Verlanglijstje Telefoon +3225 / 886971

Hugo Boss In Motion, de oosterse mannengeur met een kruidige noot.

Het geurgevoel van Hugo Boss In Motion leeft zijn naam waar en geeft verfrissend en energie bij elke toepassing. De basis voor deze frisse mannengeur met een oriëntaalse toets is droge musk, karakteristiek voor de geuren van veel mannen, vetiver en verschillende aardachtige houtachtige noten. De combinatie van muskus en hout zet je op een eenzame open plek in het midden van het bos, een bittere en toch nobele keynote voor deze parfum. Fijn sandelhout kalmeert de stringente werking van muskus en verificateur en balanceert de componenten. Fijne kruidige aroma's zoals kaneel, nootmuskaat, paprika' s of kardemom voldoen aan de frisse geur van de boomvrucht in de hartnoot van de geur.
Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:
Specially kaneel en kardemom worden vaak gevonden in de oriental wereld en zetten je direct in een zouk in het midden van de Oriënt. Om de Hugo Boss In Motion geur niet te zoet te maken, wordt de kroning gevormd door verse bergamot, bevend sinaasappel en het milde aroma van het viooltje blad. Elke goede geur heeft een component nodig die moeilijk te herkennen is en een speciale verrassing biedt. Hier is de kruidige geur van basilicum, die ruikt, zoals Zomer, zon en vakantie. Een aroma dat moeilijk te verzoenen is met oosterse geuren zoals kaneel en nootmuskaat, maar dat een prachtige harmonie creëert met de houtachtige noten van de basis en het parfum perfect afrondt.
alle klanten beoordelen positieve
Hugo Boss In Motion
4 of 5 sterren

5 uit 5 sterren — op basis van 2 klant adviezen

Commentaar van
frisse en sportieve geur
Frisse en sportieve geur! Zonder irrirtatie van de huid. Eigenlijk een geur voor 's morgens of na het sporten. Eerder een geur voor de lente en de zomer.
Commentaar van
Heerlijke mannengeur
Deze oriëntaalse geur van Hugo Boss past bij iedere gelegenheid. Ik heb hem voor mijn verjaardag gekregen en moet zeggen dat ik erg enthousiast ben. Kan ik echt iedereen aanbevelen!

De parfumeur, een meester van haar vak en succesvolle familie manager

Verantwoordelijk voor de speciale, harde, frisse mannengeur is Hugo Boss In Motion met oosterse geur geen man, maar sterparfumeur Domitille Bertier. Domitille Bertier, moeder van drie kinderen, studeerde parfum bij ISIPCA Schüle in het mooie Parijs en is nu senior parfumeur bij International Flavors & Fragrances in Neuilly, Frankrijk.
Ze studeerde scheikunde en studeerde van 1992 tot 1994 bij IFF, waar ze nog steeds werkt. Tot haar creaties behoren Lanvin Me, Lanvin Jeanne Lanvin Couture, Viktor & Rolf Flowerbomb, Thierry Mugler Mirror of Secrets en Roberto Cavalli Just Cavalli voor Hem, dit laatste in samenwerking met Clement Gavarry. Een van haar vroegste herinneringen aan bepaalde geuren en aroma's is de geur van hout en veel groen.
Als kind woonde ze twee jaar in New Hebrides, nu Vanuatu. Een tropisch paradijs dat de perfecte voedingsbodem vormde voor de ontwikkeling van haar reukzin. Dertig jaar later put ze nog steeds uit deze herinneringen en uiteenlopende indrukken. Zelf zegt ze te houden van de bijzondere combinatie van smaken die op het eerste gezicht niet samen lijken te gaan. Dit is ook voelbaar in de samenstelling van de mannengeur Hugo Boss In Motion. Basilicum, kaneel, kardemom en musk lijken geen harmonie te vormen, vullen elkaar perfect aan in hun deels zoete, deels bittere geuranatomie.

Flacon van Hugo Boss In Motion glanst in mat zilver.

Der Flakon van Hugo Boss In Motion wordt eenvoudig gehouden, maar valt onmiddellijk het oog van de kijker op door zijn extra-gewone vorm. De gebruiker verwacht geen ovale glazen flacon met nevelkop en -kap, maar een bijna futuristische grijze bal. Rond en perfect in vorm en oppervlakte, het grijs, dat doet denken aan geborsteld staal, wordt alleen onderbroken door een discrete oranje ring die zich één keer rond de hele fles windt, het uitzicht naar het midden leidt en de fles optisch in twee helften verdeelt.
De merknaam wordt in de bovenste helft: BOSS gestempeld. Onder hen: Hugo Boss . Groot en duidelijk leesbaar, maar niet te groot noch opdringerig. Boven de naam van het etiket bevindt zich een kleine oranje stip, die de sproeier blijkt. Nu wordt de functie duidelijk, de oranje ring in het midden van de Hugo Boss In Motion flacon vormt een kleine inkeping, je moet de hele kolf of kolf verwijderen. knijp de hele parfumfles in elkaar om de geur aan te brengen. Ronde, dynamisch met verfrissend ontwerp - passend bij de geur.

Altijd in beweging, met het doel duidelijk in het vizier: de reclamecampagne van Hugo Boss In Motion

De commercial van Hugo Boss In Motion is gebaseerd op de naam van de mannengeur en richt zich op dynamiek en beweging. Geen beroemd mannelijk model siert de campagne, geen langharige schoonheid valt voor de getuigenis zodra het de geur draagt. De reclamecampagne koos eerder voor een sportief type man met opvallende gelaatstrekken, waarlangs individuele zweetparels lopen. Je ziet zijn gezicht in profiel, je weet al dat hier geen spier vol breedgeschouderde man te verwachten is.
De Hugo Boss In Motion Spot is verkrijgbaar in zwart-wit. Men ziet de reclame model zonder zijn bovenlichaam, het runnen van zijn rondes gekleed in een sportbroek. Snelle, korte, bijna ruige snijwonden domineren de plek. Passend bij de naam van het parfum: Altijd in beweging houden. In de loop van de vlek lijkt de loper zich te vermenigvuldigen, blijft hij over zijn schouder toekijken, lijkt ietwat gehaast, alsof hij vervolgd wordt. Maar misschien wil hij er alleen maar voor zorgen dat hij de snelste is en dat zijn volgelingen er zeker van zullen afhangen dat hij uiteindelijk zal zegevieren. De baan waarop de atleet rent is niet herkenbaar, het ziet er futuristisch en lijkt een enkele grijze, gladde curve zonder einde, zonder begin.
De loper begint onzichtbare hindernissen over even onzichtbare hindernissen te nemen. Misschien is de verdubbeling van zijn persoon slechts een slow motion techniek die de schaduwen van zijn laatste delen laat zien. Keer op keer de vervaging van zijn gezicht in close-up, zijn snelle adem, het zweet dat van zijn wangen afkomt. Dan eindelijk een finishlijn, een grijze band die in de run gebroken moet worden. Twee lopers van kop tot kop, er lijkt een tegenstander te zijn geweest. Het eindbeeld is de fles: Hugo Boss In Motion.