Geen resultaten Resultaat: Resultaten:
Filter merkwinkel
Verwijder alle filters

Lijnen +

Productsoort +

prijs +

9 327
toepassen
thuiswinkel gecertificeerd
Deze winkel is onafhankelijk gecertificeerd en biedt 30 dagen geld-terug-garantie Meer informatie

Lancôme - het grote cosmeticamerk. Genoemd naar de ruïnes van een pittoresk kasteel en gesymboliseerd door de roos. De schoonheid van vrouwen staat centraal en Lancôme laat ze stralen! Het merk Lancôme werkt samen met gerenommeerde onderzoeksinstituten aan visionaire producten.

Meer info

Lancôme cosmetica goedkoop kopen

Meer info +

Bij Lancôme ontmoet klassieke elegantie moderne nonchalance

Lancôme - dat klinkt als elegantie, klassieke schoonheid en verleidelijke vrouwelijkheid. Het traditionele Franse bedrijf viert savoir-vivre en de zorgeloze, sensuele charme van Franse vrouwen met haar geuren, verzorgingsproducten en cosmetica. De Lancôme cosmetica combineert vakkundig en met verrassend gemak de nonchalance en terughoudendheid van de moderne Franse chic met de glamoureuze stijl van de grote diva's uit het begin van de 20e eeuw.

Met zijn innovatieve formules en hoge kwaliteitsnormen heeft Lancôme cosmetics een vaste plaats veroverd tussen de absolute koplopers in de industrie. Het bedrijf is al jaren een van de meest succesvolle en populaire merken in de luxe cosmeticasector, waar klanten over de hele wereld enthousiast over zijn. Wat Lancôme cosmetics zo bijzonder maakt, is de fusie van traditie en innovatie. Dankzij jarenlang onderzoek in de eigen laboratoria ontwikkelt Lancôme voortdurend nieuwe formules en producten die een klassieke make-up look met rode lippen en betoverende ogen nog spannender en perfecter maken.

Het bewogen leven van Armand Petitjean

Achter het verbazingwekkende succesverhaal van Lancôme zit één man in het bijzonder: Armand Petitjean. Zijn bewondering voor Frans vakmanschap, zijn scherpe gevoel voor trends en zijn constante streven naar perfectie hebben het merk gemaakt tot wat het nu is.

De geschiedenis van Lancôme begon in 1935 in de Franse hoofdstad Parijs. Op dat moment was Petitjean al een ervaren zakenman met een rijk verleden. Zijn zucht naar avontuur bracht hem aan het begin van zijn carrière naar Zuid-Amerika, waar hij eerst in de import werkte en later zelfs in de diplomatie. Uiteindelijk sloeg hij echter een ambassadeurspost in Brazilië af omdat hij zich weer aan het bedrijfsleven wilde wijden.

De legendarische parfumeur François Coty, die wordt beschouwd als de grondlegger van de moderne parfumerie, vertrouwde Petitjean aan het begin van de 20e eeuw het beheer van zijn filiaal in Brazilië toe en benoemde hem in de jaren 1920 zelfs tot algemeen directeur van zijn bedrijf. In deze periode ontwikkelde Petitjean zijn onmiskenbare kwaliteiten als parfumeur.

Na de dood van Coty verliet Armand Petitjean het bedrijf omdat hij zijn eigen parfummerk wilde oprichten. Voor de traditiebewuste Petitjean was Coty de laatste jaren te veel een mainstream merk geworden, dat goedkope geuren voor de massamarkt produceerde. Hij wil dat zijn eigen label er heel anders uitziet. Voor Petitjean staan traditionele parfums en klassieke elegantie centraal. Lancôme moet luxe zijn die exclusiviteit en glamour uitstraalt. De oprichter ontleent de naam Lacôme aan het Château de Lancosme, een historisch landgoed in de buurt van de Franse hoofdstad.

Petitjean behaalde een echt verrassingssucces met de presentatie van zijn eerste geurcollectie op de Wereldtentoonstelling van 1935. Hij ontving prompt verschillende prijzen voor zijn buitengewone creaties en verblijdde klanten over de hele wereld. Slechts een jaar later werd het eerste huidverzorgingsproduct van Lancôme cosmetics op de markt gebracht en in 1938 waren alle ogen opnieuw op hem gericht toen Lancôme de legendarische, intens gekleurde lippenstift met een delicate rozengeur introduceerde.

Door de turbulente tijden van de Tweede Wereldoorlog leidde Petitjean zijn bedrijf met een duidelijke lijn en een groot gevoel voor trends. In 1951, op 67-jarige leeftijd, droeg hij de leiding van het bedrijf over aan zijn zoon Armand Marcel, die het bedrijf uiteindelijk na financiële problemen verkocht aan L'Oréal.

Met zorg, make-up en de juiste geur voor verbluffend Frans chic

Hoewel Armand Petitjean een begenadigd parfumeur is, werd het hem al snel duidelijk dat Lancôme meer moest bieden dan alleen geuren. Effectieve huidverzorging is net zo belangrijk voor Lancôme als cosmetica die indruk maken met hun kwaliteit en innovatieve formules. Zodra de eerste lippenstiftcollectie werd gelanceerd, stonden enthousiaste klanten te trappelen om Lancôme cosmetica te kopen. Lancôme staat voor vrouwelijkheid, voor de klassieke elegantie en tijdloze schoonheid van Franse vrouwen. Met haar cosmetica vertegenwoordigt Lancôme de typische Franse charme, het nonchalante en tegelijkertijd sensuele. Het is het samenspel van deze drie bedrijfsonderdelen dat klanten de onmiskenbare Franse chic geeft - de moeiteloze elegantie en verleidelijke glamour die Franse vrouwen zo onweerstaanbaar maakt.

De eerste stap naar een verbluffend uiterlijk is altijd de juiste huidverzorging. De rijke huidverzorgingsproducten van Lancôme voeden de huid, optimaliseren de teint en laten het gezicht stralen. Dankzij intensief onderzoek en buitengewone ideeën is het bedrijf erin geslaagd talrijke innovaties te ontwikkelen waarmee Lancôme zijn cosmetica voortdurend verbetert.

Het allereerste huidverzorgingsproduct van het merk veroorzaakte een sensatie in 1936. Nutrix is een voedende crème die gebruik maakt van de intensief verzorgende eigenschappen van proteïnen en vitaminen en Petitjean zag deze ontwikkeling als een grote kans voor Lancôme cosmetics. Met de hulp van dierenarts Dr Medynski en scheikundige Pierre Vélon ontwikkelde Lancôme de crème binnen een jaar. De rijke crème werd al snel een wondermiddel. De crème helpt niet alleen tegen een droge huid en oneffenheden, maar Lancôme cosmetica zou ook een gunstig effect hebben op zonnebrand, insectenbeten, verkoudheid en zelfs scheerbrand. In de jaren 1950 kende het Britse Ministerie van Defensie er zelfs helende eigenschappen aan toe in het geval van een nucleaire aanval. Zelfs als je vandaag de dag in de online shop zoekt naar Lancôme, vind je "La Nutrix" nog steeds in bijna ongewijzigde vorm. Het is al sinds de creatie een van de absolute bestsellers.

Make-up speelt ook een grote rol bij het creëren van de perfecte French chic look. Geïnspireerd door de looks van de grote Franse filmdiva's, richt Lancôme haar cosmetica op intense lippen en een betoverende ooglook. De populaire L'Absolu lipsticks zijn verrijkt met voedende ingrediënten zoals rozenwater, hyaluronzuur, jojoba-olie of Pro-Xylane, die de lippen voeden en bijzonder soepel maken. Lancôme biedt deze cosmetica voor de lippen nu in talloze variaties aan. Een glanzende of matte finish, natuurlijke nude tinten of intense, levendige kleuren, gloss of crème lippenstift - L'Absolu heeft voor iedereen de juiste lippenstift.

De oogmake-up producten, vooral de Hypnôse mascara, zorgen ook voor dramatische verschijningen. De voedende formule en diepzwarte pigmentatie geven de wimpers volume en lengte in slechts enkele seconden.

Om de verleidelijke look af te maken, mag een spannende geur natuurlijk niet ontbreken. De populairste geuren van Lancôme zijn de warme, delicate, subtiele Trésor, de vrouwelijke, vrolijk frisse La Vie Est Belle en de oriëntaalse, intens hypnotiserende Hypnôse, evenals de mannelijke, kruidige mannengeur Hypnôse Homme.

Sterke vrouwen houden van Lancôme cosmetics - de ambassadeurs van het merk

Armand Petitjean is altijd een tegenstander geweest van klassieke reclame. Het vroege succes van zijn bedrijf lijkt zijn standpunt in eerste instantie te bevestigen. Zelfs zonder reclame heeft Lancôme cosmetics in zeer korte tijd een enorm bereik bereikt. Vrouwen over de hele wereld bezoeken warenhuizen en boetieks om Lancôme cosmetica tegen voordelige prijzen te kopen en de Franse chique en sensuele elegantie van het merk zelf uit te proberen. Maar in de loop der tijd, vooral met de ontwikkeling van nieuwe media, heeft het traditionele bedrijf zijn aanpak moeten herzien. In de moderne wereld vindt het luxelabel het steeds moeilijker om zich zonder reclame staande te houden tegenover de groeiende concurrentie. Zo is het idee van merkambassadeurs ontstaan.

Jarenlang heeft het bedrijf vertrouwd op samenwerkingen met bekende actrices, modellen, zangers, ontwerpers en visagisten. Lancôme kiest altijd voor sterke vrouwen die zelfvertrouwen, charme en een zekere zorgeloze elegantie uitstralen. Tot de bekendste gezichten van Lancôme cosmetics behoren Isabella Rossellini, Uma Thurman, Drew Barrymore, Kate Winslet, Anne Hathaway, Julia Roberts en Penelope Cruz. Jongere merkambassadeurs zoals Emma Watson, Lupita Nyong'o, Lily Collins en Zendaya helpen Lancôme cosmetics ook om online populairder te worden en trekken vooral jongere klanten aan.

Een unieke mix van kwaliteit, innovatie en traditioneel vakmanschap

Lancôme cosmetics staat voor elegantie, lichtheid en sensuele verleiding. Met zijn producten viert het traditionele bedrijf vrouwelijkheid en natuurlijke schoonheid met een vleugje glamour. Hoge kwaliteit, innovatieve formuleringen en hoogwaardige ingrediënten kenmerken Lancôme cosmetics. De eigen wetenschappers en parfumeurs werken voortdurend aan nieuwe producten die de Franse chic perfectioneren en klanten inspireren. En dit wordt goed ontvangen. Niet voor niets is Lancôme een van de meest populaire en succesvolle merken in het luxesegment. Iedereen die kwaliteit en traditioneel vakmanschap waardeert, vindt bij Lancôme zeker wat hij zoekt. En als je geen winkel in de buurt hebt, kun je Lancôme cosmetica ook online kopen - gemakkelijk en gemakkelijk.

Beoordeling +

Aandeel positieve beoordelingen voor Lancôme met vier sterren of meer
5 uit 5 sterren — op basis van 24 klant adviezen
Commentaar van Polornet1978
Mijn nachtcreme

Een nachtcrime die heerlijk diep in je huid dringt. De huid voelt meteen soepeler aan. Topproduct voor een toprijs. Dankje!

Commentaar van Agrecirt
Lancôme Teint Idole Ultra 24H

Prachtige teint van Lancome. Ik vind dat deze mij een natuurlijke kleur geeft. Het lijkt net alsof ik niets draag. Zeer natuurlijk.

Commentaar van Ofamidentam
Verfrissende geur

Lancôme Ô d'Azur overtuigt met zijn frisse en lichte geur die desondanks niet aan goedkope jeugdparfums doet herinneren. Een aangename geur die de hele dag aanhoudt.

Parfum +

Het motto van Lancôme oprichter Armand Petitjean is: "Parfum is het prestige, de bloem in het knoopsgat". Als groot liefhebber van rozen maakte hij van zijn favoriete plant zijn symbool en de roos is vandaag de dag nog steeds het logo van het merk. Lancôme parfums - sensuele geuren die ons doen dromen.

Lancôme parfum - elegante sensualiteit die je kunt ruiken

Intense, sensuele geuren, spannende ingrediënten en de hoogste kwaliteit - dit is wat een Lancôme parfum kenmerkt. In een opwindend samenspel combineert het merk vakkundig traditionele Franse parfumerie met moderne, innovatieve processen. Het resultaat zijn unieke parfums die hun draagsters delicaat omhullen en hun vrouwelijkheid benadrukken. Franse charme en een vleugje glamour kenmerken een typisch Lancôme parfum voor vrouwen. Maar ook mannen komen aan hun trekken. Met Lancôme Hypnôse Homme biedt het bedrijf ook een kruidige, mannelijke geur voor mannen.

Voor haar uitzonderlijke geurcreaties richt Lancôme Parfum zich op kwaliteit op alle gebieden. Enkele van de meest getalenteerde parfumeurs zijn verantwoordelijk voor de ontwikkeling van nieuwe geuren - de oprichter van het bedrijf volgde zelf een opleiding bij de legendarische François Coty - en alleen de beste ingrediënten worden gebruikt. De unieke flacons zijn liefdevol ontworpen om de geuren visueel te weerspiegelen en stralen dezelfde luxe en elegantie uit als de kostbare vloeistoffen die erin zitten.

Armand Petitjean - zakenman, parfumeur en traditionalist

De naam Lancôme is onlosmakelijk verbonden met de vader van het bedrijf, Armand Petitjean. Toen het bedrijf werd opgericht, was hij al een doorgewinterde zakenman van vijftig jaar. Hij had al verschillende carrières achter de rug, reisde naar tal van landen en legde veel belangrijke contacten. Hij kwam in de wereld van de fijne parfums terecht via de legendarische parfumeur François Coty, die wordt beschouwd als de grondlegger van de moderne parfumerie. Petitjean ontmoette Coty in Zuid-Amerika, die de succesvolle zakenman zo leuk vond dat hij hem de leiding gaf over zijn Braziliaanse bedrijf en hem later zelfs benoemde tot hoofd van het bedrijf. In deze periode leerde Petitjean de geheimen van de parfumerie kennen en ontwikkelde al snel een uitstekend instinct voor interessante en aantrekkelijke composities. Vooral vrouwenparfums spraken de ondernemer aan.

Maar hij was het niet altijd eens met Coty. Vanuit het perspectief van de traditionalist Petitjean conformeerde Coty zich te veel aan de mainstream en produceerde bijna uitsluitend geuren die een breed publiek aanspraken. Dat was te saai voor Petitjean. Hij wilde luxe, exclusiviteit en uitzonderlijke geuren. Daarom trok hij zich na de dood van Coty snel terug uit het bedrijf en richtte hij zijn eigen luxelabel Lancôme op, ook om parfum te produceren. Zijn eerste parfumcollectie, die hij in 1935 op de Wereldtentoonstelling in Brussel lanceerde, werd bekroond met verschillende prijzen. De exotische geurnuances en hoogwaardige composities wisten critici en klanten wereldwijd voor zich te winnen. Petitjean is ongeëvenaard in zijn vermogen om de klassieke schoonheid van Franse vrouwen, hun gratie en zorgeloze nonchalance te vangen in een gelaagde, harmonieuze geur. En zelfs vandaag, tientallen jaren na de dood van Petitjean, dragen de moderne geuren van Lancôme Parfum nog steeds zijn onmiskenbare handtekening.

Een trendsetter vanaf het allereerste begin

De eerste Lancôme parfumcollectie, gelanceerd in 1935, bestond uit vijf geuren. Tropiques, Conquete, Kypre, Tendres Nuits en Bocages waren compleet atypische geuren voor die tijd. Intens, rijk, opwindend en sensueel vrouwelijk, zo presenteerde Lancôme vrouwenparfum zich in die tijd - in een tijdperk van minimalisme en elegante terughoudendheid. Zelfs de uitgebreid ontworpen flacons pasten niet in het esthetische begrip van die tijd. Petitjean negeerde bewust de lineaire, geometrische vormen van de Art Deco, die in de jaren 1930 erg populair waren. In plaats daarvan koos hij voor fijn versierde, rijk gedetailleerde, weelderige flacons die deden denken aan de weelde en vrolijkheid van rococo.

Het is duidelijk vanaf deze eerste verschijning: Lancôme volgt geen trends, het zet ze. Het bedrijf is tot op de dag van vandaag trouw gebleven aan deze lijn. Met een scherp gevoel voor de behoeften van haar klanten en innovatieve ideeën slaagt Lancôme er keer op keer in om geuren te creëren die absoluut verrassend en ongewoon zijn, maar die precies op de pols van de tijd zitten. Sommige van deze geuren zijn inmiddels echte klassiekers geworden.

Een van deze klassiekers is het Lancôme damesparfum Trésor uit 1952. Deze oriëntaals-bloemige geurcompositie verrukt met de intense nuances van sterk geurende bloemen, die worden onderstreept door zoete, fruitige noten. Warme en kruidige noten ronden het parfum af en geven het zijn unieke diepte en sensuele verleiding. Je kunt dit Lancôme parfum vandaag nog kopen

Verzorging +

Sinds de oprichting van het merk werken wetenschappers samen met kunstenaars om de grenzen van wetenschap, technologie en creativiteit te verleggen voor Lancôme huidverzorgingsproducten. Omdat Lancôme schoonheid ziet als een wetenschap die zichzelf voortdurend opnieuw moet uitvinden.

Voor Lancôme ligt het geheim van schoonheid in de wetenschap van huidverzorging

Bij Lancôme is huidverzorging een wetenschap. Onderzoekers in de eigen laboratoria van het bedrijf werken voortdurend aan de ontwikkeling van nieuwe, nog effectievere huidverzorgingsproducten. Nieuw ontdekte, zeer effectieve ingrediënten, innovatieve methoden en wetenschappelijk onderbouwde formuleringen hebben het bedrijf al een aantal revolutionaire producten opgeleverd. Voor Lancôme is de juiste huidverzorging de basis van schoonheid. Alleen een huid die goed gehydrateerd en gevoed is, heeft een gezonde, frisse gloed en jeugdige elasticiteit. De juiste producten laten de teint stralen, perfectioneren het uiterlijk van de huid en voorkomen huidveroudering. De basisregel is: een gezonde huid is een mooie huid. Daarom is het belangrijk om de huid zo goed mogelijk te voorzien van effectieve ingrediënten en een goede bescherming te bieden tegen schadelijke invloeden van buitenaf.

Lancôme huidverzorging bereikt dit door een unieke combinatie van traditionele cosmetische expertise en de nieuwste onderzoeksresultaten. Het Franse luxelabel gebruikt innovatieve processen om bekende ingrediënten te bereiden, zodat de actieve ingrediënten nog effectiever worden. Maar het gebruikt ook graag nieuwe ingrediënten. Zo slaagt het bedrijf erin om keer op keer baanbrekende producten op de markt te brengen.

Lancôme Nutrix - de crème die een revolutie teweegbracht in de cosmetica-industrie

Lancôme, opgericht in 1935 door ondernemer en parfumeur Armand Petitjean, is vandaag de dag een van de populairste en succesvolste cosmeticamerken in het luxesegment. Petitjean had vanaf de eerste dag hoge verwachtingen van zijn jonge bedrijf. Hij wilde een luxemerk neerzetten dat zich met Franse traditie, hoge kwaliteit en uitzonderlijke producten zou onderscheiden van de overwegend Amerikaanse concurrentie. Hoewel het bedrijf begon met een parfumcollectie, zag Petitjean het nooit als een pure parfumerie. Zijn recept voor succes is gebaseerd op drie pijlers: Geuren, decoratieve cosmetica en huidverzorging. Alleen het samenspel van deze drie aspecten brengt de ware schoonheid van zijn klanten naar boven.

Slechts een jaar na de geuren brengt Lancôme daarom ook zijn eerste huidverzorgingsproduct op de markt. En daarmee maakt het een statement naar de concurrentie. Het innovatieve product van Lancôme, een crème met rijke proteïnen en vitaminen, wordt een absolute bestseller. Lancôme Nutrix is op een nieuwe manier samengesteld dankzij de bevindingen van dierenarts Medyski en met behulp van processen ontwikkeld door chemicus Vélon en is het eerste succes van Lancôme care. De crème ontwikkelde zich al snel tot een wondermiddel voor allerlei problemen. Insectenbeten, allergische huidreacties, zonnebrand, wintertenen en scheerbrand werden allemaal verlicht met het nieuwe wonderproduct. Je kunt "La Nutrix" uit het Lancôme huidverzorgingsassortiment vandaag de dag nog steeds kopen - grotendeels ongewijzigd.

Lancôme biedt optimale verzorging voor elk huidtype

Als mensen het over Lancôme huidverzorging hebben, staat Nutrix meestal bovenaan het lijstje. Lancôme heeft met deze crème immers een revolutie teweeggebracht in de cosmetica-industrie. De nieuwe processen die ervoor zijn ontwikkeld, openen compleet nieuwe mogelijkheden voor het bedrijf. Hoe vooruitstrevend en baanbrekend deze ontwikkeling was, blijkt wel uit het feit dat de crème vandaag de dag nog steeds in vrijwel ongewijzigde vorm wordt verkocht. De crème werd bijna honderd jaar geleden ontwikkeld en voldoet vandaag de dag nog steeds aan de hoogste eisen. Een complex van verschillende vitaminen en proteïnen voedt en beschermt de huid. De lipidencrème is perfect voor de droge en zeer droge huid en voorziet deze 24 uur per dag van vocht. Het verzacht kleine rimpels en voorkomt een trekkerig gevoel.

De andere Lancôme huidverzorgingslijnen zijn ook indrukwekkend:

- Lancôme Rénergie is het geheime wapen tegen een verouderde, verslapte huid. Lijnzaadextract verstevigt de huid en laat rimpels verdwijnen, terwijl vitamine C en E voor een intensieve verzorging zorgen. Sheaboter hydrateert de rijpere huid en maakt haar weer soepel.

-Lancôme Génifique is de ideale keuze voor een intensieve anti-aging behandeling. De crèmes en serums zijn gebaseerd op de nieuwste onderzoeken en herstellen zichtbare tekenen van veroudering en verjongen het gezicht. De unieke formules maken gebruik van hyaluronzuur, pre- en probiotische extracten, vitaminen en proteïnen om binnen zeer korte tijd aanzienlijke verbeteringen te bereiken.

-Uitmuntendheid, technologie, passie en precisie - dat is waar Lancôme Absolue voor staat. Dit Lancôme verzorgingsproduct biedt de ultieme luxe ervaring. Waardevolle ingrediënten, hoogwaardige oliën en een subtiel geparfumeerd rozenextract voeden de huid, revitaliseren haar en versnellen de celvernieuwing. Het is meteen duidelijk dat deze Lancôme verzorging een gunstig effect heeft: al na een paar dagen krijgt het gezicht een jeugdige uitstraling en is de huid steviger en elastischer.

Naast crèmes en serums biedt Lancôme ook reinigingsproducten. Reinigingsgels, schuimreinigers, micellair water, toners, scrubs, make-up removers en reinigingsmelk - Lancôme skincare biedt het juiste product voor elke situatie en elk huidtype. En ook het lichaam kan deel uitmaken van de wellnesservaring - met een Lancôme douchegel. Door het grote aanbod aan verschillende verzorgingsproducten kan het op het eerste gezicht moeilijk lijken om het juiste product voor jou te vinden. In dit geval is het raadzaam om bijvoorbeeld online te zoeken naar Lancôme verzorging. Zo kun je gemakkelijk zien welke producten het merk voor welke toepassing beschikbaar heeft. En natuurlijk kun je de geselecteerde Lancôme huidverzorging dan gemakkelijk online kopen.

Effectieve huidverzorging met een vleugje luxe

Wetenschappelijk verantwoord, met ingrediënten van hoge kwaliteit en innovatieve formules - Lancôme huidverzorging is indrukwekkend over de hele linie. Of het nu gaat om rijke crèmes en serums, effectieve reinigers of zachte scrubs, er is een geschikt Lancôme huidverzorgingsproduct voor elk doel en elk huidtype. Het bedrijf biedt ook Lancôme douchegel, intensief hydraterende maskers en zonverzorging. Ook aan mannen is gedacht. Sommige producten zijn speciaal ontwikkeld voor de robuustere mannenhuid.

Lancôme voldoet altijd aan haar eigen normen als het gaat om huidverzorging. Klanten die Lancôme huidverzorging kopen tegen een gunstige prijs kunnen zich verheugen op de eerste verbeteringen in het uiterlijk van hun huid binnen een paar dagen.

Make-up +

Lancôme make-up producten zijn de belichaming van Parijse elegantie. Dankzij haar unieke expertise ontwikkelt Lancôme hoogwaardige producten die prestaties, bescherming en plezier combineren. Het resultaat is verleidelijke make-up die een bondgenoot van de vrouw wordt.

Lancôme make-up - Franse chic van een meesterhand

De perfecte teint, rode lippen en een verleidelijke look - French chic is de perfecte mix van natuurlijkheid en sensualiteit. En hoe kun je zo'n look beter bereiken dan met make-up van Lancôme? Het luxelabel ziet zichzelf als de belichaming van de traditionele Franse cosmetica-industrie. Lancôme weet als geen ander hoe ze de essentie van de Franse manier van leven in haar producten kan weerspiegelen. Hierdoor kunnen vrouwen over de hele wereld de onvergelijkbare savoir-vivre zelf ontdekken.

Franse vrouwen fascineren met hun zorgeloze nonchalance, die altijd een vleugje glamour heeft. Dit zie je ook terug in de make-up van Lancôme. Foundation, blush en highlighter zijn vrij subtiel en perfect voor een natuurlijke look. Ingetogen kleuren en nude tinten domineren ook de oogmake-up. Diepzwarte, intens gepigmenteerde mascara's geven de wimpers volheid en krul. De lippenstiften zijn daarentegen heel kleurrijk. Het assortiment gaat van warme bruintinten over felrood, donkerpaars en felroze tot stralende koraaltinten.

Liefde voor thuis en gevoel voor traditie

De Franse identiteit is een belangrijke hoeksteen van de merkfilosofie van Lancôme. Het bedrijf werd in 1935 opgericht door Armand Petitjean en wilde de overwegend Amerikaanse concurrentie het hoofd bieden met een Europees merk. Als centrum van moderne parfumerie en decoratieve cosmetica kon Frankrijk al terugblikken op oude tradities en jarenlange ervaring. Petitjean, als trotse Fransman, wil deze tradities voortzetten en een stukje van de Franse manier van leven presenteren aan vrouwen over de hele wereld. Hij wil niet inspelen op snelle trends en cosmetica voor de massa produceren, maar zijn klanten luxe en tijdloze elegantie bieden. De oprichter van het bedrijf geeft bewust de voorkeur aan hoogwaardige materialen en aantrekkelijke ontwerpen om Lancôme Make-up te onderscheiden van de concurrentie.

Petitjean heeft lang gezocht naar een geschikte naam, zodat zijn merk ook op de internationale markt zou worden herkend als een traditioneel Frans bedrijf. Uiteindelijk vond hij zijn inspiratie in het historische Château de Lancosme ten zuiden van Parijs. Het betoverende kasteeltje met zijn indrukwekkende rozentuin vertegenwoordigt alles wat Petitjean voor zijn label wilde: een zekere elegantie die niet overheersend is, een gevoel van traditie en natuurlijke schoonheid.

Om de uitspraak van de naam voor internationale klanten te vereenvoudigen, verving Petitjean de S in Lancosme simpelweg door een accent circonflexe. Deze verandering had als welkom neveneffect dat de merknaam meteen herkenbaar was als Frans.

De perfecte teint met Lancôme make-up

Natuurlijkheid is de troef van Lancôme. De make-up is ontworpen om de teint te optimaliseren en de natuurlijke gelaatstrekken positief te benadrukken. Van getinte dagcrème tot volledige dekking, Lancôme biedt daarom een breed scala aan verschillende foundations. De Skin Feels Good en Teint Idole Ultra Wear Nude lijnen zijn bijzonder licht en weinig dekkend:

-De hydraterende Lancôme Skin Feels Good foundation is verrijkt met hyaluronzuur en glycerine, die de huid voorzien van vocht en beschermen tegen schadelijke invloeden van buitenaf. De natuurlijk stralende finish geeft het gezicht een bijzondere gloed.

-Teint Idole Ultra Wear Nude is de perfecte keuze voor een no-make-up look. De lichte textuur versmelt zacht met de huid voor een matte finish en biedt de hele dag lang de beste fixatie.

-Voor een volledige dekking zijn er Teint Idole Ultra Cushion, Teint Idole Ultra Foundation Stick en Teint Idole Ultra Wear. Alle drie de varianten maken indruk door hun lange houdbaarheid, matte finish en uitstekende kleuraanpassing.

-Teint Miracle is een foundation met een medium dekking. Het hydrateert en revitaliseert de huid en geeft haar een gezonde gloed.

Lancôme biedt concealers die oneffenheden en huidirritaties op betrouwbare wijze bedekken, zodat de huid er absoluut vlekkeloos uitziet. Lancôme Teint Idole Ultra Wear Camouflage heeft een bijzonder goede dekking, terwijl Lancôme Effacernes Longue Tenue bijzonder lang houdt.

De Lancôme Belle de Teint en Teint Idole Ultra Compact poeders maken de huidtextuur nog gladder en geven de huid een wakkere, gezonde uitstraling en een stralende teint.

Wie Lancôme make-up online zoekt, vindt foundation, concealer en poeder in verschillende tinten, want het is vooral belangrijk om de kleur van de bijzonder dekkende producten perfect af te stemmen op je eigen teint. Dankzij de bijzonder goede kleuraanpassing van de producten kun je meestal Lancôme make-up kopen zonder het van tevoren in je handen te hebben gehad. Het voordeel hiervan is dat je de door jou gekozen Lancôme make-up ook online kunt kopen vanuit je luie stoel.

De Lancôme blusher voegt een vleugje frisheid en kleur toe aan het gezicht. Je kunt kiezen uit Lacôme Blush Subtil, Cushion Blush Subtil en L'Absolue Blush Subtil. De subtiele kleuren en delicate poederachtige consistentie helpen om een bijzonder natuurlijke look te creëren. Een klein beetje blush is genoeg om een gezonde kleur op de wangen te toveren.

Tot slot ronden highlighter en bronzer van Lancôme de make-up af. Ook hier zijn de meeste beschikbare tinten relatief neutraal en passen ze perfect in een natuurlijke make-up look. Licht contouren met de producten perfectioneert de gezichtsstructuur en zorgt voor een vlekkeloze look. Als alternatief voor highlighter en bronzer is er ook een trio matte contourpaletten verkrijgbaar waarmee contouren een fluitje van een cent wordt.

Om ervoor te zorgen dat Lancôme make-up extra lang blijft zitten, raden we aan om vóór de foundation een primer aan te brengen. Dit verfijnt de huidtextuur, minimaliseert zichtbaar poriën en fijne lijntjes en zorgt voor een bijzonder goede fixatie.

De symbolische kracht van de roos

Naast de merknaam heeft een ander element zich gevestigd als handelsmerk voor Lancôme make-up: de roos. Dit embleem is ook geïnspireerd op het Château de Lancosme, of meer precies op de opmerkelijke rozentuin. Toen Petitjean het kasteel voor het eerst bezocht, was het nazomer en hadden de statige rozen al een deel van hun bladeren verloren. De zee van tere roze blaadjes die de weiden en paden bedekten, baadde het hele domein in een vrolijke gloed en gaf het in die tijd een heel eigen charme. De betoverende geur van rozenblaadjes is ook iets wat Petitjean nooit loslaat. Rozennoten zijn dan ook terug te vinden in veel parfums van het merk en talloze huidverzorgingsproducten zijn verrijkt met rozenwater. Rozenessence wordt zelfs gebruikt in decoratieve cosmetica.

In de make-up van Lancôme wordt de roos echter meer voor decoratieve doeleinden gebruikt. Het gestileerde logo is te vinden op de flacons van Lancôme foundation, concealer en primer. Ook op de poedercosmetica staat het embleem. Zowel Lancôme poeder als Lancôme blusher zijn gestempeld met de roos in reliëf.

Verzorging en er goed uitzien gaan hand in hand

Iedereen die van natuurlijkheid houdt en kwaliteit waardeert, vindt zeker wat hij zoekt bij Lancôme. De make-up producten perfectioneren de teint zonder deze te verzwaren of kunstmatig te laten lijken. Kleine oneffenheden verdwijnen en het gezicht ziet er frisser, wakkerder en meer ontspannen uit. Dankzij de voedende formules heeft de make-up van Lancôme zelfs een gunstig effect op de kwaliteit van de huid. Belangrijke voedingsstoffen en vocht voeden de huid en versterken en beschermen haar van binnenuit. Dus als je er niet alleen goed uit wilt zien, maar ook iets goeds voor je huid wilt doen, kun je Lancôme make-up kopen voor een voordelige prijs.

Ogen +

Lancôme laat vrouwenharten sneller kloppen en ogen sprankelen! Mascara, eyeliner of oogschaduw: dankzij wetenschappelijk onderzoek biedt Lancôme compatibiliteit in combinatie met Franse elegantie. Dit maakt elke oogopslag tot een sensueel genot.

Van Lancôme mascara tot oogschaduw: Alles voor de perfecte ooglook

Weinig dingen zijn zo onweerstaanbaar als een verleidelijke ooglook met volle, volumineuze wimpers. Het traditionele Franse bedrijf Lancôme, wiens oogmake-up indruk maakt met intense pigmentatie, ultra-lange houdbaarheid en prachtige kleuren, weet dit ook. Alles wat je nodig hebt voor een spannende oogopslag vind je bij Lancôme: mascara, oogschaduw, eyeliner, wenkbrauwpotloden en natuurlijk make-up remover.

Lancôme gebruikt oogmake-up vooral graag voor subtiele looks die de natuurlijke schoonheid van de klant benadrukken zonder het gezicht te overbelasten. Daarom zijn veel producten voornamelijk verkrijgbaar in ingetogen, subtiele kleuren.

Het ongewone succesverhaal van Armand Petitjean

Lancôme is een van de grootste en bekendste merken in de luxe cosmeticasector. Dit is vooral te danken aan de oprichter van het bedrijf, Armand Petitjean. Hij had een ongewone carrière achter de rug toen hij in 1935 de basis legde voor de buitengewone carrière van zijn bedrijf.

De dorst naar avontuur dreef de Fransman al op jonge leeftijd de wijde wereld in. Aanvankelijk leidde hij een succesvol importbedrijf in Zuid-Amerika, daarna probeerde hij het een paar jaar in diplomatieke kringen en uiteindelijk nam hij de leiding over van de Braziliaanse activiteiten van de legendarische parfumeur François Coty. Petitjean leerde het vak van hem en ontwikkelde al snel zijn eigen passie en flair voor geuren. Na de dood van Coty verliet Petitjean het bedrijf en besloot hij samen met enkele voormalige collega's zijn eigen luxelabel op te zetten. Lancôme richtte zich op Franse traditie en vakmanschap en onderscheidde zich daarmee bewust van zijn snelle Amerikaanse concurrenten. Het concept is overtuigend en binnen een paar jaar is Lancôme mascara een van de meest succesvolle producten in de cosmeticasector. Na financiële problemen in de jaren 1960 werd het bedrijf uiteindelijk verkocht aan L'Oréal, die het merk weer op de rails zette en hielp zijn prestige en reputatie terug te winnen.

Een verleidelijke look in enkele seconden

Er is niet veel voor nodig om de perfecte ooglook te creëren. Lange, wapperende wimpers zijn meestal al genoeg om harten sneller te laten kloppen. Maar je moet ze wel eerst hebben. Als je van nature niet gezegend bent met filmsterwimpers, kun je helpen met een Lancôme mascara. De intense pigmentatie en speciaal gevormde borsteltjes helpen elke vrouw aan een onweerstaanbare oogopslag. Je kunt bij Lancôme een mascara kopen voor elke gelegenheid en elke wimperlengte en -vorm. Als je online zoekt naar Lancôme mascara, zul je zien dat Hypnôse Mascara en Grandiôse Mascara bijzonder populair zijn.

-Hypnôse mascara bouwt laagje voor laagje wimpervolume op en is verrijkt met een voedend werkstoffencomplex dat de wimpers versterkt en soepel houdt. Hierdoor breken de wimpers minder vaak en ziet de oogmake-up er veel intenser uit.

-Grandiôse Mascara is perfect voor de grote show. Het separeert de wimpers moeiteloos en geeft ze lengte en volume.

Voor wie mascara alleen niet genoeg is, biedt Lancôme ook eyeliner voor dramatische kattenogen of een gebogen eyelinerlijn die de elegantie van vervlogen tijden doet herleven. Het Lancôme assortiment bevat ook vloeibare eyeliner en eyeliner in potloodvorm.

Typisch voor Lancôme zijn de oogschaduws meestal in natuurlijke, gedempte kleuren. Deze zijn perfect voor de no-make-up look waar het bedrijf zo dol op is. Maar zelfs een traditioneel bedrijf kan niet elke trend weerstaan en daarom biedt Lancôme ook een aantal oogschaduws in felle kleuren.

Het enige wat nog ontbreekt om je oogmake-up compleet te maken is een Lancôme wenkbrauwpotlood. Ook hier biedt Lancôme een ruime keuze aan wenkbrauwpotloden, borsteltjes, poeders en gels. Afhankelijk van persoonlijke voorkeur vindt elke vrouw het juiste product voor haar wenkbrauwen.

Sterke wimpers voor sterke vrouwen

De Hypnôse mascara is een van de absolute bestsellers van Lancôme. Geen wonder, want het is gemakkelijk op te bouwen en kan qua intensiteit worden aangepast. In 2019 wijdde Lancôme zijn iconische mascara aan een eigen advertentie met de beroemdste ambassadeurs van het merk. In de video laten onder andere Lily Collins, Penelope Cruz, Chiara Ferragni en Lupita Nyong'o Hypnôse in al zijn schoonheid zien. Soms subtiel, soms dramatisch, deze Lancôme mascara laat in de reclame zien hoe veelzijdig hij is.

Het geheim achter de perfecte oogopslag

De perfecte oogopslag heeft een geheim: een goede mascara. De Lancôme mascara biedt lange, gebogen wimpers met veel volume. Je kunt deze mascara voordelig kopen, vooral online. En het is ook handig om Lancôme mascara online te kopen. Vooral met de Hypnôse mascara kun je ook iets goeds doen voor je wimpers. Dankzij de innovatieve verzorgingsformule heeft Lancôme mascara een gunstig effect op de wimpers, waardoor ze verstevigen en soepel blijven.

Lippen +

Een kus zegt meer dan 1000 woorden. Om ervoor te zorgen dat deze kus ook van goed verzorgde lippen komt, ontwikkelde Lancôme in 1938 als eerste cosmeticabedrijf een kusbestendige lippenstift, die de lippen verzorgt zonder ze uit te drogen en bovendien verleidelijk naar rozen ruikt.

Lancôme lippenstift en de onweerstaanbare allure van een rode, kusbare mond

Sensuele rode lippen zijn voor veel mannen en vrouwen het toppunt van vrouwelijkheid. Mooi opgemaakt en fluweelzacht nodigen ze je uit om ze te kussen. Maar om ervoor te zorgen dat de lippenstift er na een paar uur nog steeds verleidelijk uitziet, zijn langhoudende lippenstiften van hoge kwaliteit een absolute must. Een Lancôme lippenstift voldoet met gemak aan deze criteria. Het Franse luxemerk vertrouwt voor haar cosmetica op de beste ingrediënten, innovatieve formules en een hoog draagcomfort.

Wereldwijd succes dankzij lipsticks

Het succes van het luxemerk Lancôme is verrassend nauw verbonden met lippenstift. Het bedrijf werd opgericht in 1935 en lanceerde eerst parfums en kort daarna zijn eerste huidverzorgingsproduct. Beide lijnen maakten furore in de cosmetica-industrie met hun innovatieve ideeën. In 1938 volgde dan eindelijk de decoratieve cosmetica. En ook deze marktintroductie was heel wat. Met Rose de France lanceerde Lancôme een lippenstift die een revolutie op de beautymarkt teweeg zou brengen. Dit zijn de eerste kusbestendige lippenstiften die de lippen niet uitdrogen, maar voeden en soepel houden. Als speciaal hoogtepunt hebben de Lancôme lipsticks ook een delicate rozengeur.

Intense kleuren en rijke verzorging

Natuurlijke make-uplooks met intens gekleurde lippen behoren tot de absolute favorieten van Lancôme. Lipsticks zijn daarom bijzonder belangrijk voor het bedrijf. Terwijl andere cosmeticaproducten subtieler en ingetogener zijn, schitteren de lipsticks in allerlei kleuren.

In principe biedt Lancôme lippenstift, maar ook lipgloss, lipliner en lippenbalsem:

-Wat lipsticks betreft, zijn L'Absolu Rouge Lipstick en L'Absolu Rouge Cream favoriet bij klanten. Beide hydrateren en verzorgen de lippen en maken indruk door hun dekkracht en duurzaamheid. Als je de voorkeur geeft aan een matte finish, kies dan voor L'Absolu Rouge Matte of L'Absolu Drama Matte.

-Een Lancôme lipgloss geeft intense glans en een glanzende finish. L'Absolu Gloss Sheer biedt transparante, glanzende kleur, terwijl L'Absolu Gloss Cream stralende glans en intense pigmentatie biedt. L'Absolu Gloss Matte biedt een fluweelzachte, matte finish en een extreem dekkende kleur. Natuurlijk droogt een Lancôme lipgloss de lippen ook niet uit.

-Voor bijzonder precieze lijntjes wordt een Lancôme lipliner aanbevolen. Het crèmig-zachte potlood is veeg- en waterproof en verrijkt met een voedend complex dat de lippen verzorgt en beschermt. De Lancôme lipliner heeft ook een geïntegreerd precisiepenseel.

De Lancôme lippenstift is verkrijgbaar in een groot aantal kleuren. Als je niet zeker weet welke Lancôme lippenstift het beste bij jouw teint past, kun je elke lippenstift online bekijken bij Lancôme en er zelfs veel virtueel uitproberen.

De kwestie van de juiste huls

Hoewel de Lancôme Rose de France lippenstift de basis legde voor het wereldwijde succes van Lancôme, waren het ook de lippenstiften die het bedrijf in financiële problemen brachten, wat uiteindelijk leidde tot de verkoop aan L'Oréal. Het probleem op dat moment waren echter niet de lippenstiften zelf, maar hun doosjes. Armand Petitjean verkoopt zijn lippenstiften altijd in hervulbare hulzen van hoge kwaliteit die rijkelijk versierd zijn. Voor hem is het belangrijk dat een kwaliteitsproduct ook in een passende verpakking wordt gepresenteerd. In het midden van de 20e eeuw werden wegwerphulzen van dun plastic echter steeds populairder. Petitjean heeft een hekel aan deze ontwikkeling en weigert te geloven dat zijn klanten een lippenstift zouden kopen die op deze manier wordt gepresenteerd. Dus blijft hij bij zijn hoogwaardige, decoratieve, maar ook aanzienlijk duurdere hulzen. Dit blijkt een fatale fout te zijn, want de verkoopcijfers dalen en het bedrijf komt in steeds grotere financiële problemen. In het geval van Lancôme is het de lippenstift die het merk aan zijn snelle opmars helpt - maar ook verantwoordelijk is voor zijn diepe val.

De gemakkelijke weg naar de nieuwe Lancôme lippenstift

Intense dekking, prachtige kleuren, innovatieve verzorgingsformules en extra lang draagbaar. De lipsticks van Lancôme hebben alles wat je nodig hebt voor een perfecte kusbare lip. De Lancôme lippenstift is verkrijgbaar in verschillende kleuren en finishes. En het beste is: je kunt Lancôme lippenstift ook online kopen - gemakkelijk en zonder stress.

Zonverzorging +

Een zonovergoten zomerhuid met de perfecte gloed. Om deze huid te beschermen heeft Lancôme zowel een zonnebrandcrème ontwikkeld die de huid beschermt en verzorgt tegen UV-straling, als een after-sun care product dat de huid na het zonnen hydrateert en de bruine teint behoudt.

Lancôme zonnebrandcrème beschermt tegen de gevaren van zonlicht

Zodra in de lente de eerste zonnestralen verschijnen, zitten de eerste zonaanbidders al buiten en genieten van de verwarmende stralen op hun huid. Maar dit brengt gevaren met zich mee. Wie zich niet goed tegen de zon beschermt, riskeert niet alleen vroegtijdige huidveroudering, maar in het ergste geval zelfs huidkanker. Daarom is een goede zonnecrème essentieel. Idealiter zou een crème met een hoge beschermingsfactor deel moeten uitmaken van je dagelijkse routine. Lancôme is zich natuurlijk ook bewust van deze gevaren. Zonnecrème is daarom een integraal onderdeel van het assortiment van het luxemerk. Naast conventionele zonbescherming biedt Lancôme ook zelfbruiners voor een gezonde bruine teint.

Gedegen kennis als basis

Onze kennis over hoe de wereld werkt verandert voortdurend. Nieuwe onderzoeksresultaten en ontdekkingen geven ons steeds meer relevante informatie over onszelf en onze omgeving. Dit is ook te zien in het geval van UV-straling. Nog maar een paar decennia geleden wist niemand hoe schadelijk de straling van de zon eigenlijk kon zijn. Nu is iedereen zich hiervan bewust en is het niet alleen Lancôme zonnebrandcrème die onze huid hiertegen wil beschermen.

Ons huidige kennisniveau hebben we te danken aan de wetenschap. Alleen door onderzoek is het mogelijk om verbanden bloot te leggen en oplossingen te vinden voor problemen. Lancôme deelt deze mening. Wetenschappers onderzoeken daarom voortdurend nieuwe mogelijkheden voor huidverzorging in de eigen laboratoria. Dit was al het geval bij de eerste producten. Keer op keer slaagt het bedrijf erin om de nieuwste bevindingen en innovatieve methoden te gebruiken om compleet nieuwe producten te creëren die steeds indrukwekkendere resultaten behalen. Op dit moment is een belangrijk aandachtspunt in het onderzoek het microbioom van de huid en hoe het onze gezondheid en uiterlijk beïnvloedt.

Een gezond kleurtje in plaats van zonnebrand

Met Lancôme zonverzorging komt iedereen ongeschonden de zomer door. En niemand hoeft het zonder een mooi kleurtje te stellen. Als je niet zonder een knapperig kleurtje wilt, maar je huid ook niet te veel wilt blootstellen aan schadelijke UV-stralen, kun je voordelig een Lancôme zonnebrandcrème kopen en bruin worden zonder je huid te beschadigen. En het beste is: je hoeft er de deur niet eens voor uit. Je kunt de Lancôme zonnecrème ook online kopen.

De crèmes uit het Soleil Bronzer assortiment bieden bescherming tegen schadelijke UV-stralen. Met zijn verfrissende textuur zorgt de gezichtscrème voor intensieve hydratatie en een aangenaam huidgevoel. De UV-A/UV-B-filter beschermt de gevoelige gezichtshuid tegen zonnestralen. Tegelijkertijd versterken antioxidant werkstoffen de natuurlijke barrière van de huid en beschermen tegen schadelijke milieu-invloeden.

De waterproof formule van de Lancôme zonnecrème is zacht voor de huid zonder deze te verzwaren of een plakkerig gevoel achter te laten. De crème voorkomt zonnebrand en vroegtijdige huidveroudering, maar zorgt toch voor een langzame, egale bruining. Een bruine teint die bijzonder lang houdt dankzij de rijke hydraterende formule.

Lancôme zonverzorging is verkrijgbaar met beschermingsfactor 30 en 50. De licht getinte BB cream heeft ook een SPF van 50 en camoufleert kleine huidoneffenheden met zijn zachte kleuring.

De Lancôme zelfbruiner biedt een streeploze bruining zonder schadelijke UV-stralen. De lichte zelfbruinende lotion trekt snel in en bruint de huid binnen korte tijd. Vitamine E voedt de huid zodat deze er niet alleen mooi uitziet, maar ook goed aanvoelt.

De zelfbruinende gel is bedoeld voor gebruik op het gezicht. De subtiel smeltende textuur is gemakkelijk aan te brengen en trekt snel in. Dit product bevat ook vitamine E, dat de gevoelige gezichtshuid verzorgt en van binnenuit laat stralen.

Het belangrijkste is gezond

Voor een gezonde bruine teint kunnen klanten gewoon een Lancôme zonnecrème kopen. De rijke verzorgingsformules van een Lancôme zonnecrème hebben een weldadig effect op de huid en houden haar soepel en gehydrateerd. En omdat je Lancôme zonnecrème online kunt kopen, kun je je eenvoudig voorbereiden op je volgende vakantie - of gewoon een uitstapje naar het buitenzwembad of je balkon thuis.

Juridische kennisgevingen:
Alle prijzen incl. BTW & excl. verzendkosten
1) Maximale besparingen van een product van de merk Lancôme in vergelijking met de SRP