Een internationale reclamecampagne is ook een must voor Hugo Boss HUGO Energise
Een goed parfum heeft normaal gesproken geen uitgebreide reclamecampagne nodig. Toch kunnen veel labels tegenwoordig niet meer om reclame heen. Het is dan ook niet verwonderlijk dat er een prestigieuze reclamecampagne is gelanceerd voor deze opvallende en elegante mannengeur Hugo Boss HUGO Energise. Alleen zo kan het merk Hugo Boss in meer dan 100 landen wereldwijd worden herkend. Over het algemeen is Hugo Boss internationaal vertegenwoordigd met zowel zijn modelabel als zijn accessoires en geuren.
Speciaal voor de Hugo Boss HUGO Energise eau de toilette is een tv-reclame gemaakt met de bekende Franse acteur Nicolas Duvaucelle in de hoofdrol. De reclame weerspiegelt de stijl van deze tijd. De acteur verovert de stad in een hindernisbaanstijl. Hij springt over verkoopbalies, hekken en daken. Hij staat symbool voor een moderne held die veel mannen als rolmodel kunnen nemen. Het zoeken naar nieuwe uitdagingen werkt stimulerend, wat precies overeenkomt met de Hugo Boss HUGO Energise geur.
Deze unieke geur is daarom niet alleen geschikt om de hele dag te dragen, maar ook voor sportieve gelegenheden. Naast de tv-reclame zijn er nog meer reclamecampagnes in de vorm van posters en internetadvertenties. Ze verwijzen allemaal naar het opvallende ontwerp van de fles met het rode staafje erin. Ongeacht de reclame verspreidt het merk zich echter ook heel snel onder kenners. Alleen al dankzij de vele positieve ervaringen wordt Hugo Boss HUGO Energise snel bekend, zelfs zonder reclame. Reclamecampagne of niet, voor individualisten is deze geur een echt alternatief om uit het grijze leven van alledag te breken.