Abercrombie & Fitch parfum - lifestylegeuren voor trendy outfits
Abercrombie & Fitch parfum is de zorgeloze uitdrukking van een moderne, jeugdige levensstijl. Het Amerikaanse modelabel creëert zijn geuren als een harmonieuze aanvulling op de mode die het aanbiedt. De geurcomposities van Abercrombie & Fitch zijn net zo modern als de jeugdige outfits. De creaties zijn fris, ongecompliceerd en cool, aangepast aan de levensstijl van moderne tieners. Een spaarzaam gebruik van lichte geurnoten en onconventionele, fascinerende combinaties van aroma's zijn kenmerkend voor Abercrombie & Fitch parfum. Citroenachtige, houtachtige en aquatische geurnoten interageren met aromatische bloemenaroma's zoals lavendel en jasmijn om indrukwekkende facetten te creëren.
Het label kan momenteel bogen op de creatie van meer dan 70 onweerstaanbare geuren, zowel voor mannen als vrouwen. De geurlijnen voor het aantrekkelijke parfum Abercrombie & Fitch worden ontwikkeld in nauwe samenwerking met bekende parfumeurs zoals Bruno Jovanovic, Christophe Laudamiel, Alexandra Carlin en Philippe Romano.
Lange tijd waren de mode en geuren van het label alleen verkrijgbaar in de Verenigde Staten, maar sinds enkele jaren is het mogelijk om Abercrombie & Fitch parfum te kopen in de online shop.
Abercrombie & Fitch - een traditioneel label gaat modern
In 1892 opende David Abercrombie een viswinkel in Manhattan, die al snel uitgroeide tot een trendy outfitter voor sport en kamperen. Acht jaar later kwam manager Ezra Fitch, een vriend en vaste klant van Abercrombie, in de zaak, die in 1904 werd omgedoopt tot Abercrombie & Fitch Co. Het productassortiment van het merk werd aan het begin van de 20e eeuw uitgebreid met dameskleding, schoenen, bordspellen en fototoestellen. Na uitbreiding naar Californië, Florida en New Jersey moest het bedrijf in 1976 faillissement aanvragen. Toen het merk in 1988 nieuw leven werd ingeblazen, richtte het zich op trendy mode voor tieners en jongeren, die sindsdien wordt verkocht in de VS, Canada, Azië en Europa. Een elandlogo siert de moderne outfits.
Het eerste Abercrombie & Fitch parfum werd gelanceerd in 1997. Sindsdien verschijnen er elk jaar nieuwe, ongewone geurcreaties in een breed assortiment. Parfum No. 1, gelanceerd in 2011, is het populairste parfum in de damescollectie. De geurnoten van mandarijn, witte peper, pioenroos, sandelhout en den vormen een vrolijke synthese. De geurlijn Fierce is gereserveerd voor mannen. Het combineert houtachtige en kruidige aroma's, vergezeld van citrus en aquatische nuances, om een zeer mannelijke geur te creëren.
Naast parfums verrijken geurkaarsen, lotions en deodorants het Abercrombie & Fitch Parfum assortiment. Online winkels bieden een breed scala aan mogelijkheden om het fascinerende Abercrombie & Fitch parfum tegen gunstige prijzen te kopen.
De fascinatie van moderne natuurlijkheid - de geurlijnen van Abercrombie & Fitch
De parfumeurs van Abercrombie & Fitch beschouwen een parfum als de primaire uitdrukking van de stijl van een persoonlijkheid. Om recht te doen aan de individuele stijlen van het voortdurend groeiende klantenbestand, biedt het label zijn populaire geurlijnen in verschillende varianten aan.
Het huidige vlaggenschip van Abercrombie & Fitch Parfum voor vrouwen is de verleidelijk sensuele geur First Instinct for Her, gericht op moderne, spontane vrouwen. Het combineert fruitige noten van grapefruit en passievrucht met de delicate geuren van magnolia, orchidee en zonnige oranjebloesem. Tonkaboon en warme amber voegen sensualiteit toe.
Geïnteresseerden kunnen dit fascinerende Abercrombie & Fitch parfum online kopen.
De Parfum No. 1 geurlijn bestaat uit drie betoverende, frisse composities van Abercrombie & Fitch Parfum:
-Perfume No. 1 betovert met geurnoten van witte peper, sappige rijpe tangelo, bedauwde pioenroos, sandelhout en den.
-Perfume No.1 Bare is een vrouwelijke bloemengeur met essences van mandarijnenschil, ijspeer, oranjebloesem, jasmijn en zachte muskus.
-Perfume No. 1 Undone is een levendige, romantische geur met sprankelende citrusnoten, de geur van bedauwde jasmijn en een vleugje vanille.
De Parfum No. 8 geurlijn presenteert twaalf betoverende geuren voor vrouwen die de voorkeur geven aan sensuele, zoete geuren. Het combineert sprankelende, citrus- en fruitige noten met delicate bloemengeuren, zachte tonkaboon, sensuele musk en amber.
Het Abercrombie & Fitch parfum voor mannen wordt gedomineerd door de brede Fierce geurlijn. Deze presenteert houtachtige, leerachtige, kruidige en muskusachtige noten die passen bij jeans en T-shirts en bevat naast parfums ook douchegel, aftershave, lotion en geurkaarsen.
Fierce is de signatuurgeur van het label, die de winkels van Abercrombie & Fitch over de hele wereld een speciale sfeer geeft. De bepalende geurnoten van dit Abercrombie & Fitch parfum zijn een frisse zeebries, sensuele muskus, delicate bloemenaccenten en sandelhout.
-Fierce Blue verrast door de combinatie van aquatische noten met aromatische lavendel, witte amber en houtachtige noten.
-Fierce Confidence zet de geurpiramide op zijn kop en fascineert vanaf de opening met warme muskus. Dit wordt vergezeld door citrus-, fruit- en houtachtige noten, omhuld door de geur van lavendel.
-Fierce Icon benadrukt de mannelijke stijl van de drager met zwarte peper, pittige bergamot en lederhout.
-Fierce Intense combineert een levendige, frisse zeegeur met sappige watermeloen, kruidige gember, kasjmier en musk. Een frisse, zachte geur voor elke dag met een vleugje elegantie.
De A & F geurlijn presenteert zeven andere unieke composities van Abercrombie & Fitch Parfum voor mannen. De zeer spaarzame geurnoten van deze lijn benadrukken het mannelijke karakter van de drager met kruidige en houtachtige aroma's in nieuwe, onverwachte combinaties.
Het internet biedt veel mogelijkheden om de onweerstaanbare geurlijnen van Abercrombie & Fitch Parfum tegen gunstige prijzen aan te schaffen.
Imagoverandering van een cultlabel
Abercrombie & Fitch 's campagnes om zijn modecollecties en accessoires te presenteren hebben altijd voor opschudding gezorgd. Voor de winkels van het cultlabel in de VS begroette een lange rij mannelijke modellen met ontbloot bovenlijf en indrukwekkende sixpacks de verbaasde klanten. De mannen waren alleen gekleed in rode vrijetijdsbroeken van het merk Abercrombie & Fitch en hadden hun haar in dezelfde stijl gedaan. Dit was bedoeld om reclame te maken voor een mode voor "sexy mensen".
De controversiële campagne, die leidde tot het ontslag van hoofd marketing Mike Jeffries, is inmiddels geannuleerd. De onthullende afbeeldingen op de labels van de parfums worden in de toekomst ook geschrapt. Het cultlabel probeert zijn imago te veranderen. De mannelijke medewerkers van de winkels verschijnen voortaan volledig gekleed naar hun eigen smaak. Ze worden niet langer "modellen" maar "merkvertegenwoordigers" genoemd en hebben een vrije keuze wat betreft het stylen van hun haar. De wat sombere sfeer van de merkwinkels is ook veranderd.
Abercrombie & Fitch parfum - Fascinerend modern en zelfverzekerd
De buitengewone parfums van Abercrombie & Fitch zijn een aantrekkelijke aanvulling op de stijl van meer dan alleen tieners en jongeren. De indrukwekkende geuren in hun verschillende varianten bieden het juiste parfum voor elke persoonlijkheid en elke gelegenheid. Door zich te beperken tot heldere, ongecompliceerde geuraccenten zijn de composities fascinerend uniek. Hun levendige frisheid en lichtheid zijn verslavend.
Het hele assortiment betoverende geuren is verkrijgbaar in online winkels. Een geweldige kans om Abercrombie & Fitch parfum te kopen.