Ook voor Hugo Boss HUGO Energise mag een internationale reclamecampagne niet ontbreken.
Een goed parfum vereist normaal gesproken geen uitgebreide reclamecampagne. Tegenwoordig kunnen veel labels echter nauwelijks meer om de reclametijd heen. Het is dan ook niet verwonderlijk dat er een prestigieuze reclamecampagne is gelanceerd voor deze opvallende en elegante mannengeur Hugo Boss HUGO Energise. Alleen op deze manier kan het merk Hugo Boss wereldwijd in meer dan 100 landen bekend worden gemaakt. Over het algemeen is Hugo Boss internationaal vertegenwoordigd met haar modemerk en haar accessoires en geuren.
Voor de Eau de Toilette Hugo Boss HUGO Energise werd speciaal een tv-spot gemaakt met de beroemde Franse acteur Nicolas Duvaucelle, die de hoofdrol overnam. De commercial komt overeen met de stijl van onze tijd. De acteur verovert de stad in parcoursstijl. Hij springt over verkoopbalies, hekken en daken. Zo staat hij voor een moderne held, die veel mannen als voorbeeld kunnen nemen. De zoektocht naar nieuwe uitdagingen, die precies overeenkomt met het parfum Hugo Boss HUGO Energise, is stimulerend.
Deze unieke geur is daarom niet alleen geschikt voor dagelijkse kleding, maar ook voor sportmanifestaties. Naast het tv-spotje zijn er andere reclamecampagnes in de vorm van affiches en internetadvertenties. Ze verwijzen allemaal naar het opvallende ontwerp van de fles met de rode balk erin. Ongeacht de reclame komt het merk ook zeer snel bij de kenners terecht. De vele positieve ervaringen alleen al maken Hugo Boss HUGO Energise snel bekend, onafhankelijk van enige reclame. Of het nu gaat om reclamecampagnes of niet, voor individualisten is deze geur een echt alternatief om uit het grijze dagelijkse leven te breken.