Verlanglijstje Telefoon +3225 / 886971

De vijfde uitbreiding van Boss in Motion Line

Boss in Motion White by Hugo Boss is een energieke en verfrissend kruidige mannengeur met een houtachtige geur. Als vijfde parfum van de Boss in Motion parfumlijn presenteert de Boss in Motion White Edition zich als een verleidelijk lichte maar aantrekkelijke mannengeur die vooral in de warme zomermaanden verfrissend en verkwikkend is.
Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:
De Boss in Motion White Hugo Boss geur opent met een verkwikkende combinatie van een verfrissende fruitige geur van rijpe bloedsinaasappels en een delicate kruidige frisse basilicum. De hartnoot van saffraan, kaneel en zwarte peper geeft de geur een pittige, mannelijke en kruidige kant, die lijkt te culmineren in een houtachtige afdronk van vetiver. Met deze geurcompositie presenteert Boss in Motion White zich als een verfrissend mannelijke geur vol lichtheid en aantrekkingskracht, gebaseerd op de aromatische en oosterse geuren van zijn voorgangers zoals Boss in Motion Blue of Boss in Motion Black.
alle klanten beoordelen positieve
Hugo Boss In Motion White
4 of 5 sterren

5 uit 5 sterren — op basis van 1 klant adviezen

Commentaar van
Mijn absolute highlight
Dit is mijn absolute highlight... Ik gebruik deze creme al zeer lang en heb tussendoor wel eens wat anders geprobeerd maar kom hier altijd weer op terug. Dat zegt genoeg.

Komt ook in Motion White de onconventionele neus van Domitille Bertier voort?

Reeds in 1992 is de Hugo Boss in Motion serie gestart. Domitille Bertier creëerde in die tijd een waar wonder van parfumkunst, toen ze zoete essences met kruiden en muskus combineerde. Of zij verantwoordelijk is voor de ontwikkeling van Hugo Boss in Motion White is niet duidelijk aangegeven. Het mengsel in deze typisch mannelijke geur spreekt echter voor haar fijne gevoel in de wereld van geuren.
Madame Bertier studeerde af aan de Parfumschool van ISIPCA in Parijs en is nu Senior Parfumeur voor internationale geuren en smaken in Neuilly. Een scheikundecursus en een stageplaats gaven haar de kans om meer inzicht te krijgen in de wereld van de smaken. Mevrouw Bertier mocht twee jaar als kind in New Hebridges, een tropisch paradijs, wonen. Daar ontwikkelde haar reukzin zich zeer fijn en geeft haar nog steeds impressies en ideeën voor nieuwe creaties. Volgens Bertier herinnert ze zich veel groen en de geur van hout, waaruit ze haar ingenieuze ideeën put. Mevrouw Bertier houdt van buitengewone combinaties van smaken. Soms lijkt het alsof de deels bittere en deels zoete ingrediënten helemaal niet samengaan.
De geur van Hugo Boss in Motion White brengt basilicum en bloedoranje, kaneel en zwarte peper samen, evenals vetiver, een unieke samenstelling op het eerste gezicht. Het is dankzij de ingenieuze neus van de parfumeur dat heerlijke geuren ontstaan uit edele ingrediënten, waarschijnlijk ook Hugo Boss in Motion White. Ze vormen een prachtige harmonie en een perfecte aanvulling, verenigen zich in een aroma en accentueren het mannelijke.

Vormen die met elkaar spelen

Typisch voor de Hugo Boss in Motion mannengeurlijn, is de fles ook ontworpen door Hugo Boss in Motion White. De verfrissend aantrekkelijke mannengeur wordt gepresenteerd in een ronde witte fles die geen zicht biedt op de binnenkant van de fles. De ronde vorm van de fles is versierd met een insnijding die als een evenaar om de fles heen loopt in het typische "in beweging" oranje. De kleine sproeikop, die iets verborgen is aan de voorkant van de fles, valt ook op in het feloranje. De kartonnen verpakking van Hugo Boss in Motion White is aangepast aan dit ontwerp. De verpakking is als een kubus, ook in het wit, maar is net als de fles versierd met een oranje lint en de "Hugo Boss "-letters in dezelfde kleur.

Als een milde zomeravond

De reclamecampagne voor Hugo Boss in Motion White is als de geur zelf. Verleidelijk licht en fris als een lauwe zomeravond. In het verlengde hiervan koos Haus Boss voor een zomerse avondsfeer als achtergrond voor zijn reclamefoto's. Tyson Ritter, bekend als de frontman van de Amerikaanse rockgroep The All-American Rejects, is het model voor de campagne. De foto's tonen het bovenlichaam van Tyson, nonchalant gekleed in een licht, casual shirt. De knopen zijn open en de gladde, haarloze borst wordt zichtbaar. Zijn opvallende gezicht en donker haar versterken zijn gezichtsuitdrukking. Het model glimlacht niet, integendeel, zijn blik lijkt zeer serieus te zijn, maar wanneer hij er naar kijkt, wordt zijn mannelijke en sterke kant benadrukt. De aantrekkelijke man lijkt op het dak van een wolkenkrabber te staan, zoals te zien is aan het silhouet van een stad op de achtergrond. Van de gebouwen is niet veel te zien, omdat de hele achtergrond van de poster in het gouden zonlicht schijnt. De ondergaande zon geeft de achtergrond een stralende gloed, een warm en zomers karakter. Veel woorden zijn niet nodig in deze advertentie; rechtsboven op de poster staat de naam van het etiket "Hugo Boss ", de fles van de geur Hugo Boss in Motion White wordt in het midden onderaan aangebracht.
De fles heeft een typische ronde vorm en is wit, van een afstand lijkt het alsof een tennisbal precies daar raakt waar Tyson's shirt is dichtgeknoopt. Model en zonlicht zijn als een originele belichaming van de geur van Hugo Boss in Motion White. De geur overtuigt met tonen van bloedoranje, kaneel, zwarte peper, saffraan, muskus en vetiver. Precies deze aroma's lijken figuurlijk te spreken uit de reclameaffiche. De commercials waren de eerste modelbaan voor Tyson, anders treedt hij op met zijn band op de concertpodia.
Helaas zijn er op dit moment geen producten in deze collectie beschikbaar.