Sinds 2002 ontwikkelt het Amerikaanse parfumhuis Clean "schone" geuren. Alles wat overbodig en kunstmatig is, is weggelaten. Het bedrijf, opgericht door Randi Shinder, legt bijzondere nadruk op milieubescherming en duurzaamheid.
Clean Parfum is zo heerlijk schoon...
Geuren verfraaien de dag, wekken herinneringen op en laten een goed gevoel achter op de huid. Helaas is dit niet altijd het geval, want er zijn ook geurseries die de huid beschadigen. Randi Shinder, de stichter van Clean Parfum, heeft precies dat gestoord. De beautyblogger, die naar eigen zeggen een beauty junkie is, houdt van eenvoudige, lineaire geuren. Met Clean parfum wil ze niet alleen geen schadelijke en overbodige ingrediënten gebruiken, maar ook de geur van vers gewassen, zongedroogde was of een schone huid omzetten in parfum.
De inspiratie voor Clean parfum was eigenlijk een stuk zeep, wat eens te meer bewijst dat minder meer kan zijn. Toen ze haar idee presenteerde, werd ze uitgelachen, want in 2002 kon niemand anders dan Randi zich voorstellen dat ze zoiets als Clean parfum op de markt kon brengen. Maar Randi heeft de overhand en vond een parfumhuis dat in staat was haar visioenen te realiseren. Het is voor haar bijzonder belangrijk dat het milieu wordt beschermd en daarom kan Clean parfum ook online worden gekocht, wat betekent dat er minder middelen nodig zijn.
Een nieuwe filosofie
Het moet duidelijk en eenvoudig zijn, een understatement dat de geurenwereld nog nooit eerder had gekend. Natuurlijk kunt u zich wassen met zeep of eenvoudige douchegel, maar dit mooie gevoel, deze aangename geur, die zelfs vers gewassen wasgoed heeft, verdwijnt gewoonweg veel te snel. Clean Parfum slaagt erin om deze feel good geuren te vangen in flacons, en het klinkende succes bewijst dat Randi Shinder gelijk heeft. Ze gebruikt alleen hoogwaardige en natuurlijke ingrediënten voor haar geuren en geurenreeksen en gebruikt geen sulfaten, parabenen of aluminium. Wie beslist om parfum te kopenClean , krijgt een geur waarvan de dubbelzinnige naam altijd een belofte is.
Het eerste Clean parfum werd in 2002 gelanceerd. Het label werd echter pas in 2003 opgericht, toen meer en meer mensen geïnteresseerd raakten in de geur en parfum wilden kopenClean . Clean Al snel volgden er nog een paar vrouwengeuren, omdat Clean Parfum zich in zijn online shop in eerste instantie concentreerde op vrij delicate en toch langdurige vrouwengeuren, alvorens ook unisex- en mannengeuren te proberen. Ook de mannenwereld was steeds meer geïnteresseerd in de lichte geuren, die toch een of twee herinneringen oproepen aan een onbezorgde jeugd of lachende zomerdagen. Al snel was er ook goedkope Clean parfum voor heren om te kopen.
Clean Parfum viert minder is meer met groot succes
"betekentClean "schoon" en staat voor iets heel bijzonders. Voor het weglaten van overbodige ingrediënten, voor discrete en toch aanwezige geuren die zo uniek zijn dat de Clean parfumfansgemeenschap elke dag groter wordt. Vooral als het zo makkelijk is om goedkoop Clean parfum te kopen. Steeds meer mensen willen zich wikkelen in de delicate geuren die zo onopvallend aanwezig zijn. Het is moeilijk te zeggen welke geur het Clean meest populair is. Want vaak wordt er niet één Clean parfum online gekocht, maar meerdere. Als het Clean parfum zo goedkoop is, hoef je niet te kiezen tussen de afzonderlijke regels, die met hun naam aangeven welke associatie ze willen oproepen. Want geuren zijn, net als geluiden, bijzonder geschikt om herinneringen te herontdekken.
Frisse was: Aangenaam en verkwikkend, zoals de geur van vers gewassen, zongedroogd linnengoed.
Shower Fresh: De verkwikkende heldere geur met lichte citrusnoten is gewoonweg heerlijk, net zoals je uit de douche komt, vol understatement en toch sexy.
Regen: Wanneer de regen zachtjes op de wegen, bomen en velden valt, wordt de lucht gevuld met een zeer specifieke geur. De regen vangt hem zachtjes en stralend op...
Warm katoen: Comfortabel en gezellig, bijna net zo warm als de was die net uit de droger komt, inspireert het Clean parfum dames en heren.
Huid: Een verleidelijke frisheid, puur, als een naakte huid. Verfrissend en tegelijkertijd verleidelijk op een bijzondere manier.
Deze dames- en unisexgeuren worden aangevuld met de volgende mannengeuren:
Clean voor Mannen: fris en fruitig is de eerste mannengeur uit de nog Clean steeds populaire en eigenlijk al een klassieker.
Zwart leer: Maritiem en kruidig, de geur overtuigt met een bijzonder lange sillage en een sterke aanwezigheid.
Witte Vetiver: Kruidig en houtachtig, deze geur is een van de nieuwe mannengeuren van Clean , die bijzonder stimulerend is.
U Clean wilt geen massaproducten produceren, u wilt het aan de mensen overlaten om te beslissen of de geuren ook in serieproductie gaan. Zo zijn rond de favoriete geuren zoals Fresh Laundry, Skin, Rain, Warm Katoen of de Clean klassieke unisex geurenreeksen ontstaan die niet alleen douchegel en deodorantstick bevatten, maar ook kamergeuren in de vorm van kaarsen en diffusors. Zelfs sprays voor de kamers en de wasserij ontbreken niet. Al deze aanbiedingen van Clean Parfum zijn online beschikbaar.
Schoon in alle opzichten
De oprichter van Clean Randi Shinder is gepassioneerd door het milieu. Dit is een van de redenen waarom Clean een van de eerste groene geurenlabels ooit is. De kartonnen verpakking van de geuren is gemaakt van gerecycled papier en kan opnieuw worden gerecycled. Alle materialen zijn recyclebaar. Dit gaat zo ver dat de gebruikte folies uit graan worden verkregen en volledig composteerbaar zijn. Bovendien zijn alle gebruikte inkten niet giftig en in water oplosbaar. In de installaties wordt 100 % zonne-energie Clean gebruikt. De flessen van Clean Parfum zijn gemaakt van Type III glas, dat bijzonder gemakkelijk te recyclen is. Tegen deze achtergrond is het niet verwonderlijk dat er geen grote, dure en milieuonvriendelijke reclamecampagnes nodig zijn. In plaats van dure sterren in te huren, blijven ze trouw aan hun lijn en adverteren ze bijvoorbeeld met Cyrus Buffum, een milieuactivist en enthousiast oceaanzeiler. Het Clean parfum blijft dus ook goedkoop om te kopen.
Bescherming van de huid is ook bescherming van het milieu.
Clean Parfum is er trots op dat het al zijn geuren zonder sulfaten, parabenen of aluminium heeft vervaardigd vanaf het allereerste begin, toen het nog niet trendy was. Bovendien is de alcohol die in de parfums wordt gebruikt, gebaseerd op granen en aloë vera. Het is absoluut niet giftig en bijzonder zacht voor de huid. Met dit milieubewustzijn en het samenleven is het niet meer dan vanzelfsprekend dat dierproeven Clean altijd zijn achterwege gelaten. De zoektocht naar dierlijke bijproducten is ook niet Clean succesvol. Clean is echt een schone geurlijn. En als je prijzen vergelijkt, bescherm je niet alleen het milieu door Clean parfum te kopen in de online shop.