Duits model is het reclamegezicht van Hugo Boss The Scent for Her
De reclamecampagne van Hugo Boss The Scent for Her, die de vrouw portretteert als pure verleiding, heet toepasselijk Get Closer. De gezichten van de campagne zijn het Duitse model Anna Ewers, die ook optreedt als merkambassadrice voor de nieuwe Boss geur, en de Britse acteur Theo James, de testimonial voor Boss The Scent. Ewers belichaamt vrouwelijkheid, zelfvertrouwen en verleiding in de campagne.
Acteur Jamie Dornan en Nederlands model Birgit Kos in de reclame voor Hugo Boss parfum Boss The Scent.
De televisiecampagne is analoog aan de campagne voor de mannengeur. Dezelfde muziek ondersteunt beide reclames en ook de inhoud is vergelijkbaar. De hoofdpersoon, die het Boss parfum draagt, verleidt zijn partner. In de reclame voor het mannenparfum zien we veel huid, maar de vrouw is passiever en laat zich verleiden door de man. De nieuwe reclame toont een zelfbewuste, sterke vrouw die het initiatief neemt en de man verleidt. Zij is degene die de toon zet en beslist.
Ze laat duidelijk zien wat ze wil. Theo James, de enige ster in de video van de mannengeur, speelt hier een meer passieve rol. Hij is zeker charismatisch en sensueel, maar Ewers laat hem nooit de leiding nemen. Boss The Scent for Her viert met deze reclame het vrouw-zijn in al zijn facetten. Vrouwen zijn sexy en verleidelijk, maar ook sterk en zelfverzekerd. De Boss-vrouw is modern, ze is onbevreesd en onverschrokken. Maar ze is ook sensueel en seksueel.