Duits model is reclame gezicht van Hugo Boss De geur voor haar
De reclamecampagne van Hugo Boss The Scent for Her, die vrouwen als pure verleiding afbeeldt, draagt de juiste naam Get Closer. De gezichten van de campagne zijn het Duitse model Anna Ewers, die ook optreedt als merkambassadeur voor de nieuwe Boss-geur, en de Britse acteur Theo James, de getuigenis voor Boss The Scent. In de campagne belichaamt Ewers vrouwelijkheid, zelfvertrouwen en verleiding.
Acteur Jamie Dornan en het Nederlandse model Birgit Kos in de commercial voor Hugo Boss parfumbaas The Scent.
De televisiecampagne is analoog aan de campagne voor de mannengeur. Dezelfde muziek slaat beide spots op en ook de inhoud is gelijk. De hoofdrolspeelster in het baasparfum verleidt zijn partner. Op de plek van de mannengeur zien we veel huid, maar de vrouw is nogal passief en laat zich verleiden door de man. De nieuwe commercial toont een zelfverzekerde, sterke vrouw die het initiatief neemt en de man verleidt. Zij is het die de toon zet en bepaalt.
Ze laat duidelijk zien wat ze wil. Theo James, nog steeds de enige ster van de video in de mannengeur, speelt hier een nogal passieve rol. Hij is charismatisch en sensueel, maar Ewers laat de leiding nooit aan hem over. Boss The Scent for Her viert het feit dat ze een vrouw is met deze plek in al haar facetten. Vrouwen zijn sexy en verleidelijk, maar ook sterk en zelfbewust. De vrouw van de baas is modern, ze is onbevreesd en onbevreesd. Maar ze is tegelijkertijd ook een sensuele en seksuele persoon.