Annayake De cosmetische serie met de Aziatische toets
Het merk Annayake werd opgericht in 1988. De Aziatische levensstijl voldoet aan de westerse eisen op het gebied van ingrediënten en de realisatie van ideeën. De fabrikant hecht veel belang aan precisie, originaliteit en elegantie. Dit heeft de fabrikant een uitstekende reputatie opgeleverd en de verzorgingsproducten zijn zeer populair, zelfs bij zeer veeleisende klanten. De focus ligt op gezichtsverzorgingsproducten, maar het kopen van Annayake parfum is ook mogelijk in de online winkel. Parfum voor de beurs vrouwelijkheid, Eau de Toilette voor hem en haar, kopen Annayake parfum goedkoop online is gemakkelijk en handig.
De wortels van dit bedrijf Annayake gaan veel verder terug dan het jaar van oprichting. De geest van duizenden jaren Japanse traditie en precisie wordt weerspiegeld in al onze producten. Uit de verwachtingen van haar klanten, de resultaten van de moderne productie en de nieuwste bevindingen uit tientallen jaren ervaring, worden Annayake parfums en verzorgingsproducten tot in de hoogste perfectie gecreëerd. De eerste geur werd Annayake gelanceerd in 2000 en momenteel zijn er meer dan twintig perfect samengestelde en unieke geuren in de portefeuille. De naam zelf geeft een idee van de aangename aroma's die de drager van de geuren verwacht te vinden bij het online kopen Annayake van parfums.
Het assortiment parfums Annayake is zeer divers, wat al snel duidelijk wordt wanneer u online Annayake parfums koopt. Naast de heerlijke geuren biedt het merk een zeer gevarieerd assortiment. Het varieert van bodylotion tot zeer effectieve en innovatieve anti-verouderingsverzorging tot andere cosmetische producten en bovenal prachtige parfums. Op maat gemaakte producten geïnspireerd door de eeuwenoude Japanse traditie en cultuur. Het is een Annayake combinatie van natuur en technologie. Het portfolio bevat geurcreaties voor zowel de vrouwelijke als de mannelijke creaties. Het portfolio omvat vrouwengeuren zoals AN'NA, Bonheur for Her, Love Her, Miyabi Women, Matsuri, Hanami, pour Elle, Tomo her, Natsumi, Yukimi en Tsukimi.
Ook mannen vinden in deze winkel Annayake het juiste product.
Mannelijke aantrekkelijkheid bestaat uit verschillende attributen. Lichaamsverhoudingen en gestalte, ogen, gezichtsvorm of haar kunnen overeenkomen met de huidige idealen. Een man wordt pas aantrekkelijk als hij een charismatisch charisma meebrengt, of het nu impulsief, bedachtzaam, warm, open of mysterieus is, iedereen is anders. Ook met het Annayake parfum, meer precies gezegd met Annayake de mannengeur online kopen toont zich de verschillende geurenwereld voor de verschillende facetten. Bij het kopen van Annayake mannengeur, kunt u kiezen tussen Love Him, Miyabi Man, Bonheur voor hem, pour Lui, Tomo, Undo en Tsukiyo voor hem.
Wanneer vrouwen Annayake parfum kopen, biedt het merk de juiste geur voor elk seizoen. In het voorjaar zijn kersenbloesemfestivals een oude traditie in Japan. Deze natuurlijke gebeurtenis wordt gevierd met Hanami, de bijpassende vrouwengeur, een ode aan de schoonheid van de natuur. Natsumi vertegenwoordigt de zomer met een creatie van perzik, pruim, watermeloen, citrus, oranjebloesem en zwarte bes. Deze lichte noot is ideaal voor warme zomerdagen. Voor het herfstmaanfestival kunt u ook online een passend parfum kopen bij de Women's Online Annayake Parfumwinkel. Tsukimi met pittige Szechuan peper, exotische houtsoorten en kaneel worden gecombineerd met verse fruitnoten.
Om de seizoenen te voltooien, voltooit Yukimi het jaar. De geur belichaamt de winter, met een gezellige geur in combinatie met verse ijsmunt. Typisch voor annayake is de langgerekte en vierkante vorm van de flacons, die asymmetrisch worden gehouden. Dit is duidelijk zichtbaar in alle composities, of het nu gaat om het kopen van Annayake parfum voor vrouwen, of Annayake het kopen van mannengeur online.
Annayake Producten gepresenteerd op sensuele plekken
In de promotiecampagnes voor zijn geuren ligt de Annayake nadruk op het even natuurlijk presenteren van de producten als ze zijn. De reclame doet zonder bekende gezichten en modellen, alleen het parfum is de focus van de advertenties. Verschillende planten die de inhoud van de individuele parfums weergeven worden ook getoond. Bij Myabi Man heeft het merk gekozen voor een jonge man, maar de consument heeft nog ruimte voor interpretatie. Voor de reclamecampagne van Matsuri koos Annayake Matsuri voor een advertentiebeeld met een licht open fles, dat het middelpunt van de advertentie vormt.
Hij wordt omgeven door stralende sterren, waardoor de indruk van vuurwerk op de zwarte achtergrond ontstaat. De mannelijke mannengeur Tomo presenteert zich in zwart, de donkere fles is moeilijk te herkennen. Het sprankelende en stralende karakter van de geur wordt verlicht door een neonblauwe ster. Deze is voorzien van een staart en loopt over het beeld van de display. Dit zijn slechts enkele voorbeelden uit de eenvoudige reclame Annayake van het merk. Ze ziet er net zo natuurlijk uit als haar producten en spreekt zowel de eerlijke vrouwelijkheid als de meesters van de creatie aan. Annayake Koop parfum en dompel uzelf onder in een wereld van oude traditie en moderne natuurlijkheid met een unieke geur.
Geuren door Annayake - de perfecte metgezellen
Myabi Woman straalt vrouwelijkheid en elegantie uit met zijn geur. Annayake De geur van Tomo mannen betovert met zijn zachte kruiden en stimulerende aroma's. Undo, ook voor de meesters van de schepping, is ideaal voor mannen vol dynamiek, kracht en assertiviteit. Verfrissend en verkwikkend zijn de aroma's, die tegelijkertijd mannelijk en zacht worden uitgedrukt. Een tijdloze metgezel die verkrijgbaar is als eau de toilette en aftershave bij het online kopen Annayake van parfum.
De producten van het bedrijf zijn Annayake gebaseerd op de natuur in combinatie met technologie. Minerale en plantaardige grondstoffen vormen de basis en maken alle producten zeer goed verdragen. Op maat gemaakte verzorgingsconcepten en geuren voor elk seizoen, het kopen van Annayake parfum voor dames is iets wat iedereen zal vinden. De merknaam verbindt al twee werelden, Europa en het Verre Oosten. Anna is de meest populaire en wijdverspreide vrouwennaam in Europa. YAKE verwijst naar traditioneel Japan.
Kenmerkend voor het merk is ook de vorm van de flacons, die overal als een langgerekte, smalle balk wordt gehouden. Met kleuren zoals rood, blauw, zwart, turquoise of delicaat oranje, zijn producten zoals Eau de Parfum, Eau de Toilette of Aftershave typisch helder en puur in hun uiterlijk.