Verlanglijstje Telefoon +3225 / 886971

De vijfde uitbreiding van Boss in Motion Line

Boss in Motion White van Hugo Boss is een energieke en verfrissend kruidige mannengeur met een houtachtig geurkarakter. De Boss in Motion White Edition is de vijfde geur van de Boss in Motion lijn en presenteert zich als een verleidelijk lichte, maar aantrekkelijke mannengeur die verfrissend en verkwikkend is, met name in de warme zomermaanden. De Hugo Boss Boss Boss geur Boss in Motion White wordt geopend door een verkwikkende combinatie van de verfrissend fruitige geur van volgroeide bloedappelen en de delicate kruidige frisse basilicum. De hartnoot van saffraan, kaneel en zwarte peper geeft de geur een tint mannelijke en kruidige kant, met als hoogtepunt een houtachtige vetiver. Met deze parfumcompositie presenteert Boss in Motion White zich als een verfrissend mannelijke geur vol lichtheid en aantrekkingskracht, in navolging van de aromatische en oosterse geuren van zijn voorgangers zoals Boss in Motion Blue of Boss in Motion Black.
Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:
alle klanten beoordelen positieve
Hugo Boss In Motion White
4 of 5 sterren

5 uit 5 sterren — op basis van 1 klant adviezen

Commentaar van
Mijn absolute highlight
Dit is mijn absolute highlight... Ik gebruik deze creme al zeer lang en heb tussendoor wel eens wat anders geprobeerd maar kom hier altijd weer op terug. Dat zegt genoeg.

Komt ook in Motion White de onconventionele neus van Domitille Bertier voort?

De Hugo Boss in Motion serie werd al in 1992 gelanceerd. Domitille Bertier creëerde in die tijd een ware parfumkunst toen ze zoete essenties combineerde met specerijen en muskus. Of zij verantwoordelijk is voor de ontwikkeling van Hugo Boss in Motion White wordt niet duidelijk benadrukt. Echter, het mengsel in deze typisch mannelijke geur spreekt voor zijn fijne gevoel in de wereld van parfum. Madame Bertier studeerde af aan de ISIPCA Parfum School in Parijs en is nu Senior Parfumur voor International Flavors & Fragrances in Neuilly. Dankzij haar opleiding tot scheikundige en stagiair kon ze zich een beter beeld vormen van de smakenwereld. Madame Bertier mocht twee jaar als kind in New Hebridges wonen, een tropisch paradijs. Daar ontwikkelde haar reukzin zich zeer fijn en geeft vandaag de dag nog steeds haar indrukken en ideeën voor nieuwe creaties. Volgens Bertier herinnert ze zich vooral veel groen en de geur van hout, waaruit ze haar ingenieuze ideeën put. Madame Bertier houdt van ongewone combinaties van smaken. Soms lijkt het wel of de deels bittere en deels zoete ingrediënten niet eens in elkaar passen. De geur van Hugo Boss in Motion White combineert basilicum en bloedsinaasappel, kaneel en zwarte peper, maar ook vetiver, op het eerste gezicht een eigenzinnige compositie. Het is dankzij de ingenieuze neus van de parfumeur dat heerlijke geuren worden gemaakt van kostbare ingrediënten, waaronder waarschijnlijk Hugo Boss in Motion White. Ze vormen een prachtige harmonie en een perfecte aanvulling, verenigen in een aroma en benadrukken het mannelijke.

Vormen die met elkaar spelen

Typisch voor de Hugo Boss in Motion mannengeurlijn, werd de fles ook ontworpen door Hugo Boss in Motion White. De verfrissend aantrekkelijke mannengeur wordt gepresenteerd in een ronde witte fles die geen zicht geeft op de binnenkant van de fles. De ronde vorm van de fles is versierd met een insnijding die als een evenaar rond de fles loopt in de typische 'in beweging' oranje. De kleine sproeikop, die aan de voorkant van de fles iets verborgen zit, valt ook op in het heldere oranje. De kartonnen verpakking van Motion White is aangepast aan dit ontwerp. De verpakking is als een kubus, ook in wit, maar is net als de fles versierd met een oranje lint en de "Hugo Boss " letters in dezelfde kleur.

Als een milde zomeravond

De reclamecampagne voor Hugo Boss in Motion White lijkt op de geur zelf. Verleidelijk licht en fris als een milde zomeravond. Daarnaast koos Haus Boss voor een zomerse avondsfeer als achtergrond voor haar reclame-opnames. Tyson Ritter, bekend als frontman van de Amerikaanse rockgroep The All-American Rejects, is het model voor de campagne. Op de foto's is het bovenlichaam van Tyson te zien, terloops gekleed met een licht, casual shirt. De knoppen zijn open en de gladde, haarloze borst wordt zichtbaar. Zijn opvallende gezicht en donkere haar versterken zijn gezichtsuitdrukking. Het model glimlacht niet, integendeel, zijn blik lijkt zeer serieus, maar als je het bekijkt wordt zijn mannelijke en sterke kant benadrukt. De aantrekkelijke man lijkt op het dak van een hoogbouw te staan, zoals te zien is aan het silhouet van een stad op de achtergrond. Niet veel van de gebouwen zijn te zien, want de volledige achtergrond van de poster schijnt in het gouden zonlicht. De ondergaande zon geeft de achtergrond een stralende gloed, een warm en zomers karakter. Veel woorden zijn niet nodig voor deze advertentie; de naam van het label "Hugo Boss" staat in de rechterbovenhoek van de poster, de fles van de geur Hugo Boss in Motion White staat in het onderste midden. De fles heeft een typische ronde vorm en is wit, van een afstand lijkt het alsof een tennisbal precies de plek raakt waar Tysons overhemd is dichtgeknoopt. Model en zonlicht zijn als een originele belichaming van de geur van Hugo Boss in Motion White. De geur overtuigt met tonen van bloedsinaasappel, kaneel, zwarte peper, saffraan, muskus en vetiver. Precies deze aroma's lijken figuurlijk te spreken uit de reclameaffiche. De commercials waren Tysons eerste modeljob, anders treedt hij met zijn band op concertpodia op.
Helaas zijn er op dit moment geen producten in deze collectie beschikbaar.