Charismatisch en vol passie
Overal in uw element - dat is het motto van de Hugo Boss HUGO Element parfumserie. De frisse en kruidige geur is ontwikkeld voor actieve en moderne mannen. Jonathan Rhys Meyers, de Ierse acteur en muzikant, belichaamt het gezicht en de persoonlijkheid van HUGO Element in de commercial. Dit campagnegezicht is goed doordacht. De charismatische Ier met zijn indringende blik en fascinerende ijsblauwe ogen creëert een aura vol passie. De grote mond is ook bijzonder en gloeiend. Hij speelt niet alleen het personage - hij is volledig in zijn element. In de Argentijnse metropool Buenos Aires wandelt Jonathan terloops door de stad.
De gedachten van de jongeman worden gevisualiseerd door lijntekeningen, die tijdens de wandeling steeds weer worden ingefade. Het interieur krijgt expressie. De fles, met een dop die doet denken aan een noot, wordt ook gepresenteerd op een frisse lichtblauwe en monochrome achtergrond - net als de slogan van de campagne - "Overal in je element zijn". Voor de parfumdrager maakt het niet uit - het belangrijkste is dat hij de pittige en frisse geur tot zijn beschikking heeft. Iemand die in zijn element is, is actief en staat volledig in het leven. Hij kan alles bereiken en alles doen. Het is mooi, aantrekkelijk en aantrekkelijk. Waar de jongeman naar toe gaat en wat hij met de dag doet komt van hem. De levenshouding van de Hugo Boss HUGO Element parfumserie betekent dat deze overal en altijd is aangekomen en kan zijn wat hij is. Charismatisch, hartstochtelijk, nonchalant, modern, levendig en fris, de plek ontmoet u.