Guess parfum - Amerikaanse levensstijl met verleidelijke noten
Het luxueuze Amerikaanse designerlabel Guess vult zijn exclusieve collecties aan met fascinerende geuren voor mannen en vrouwen. Guess parfum is jong, opwindend en nodigt je uit om te dromen van een Californische zomer. Het combineert sprankelende, fruitige nuances met delicate bloemenakkoorden en houtachtige, kruidige aroma's. Sinds de lancering van het eerste parfum in 1990 heeft het trendy couturelabel zijn klanten verrast met meer dan 25 andere prachtige parfums. De unieke creaties dragen de handtekening van gerenommeerde internationale meesterparfumeurs als Honorine Blanc, Francis Kurkdjian, Bernard Ellena en Pierre Negrin.
Het label ziet zijn onweerstaanbare geurcreaties als accessoires voor zijn wereldwijd succesvolle mode. De parfums spelen ook in op het thema van de individuele collecties. Zes unieke geurlijnen van Guess Parfum bieden een breed scala aan manieren om individuele expressie toe te voegen aan designermode.
De signatuurgeur van het merk, Guess Parfum uit 1990, is vandaag de dag nog steeds een begeerde bestseller. Het is een verleidelijke compositie van sprankelende citrus- en fruitaroma's, waaraan bedauwde bloemen in het hart van de geur zomerse lichtheid geven. Houtachtige en sensuele noten sluiten het parfum op indrukwekkende wijze af. Een betoverende creatie in een bijzondere kaarsvormige flacon. Liefhebbers kunnen dit Guess parfum online kopen.
Vier broers leven de Amerikaanse droom
Het verhaal van het Guess label begon in 1977, toen de vier broers George, Paul, Armand en Maurice Marciano, oorspronkelijk uit Marokko, naar Californië emigreerden om hun eigen Amerikaanse droom te leven. Ze lieten de modewereld al snel opkijken toen ze denim herontdekten voor moderne modecreaties. Tot dan toe werd de praktische katoenen stof in de Verenigde Staten als armoedig en ouderwets beschouwd. De jeansontwerpen van de broers zijn echter zo elegant, tijdloos en fris dat de modewereld haar kijk op het materiaal verandert. Jeans van de gebroeders Marciano zijn een internationale bestseller.
Na hun eerste succes richtten Maurice en Paul Marciano hun eigen label op in Los Angeles, Californië, onder de naam Guess Inc, later Guess?, daarna Guess. Het wordt vandaag de dag nog steeds beschouwd als het merk dat jeansmode sociaal aanvaardbaar maakte.
Naast trendy, moderne mode voor mannen en vrouwen creëren de ontwerpers ook outfits voor kinderen. Tot slot worden de collecties uitgebreid met felbegeerde accessoires zoals schoenen, polshorloges, tassen en het fascinerende Guess parfum. Guess collecties worden erkend als bijzonder stijlvol, modern, dynamisch en zelfverzekerd.
Het relatief kleine aantal Guess parfumcreaties wordt gekenmerkt door een buitengewone synthese van klassieke geurnoten en het gebruik van waardevolle en zeldzame grondstoffen. Geïnteresseerden kunnen Guess parfum kopen in de online shop.
Glamoureuze Guess parfum in zes indrukwekkende geurlijnen
De geurcomposities van het merk Guess worden gepresenteerd in zes unieke geurlijnen, gecoördineerd met de modecollecties van het couturelabel. Als je bijvoorbeeld Guess parfum online wilt kopen, heb je een ruime keuze: van 1990 tot 2009 werden de geuren van het merk gewoon onder de naam van het label gelanceerd. De Guess parfumlijn bestaat uit acht onweerstaanbare geuren met individuele kenmerken. Het vormt de basis voor de andere parfumlijnen van het bedrijf.
- Guess uit 1990 is een verleidelijke geur voor vrouwen. Mandarijn, grapefruit, citroen en zwarte bessen zorgen voor een sprankelende opening met veel smaak. Dromerige oranjebloesem, lelietjes-van-dalen, jasmijn en hyacint presenteren dromerige, vrouwelijke lichtheid en elegantie in de hartnoot. Amber, patchoeli, iris, sandelhout, eikenmos en vanille voegen subtiele, vrouwelijke sensualiteit toe.
- Guess Men uit 1991 combineert een citrusopening met muskaatsalie, dennenbalsem, lavendel, wierook en kruidnagel. Ook hier is de basisnoot subtiel sensueel.
- Guess in zijn nieuwe creatie uit 2005 is een verleidelijke geur voor vrouwen van Maurice Roucel. Het combineert een fruitig-frisse opening, waarin ook wilde bessen hun zegje doen, met een ware zee van bloemen en de basis die typerend is voor de lijn.
-In 2006 werd Guess omgevormd tot Guess Gold, een vrouwengeur van Claudette Belnavis, die verrast met berijpte citrusvruchten en een melkakkoord in de basisnoot.
- Guess Man, ook uit 2006, presenteert mannen een frisse, aromatische geur die zich niets aantrekt van de traditionele geurpiramide. Steve DeMercado gebruikt typische mannelijke geurakkoorden op gelijke voet. De combinatie van spar en witte peper is onvergetelijk.
-Het Guess parfum van Marciano kruidt de geurnuances van de signatuurgeur met kardemom en kamperfoelie.
- Guess Suede is een mannengeur met een dominant suèdeakkoord.
- Guess by Marciano for Men is een indrukwekkende herinterpretatie van DeMercado's geur.
De Seductive geurlijn presenteert verleidelijke zomergeuren die worden gekenmerkt door heerlijke rijpe bessen. De twee herengeuren tonen een mannelijk karakter met kardemom, peper en houtachtige noten. Deze lijn van Guess Parfum omvat:
-Seductive, vrouwengeur
-Seductive Wild Summer, damesgeur
-Verleidelijk I'm Yours, vrouwengeur
-Verleidelijke Homme, mannengeur
-Verleidelijke Sunkissed, damesgeur
-Verleidelijke Homme Blue, mannengeur
De Guess Girl geurlijn bestaat uit drie sierlijke damesgeuren met fascinerende bloemenmagie en veel glamour. De twee mannengeuren in de Guess Night lijn zijn exclusieve creaties van sterparfumeur Francis Kurkdjian. De Dare-lijn bestaat uit drie indrukwekkende geuren. Guess Parfum weet haar klanten sinds 2017 te boeien met de Guess 1981 serie. De herinnering aan het oprichtingsjaar van het label verrast met modernisering en herinterpretatie van de succesvolle geuren van het merk. Slechts één lijn van Guess Parfum, die tegen voordelige prijzen verkrijgbaar is in online winkels.
Moderne campagnes met wereldsterren
Guess parfum is erg populair bij internationale sterren. Het grote aantal beroemdheden dat is aangetrokken voor de reclamecampagnes van het label is uniek. Paris Hilton, Drew Barrimore, Claudia Schiffer, Eva Herzigová, Alyssa Miller en Gigi Hadid hebben geposeerd in campagnes voor het merk en inspiratie gegeven om Guess parfum te kopen. Sinds 2018 is de Amerikaanse zangeres en actrice Jennifer Lopez het gezicht van Guess.
De dynamische, moderne advertenties in zwart-wit waarmee het merk Guess zijn collecties promoot, zijn een cult geworden. Ze zijn een presentatie van zorgeloze Amerikaanse joie de vivre, gekruid met snelheid, opzwepende muziek en veel sexappeal. De Guess campagne met Jennifer Lopez voor de lentecollectie van 2018 is een klein meesterwerk. Jennifer Lopez presenteert Guess outfits van vroeger tot nu in snel wisselende, sexy poses. Een smalle riem versierd met de naam van het label in plaats van een gesp maakt onmiskenbaar duidelijk van welk couturehuis de ontwerpen afkomstig zijn.
Moderne klassiekers van meesterparfumeurs
Guess parfum is een uitdrukking van zorgeloze levensvreugde en zelfverzekerde dynamiek. De geurlijnen, die de signatuur dragen van internationale meesterparfumeurs, worden gekenmerkt door de buitengewone combinatie van klassieke geurlijnen. Deze krijgen extra moderniteit door het gebruik van innovatieve accenten zoals cactusbloesem of kokospalm. De subtiele geurcreaties van Guess zijn zowel overdag als 's avonds een indrukwekkende metgezel. Bijzonder hoogwaardige grondstoffen en ingrediënten geven de geurbeleving een lange levensduur en duurzaamheid. Het brede assortiment geuren van het label biedt de juiste parfumcompositie voor elk type en elke gelegenheid. Het internet biedt de mogelijkheid om Guess parfum te kopen tegen voordelige prijzen.