Verlanglijstje Telefoon +3225 / 886971

Verkwikkende zonsopgang - De geur van Hugo Boss Jour gieten Femme

Lijdt het eerste licht van de ochtend, Hugo Boss Jour gooi FemmeFragrance for women. Het is het lichtere daags alternatief voor de populaire parfum Hugo Boss Nuit Pour Femme. Witte bloesems en verfrissende citrusnoten bepalen de compositie die perfect aansluit bij het dagelijks leven. Elegantie, sereniteit en inspiratie zijn de leidende motieven en karakteristieken van de Hugo Boss Lady. Citroenen en pompelmoesbloesems dragen bij aan een intensieve citrusvruchtversheid die zeer positief is voor de uitdagingen van de dag. Zeer vrouwelijk en lieflijk is het boeket van lelie-van-de-vallei evenals freesia en een hint van kamperfoelie. Naast muskus bevat de basis ook aardachtige nuances met witte berk en amber, waardoor het een creamy karakter geeft.
Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:
Ondanks zijn bloemige noten is het een zeer energie en verkwikkende geur die vastberadenheid en kracht reflecteert. Hij verliest daarbij het contact met zachte en bloemrijke eigenschappen, die de vrouwelijkheid onderstrepen. Jour pour pour Femme van Hugo Boss is een geur voor elke dag, zomer of winter. Het behoudt zijn lichtheid en toch nog steeds een opvallende samenstelling met herkenningswaarde. Hij staat dus naast Boss Nuit pour Femme, die u uitnodigt tot spannende avonden en nachten.
alle klanten beoordelen positieve
Hugo Boss Jour pour Femme
4 of 5 sterren

5 uit 5 sterren — op basis van 4 klant adviezen

Commentaar van
Alles geweldig
Deze geur vind ik beter dan Hugo Boss Nuit pour Femme omdat hij naar mijn mening lichter is. Natuurlijk is de nachtgeur ook lekker maar niet zo lekker als deze.
Commentaar van
Voor vrouwen die weten wat ze willen
Zedenvrouwen zullen dit parfum altijd weer op waarde weten te schatten. niet opdringerig, wel feminine en verleidelijk. Dankjewel Team Boss!
Commentaar van
Voor elke gelegenheid
Deze deo is een klasse apart en past bij elke gelegenheid. Omdat ik erg sportief ben, heb ik het vaker nodig. Na het sporten gebruik ik liever de deo dan het parfum.

Het professionele team achter de schermen - De parfumeurs van Hugo Boss Jour pour Femme

Naast mode en accessoires is Hugo Boss het Duitse modebedrijf al lang gevestigd in de parfumindustrie. De vrouwengeur Hugo Boss Jour pour Femme is slechts één van de meer dan 75 verschillende geuren voor mannen en vrouwen. Vanaf het begin is de ontwikkeling overgedragen aan een team van professionals.
Procter & Gamble Prestige neemt de creatie en realisatie van de Boss geuren over. Het begon allemaal met Boss Number One for Men uit 1985, maar verrassingssuccessen zoals Boss Bottled en de Jour en Nuit pour Femme series, evenals Hugo's meer jeugdige geuren, hebben het merk beroemd gemaakt in de geurwereld. Met meer dan 70 miljoen verkochte flessen behoort Bottled niet alleen in Europa, maar ook wereldwijd tot de top 10 van populairste geuren.
In 2012 wordt de Hugo Boss Nuit pour Femme collectie gelanceerd en uiteindelijk aan de Jour pour Femme kant gezet. Guillaume Tardy is de Global Director van Procter & Gamble Prestige. Hij karakteriseert de daggeur als de belichaming van charisma, succes en schoonheid. Hij heeft er alle vertrouwen in dat P&G en Boss zich kunnen blijven vestigen als bekende vertegenwoordigers in de parfumindustrie. Zij kunnen rekenen op een groot team van gerenommeerde parfumeurs.
Nieuwe interpretaties zoals Jour Lumineuse of Nuit Intense, die allemaal een nieuw facet van het origineel belichten, komen uit hetzelfde huis. Will Andrews maakt deel uit van het parfumerieteam van P&G en benadrukt de noodzaak om de geurcomponenten perfect op elkaar af te stemmen. Elk parfum is bedoeld om een nieuwe kant van de Boss-vrouw te benadrukken en te onderstrepen. Voor mij Hugo Boss Jour pour Femme is het de moderne vrouw die het dagelijks leven elegant beheerst.

Alles in wit met elegante details en elegante details - de fles van Hugo Boss Jour pour Femme

The Hugo Boss Jour pour Femme fles volgt natuurlijk het ontwerp van de Nuit pour Femme counterpart. De speciale blikvanger is hier het deksel. De fles zelf is slank en hoog en rechthoekig van vorm. Het elegante en tijdloos design straalt elegantie en stijl uit. De bovenrand is versierd met een gouden lint. De herinterpretatie Jour Lumineuse heeft een zilverkleurige band en is optisch te onderscheiden van het originele. Als metallic accent zorgt het lint voor lichtreflecties en registreert het de daglichtkarakter van de parfumcompositie.
Het deksel van transparant kunststof is hier ook bijhorend. De afgeschuinde bovenrand zorgt voor lichteffecten en maakt het verder meer minimalistisch design los. Op deze manier vormt Jour ook visueel de perfecte tegenhanger van de creatie van Nuit. Als Ying en Yang in zwart en wit vertegenwoordigen ze dag en nacht twee facetten van vrouwen. Als blikvanger op de make-uptafel vormen de twee flesjes ook een harmonieuze set.

Verschillende facetten - De reclamecampagne van Hugo Boss Jour pour Femme

Hollywoodster Gwyneth Paltrow is opnieuw geselecteerd als merkambassadeur voor Hugo Boss Jour pour Femme. De beroemde blond heeft al meerdere malen met het Duitse modehuis gewerkt. Ze was ook het gezicht van de reclamecampagne voor Hugo Boss Nuit pour Femme. In direct contrast met de kleine zwarte en uitgaan in de stad, is de geur van de dag nu in scène gezet.
Onnavolgbare vrouwelijkheid en natuurlijke elegantie onderscheiden de Boss vrouw. De Golden Globe en Oscar winnaar is Gwyneth Paltrow. Daarnaast is ze een succesvolle vrouw die niet alleen moeder is, maar ook ondernemer. Ze beheerst het dagelijks leven met soevereiniteit en gaat alle taken aan.
De geur vangt al deze facetten van een vrouw perfect, zegt Paltrow. Ze is vereerd dat ze opnieuw tot ambassadeur van het merk is gekozen en het team van Hugo Boss raast ook over haar samenwerking met de blonde schoonheid. U kunt haar zien in een witte jurk tegen de achtergrond van een zonsopgang. Vol zelfvertrouwen glimlacht ze de camera in. Dit wordt uw dag', dit wordt uw dag, is de slogan.
Ook dit is een analogie met de Boss Nuit-campagne. Beiden samen tonen een compleet beeld van dag en nacht, van het hele leven van een moderne vrouw die altijd de juiste geur draagt. Het licht en de zon zijn de hoofdmotieven van de Hugo Boss Jour pour giet Femme reclame en tegelijkertijd vertegenwoordigen het licht en levendige noten van de geur compositie. Naast het contrast met de nacht past het pure wit van de jurk ook bij het design van de fles en de witte bloem die het hart van het boeket domineert.