Verlanglijstje Telefoon +3225 / 886971

Icy frisheid en gepassioneerde elegantie

De mannengeur Hugo Boss HUGO Iced is een geurcreatie met een natuurlijke frisheid ontworpen voor de moderne man. De verrassende koelte en het verfrissende effect van de geur maken het een sportieve allrounder voor alle situaties in het leven. De topnoot begint met aroma's van ijsmunt en taart thee. In de hartnoot worden bittere sinaasappel- en jeneverbessengeuren toegevoegd om diepte HUGO Iced toe te voegen. Hugo Boss Bovendien geeft de geur bij toepassing op de huid een fris effect van munt, wat vooral in de zomer bijzonder aangenaam is. In de basis zorgt de Indiase vetiver voor een mannelijke en karakteristieke geur die lang meegaat. Net als alle andere geuren wordt deze wilde thee gekenmerkt door een natuurlijke esthetiek en zit hij vol energie en actiedrang.
Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:
Opvallend is de reductie van geurcomponenten tot slechts enkele ingrediënten. Dit geeft Hugo Boss het HUGO Iced een duidelijke en tijdloze structuur die typisch is voor een moderne mannengeur. Het parfum is ontworpen voor een toekomstgerichte en sportieve man die professioneel succesvol is en sportieve avonturen wil beleven in zijn vrije tijd. Al met al is de reductie tot enkele geurcomponenten hier indrukwekkend, die zo nog duidelijker naar voren komen.

Purisme voldoet aan de moderniteit - de parfumeur

De geur van Hugo Boss HUGO Iced komt van de neus van de beroemde parfumeur Annick Menardó. Ze creëerde andere parfumseries voor het label Hugo Boss en staat bekend om haar puristische, moderne parfumcreaties. Volgens het "minder is meer"-concept gebruikt Annick Menardó ingrediënten voor haar parfums, die op het eerste gezicht sterk lijken, maar die uiteindelijk perfect op elkaar zijn afgestemd en een opwindende geurervaring genereren.
De geur Hugo Boss HUGO Iced met zijn geuren van verse ijsmunt, thee en bittere sinaasappel in combinatie met bittere vetiver uit India illustreert op indrukwekkende wijze dit concept en creëert een gevoel van verfrissing, avontuur en stedelijke moderniteit. De parfumserie met eau de toilette, deodorant en douchegel is zeer veelzijdig in zijn toepassing en past bij elke gelegenheid, of het nu gaat om feestelijk galadiner, ontmoeting met vrienden in het park, wilde feestavond of sportieve zeiltocht. De geur is net zo puur en authentiek als de drager en verrast met een taart en frisse noot.
Hugo Boss HUGO Iced past in het concept van het merk Hugo Boss, dat zich ook richt op sportieve elegantie in de mode en een stedelijke levensstijl uitdraagt. Vooral met de Boss Bottled-serie appelleert Hugo Boss succesvol aan een jong en digitaal netwerkig publiek. De Franse Annick Menardó heeft een verfrissende en energieke geur voor mannen die erg populair is bij de doelgroep en is al een van de geur klassiekers voor de moderne man. Hugo Boss HUGO Iced is eerder een zomergeur vanwege de frisse noten en het verkoelende effect van munt.

Sportieve elegantie in fles ontwerp - de fles

De fles van de Hugo Boss Hugo Boss Bottled serie HUGO Iced wordt bewaard in een helder en puristisch design. De geur body van de fles is zilver gemetalliseerd en met zijn ijskoude design past perfect bij de naam van de geurHugo Boss HUGO Iced . De in het oog springende dop kan worden losgeschroefd en met een spanband aan het fleslichaam worden bevestigd. Met zijn ribbels en grote dop doet het ontwerp denken aan drinkflessen voor sporters, net als andere flessen uit de Boss Bottled serie. Dit sportieve ontwerp wordt verder versterkt door het glanzende zilvermetaaleffect en de heldere ronde vorm. De naam HUGO - Hugo Boss opgehemeld in het midden van de fles - is in een opvallende rode kleur. De toevoeging "Iced" is echter niet te vinden op de voorkant van de fles. Ondanks de gereduceerde vormen ziet de fles er ook elegant en stijlvol uit - een goed voorbeeld van het credo "less is more".

Uw tijd is nu - de campagne

De reclamecampagne voor Hugo Boss HUGO Iced werd geleid door de bekende regisseur Anthony Mandeln. Hollywoodster Zac Efron is het campagnemanier en reclameambassadeur van Eau de Parfums Hugo Boss Iced en presenteert het credo van de campagne "Your Time is now".
Terwijl de printcampagne zich concentreert op de fles die uit een blok ijs breekt en een krachtig, energiek beeld laat zien, is de reclamevideo uitgebreid en stijlvol geënsceneerd op de daken van New York. De Amerikaanse acteur Zac Efron in een casual sportieve stijl, balancerend op duizelingwekkende hoogtes op een stalen ligger en adverterend - onder andere in de straten van Manhattan - de geuren Hugo Boss Bottled en Hugo Boss HUGO Iced met de slogan "Your Time is now", die ook hashtag en hanger is van een grote social media campagne.
Ook de keuze van het campagnemervlak spreekt voor zich, acteur en zanger Zac Efron behoort tot Hollywoods jonge ploeg en is onder meer bekend geworden door zijn leidende rol in muziekfilms op de middelbare school. Avontuur, risicobereidheid en mannelijkheid zijn het beeld van de plek, die werkt met een snel afbeeldingsontwerp en vele cross-fades. De plek stelt de toeschouwer voor niet te wachten tot het leven iets voor je biedt, maar je kansen te grijpen en ze in eigen hand te nemen. "vraagt Zac Efron op de camera.
De gedrukte foto's van de campagne zijn genomen door de Britse sterfotograaf Rankin. Hugo Boss HUGO Iced krijgt een jeugdig en wild imago door de vormgeving van de reclamecampagne, die tegelijkertijd van pure elegantie en moed getuigt.