Het professionele team achter de schermen - De parfumeurs van Hugo Boss Jour pour Femme
Naast mode en accessoires is Hugo Boss het Duitse modebedrijf al lang gevestigd in de parfumindustrie. De vrouwengeur Hugo Boss Jour pour Femme is slechts één van de meer dan 75 verschillende geuren voor mannen en vrouwen. Vanaf het begin is de ontwikkeling overgedragen aan een team van professionals.
Procter & Gamble Prestige neemt de creatie en realisatie van de Boss geuren over. Het begon allemaal met Boss Number One for Men uit 1985, maar verrassingssuccessen zoals Boss Bottled en de Jour en Nuit pour Femme series, evenals Hugo's meer jeugdige geuren, hebben het merk beroemd gemaakt in de geurwereld. Met meer dan 70 miljoen verkochte flessen behoort Bottled niet alleen in Europa, maar ook wereldwijd tot de top 10 van populairste geuren.
In 2012 wordt de Hugo Boss Nuit pour Femme collectie gelanceerd en uiteindelijk aan de Jour pour Femme kant gezet. Guillaume Tardy is de Global Director van Procter & Gamble Prestige. Hij karakteriseert de daggeur als de belichaming van charisma, succes en schoonheid. Hij heeft er alle vertrouwen in dat P&G en Boss zich kunnen blijven vestigen als bekende vertegenwoordigers in de parfumindustrie. Zij kunnen rekenen op een groot team van gerenommeerde parfumeurs.
Nieuwe interpretaties zoals Jour Lumineuse of Nuit Intense, die allemaal een nieuw facet van het origineel belichten, komen uit hetzelfde huis. Will Andrews maakt deel uit van het parfumerieteam van P&G en benadrukt de noodzaak om de geurcomponenten perfect op elkaar af te stemmen. Elk parfum is bedoeld om een nieuwe kant van de Boss-vrouw te benadrukken en te onderstrepen. Voor mij Hugo Boss Jour pour Femme is het de moderne vrouw die het dagelijks leven elegant beheerst.