Geen resultaten Resultaat: Resultaten:
thuiswinkel gecertificeerd
Deze winkel is onafhankelijk gecertificeerd en biedt 30 dagen geld-terug-garantie Meer informatie

Het begon allemaal met een stuk zeep: De eerste geur van het Amerikaanse parfumhuis Clean was ontworpen om je het gevoel te geven dat je net gedoucht had. Sinds 2002 creëert het bedrijf geuren die zo warm zijn als een knuffel en absoluut natuurlijk.

Meer info

Koop Clean geuren goedkoop

Meer info +

Clean geur - Voor de mooie momenten in het leven

De oneindig frisse geur van wasgoed dat een dag lang door de wind is verrijkt met de meest uiteenlopende geurmoleculen nodigt je uit om te dromen en je goed te voelen. De Clean geuren roepen zeer vergelijkbare associaties op. Een Clean geur straalt een warmte uit die als een geliefde herinnering is. De frisse geuren van Clean bedwelmen het hart van iedereen die houdt van geuren die diepe tevredenheid uitstralen en geschikt zijn voor elk moment van de dag en elke gelegenheid. Omdat hun fijne geurstructuur onopvallend is. Het bindende kenmerk van alle Clean geuren is hun zuivere, frisse geur. Ze zijn daarom geschikt voor zowel mannen als vrouwen, hoewel sommige geuren meer één geslacht aanspreken. Clean vangt de tijdgeest. De geuren vieren eenvoud en stralen sereniteit uit. Tegelijkertijd maken ze indruk met hun lange houdbaarheid en hoogwaardige ingrediënten, zodat het geweten ook "puur" blijft. Iedereen die op zoek is naar een moderne geurbeleving kan de parfums van Clean kopen in de online shop.

Het merk Clean werd in 2002 opgericht in de Verenigde Staten. De in Canada geboren Randi Shinder was op zoek naar geuren die een schoon gevoel zouden geven, alsof je net onder de douche vandaan komt. Ze werd geïnspireerd door een stuk zeep waarvan Randi Shinder de geur zo aantrekkelijk vond dat ze er ook zo'n parfum van wilde maken. Hoewel ze aanvankelijk op weerstand stuitte, wist ze al snel bekende parfumeurs voor haar project te winnen. Naast haar doel om een geur te creëren die zo "schoon" mogelijk was, wilde ze ook een nieuwe standaard zetten op het gebied van duurzaamheid. In 2002 werd het eerste Clean parfum op de markt gebracht en vormde een sterk alternatief voor bekende geuren.

De filosofie van Clean

-Eenvoudig

-Nostalgisch

-Bewust

De eenvoud van Clean geuren wordt weerspiegeld in de naam. De geuren ruiken altijd "schoon". De naamgeving van de geuren is ook kenmerkend. Klanten krijgen wat ze verwachten. De naam van een parfum benadrukt de geur. Een groot verschil met andere parfummerken is het geurverloop. De geuren van Clean zijn lineair. Dit betekent dat de geur van begin tot eind hetzelfde ruikt. Een ander punt dat Clean onderscheidt van andere parfums is dat ze naar wens gecombineerd kunnen worden. Dit betekent dat iedereen zijn eigen persoonlijke parfum kan creëren. Elke geur heeft een of meer partnerparfums waarvan de geurmoleculen bijzonder goed samengaan. Natuurlijk is het ook mogelijk om twee willekeurige Clean geuren te combineren om de perfecte match op je eigen huid te creëren.

Voor Clean betekent nostalgie het vastleggen van bijzonder mooie momenten uit het verleden in een geur. De herinneringen aan gelukkige ervaringen, vreugde, geborgenheid en rust zitten in elk flesje Clean parfum.

Clean leeft het bewuste gebruik van de hulpbronnen van de aarde en haar mensen. Het is een van de eerste "groene" parfummerken. Het bedrijf gebruikt water en alcohol gedestilleerd uit maïs in een aloë vera basis om de geuren te produceren. Het verpakkingsmateriaal is gemaakt van gerecycled materiaal en is zelf ook recyclebaar. De folie is composteerbaar. De productiefaciliteit van Clean maakt gebruik van zonne-energie. Het is belangrijk voor het bedrijf om de hulpbronnen van de aarde te beschermen en haar schoonheid te behouden. Daarom gebruikt het bedrijf geen giftige stoffen, niet alleen in de parfums maar ook in de verpakking.

Dankzij deze eigenschappen is Clean snel opgeklommen in de parfumindustrie.

Nieuwe geuren gebaseerd op vertrouwde Clean principes

In 2015 werd de Clean Reserve collectie gelanceerd, waarvan de geuren iets gedurfder zijn dan de klassieke Clean geuren. De Clean Reserve collectie werkt met parfumhuizen die zijn geselecteerd op hun duurzame productie en maatschappelijk verantwoord ondernemen. Deze bedrijven werken met boerderijen die ECOCERT gecertificeerd zijn of andere duurzame teelt- en oogstmethoden gebruiken. De parfumhuizen zijn betrokken bij sociale projecten voor boeren in de producerende landen en hun families, zoals de opleiding van boeren of toegang tot gratis onderwijs voor hun kinderen. Vier uitstekende parfumeurs creëerden de nieuwe Reserve geuren, die worden gekenmerkt door hun duurzame productie, puur natuurlijke ingrediënten en verantwoord gebruik van grondstoffen. Duurzaamheid, respect en verantwoordelijkheid voor het milieu en mensen zijn de principes van de Reserve collectie.

De Avant Garden collectie werd in 2018 gelanceerd. In tegenstelling tot de vorige parfums van Clean hebben deze geuren een klassiek geurverloop van top- naar hart- naar basisnoot. Deze luxe geurbelevingen zijn gebaseerd op de combinatie van twee geuren uit de Reserve collectie.

Clean parfum is vrij van ftalaten, conserveringsmiddelen, gluten en kunstmatige kleurstoffen. Clean parfum is veganistisch en dierproefvrij geproduceerd. Clean wil haar klanten allround duurzame producten bieden, waarbij duurzaam niet altijd natuurlijk betekent. Soms is het voor het milieu zinvoller om natuurlijke derivaten van een grondstof te gebruiken dan de grondstof zelf, omdat deze nauwelijks voorkomt in de natuur.

Clean: altijd recht door zee, altijd puur, ook aan de buitenkant

Clean heeft haar filosofie van duurzaamheid voortdurend ontwikkeld, net als haar producten, om zo goed mogelijk aan haar eigen eisen en die van haar klanten te voldoen. Dit wordt ook weerspiegeld in de flesjes van de Clean parfums. Ze zijn gemaakt van 100% recyclebaar glas. De vierkante flacons van de klassieke Clean parfums hebben een kleur die past bij het parfum en een zilverkleurige dop.

De flacons van de Reserve collectie zijn heel eenvoudig. Het parfum is duidelijk zichtbaar in de flacon, een bewijs van de puurheid van de geur. Eenvoudig, puur en recht door zee is het motto. Het etiket heeft ook geen opsmuk en vermeldt duidelijk de naam, het geurtype en de geurfamilie. De eikenhouten stop komt uit duurzaam beheerde bossen in Spanje. De handgemaakte kartonnen verpakking heeft een prachtige houtnerf.

De flessen uit de Avant Garden collectie hebben een licht kleurverloop in het glas. De kartonnen verpakking heeft een artistiek ontworpen afbeelding van bloemen, vlinders en vogels, die de complexiteit van de geuren benadrukt. De mysterieuze tuin wacht om ontdekt te worden.

De eenvoudige dingen

Clean parfum verovert de wereld met zijn onconventionele, zuivere geuren. Clean parfum maakt elke dag een beetje mooier. Deze geuren kunnen gedragen worden door mannen en vrouwen. Ze zijn geschikt voor elke gelegenheid, want het gevoel van frisheid is altijd aangenaam. Geluk zit in de simpele dingen. Clean combineert herinneringen aan ervaringen met het juiste parfum. Wie houdt er niet van de geur van een zomerbui of vers gemaaid gras? Clean ontcijfert deze geuren en verpakt ze in duurzame parfums. Clean parfums geven veel momenten in het leven een olfactorische herinnering. Ze stralen de vrijheid, de vreugde en het gevoel van welzijn uit die alleen de mooiste gebeurtenissen in het leven kunnen bieden.

Parfum +

Het Amerikaanse parfumhuis Clean ontwikkelt sinds 2002 "schone" geuren. Alles wat overbodig of kunstmatig is, wordt vermeden. Het bedrijf, opgericht door Randi Shinder, legt vooral de nadruk op milieubescherming en duurzaamheid.

Clean parfum is zo heerlijk schoon

Geuren fleuren de dag op, roepen herinneringen op en laten de huid goed aanvoelen. Helaas is dit niet altijd het geval, want er zijn ook geurlijnen die schadelijk zijn voor de huid. Randi Shinder, de oprichter van Clean Parfum, stoorde zich hieraan. De beautyblogger, die zegt dat ze een beautyjunkie is, houdt van eenvoudige, lineaire geuren. Met Clean parfum wil ze niet alleen schadelijke en overbodige ingrediënten vermijden, maar ook de geur van pas gewassen, zongedroogd wasgoed of een schone huid nabootsen.

De inspiratie voor Clean parfum was eigenlijk een stuk zeep, wat nog maar eens bewijst dat minder meer kan zijn. Toen ze haar idee presenteerde, werd ze uitgelachen, want in 2002 kon niemand anders dan Randi zich voorstellen om zoiets als Clean parfum op de markt te brengen. Maar Randi zegevierde en vond een parfumhuis dat haar visie kon realiseren. Ze vindt het vooral belangrijk dat het milieu wordt beschermd en daarom is Clean parfum ook online te koop, waardoor er minder grondstoffen nodig zijn.

Een nieuwe filosofie

Het moest duidelijk en eenvoudig zijn, een understatement dat de parfumwereld nog nooit eerder had gezien. Natuurlijk, je kunt je wassen met zeep of gewone douchegel, maar dat heerlijke gevoel, die aangename geur die pas gewassen wasgoed ook heeft, vervliegt gewoon veel te snel. Clean Parfum slaagt erin om deze feel-good geuren in flesjes te vangen, en het doorslaande succes bewijst Randi Shinder gelijk. Ze gebruikt alleen hoogwaardige, natuurlijke ingrediënten voor haar geuren en geurlijnen en gebruikt geen sulfaten, parabenen of aluminium. Iedereen die besluit om Clean parfum te kopen krijgt een geur waarvan de dubbelzinnige naam ook altijd een belofte is.

Het eerste Clean parfum werd al in 2002 gelanceerd. Het label werd echter pas in 2003 opgericht, toen steeds meer mensen geïnteresseerd raakten in de geur die simpelweg Clean wordt genoemd en Clean parfum wilden kopen. Er volgden al snel meer vrouwengeuren, want de online shop van Clean Parfum richtte zich in eerste instantie op delicate maar langhoudende vrouwengeuren voordat het zich ook waagde aan unisex- en mannengeuren. De mannenwereld raakte ook steeds meer geïnteresseerd in de lichte geuren die herinneringen oproepen aan een zorgeloze kindertijd of lachende zomerdagen. Al snel was Clean parfum ook voor mannen goedkoop te koop.

Clean parfum viert less is more met groot succes

" Clean " betekent "schoon" en staat voor iets heel bijzonders. Voor het weglaten van overbodige ingrediënten, voor subtiele maar aanwezige geuren die zo uniek zijn dat de schare fans van Clean parfum dagelijks groeit. Zeker nu het zo makkelijk is om Clean parfum te kopen tegen een gunstige prijs. Steeds meer mensen willen zich hullen in de delicate geuren die zo onopvallend aanwezig zijn. Het is moeilijk te zeggen welke Clean geur het populairst is. Dat komt omdat er vaak niet één Clean parfum online wordt gekocht, maar meerdere. Als het Clean parfum zo geliefd is, is het niet nodig om te kiezen tussen de individuele lijnen, waarvan de namen aangeven welke associatie ze willen oproepen. Geuren zijn immers, net als geluiden, bijzonder geschikt om herinneringen op te roepen.

-Fresh Laundry: Aangenaam en verkwikkend, als de geur van pas gewassen, in de zon gedroogd linnengoed.

-Shower Fresh: de opwekkende, heldere geur met lichte citrusnoten is gewoonweg heerlijk, net als onder de douche vandaan komen, vol understatement en toch sexy

-Rain: Als de regen zachtjes op de straten, bomen en velden valt, wordt de lucht gevuld met een heel speciale geur. Rain vangt deze geur zacht en stralend

-Warm Katoen: Gezellig en troostend, bijna net zo warm als de was die net uit de droger komt. Het Clean parfum is een genot voor zowel mannen als vrouwen.

-Huid: Een prikkelende frisheid, zo puur als een blote huid. Verfrissend en tegelijkertijd verleidelijk op een heel speciale manier.

Deze dames- en uniseksgeuren worden aangevuld met de volgende herengeuren:

- Clean for Men: Fris en fruitig, de eerste mannengeur van Clean is nog steeds populair en is in feite al een klassieker

-Black Leather: Maritiem en kruidig, de geur heeft een bijzonder lange sillage en een sterke aanwezigheid.

-White Vetiver: Kruidig en houtachtig, deze geur is een van de nieuwe mannengeuren van Clean die bijzonder stimulerend is.

Clean wil geen massaproductie van geuren, maar wil het aan de mensen zelf overlaten of de geuren in serie worden geproduceerd. Daarom zijn er geurseries gecreëerd rond favoriete geuren zoals Fresh Laundry, Skin, Rain, Warm Cotton en de unisex klassieker Clean, die niet alleen douchegel en deodorant sticks bevatten, maar ook kamergeuren in de vorm van kaarsen en diffusers. Er zijn zelfs sprays voor kamers en de was. Al deze aanbiedingen van Clean Parfum zijn online verkrijgbaar.

Schoon in elk opzicht

De oprichter van Clean, Randi Shinder, geeft om het milieu. Dit is een van de redenen waarom Clean een van de allereerste groene geurlabels is. De kartonnen verpakking voor de geuren is gemaakt van gerecycled papier en kan opnieuw worden gerecycled. In feite zijn alle materialen recyclebaar. Dit gaat zelfs zo ver dat de gebruikte folies gemaakt zijn van graan en volledig composteerbaar zijn. Bovendien zijn alle gebruikte inkten niet giftig en oplosbaar in water. De fabrieken van Clean werken 100% op zonne-energie. De flesjes van Clean parfum zijn gemaakt van type III glas, dat bijzonder gemakkelijk te recyclen is. Met dit in gedachten is het niet verrassend dat het bedrijf heeft afgezien van grote, dure en milieuonvriendelijke reclamecampagnes. In plaats van dure beroemdheden in te huren, heeft het bedrijf voet bij stuk gehouden en geadverteerd met bijvoorbeeld Cyrus Buffum, een milieuactivist en enthousiaste oceaanzeiler. Hierdoor blijft het Clean parfum betaalbaar.

Bescherming voor de huid is ook bescherming voor het milieu

Clean parfum gaat er prat op dat het al vanaf het allereerste begin, toen dit nog niet trendy was, alle geuren heeft geproduceerd zonder sulfaten, parabenen of aluminium. Bovendien is de alcohol die in de parfums wordt gebruikt gebaseerd op granen en aloë vera. Hierdoor is het absoluut niet giftig en bijzonder zacht voor de huid. Met dit bewustzijn voor het milieu en het samenleven spreekt het voor zich dat Clean altijd heeft afgezien van dierproeven. De zoektocht naar dierlijke bijproducten is ook vruchteloos bij Clean. Clean is echt een schone geurlijn. En als je de prijzen vergelijkt, bescherm je niet alleen het milieu als je Clean parfum in de online shop koopt.

Reserve +

Onder de naam Clean Reserve verkoopt het Amerikaanse parfumlabel geuren die gemaakt zijn van bijzonder waardevolle en duurzaam gewonnen ingrediënten.

Clean Reserve - geuren die de ziel vleien

De parfums van Clean Reserve zijn geuren die je een goed gevoel geven. Geïnspireerd door de schoonheid van de natuur, ademen de geuren subtiele noten uit die niet schreeuwerig en opzichtig zijn. In plaats daarvan spelen ze een zachte melodie die je laat ontspannen en genieten van de dag met stille vreugde. De uniseks geuren stellen normen op het gebied van duurzaamheid, zowel wat betreft ingrediënten als productie en verpakking. De parfums van Clean Reserve zijn betaalbaar voor iedereen die waarde hecht aan exclusieve ingrediënten en duurzame productie. Alle Clean parfums worden gekenmerkt door een zuivere geur. Dit gaat gepaard met verschillende geuren uit de houtachtige, oriëntaalse, frisse of bloemige geurfamilies.

Geurlaag - een hoogtepunt van de Clean reserve

Een ander speciaal kenmerk van Clean parfums is hun gebruik als gelaagde geur. Alle parfums kunnen met elkaar worden gecombineerd. Iedereen die houdt van een absoluut individueel parfum zou twee Clean Reserve parfums tegelijkertijd moeten kopen. De volgende paragraaf geeft een overzicht van mogelijke combinaties van de geuren.

De frisse geur van Citron Fig en de bloemige geur van Blonde Rose creëren een vrouwelijk parfum dat balanceert op het randje tussen fruitig en fris. De gelaagde geur combineert de frisheid van vijg en subtiele citroen met de strelende geur van roos, jasmijn en pioenroos op een bed van muskus en sandelhout. Het doet denken aan een perfect boeket bloemen in een warme zomertuin.

De oriëntaalse geur van Sel Santal in combinatie met de goed getemperde Amber Saffron is een uitdagende combinatie. Sel Santal ruikt naar de frisse zee met een lichte hint van hout en noten. Amber Saffron voegt een subtiele frambozennoot toe. Samen creëren de twee geuren een extravagante geur die doet denken aan frambozensorbet geserveerd in de duinen.

De geuren kunnen op vele manieren gecombineerd worden, waarbij Sueded Oud bij alle andere geuren past en de zachte, houtachtige noot toevoegt.

De geuren van Clean Reserve staan ook op zichzelf als onconventionele parfums die zeker de harten van hun dragers zullen veroveren. Alle Clean Reserve geuren zijn online te koop. Geuren wekken associaties op in de ziel. Ze ondersteunen bepaalde stemmingen of roepen ze op. De bloemengeuren van Reserve zijn klassiek, eerder vrouwelijk en stralen vertrouwen uit. Hiertoe behoren Skin en Warm Cotton. De oriëntaalse geuren zijn verleidelijk, aantrekkelijk en verfijnd. Amber Saffron en Sel Santal dragen deze geurrichting uit. De frisse geuren zoals Rain of Citrus Fig activeren de levenskrachten. Ze hebben een opwekkend, verheffend effect. De houtachtige geuren zijn aards, verfijnd en delicaat. Smoked Vetiver is hier een voorbeeld van. Afhankelijk van de stemming van het moment en de gelegenheid is een parfum bijzonder geschikt.

Iedereen die nieuwsgierig is, kan online meer te weten komen over Clean Reserve en zijn eigen parfum creëren door verschillende geuren te combineren.

Altijd belangrijk voor Clean: duurzaamheid

Voor veel mensen is het belangrijk dat de producten die ze kopen geen onnodige ingrediënten bevatten en afkomstig zijn van duurzame bronnen. Clean levert een nieuwe generatie parfums. Clean Reserve gebruikt geen additieven die parfums langer laten duren en de geur intenser maken. De essentiële oliën, de tinctuur en het verpakkingsmateriaal zijn afkomstig van duurzame fabrieken en boerderijen. Clean zet zich ook in om de fabrikanten en hun families te ondersteunen in sociale projecten zoals het verbeteren van onderwijskansen. Clean Reserve levert innovatieve geuren die een nieuw veld openen in de parfumindustrie. Liefhebbers van zuivere, aangename geuren kunnen Clean Reserve parfums kopen tegen voordelige prijzen in de online shop.

Juridische kennisgevingen:
Alle prijzen incl. BTW & excl. verzendkosten