd en trok aanvankelijk de aandacht met zijn geestige look. In de campagnevideo brengt het model het nieuwe Moschino parfum voor vrouwen aan op een ruit en is blij met het effect als ze het schoonveegt, net als een huisvrouw uit een tv-reclame uit de jaren 50. De vermeende glasreiniger blijkt op het eerste gezicht een glasreiniger te zijn.

De vermeende glasreiniger blijkt een verrassend vrouwelijke geur te zijn met fruitige, vrolijke accenten, heel fris, een beetje houtachtig en heel subtiel zoet.

Topnoten: bergamot, mandarijn, ylang ylang

Basisnoten: cederhout, witte pachouli, ambrox

Hartnoten: framboos, pioenroos, osmathus

De kristalheldere drie-eenheid van elegantie, vrouwelijkheid en frisheid maakt dit Moschino parfum voor vrouwen met dat ene beetje extra een echt multifunctioneel wapen! De elegante verpakking vormt een mooi contrast met de flacon: het witte doosje met de zwarte Moschino belettering oogt stijlvol en eenvoudig, die - alsof de verpakking niet helemaal gesloten is - een kleine glimp van een kostbare gouden strip toelaat.Je kunt dit Moschino parfum voor vrouwen online kopen op vele internetportalen.

Vandaag is het anders, vandaag is het glamour met het Moschino parfum voor vrouwen: Toujour Glamour!

In 2008 werd een Moschino parfum voor vrouwen uitgebracht als voorloper van deze geur: Glamour, een symbool van elegante vrouwelijkheid. Het ontwerp van de flacon was net zo vrouwelijk en glamoureus als de naam: een hart met sprankelende gouden applicaties - bijna kitscherig als het niet Moschino was. En de naam Glamour ook - bijna te stijf voor een Moschino parfum voor vrouwen naar Moschino's smaak, ware het niet dat het contrast van kruiden, bloemen en zout opwindend is.

Topnoten: dragon, mandarijnbloesem en zeezout

Hartnoten: hibiscus, orchidee en lotusbloesem

Basisnoten: amber en ceder

Met de opvolger Toujour Glamour heeft Moschino een parfum voor vrouwen ontwikkeld dat opnieuw met concepten speelt. Toujour L'amour - Today Love klinkt door in de naam van dit parfum, dat in 2010 op de markt kwam. In tegenstelling tot Glamour is Toujour Glamour van Moschino een parfum voor vrouwen die houden van oriëntaalse noten.

Topnoten: kardemom, viooltjesblad en rode bes

Hartnoten: Jasmijn, lelietje-van-dalen en amandel

Basisnoten: Muskus, benzoëhars en heliotroop

De opvolger van het hartige Moschino parfum voor vrouwen heeft een zeer koele en elegante flacon met een blauwe dop. De verpakking is een blauwe kubus, met een metallic spiegel met een blauw opengewerkt noppenpatroon op de voorkant, en in de videocampagne voor Toujour Glamour zit een mooie vrouw naakt voor een spiegel. Nadat ze de geur heeft opgespoten, betreedt ze een wereld vol bloemige dromen, delicaat gekleed. Toujour Glamour is sensueler en verfijnder, maar net zo fris als alle andere vrouwenparfums van Moschino.

Herenparfum +

Mannen die kiezen voor een geur van Moschino zijn vooral één ding: anders, niet mainstream, maar individueel en onafhankelijk. Ze zwemmen graag tegen de stroom in en benaderen het leven met gevoel voor humor.

Moschino herenparfum - de eerste keuze voor individualisten

De serieuze kant van het leven verdient af en toe een knipoog. Mannen met gevoel voor humor en een zeker gevoel voor stijl grijpen graag naar een Moschino herengeur. Een Moschino geur voor mannen is gevarieerd, opwindend en stijlvol. Als je een Moschino herengeur wilt kopen, zul je online zeker vinden wat je zoekt. Van de elegante eau de toilette spray tot de verfrissende douchegel, er is alles wat een verwende neus zich kan wensen. Iedereen die na het scheren wil genieten van een Moschino herengeur zal blij zijn met een Moschino aftershave.

Wie gaat er van een mug een modemerk maken?

Franco Moschino werkte als ontwerper voor illustere namen als Versace voordat hij in 1983 naam maakte met het creëren van ongewone en unieke damesmode. Het Italiaanse woord Moschino betekent "kleine mug". De ondernemer bracht een frisse wind in de eerbiedwaardige Italiaanse mode-industrie, waarvoor hij bekritiseerd maar vooral gevierd werd. Zijn onconventionele en speelse modecreaties zijn een hit bij klanten. De mannencollectie Uomo volgde drie jaar later. De eerste geur van Moschino is de gelijknamige damesgeur, die in 1987 wordt uitgebracht.

De modecreaties van Franco Moschino zijn voornamelijk geïnspireerd door kunst. Steeds weer zijn invloeden van Pop Art, Surrealisme en Dadaïsme terug te vinden in zijn creaties. Zijn geuren en mode moeten geschikt zijn voor dagelijks gebruik en ook leuk zijn. Goede voorbeelden hiervan zijn de Moschino herengeuren Uomo?, die in 1997 verscheen, en de geur Moschino Forever, die in 2011 verscheen en waar kenners ook dol op zijn in de variant Moschino Forever Sailing.

Discreet en daarom geschikt voor dagelijks gebruik, maar zeker niet saai, maakt de Moschino herengeur Uomo? indruk met zijn boeket van onder andere cyclamen, salie, kaneel, mahonie, jasmijn, muskus, ceder, amber en rozenhout. De bloemig-houtachtige geur verleidt met klasse.

Bergamot, steranijs, zwarte peper, tonkaboon, vetiver, sandelhout, musk en salie zijn enkele van de ingrediënten die de Moschino mannengeur Forever tot iets heel bijzonders maken. Hij is scherp en opvallend en benadrukt het mannelijke charisma van zijn drager.

Als je een Moschino herengeur wilt kopen tegen een voordelige prijs, ben je bij ons aan het juiste adres: Bij ons kun je gemakkelijk je Moschino herenparfum online kopen.

Ontwerpen en geuren die leuk zijn

Het plezier van vormen en onconventionele creaties is ook terug te vinden in elke Moschino herengeur. Na de dood van Franco Moschino in 1994 nam zijn jarenlange collega en mede-activiste Rosella Jardini het creatieve roer over. Zelfs nadat de modegroep Aeffe het bedrijf vijf jaar later kocht, bleef de onconventionele en creatieve geest van de oprichter in de creaties aanwezig. Sterren als Madonna en Kylie Minogue hebben samengewerkt met Moschino en sinds ten minste 2006 heeft het bedrijf zelfs de sportwereld voor zich weten te winnen toen het het Italiaanse team uitrustte voor de Olympische Winterspelen in Turijn.

Sensationele ontwerpen zijn ook te vinden op de parfumflesjes, die bijvoorbeeld zijn ontworpen in de vorm van een teddybeer of een sprayflesje. De flacons van Moschino herengeuren zijn ook erg esthetisch - waardoor elke geur een feest voor alle zintuigen is.

Sensueel betaalbaar: Moschino herengeur online kopen

Als je je Moschino herengeur tegen een voordelige prijs wilt kopen, ben je in onze online shop aan het juiste adres. Niet alleen herengeuren, maar ook damesgeuren met de onmiskenbare Moschino charme zijn hier onvergelijkbaar betaalbaar. Klanten kunnen op hun gemak online op zoek gaan naar hun favoriete geur en zich laten inspireren door het ruime aanbod.

Juridische kennisgevingen:
Alle prijzen incl. BTW & excl. verzendkosten