LIU·JO parfum - Een opwindende zomerochtend met fruitige frisheid
Het label LIU·JO houdt niet alleen de vrouwenwereld in spanning met fascinerende, extravagante modecollecties, tassen en prachtige schoenen. Naast dameskleding en accessoires presenteert het Italiaanse modehuis sinds 2014 ook unieke damesgeuren met fruitig-bloemige noten. Ze zijn een waardevolle aanvulling op de stijlvolle, moderne damesmode van LIU·JO.
De geuren zijn net zo opwindend als een stralende zomerochtend, waar de aroma's van sappig fruit en bedauwde, delicate bloemen met elkaar wedijveren. De geuren zijn betoverend licht en verbazingwekkend complex. Zachte muskus, delicaat zoete vanille en fijn sandelhout geven ze extra sensualiteit en vrouwelijke elegantie. LIU·JO parfum past zich gemakkelijk aan elke drager en elke gelegenheid aan.
De presentatie van LIU·JO geuren is ook fris, levendig en elegant. De parfums glinsteren in delicaat rosé en violet door de eenvoudige, kleurloze kristallen flacons met elegante gouden doppen. Een stijlvol accessoire voor adembenemende mode.
Geïnteresseerde dames kunnen het onweerstaanbare LIU·JO parfum kopen in de online shop.
Betoverende mode en LIU·JO parfum uit Capri
In 1995 richtten de ontwerpersbroers Marco en Vannis Marchi hun bedrijf Liu Jo S.p.A. op, gestileerd als LIU·JO, in Modena op Capri. In slechts enkele jaren groeide het kleine textielbedrijf uit tot een zeer succesvol, internationaal opererend prêt-à-porter label. De collecties werden uitgebreid met sieraden, horloges, lingerie en, in 2008, schoenen. De filosofie van het bedrijf is altijd geweest om de natuurlijke vrouwelijkheid en schoonheid van elke vrouw op een modieuze manier te benadrukken.
In 2010 presenteerde LIU·JO de inmiddels bijna legendarische It-Bags, een ongecompliceerde, zeer modieuze tassencollectie van fijn leer. De mode en tassen van het label werden in 2011 gepresenteerd door stermodel Kate Moss.
Vooral de bottom-up jeans van LIU·JO werden beroemd. De jeans met body shaping kwaliteiten hebben vandaag de dag nog steeds een cultstatus. Ze zijn een bestseller geworden in de 130 Italiaanse winkels en 110 boetieks van LIU·JO in Europa en Azië.
De vier betoverende geuren van LIU·JO Parfum, die tegen voordelige prijzen verkrijgbaar zijn in online winkels en boetieks, voegen een indrukwekkend facet toe aan het assortiment van het label. De frisse bloemengeuren met een fijn oriëntaals accent zijn ongecompliceerd en extravagant tegelijk. Eau de Parfum en Eau de Toilette worden aangevuld met bodylotions, deodorants en douchegel in de respectievelijke geurnoten.
Modebewuste vrouwen kunnen het fascinerende LIU·JO parfum online kopen tegen een redelijke prijs.
LIU·JO parfum - betoverende composities vol fruitige frisheid
Sinds 2014 presenteert het label LIU·JO elk jaar een nieuwe onweerstaanbare damesgeur met een rijkdom aan verleidelijke aroma's. Ze zijn ontworpen om de finishing touch te geven aan de geur. Ze zijn ontworpen om de finishing touch toe te voegen aan de moderne mode, als een waardevol accessoire dat de outfit benadrukt en compleet maakt.
- LIU·JO Eau de Parfum, gelanceerd in 2014, is een fruitig-oriëntaalse geur. Sprankelende bergamot en Italiaanse mandarijn worden gecombineerd met zoete, rijpe frambozen en sappige lychees om meteen vanaf de opening een verleidelijke fruitcocktail te creëren. De volle smaak van perzik pakt de fruitakkoorden op in de hartnoot. Lelietjes-van-dalen, ylang-ylang en stralende Egyptische jasmijn dragen bij aan delicate, vrouwelijke bloemengeuren. De geurbeleving eindigt indrukwekkend met elegant sensuele, oriëntaalse nuances van patchoeli, muskus, sandelhout en vanille. Het internet biedt verschillende manieren om dit heerlijke LIU·JO parfum online te kopen. Deodorant, douchegel en bodylotion met dezelfde verleidelijke geurnoten maken het eerste LIU·JO parfum compleet.
-geur van LIU·JO Eau de Toilette, gelanceerd in 2015, wordt gedomineerd door bloemige en kruidige nuances. Het sensuele en frisse parfum heeft een betoverende topnoot van pittige limoen en een bedwelmende combinatie van kardemom en viooltjesblad. De hartnoot fascineert met vrouwelijke akkoorden van lelietjes-van-dalen, zonnige jasmijn en sappige, zoete vijgen. In de basisnoot zorgen vanille, zachte muskus en sandelhout voor nadrukkelijk sensuele accenten. Bij dit unieke LIU·JO parfum hoort ook een intens geurende bodylotion en een heerlijke douchegel.
- LIU·JO Gold Eau de Parfum, gelanceerd in 2016, is een bijzonder intense, langdurige geur die de handtekening draagt van de gerenommeerde Franse parfumeur Philippe Romano. Zelfs de opening is indrukwekkend: damastroos, bergamot en de smaak van fijne perensorbet vormen samen een betoverend akkoord vol rozengeur en delicate zoetheid. De hartnoot is onweerstaanbaar elegant. Witte oud, fijn leer en heerlijk zoete praline betoveren alle zintuigen. De basisnoot versterkt deze accenten met vanille, muskus en patchoeli. Zelfbewuste, moderne vrouwen kunnen deze extravagante, diep vrouwelijke geur van LIU·JO Parfum kopen tegen een voordelige prijs.
- LIU·JO Lovely.U Eau de Parfum, gelanceerd in 2017, is de nieuwste geur van LIU·JO Parfum. In tegenstelling tot zijn voorgangers wordt het niet aangeboden in de elegante, kenmerkende flacon van het label. Lovely.U wordt gepresenteerd in een supermoderne glazen flacon met rijke neonroze decoraties. De bloemig-fruitige geur zelf is net zo opwindend en modern als de flacon. De topnoot fascineert met sappig, zongerijpt fruit van rode bes, physalis en nectarine. Het hart van de geur vult de fruitige noten aan met verleidelijke bloemenakkoorden. Wilde roos, fresia en delicate mandarijnbloesem harmoniseren de delicaat zoete fruitnuances op een sensuele en elegante manier. De onweerstaanbare aroma's van toffee, witte musk en frisse patchoeli geven de geur een warme en intense finish.
Een sterparfumeur voor LIU·JO parfum
De Franse sterparfumeur Philippe Romano werd vanaf 2016 aangetrokken om het LIU·JO parfum Gold samen te stellen. Geboren en getogen in Grasse, de wereldhoofdstad van parfum, ontdekte de zoon van een parfumeur al snel zijn passie voor mooie geuren. Een passie waaraan Romano tot op de dag van vandaag zijn leven heeft gewijd. De lijst van geuren die hij heeft gecreëerd bevat nu 42 indrukwekkende composities. Hieronder bevinden zich geuren voor beroemde labels als Yves Rocher, Abercrombie & Fitch, Escada en Salvador Dali.
Romano's parfum Flowerparty voor Yves Rocher uit 2012 komt heel dicht bij het karakter van zijn creatie voor LIU·JO Parfum. Na een frisse topnoot van mandarijn en sinaasappel, presenteert de hartnoot fruitige smaken van lychee en framboos, ondersteund door de verleidelijke geur van roos. De laatste noot is sensuele, kruidige vanille.
Zijn speelse vrouwengeur Flight of Fancy voor het label Anna Sui is ook fruitig en bloemig. De mijmering - Flight of Fancy in het Engels - laat citroen, lychee, yuzu, kristal amber, fresia, roos, muskus en cederhout op fantasierijke wijze door elkaar wervelen.
LIU·JO parfum - zomerse geuren met fascinerende elegantie
De heerlijke geuren van LIU·JO zitten vol frisheid, bloemige lichtheid en vrouwelijke elegantie. Naast sprankelende akkoorden bevatten ze ook de aroma's van rijp, zoet zomerfruit, die een blijvend sensueel accent creëren. Muskus en sandelhout voegen een vleugje elegantie toe.
De fascinerende parfums van LIU·JO zijn een ideale aanvulling op moderne outfits in elke stijl. Ze begeleiden de drager de hele dag en zijn ook het perfecte accessoire voor 's avonds.
Online winkels en boetieks bieden verschillende manieren om het betoverende LIU·JO parfum te kopen.