Abercrombie & Fitch Parfum - Levensstijlgeuren tot trendy outfits
Abercrombie & Fitch Parfum is de zorgeloze uitdrukking van een moderne, jeugdige levensstijl. Het Amerikaanse modelabel creëert zijn geuren als een harmonieuze aanvulling op de mode die het aanbiedt. Modern als de jeugdige outfits zijn ook de geurcomposities van Abercrombie & Fitch . De creaties zijn fris, rechtlijnig en cool, aangepast aan de levensstijl van moderne tieners. Een spaarzaam gebruik van lichte geuren en onconventionele, fascinerende combinaties van aroma's zijn kenmerkend voor Abercrombie & Fitch parfum. Citroen-, houtachtige en aquatische geuren combineren met aromatische bloemige noten zoals lavendel en jasmijn om indrukwekkende facetten te creëren.
Momenteel kan het label wijzen op de creatie van meer dan 70 onweerstaanbare geuren, zowel voor mannen als voor vrouwen. De ontwikkeling van de geurlijnen voor het aantrekkelijke Abercrombie & Fitch parfum wordt uitgevoerd in nauwe samenwerking met bekende parfumeurs als Bruno Jovanovic, Christophe Laudamiel, Alexandra Carlin en Philippe Romano.
Nadat mode en geuren van het label lange tijd alleen in de VS verkrijgbaar waren, is het sinds enkele jaren mogelijk om Abercrombie & Fitch parfum te kopen in de online shop.
Abercrombie & Fitch - Een traditioneel label wordt modern
In 1892 opende David Abercrombie een viswinkel in Manhattan, die al snel een hippe outfitter werd voor sport en kamperen. Acht jaar later kwam de manager Ezra Fitch, een vriendin en vaste klant van Abercrombie, bij het bedrijf, dat in 1904 werd omgedoopt Abercrombie & Fitch tot Co. Het assortiment van het merk werd aan het begin van de 20e eeuw uitgebreid met dameskleding, schoenen, gezelschapsspellen en camera's. Na de uitbreiding naar Californië, Florida en New Jersey moest het bedrijf in 1976 het faillissement aanvragen. Met de revival van het merk in 1988 is de focus verschoven naar trendy mode voor tieners en jongvolwassenen, die sindsdien wordt verkocht in de VS, Canada, Azië en Europa. Een elandenlogo siert de moderne outfits.
Het eerste Abercrombie & Fitch parfum werd gelanceerd in 1997. Intussen worden er elk jaar nieuwe, bijzondere geurcreaties uitgebracht in een breed assortiment. Uit de collectie damesparfums geniet parfum nr. 1, die in 2011 wordt gepresenteerd, een grote populariteit. De geuren van mandarijn, witte peper, pioenroos, sandelhout en den vormen een opwindende en vrolijke synthese. De Fierce geurlijn is gereserveerd voor mannen. Het combineert houtachtige en kruidige aroma's, vergezeld van citroen- en aquatische nuances, om een zeer mannelijke geur te creëren.
Naast parfums, geparfumeerde kaarsen, lotions en deodorants verrijken het assortiment van Abercrombie & Fitch Parfum. Online winkels bieden een breed scala aan mogelijkheden om dit fascinerende Abercrombie & Fitch parfum tegen lage prijzen te kopen.
Fascinatie van de moderne natuurlijkheid - De geurlijnen uit Abercrombie & Fitch
De parfumeurs Abercrombie & Fitch beschouwen een geur als de primaire uitdrukking van de stijl van een persoonlijkheid. Om tegemoet te komen aan de individuele stijlen van zijn steeds groeiende klantenkring, biedt het label zijn populaire geurlijnen aan in verschillende variaties.
Het huidige vlaggenschip van het Abercrombie & Fitch parfum voor vrouwen is de verleidelijk sensuele geur First Instinct for Her, gericht op moderne, spontane vrouwen. Het combineert fruitige tonen van pompelmoes en passievrucht met de delicate geuren van magnolia, orchidee en zonnige sinaasappelbloesem. Tonkaboon en warme amber zorgen voor sensualiteit.
Geïnteresseerden kunnen dit fascinerende Abercrombie & Fitch parfum online kopen.
De parfumlijn nr. 1 bestaat uit drie betoverende, frisse Abercrombie & Fitch parfumcomposities:
Parfum nr. 1 betovert met geuren van witte peper, sappige rijpe tangelo, dauwerige pioenrozen, sandelhout en dennenhout.
Parfum No.1 Bare is een vrouwelijke bloemengeur met essences van mandarijnenschil, ijspeer, sinaasappelbloesem, jasmijn en zachte muskus.
Parfum nr. 1 Undone is een opwindend romantisch parfum met sprankelende citrusnoten, de geur van dauwerige jasmijn en een vleugje vanille.
De parfumlijn Parfum nr. 8 presenteert maar liefst twaalf betoverende geuren voor vrouwen die de voorkeur geven aan sensueel zoete geuren. Het combineert sprankelende, citrus- en fruitige noten met delicate bloemengeuren, zachte tonkaboon, sensuele muskus en amber.
Het Abercrombie & Fitch mannenparfum wordt gedomineerd door de brede geurlijn Fierce. Het presenteert houtachtige, leerachtige, kruidige en muskusachtige noten bij jeans en T-shirts, en biedt naast geuren ook douchegel, aftershave, lotion en geurkaarsen.
Fierce is de kenmerkende geur van het label, die een bijzondere sfeer geeft aan winkels over de hele Abercrombie & Fitch wereld. De bepalende geuren van dit Abercrombie & Fitch parfum zijn een frisse zeebries, sensuele muskus, fijne bloemige accenten en sandelhout.
Felle Blauwe verrassingen met de combinatie van aquatische tonen met aromatische lavendel, witte amber en houtachtige tonen.
Fierce Confidence zet de geurpiramide op zijn kop en boeit met warme muskus al in de opening. Daarnaast zijn er citrus, fruitige en houtachtige noten, gehuld in de geur van lavendel.
Felle Icon benadrukt de mannelijke stijl van de drager met zwarte peper, pittige bergamot en leerhout.
Fierce Intense combineert een levendige frisse zeegeur met sappige watermeloen, pittige gember, kasjmier en muskus. Een frisse, zachte dagelijkse geur met een vleugje elegantie.
De geurlijn A & F presenteert nog zeven andere unieke parfumcomposities Abercrombie & Fitch voor mannen. De zeer spaarzame geuren van deze lijn benadrukken het mannelijke karakter van de drager met kruidige en houtachtige aroma's in nieuwe, onverwachte combinaties.
Het internet biedt vele mogelijkheden om de onweerstaanbare Abercrombie & Fitch parfumlijnen tegen lage prijzen aan te schaffen.
Beeldverandering van een cultuslabel
De campagnes van Abercrombie & Fitch het presenteren van de modecollecties en de bijbehorende accessoires hebben altijd al voor opschudding gezorgd. Voor de winkels van het cultuslabel in de VS begroette een lange rij mannelijke modellen met kale torso's en indrukwekkende six-packs de verbijsterde clientèle. De mannen waren alleen gekleed in een rode casual broek van het merk Abercrombie & Fitch en lieten hun haar in dezelfde stijl doen. Op deze manier werd een mode voor "sexy mensen" geadverteerd.
Intussen is de controversiële campagne die leidde tot het ontslag van marketingbaas Mike Jeffries stopgezet. In de toekomst is het ook de bedoeling om het zonder de permissieve voorstellingen op de etiketten van de geuren te doen. Het cultuslabel streeft naar een imagoverandering. De mannelijke medewerkers van de winkels verschijnen nu volledig gekleed en naar eigen smaak. Ze worden niet langer "modellen" maar "merkvertegenwoordigers" genoemd en hebben een vrije keuze bij het stylen van hun haar. Ook de wat sombere sfeer van de merkwinkels is veranderd.
Abercrombie & Fitch Parfum - Fascinerend modern en zelfverzekerd
De buitengewone geuren van Abercrombie & Fitch zijn een aantrekkelijke aanvulling op de stijl van niet alleen tieners en jongeren. De indrukwekkende geuren bieden in hun verschillende variaties het juiste parfum voor elke persoonlijkheid en elke gelegenheid. De beperking tot heldere, rechttoe rechtaan geuraccenten maakt de composities fascinerend uniek. Hun levendige frisheid en lichtheid heeft een verslavend karakter.
De betoverende geuren zijn in het gehele assortiment van de onlineshops verkrijgbaar. Een geweldige kans om Abercrombie & Fitch parfum te kopen.