Kérastase -producten bieden sublieme schoonheid voor het haar
Kérastase Sinds de oprichting in 1964 heeft Parijs zich gevestigd als 's werelds grootste merk voor professionele haarverzorging. De talrijke Kérastase producten combineren innovatieve verzorgingstechnologie met een sensuele haarbeleving. De shampoos, conditioners en haarmaskers combineren zo luxe comfort met functionaliteit. Wanneer mannen en vrouwen de Kérastase producten in de online winkel kopen, verwachten ze unieke haarcosmetica die voor glans, souplesse en volheid zorgen.
Avant-garde formules en natuurlijk verzorgende ingrediënten zorgen voor een all-round feel-good ervaring. Daarnaast ontwikkelde het bedrijf het gepersonaliseerde 1.2.3 zorgprogramma. Baden, verzorging en afwerking - de respectievelijke Kérastase producten bieden oplossingen op maat voor elk haartype. Het merk ontwikkelde de verzorgingsproducten met als doel een optimaal resultaat te bereiken. Mannen en vrouwen bereiken sterk haar en een gezonde hoofdhuid door de stoffen. De buitengewone geuren van de producten maken de sensuele verzorgingservaring compleet. Frisse, pittige geuren zorgen voor een evenwicht tussen relaxatiefactor en energie.
Unieke formuleringen effenen Kérastase de weg naar succes
Het merk Kérastase werd in 1964 gelanceerd en staat sindsdien voor sensuele zorgmomenten en unieke zorgformules. L'Oréal zet zich al jaren in voor intensief onderzoek om Kérastase producten op het hoogste technische niveau te creëren. Francois Dall combineert deze wetenschappelijke bevindingen met luxe haarverzorging in het oprichtingsjaar. In 1974 zette het Kérastase een mijlpaal in de haarverzorging. Met de ontwikkeling van Bain Divalent biedt het mensen met lang haar een reinigingsbehandeling die zowel een vette aanpak als droge punten bestrijdt. In 1980 werd de merkfabrikant het eerste merk dat een masker voor haar creëerde. Dit geeft het haar voedingsstoffen en een revolutionaire diepe verzorging. Van 1983 tot 1986 heeft het bedrijf zijn technologie getest. Het breidt zijn assortiment uit met haarbaden en een product voor intensieve verzorging dat bijzonder geschikt is voor gestresst haar.
Een jaar later lanceerde Kérastase de productlijn Soleil een zonnebrandmiddel voor haar. De stoffen beschermen ze duurzaam tegen schadelijke UV-straling. Met behulp van de Kérastase producten profiteren vrouwen van een zorgeloos, elegant en natuurlijk haargevoel. Talrijke andere innovaties hebben het merk op het internationale toneel gevestigd. In 2014 viert het bedrijf zijn 50ste verjaardag en creëert het de Discipline productlijn ter ere van zijn oprichter. Het maakt harmonie tussen verzorging en schoonheid mogelijk. De Kérastase producten worden gekocht door mensen die zich bekommeren om een gezonde, volle haardos. Sinds 2015 houdt het bedrijf zich bezig met de ontwikkeling van hoogwaardige stoffen die haarvezels vernieuwen en daarmee de gezondheid van het haar op de voorgrond plaatsen.
Voor elk haarprobleem is er Kérastase een unieke oplossing.
Wanneer gebruikers online Kérastase producten kopen, profiteren zij van een breed scala aan producten. De filosofie van het merk is: "gegarandeerd mooi haar". Het verkopen van een aparte, luxe oplossing Kérastase voor elk haarprobleem. Mannen en vrouwen met ernstig verzwakt haar gebruiken bijvoorbeeld de Résistance Therapiste serie. Voor fijn en volgroeid haar maakt dit versterking en natuurlijke regeneratie mogelijk. Tegelijkertijd geeft de diepe verzorging het haar een gladde structuur en glans. Elke streng krijgt nieuwe stabiliteit door een van binnenuit opgebouwde haarstof. Het complexe Ciment-Cylane3 combineert Intra-Cylane, Pro-Keratine en Ceramide. Daarnaast gebruikt het merk KAP's proteïnen, die de helft van de haarvezel uitmaken.
De Kérastase producten zijn ook geschikt voor het ondersteunen van de groei van sterk haar. Initialiste bestaat als een directe hulp voor briljante souplesse. Al na enkele toepassingen slaagt het onvergelijkbare haarserum erin het haar van de hoofdhuid te versterken. Dit maakt het tot het eerste revitaliserende serum met regenererend effect op de markt. Als gebruikers ervoor kiezen om deze Kérastase producten online te kopen, kiezen ze voor producten met speciale ingrediënten. Stamcellen en ceramiden stimuleren het haar vanaf de wortel. Om uw haar te verwennen met voedende oliën, raden wij u de Elixir Ultime productlijn aan, die in Kérastase 2010 is uitgebracht. Haarverzorging combineert sensuele momenten van ontspanning met maximale haarprestaties. Via het Oléo Complex krijgt het haar voedingsstoffen die bijdragen aan een betere groei. Een verdere ontwikkeling van het elixer is de eerste volume-producerende tweefasige olie.
Daarnaast staan Nutritive line Kérastase producten bekend om hun positieve effect op droog haar. De verzorgingsreeks geeft elke streng een zacht en zacht haargevoel. Glans en gewichtloosheid verenigen zich om de haareigenschappen te vormen die gezonde hoofdhuidhaartjes vertonen. Tegelijkertijd maakt de haarlijn indruk met zijn verfrissende geuren. Bloemenextracten en citrusvruchten openen een nieuwe dimensie van dynamische fruitigheid. Zo biedt Nutritive Line delicate zachtheid en weelderige glans, intense voedingsstoffen en vitaliteit, verzorgde tips en bescherming tegen terugkerende droogte.
Het merk biedt ook intensieve verzorging voor gekleurd haar. Om het te beschermen tegen uitwendige schade en matheidKérastase . Dit maakt een briljante kleurintensiteit en langdurige bescherming tegen vervaging mogelijk. Het geheim van de Reflection huidverzorgingslijn ligt in de lichtreflecterende elementen. Ze verfijnen elke haarvezel met een zichtbare glans. Wanneer mannen en vrouwen de Kérastase producten tegen lage prijzen kopen, ervaren ze een luxueus gevoel met een aan te bevelen prijs-prestatieverhouding.
Kérastase biedt sterke haarverzorgingsproducten voor sterke vrouwen
Kérastase is 's werelds toonaangevende onderneming voor professionele luxe haarverzorging. De onderneming onderstreept haar sterke positie door samen te werken met sterke, betrokken vrouwen. In 2016 wordt Kérastase zijn institutionele campagne gepresenteerd onder het motto "Persoonlijke verzorging voor buitengewoon haar". Zo vindt het cultmerk zichzelf opnieuw uit. Voor vrouwen is gezond en vol hoofdhaar een uitdrukking van hun identiteit. Om de schoonheid van een verzorgde haarpracht op een bijzondere manier te tonen, werkt hij samen Kérastase met portretfotograaf Peter Lindbergh. Door zijn lens legt hij de individualisering van de nieuwe merkheldinnen vast: Toni Garrn, Cameron Russell en Margaret Zhang. De foto's tonen de trotse, actieve vrouwen in een emotioneel moment, zoals vreugde of vastberadenheid. De merkboodschap is duidelijk: Kérastase -Producten ondersteunen gepersonaliseerde schoonheid in elke situatie. De visuele campagne geeft zo het startsein voor een heruitvinding van het cosmeticamerk. Naast het gevoel van luxe, biedt het gebruikers zorg op maat.
Hoogwaardige haarverzorging in de praktische pompfles
Kérastase producten staan voor welzijn, luxe en schoonheid. Om deze merkwaarden te combineren met gebruiksvriendelijk comfort, zijn Kérastase de bestsellers als Limited Editions verkrijgbaar in de handige pompfles. Voedingsstoffen Bain Satin 2 Irisome en Resistance Bain Force Architecte zijn verkrijgbaar in de speciale verpakking, Spécifique Bain Vital Dermo-Calm en Reflection Bain Chromatique behoren ook tot de geselecteerde haarverzorgingsartikelen in exclusieve voordeelpakken. De pompflessen van de Kérastase -producten verschillen door intensieve kleuren, die lijken op de respectievelijke productlijnen. Door op het praktische pompklepje te drukken, wordt de aanbevolen hoeveelheid hoogwaardige stoffen gemakkelijk overgebracht naar de open palm van de hand. Deze Kérastase producten zijn sinds 2012 te koop.