Moschino Parfum - altijd avant-garde, nooit mainstream!
Moschinoparfums zijn als Moschinomode: een geweldig, gek spel! Mooie gaga, maar dame! Moderne krijger, maar met een knipoog! Dit zijn de hoofdrolspelers in Moschino's waanzinnige wereld. In de wereld van Moschino mode en Moschino parfum, is spelen en dromen niet alleen toegestaan, maar zelfs gewenst, zelfs voor volwassenen.
Moschino's lente- en zomercollectie 2017 voor vrouwen speelt al met grappige variaties van bekende modetermen in de naamgevingsfase. Op haar website presenteert het huis Moschino stripverhalen van rattenvrouwen voor haar nieuwste, echt ratscherpe jurken. Ze is alles wat" wordt "Ze is alles rat". Prêt-à-porter" wordt "Rat-à-Porter".
Moschino speelt. Moschino mode campagnes zijn strips, Moschino parfum flacons herinneren aan speelgoed. Als u nieuwsgierig bent en een Moschino parfum wilt kopen, kunt u hier lezen wat u kunt verwachten.
De eeuwige boodschap achter alle Moschino-parfum- en -modecreaties is: neem leven en mode niet zo serieus. Laat je niet leiden door dictaten of verblind door loze woorden.
Moschino Parfum en Mode - de brutale kleine mug in de eerbiedwaardige wereld van modeontwerpers
Gigi en Stella Hadid zijn de topmodellen voor de Moschino Campagne 2017, zeer begeerd en bewonderd, omringd door pers- en modefotografen, die met prachtige jurken de schijnwerpers opgaan. Pas op het tweede gezicht merk je dat de plooien en strikken op de stoffen alleen prints zijn en dat er aan elke kant links en rechts twee brede witte strepen uitsteken - net als bij de jurken die kleine meisjes aan hun papieren poppen bevestigen. Heerlijk speels en onderhoudend en net zo brutaal als het bijpassende Moschino parfum.
Sinds 2013 zet de Amerikaanse ontwerper Jeremy Scott nieuwe trends als ontwerper van Moschino parfum en mode met bizarre ideeën en grappige boodschappen. Hij gaat daarbij uit van het conceptuele idee dat de vroeg overleden ontwerper Franco Moschino tot credo is verheven bij de oprichting van zijn modehuis in 1983. Moschino verdedigde zich tegen de ernst van de mode-industrie.
Onder invloed van zijn kunststudies en geïnspireerd door Pop Art en Conceptual Art, Surrealisme en Dadaïsme, blaast Franco Moschino parfum en mode nieuw leven en humor in. Vanaf het allereerste begin gebruikte hij ironische accessoires en satirische prints voor de mode, waarbij hij de grote namen van zijn concurrenten voor de gek hield. Moschino parodieerde klassieke Chanel nr. 5 door het drukken van een T-shirt met de afdruk van een televisie en de woorden "Channel No. 5" (Channel No. 5). Hij durfde zijn modellen als dubbels over de catwalk van Tina Turner of Prinses Margaret te sturen of een kopie van Miss Piggy in een trouwjurk te presenteren.
Eind jaren tachtig begon hij te adverteren met steeds provocatievere slogans en bedrukkingen. "Ceci n'est pas une botique" -"Dit is geen boetiek", werd in 1989 op de etalages van de moschinoboutiques geschreven. "Stop het systeem van de mode-industrie! In 1990 propageerde hij "Stop the Fashion System!" in reclamecampagnes en op toppen en stopte zelfs een tijdje met het presenteren van zijn ontwerpen op de shows in Milaan. Hij had "Dure jas" - "Dure jas" in gouden letters gedrukt op een nobele damesjas.
Terwijl de pers en de klanten hielden van de "Entfant Terrible", de onconventionele maar hoogwaardige Moschinomode, het brutale Moschinoparfum en zijn provocerende, ongewone shows, is Franco Moschino altijd een doorn in het oog geweest van de gevestigde Italiaanse ontwerpers. Natuurlijk is elk moschinoparfum altijd een statement voor een heel eigen, vrije levensstijl.
Moschino Parfum - altijd uitzonderlijk en individueel
Wat voor alle Moschino modelijnen geldt, geldt ook voor een Moschino parfum: het zit altijd vol ironie en is een beetje gek. De Moschinovrouw is echter drachtig en stijlvol, de Moschinovrouw is zich bewust van zijn individualiteit. Klanten die een Moschinoparfum kopen zijn brutaal en onafhankelijk. Mannen die houden van een Moschino mannengeur hebben charisma en een gevoel voor humor.
Ook de nieuwe collectie van Jeremy Scott voor 2017 is weer speels: een beetje Bollywood en Seventies, een beetje stripverhaal, een beetje bikerglamourstijl, een beetje speelgoedwinkel voor grote jongens en meisjes.
"Moschino Toy" - het eerste uniseks-moschinoparfum voor mannen en vrouwen!
Speelgoed is ook het sleutelwoord voor het eerste uniseks muggenparfum. Sinds 2014 geeft een kleine beer in een fles elke parfumerie- en belastingvrije winkel de sfeer van een speelgoedwinkel. Sommige klanten merken pas op het tweede gezicht dat ze een Moschinoparfum kopen.
"Dit is geen Moschino Speelgoed" staat op de buik van de kleine pluchebeer, die als verrassend omhulsel voor dit Moschinoparfum is gemaakt. Macabre, maar grappig: je moet het hoofdje van de schattige kleine beer afscheuren om de dop te openen en op de geur te spuiten. In de reclamespot voor dit bijzondere Moschino parfum, danst een wulps dansende Amazon in een zwart buisje jurkje en capeert een vacht om de prachtige schouders...? Nee, een keten van pluche beren die stuiteren met elke beweging. "Mijn speelgoed, mijn jongen, mijn Moschino" is de tekst van de videoclip. De pluche Moschinoparfum kunt u online via de website mee naar huis nemen.
Wat u kunt verwachten bij het spuiten is net zo speels, zacht en vrolijk als de beer flacon: parfumeur Alexandra Kosinski creëerde dit frisse, zeer aromatische Moschino parfum met bloemige, houtachtige en citruscomponenten met een warme en kruidige afwerking.
Top notities: Bergamotcitroenen, mandarijnen, jeneverbessen en kardemom
Hartnoten: Violet, lavendel en meidoorn
Basis noten: Sandelhout, ceder, mos en vanille.
De flesbeer ziet er betrouwbaar uit van een vrolijke en kleurrijke verpakking, die lokt met de onschuldige en tegelijkertijd provocerende inscriptie "Raak me aan, probeer me". Zoals op elke gebruikelijke speelgoedverpakking wordt ook hier aangegeven dat het innemen van kleine onderdelen gevaarlijk is voor kinderen. U kunt dit moschinoparfum overigens ook goedkoop via internet kopen. De prijs kan variëren, maar het effect blijft, ongeacht of parfum liefhebbers kopen de knuffel Moschino parfum online of in de winkel. Zodra het in de badkamer wordt gedeponeerd, zullen kopers blij zijn van tijd tot tijd door een blij "Hoe zoet en zoet! Laten we eens kijken hoeveel humor de gasten laten zien wanneer het hoofd van de beer is afgescheurd.
Kan een Moschino parfum goedkoop zijn? Ja!
In 1987 kon al het eerste Moschinoparfum voor vrouwen worden gekocht, dat gewoon de naam van de ontwerper droeg. Maar niet zozeer met "Moschino" zorgde het label voor sensatie, maar vooral met de geur voor de modieuze tweede lijn van het huis, die in 1988 werd gelanceerd als "Moschino Cheap en Chic" voor vrouwen en later ook voor mannen. In 1995 ontwikkelde Moschino een parfum voor vrouwen aan deze lijn. Het zal een klassieker worden voor de bizarre ontwerper - bijna een contradictio in terminis - en is vandaag de dag nog steeds erg populair. Het feit dat Moschinos parfum wordt genoemd goedkoop en chique voor vrouwen staat in schril contrast met de extravagantie.
"Cheap and Chic" is een vrouwelijkelegante geur met een fruitig bloemenboeket.
Topnoten: citrus-, koriander-, bergamot- en houtachtige noten
Hartnoot: Jasmijn, Violet, Waterlelie, Pioen, Cyclamen en Freesia
Basisnoten: vanille, ceder, muskus en sandelhout
Gelukkig, zorgeloos en licht, vol sexappeal en natuurlijke elegantie, zo zag de ontwerper het Moschino parfum voor vrouwen met dezelfde eigenschappen. Het ontwerp van de originele fles is extravagant, zoals we die kennen van Moschino: het doet ons denken aan een grappig beeldjesfiguurtje, misschien wel Popeyes vriend Olivia? Een kleine dame in rood en zwart, met een witte kraag en brutale Dutt Moschino "Cheap and Chic" is nog steeds een geur die de modieuze houding van alle Moschino parfumfans voor vrouwen vertegenwoordigt: ze willen spelen met de onverwachte, liefde extravagante creaties en ook de voorkeur aan ongewone, vrolijke geuren. Bij veel aanbieders kunt u dit Moschino parfum voor vrouwen goedkoop kopen. Natuurlijk is er elk Moschino parfum voor vrouwen online.