Kérastase producten bieden sublieme schoonheid voor het haar
Sinds de oprichting in 1964 heeft Kérastase Paris zich gevestigd als 's werelds toonaangevende merk voor professionele haarverzorging. De talrijke Kérastase producten combineren innovatieve verzorgingstechnologie met een sensuele haarervaring. De shampoos, conditioners en haarmaskers combineren luxueus comfort met functionaliteit. Wanneer mannen en vrouwen Kérastase producten kopen in de online shop, kunnen ze unieke haarcosmetica verwachten die zorgen voor glans, souplesse en volheid.
Avant-gardistische formules en natuurlijk voedende ingrediënten zorgen voor een all-round feel-good ervaring. Het bedrijf heeft ook het gepersonaliseerde 1.2.3 verzorgingsprogramma ontwikkeld. Baden, verzorgen en verfijnen - de respectievelijke Kérastase producten bieden oplossingen op maat voor elk haartype. Het merk heeft de verzorgingsproducten ontwikkeld met het oog op optimale resultaten. De stoffen helpen mannen en vrouwen om sterk haar en een gezonde hoofdhuid te krijgen. De uitzonderlijke geuren van de producten maken de sensuele verzorgingservaring compleet. Frisse, levendige geuren zorgen voor een balans tussen ontspanning en energie.
Unieke formuleringen effenen de weg voor het succes van Kérastase
Het merk Kérastase werd gelanceerd in 1964 en staat sindsdien synoniem voor sensuele verzorgingsmomenten en unieke huidverzorgingsformules. Het bedrijf L'Oréal wijdt jaren van intensief onderzoek aan het creëren van Kérastase producten op het hoogste technische niveau. Francois Dall combineert deze wetenschappelijke kennis met luxe haarverzorging in het oprichtingsjaar. In 1974 zet Kérastase een mijlpaal in haarverzorging. Met de ontwikkeling van Bain Divalent biedt het mensen met lang haar een reinigende behandeling die vette wortels en droge punten in gelijke mate bestrijdt. In 1980 creëerde de merkfabrikant als eerste een masker voor het haar. Dit voorziet de hoofdhuid van voedingsstoffen en revolutionaire diepe conditioning. Van 1983 tot 1986 test het bedrijf zijn technologie. Het breidt zijn assortiment uit met haarbaden en een intensief verzorgingsproduct dat bijzonder geschikt is voor beschadigd haar.
Een jaar later lanceert Kérastase de Soleil productlijn, een zonbeschermingsproduct voor het haar. De stoffen bieden langdurige bescherming tegen schadelijke UV-straling. Met behulp van de producten van Kérastase profiteren vrouwen van een zorgeloos, elegant en natuurlijk haargevoel. Het merk vestigt zich op het internationale toneel met tal van andere innovaties. In 2014 viert het zijn 50e verjaardag en creëert het de Discipline productlijn ter ere van zijn oprichter. Het zorgt voor harmonie tussen verzorging en schoonheid. De producten van Kérastase worden gekocht door mensen die gezond en vol haar willen. Sinds 2015 ontwikkelt het bedrijf hoogwaardige stoffen die de haarvezels vernieuwen en zich daarom specifiek richten op de gezondheid van het haar.
Kérastase biedt een unieke oplossing voor elk haarprobleem
Wanneer gebruikers Kérastase producten online kopen, profiteren ze van een breed scala aan producten. De filosofie van het merk is: "gegarandeerd mooi haar". Daartoe verkoopt Kérastase voor elk haarprobleem een aparte, luxe oplossing. Mannen en vrouwen met ernstig verzwakt haar gebruiken bijvoorbeeld de Résistance Therapiste lijn. Het versterkt en regenereert op natuurlijke wijze fijn en rijp haar. Tegelijkertijd geeft de diepwerkende verzorging het hoofdhaar een gladde structuur en glans. Elke streng krijgt nieuwe stabiliteit dankzij een van binnenuit opgebouwde haarsubstantie. Het Ciment-Cylane3 complex combineert Intra-Cylane, Pro-Keratine en Ceramide. Het merk gebruikt ook de proteïnen KAP's, die de helft van de haarvezel vormen.
De producten van Kérastase zijn ook geschikt om de groei van sterk haar te ondersteunen. Initialiste is een onmiddellijke hulp voor schitterende gladheid. Al na een paar keer aanbrengen slaagt het onvergelijkbare haarserum erin het haar van de hoofdhuid te versterken. Dit maakt het tot het eerste revitaliserende serum met een regeneratief effect op de markt. Als gebruikers besluiten om deze Kérastase producten online te kopen, kiezen ze voor producten met speciale ingrediënten. Stamcellen en ceramiden stimuleren het haar vanaf de wortel. Om het haar te verwennen met voedende oliën raden we de Elixir Ultime productlijn aan, die Kérastase in 2010 uitbracht. De haarverzorging combineert sensuele momenten van ontspanning met maximale haarprestaties. Het Oléo complex voorziet het haar van voedingsstoffen die bijdragen aan een betere groei. Een verdere ontwikkeling van het elixer is de eerste volumiserende twee-fasen olie.
Daarnaast staan de Kérastase producten in de Nutritive lijn bekend om hun positieve effect op droog haar. De verzorgingslijn zorgt ervoor dat elke haarlok glad en zacht aanvoelt. Glans en gewichtloosheid worden gecombineerd om de haarkenmerken van gezond hoofdhaar te creëren. Tegelijkertijd maakt de haarlijn indruk met zijn verfrissende geuren. Bloemenextracten en citrusvruchten openen een nieuwe dimensie van dynamische fruitigheid. Als resultaat biedt Nutritive Linie delicate soepelheid en weelderige glans, intensieve voedingsstoffen en vitaliteit, verzorgde punten en bescherming tegen terugkerende droogte.
Het merk biedt ook intensieve verzorging voor gekleurd haar. Om het te beschermen tegen schade van buitenaf en dofheid, heeft Kérastase een allround werkstoffencomplex ontwikkeld. Dit zorgt voor een stralende kleurintensiteit en langdurige bescherming tegen vervaging. Het geheim van de Reflection verzorgingslijn ligt in de lichtreflecterende elementen. Ze versterken elke haarvezel met zichtbare schittering. Wanneer mannen en vrouwen Kérastase producten kopen tegen een gunstige prijs, ervaren ze een luxueus haargevoel met een aanbevelenswaardige prijs-kwaliteitverhouding.
Kérastase biedt sterke haarverzorgingsproducten voor sterke vrouwen
Kérastase is wereldwijd marktleider in professionele luxe haarverzorging. Het bedrijf benadrukt zijn sterke positie door samen te werken met sterke, toegewijde vrouwen. In 2016 presenteert Kérastase haar institutionele campagne onder het motto "Gepersonaliseerde verzorging voor uitzonderlijk haar". Het cultmerk vindt zichzelf dus opnieuw uit. Voor vrouwen is gezond en volumineus haar een uitdrukking van hun identiteit. Om de schoonheid van verzorgd haar op een speciale manier te laten zien, werkt Kérastase samen met portretfotograaf Peter Lindbergh. Door zijn lens legt hij de individualisering van de nieuwe merkheldinnen vast: Toni Garrn, Cameron Russell en Margaret Zhang. De beelden tonen de trotse, actieve vrouwen in een emotioneel moment, bijvoorbeeld van vreugde of vastberadenheid. De merkboodschap is duidelijk: Kérastase producten ondersteunen gepersonaliseerde schoonheid in elke situatie. De visuele campagne markeert daarmee het begin van een heruitvinding van het cosmeticamerk. Naast het gevoel van luxe biedt het gebruikers gepersonaliseerde verzorging op maat.
Hoogwaardige haarverzorging in een praktische pompflacon
Kérastase producten staan voor welzijn, luxe en schoonheid. Om deze merkwaarden te combineren met gebruiksvriendelijk gemak, biedt Kérastase haar bestsellers aan als limited edition in een praktische pompflacon. Nutritive Bain Satin 2 Irisome en Resistance Bain Force Architecte zijn verkrijgbaar in het speciale verpakkingsformaat, terwijl Spécifique Bain Vital Dermo-Calm en Reflection Bain Chromatique ook tot de geselecteerde haarverzorgingsproducten in exclusieve voordeelverpakkingen behoren. De pompflacons van de Kérastase producten onderscheiden zich door hun intense kleuren, die overeenkomen met de respectievelijke productlijnen. Door op het praktische pompdeksel te drukken, wordt de aanbevolen hoeveelheid van de hoogwaardige stoffen gemakkelijk in de open handpalm gedoseerd. Deze Kérastase producten zijn sinds 2012 verkrijgbaar tegen voordelige prijzen.