Van de kapsalon naar de privé badkamer
Redken staat voor hoge kwaliteit en is zeer populair bij zowel kappers als particulieren. Wie Redken producten koopt, weet dat ze goede haarverzorging krijgen. Het merk maakt deel uit van het bedrijf L'Oréal en is wereldberoemd. Redken Het merk richt zich op haarverzorgings- en stylingproducten voor mannen en vrouwen.
Redken werd oorspronkelijk opgericht in 1960 door de actrice Paula Kent en de chemicus Jheri Redding. Hun doel was het ontwikkelen van hoogwaardige haarverzorgings- en stylingproducten. Redken Vroeger konden producten alleen in kapsalons gekocht worden en worden ze tot op de dag van vandaag voornamelijk ontwikkeld voor kappers en kappers. Particulieren kunnen er dus van uitgaan dat Redken zorgseries voldoen aan de hoogste normen en zijn afgestemd op individuele behoeften.
In 1993 werd het gekocht Redken door L'Oréal USA en in 2007 werd het opgenomen in de lijst van "Icons of the American Marketplace". Dit is een lijst van uitstekende Amerikaanse merken. Een complex logo is Redken overigens weggelaten. De klassieke letters die de producten sieren zijn wereldberoemd en iedereen die Redken producten wil kopen, weet meteen wat hij/zij voor zich heeft.
Haarstyling en -verzorging voor elk denkbaar type kapsel
Als u Redken producten goedkoop wilt kopen, hoeft u niet zonder kwaliteit te zitten. Kopers kunnen vaak profiteren van kortingen online of bij de kapper. Redken biedt haarverzorgings- en stylingproducten voor verschillende haarstructuren. Er zijn ook speciale producten voor voorbehandeld haar, bijvoorbeeld gekleurd haar, en er wordt ook rekening gehouden met andere speciale behoeften. De bekendste Redken producten zijn:
- All Soft: voor droog en breekbaar haar
- Color Extend Magnetics: voor gekleurd haar
- Extreem: voor beschadigd haar
- One United: Behandeling voor alle haartypes
- Hoog stijgvolume: voor meer volume
- Beach Envy Volume: voor losse golven
- Krullend: voor krullend haar
- Frizz Ontslag: Vochtbescherming en stijltang voor het haar
- Blonde Idool: Intensieve zorg voor blond haar
- Hoofdhuidverlichting: helpt bij een schilferige en vette hoofdhuid
In de Styling divisie werden onder Redken andere de volgende producten op de markt gebracht:
- No Blow Dry: stylingproducten voor luchtdroging
- Definitie & structuur: Catwalkstijl
- Volume: voor meer volume
- Glad en soepel: voor zeer glad haar
- Warmtestyling: ter bescherming tegen hitte-invloeden
- Flex: Gelpasta
Afgezien van deze producten biedt Redken specifiek voor mannen haarverzorgingsproducten zoals:
- Clean Brew: voor het reinigen van het haar
- Verfrissing: verzorging voor hoofdhuid en haar
- Verfijning van de kleur: speciale verzorging voor wit haar
- Gel, pasta, was/pommade: voor een perfecte styling
Haarvriendelijke kleuren van Redken
Niet alleen op het gebied van haarverzorging en styling staat Redken bekend om zijn uitstekende kwaliteit, maar ook op het gebied van haarkleuring. De kleuren overtuigen door hun helderheid en zijn zacht voor het haar. Vaak komen additieven zoals ammoniak voor in kleurstoffen, die zeer intens ruiken en de haarstructuur kunnen beschadigen. Met de Redken Chromatics-kleuren hebben de kleuren een vierdimensionaal effect en zijn ze zacht voor het haar. Er worden geen schadelijke additieven gebruiktRedken .
De kleuren zijn uitsluitend beschikbaar voor kapperszaken.
Alleen hooggekwalificeerde Redken stylisten werken in Redken salons
De productlijnen van het haarverzorgingsmerk Redken voldoen aan hoge eisen. Dit geldt ook voor stylisten en kappers in Redken salons. Op de officiële homepage kan iedereen te weten komen waar de volgende Redken salon is. De kappers daar hebben niet alleen hun opleiding afgerond, maar zijn ook verder gekwalificeerd op speciale seminars en voldoen aan hoge eisen op het gebied van styling en haarverzorging.
In deze salons werken kappers en stylisten alleen met producten van Redken . Een uitgebreid overleg voorafgaand aan de eerste actie maakt er desgewenst deel van uit. Afhankelijk van de haarstructuur en het type haar, verschillen de verzorgingsproducten of kleurstoffen die voor het haar worden gebruikt.
Redken blijft trouw aan zijn eigen richtlijnen
Voor de Redken producten wordt een richtlijn nagestreefd: Zij moeten altijd een pH-waarde tussen 4,5 en 5,5 hebben. De producten zijn ook gebaseerd op eiwitten. De bijzondere samenstelling van de individuele verzorgings- en stylingseries maakte dit merk wereldwijd bekend en onderscheidde het van andere concurrenten. Mooi, verzorgd haar en een aangename styling waren erg belangrijk voor de oprichters van het bedrijf.
Het hoofdkantoor van het Redken bedrijf is gevestigd op 5th Avenue in New York. Daarom vindt iedereen die geïnteresseerd is op sommige producten of op de homepage van de Redken volledige namen: Redken 5th Avenue NYC.
Unieke octrooi- en Redken kapper Marco Arena
De producten van Redken de producten worden individueel ontwikkeld. De ingrediënten worden gecoördineerd volgens een gepatenteerd proteïne-vochtigheidsbalansconcept. De bekende stylist Marco Arena stijl beroemdheden voor verschillende evenementen of prijsuitreikingen met Redken producten. Bij de 15e Duitse televisieprijs ceremonie in Keulen, Marco Arena, heeft Marco Arena de beroemdheden Eva Habermann stijlvol ontvangen. Ook de modellen van de Minx Fashion Night in Würzburg waren in zijn handen. Maar het is niet alleen daar dat de Redken producten worden gebruikt voor haarverzorging en styling.
Tot de klantenkring van de styliste behoren ook Anita Hegerland, bokswereldkampioene Regina Halmich, Caroline Beil, Alexandra Kamp en Christine Kaufmann.
Redken maatschappelijk betrokken
In 2010 waren de stylisten van Redken de Redken Cut Marathon in Frankfurt aanwezig ter gelegenheid van de 50e verjaardag van het haarverzorgingslabel. Voor een donatie van 30 euro hebben ze de bezoekers geadviseerd en gestyled. Ook daar gingen beroemdheden in de handen van de Redken stylisten. Deze omvatten Katy Karrenbauer, Milka Loff Fernandes en Jo Weil. Het ingezamelde geld werd gebruikt ter ondersteuning van het kinderfonds van het Bundesverband Deutsche Tafel e.V. (Duitse Tafelvereniging). De Cut Marathon vond plaats in 20 landen en trok vele beroemdheden aan.
Redken Producten overtuigen tal van beroemdheden
Stylisten Redken niet alleen bij evenementen, maar ook in het dagelijks leven. Klanten van de Münchense stylist Santino Primavera zijn onder andere Claudia Effenberg, Cora Schumacher, Dana Schweiger, Magdalena Brzeska, Giulia Siegel en Sarah Kern. De Redken stylist kon ook overtuigen met TV-optredens bij Pro Sieben, RTL of Sat.1. Bij het maken van foto's van zijn fotoshoots wordt al snel duidelijk dat het haar gewoonweg perfect en zeer goed verzorgd is, wat duidelijk spreekt voor de kwaliteit van de Redken producten.
Producten in kapperskwaliteit in uw eigen garderobe
Redken Producten kunnen goedkoop gekocht worden als ze online besteld worden. Kappers bieden soms spaaracties aan bij de aankoop van Redken producten.
Gespannen haar of beschadigde haarstructuren brengen speciaal ontwikkelde haarkuren en shampoos Redken weer in orde. De professionele haarproducten zijn niet verkrijgbaar in een discountwinkel, maar alleen online of bij een kapper of kapsalon.