Charismatisch en vol passie
Overal in je element zijn is het motto van de Hugo Boss HUGO Element geurserie. De frisse en kruidige geur is ontwikkeld voor actieve en moderne mannen. Jonathan Rhys Meyers, de Ierse acteur en muzikant, belichaamt het gezicht en de persoonlijkheid voor HUGO Element in de advertentie. Over dit campagnegezicht is goed nagedacht. De charismatische Ier met zijn doordringende blik en betoverende ijsblauwe ogen creëert een aura van passie. De grote mond ziet er ook bijzonder en vurig uit. Hij speelt niet alleen het personage - hij is helemaal in zijn element. In de Argentijnse metropool Buenos Aires loopt Jonathan nonchalant door de stad.
De gedachten van de jongeman worden gevisualiseerd door lijntekeningen die tijdens de wandeling herhaaldelijk vervagen. Het interieur krijgt uitdrukking. De fles, waarvan het deksel doet denken aan een schroefmoer, wordt ook gepresenteerd op een frisse lichtblauwe en monochrome achtergrond - net als de slogan van de campagne - "Overal in je element zijn". De locatie maakt voor de parfumdrager niet uit - het belangrijkste is dat ze de frisse, kruidige geur binnen handbereik hebben. Iemand die in zijn element is, is actief en gaat volledig op in het leven. Hij kan alles bereiken en alles doen. Hij is mooi, aantrekkelijk en aantrekkelijk. Waar de jongeman heengaat en wat hij met zijn dag doet, bepaalt hij zelf. De levenshouding van de Hugo Boss HUGO Element geurserie betekent dat hij overal klopt, overal is aangekomen en overal kan zijn wie hij is. Charismatisch, vol passie, ongedwongen, modern, sprankelend en fris, de spot komt over.