Verlanglijstje Telefoon +3225 / 886971

Tot slot, een geur die speelt volgens uw regels.

De zelfbewuste houding die het sensuele vrouwenparfum Hugo Boss Hugo Hugo Deep Red uitlenen kan bijna provocerend zijn. De oosterse geur is voor vrouwen die hun plezierige, gepassioneerde kant volgen zonder zich zorgen te hoeven maken over anderen. Zorgeloos, gedurfd en vrij, luistert de drager van Hugo Boss Hugo Deep Red naar haar innerlijke stem, die haar op weg helpt. Ze laat zich niet dicteren door anderen, maar vertrouwt op zichzelf. Hugo Boss Hugo Deep Red belichaamt pure vrouwelijke sensualiteit.
De verleidelijke geurbeleving begint met een fruitige topnoot, waarin de zwarte bes, de citroenaroma's van bloedappelsien, mandarijnsien en pikante Italiaanse clementine met delicate peer u meer doen verlangen. De hartnoot stimuleert de zintuigen met een fijne combinatie van zoete tuberoos, fijne fresia, heerlijke hibiscus en de wortels en bloemen van de exotische gemberknol. De basisnoot speelt in tegenstelling tot de fruitige en zoete nuances van de hoofd- en hartnoten met houtachtige en kruidige accenten. De aromatische houtsoorten van Californische cederhout, sandelhout en witte muskus zijn in de basis afgerond met edele vanille, wat het zoete karakter van Hugo Boss Hugo Deep Red weerspiegelt.
Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:
Het uitdagende effect van de veelzijdige geur is verleidelijk en verrassend. Het vrouwelijke parfum wil niet zijn voor vrouwen die voorspelbaar zijn.
alle klanten beoordelen positieve
Hugo Boss HUGO Deep Red
4 of 5 sterren

5 uit 5 sterren — op basis van 3 klant adviezen

Commentaar van
Kerst
Ik heb deze voor mijzelf besteld. Ik heb hem voor Kerst voor een aantal van mijn vriendinnen gekocht die er allemaal net zo enthousiast over zijn als ik.
Commentaar van
Lekker zachte geur !
Deep Red is 'n lekkere zachte geur. Ik gebruik hem al jaren elke ochtend 1 spray in de hals en 1 op de pols en de dag kan beginnen. Je hebt er niet veel van nodig en hij ruikt gewoon super lekker. Deep Red is 'n aanrader voor mensen die niet tegen scherpe geuren kunnen en voor iedereen die van 'n lekkere geur houd.
Commentaar van
Deep RED
Een zeer aangename geur voor dagelijks gebruik. Ik voel me de hele dag lekker fris en wordt er regelmatig op aangesproken dat ik lekker ruik. Kan ik alleen maar verder aanbevelen!

Een symbiose van twee getalenteerde Franse parfumeurs

De creatie van Hugo Boss Hugo Hugo Deep Red combineert het artistieke talent van parfumlegende Beatrice Piquet met de toewijding van de beroemde parfumeur Alain Astori.
Beatrice Piquet, die al op 17-jarige leeftijd begon te werken aan de ontwikkeling van geuren en aroma's, genoot een eersteklas opleiding aan het gerenommeerde ISIPCA - het Instituut voor Parfumerie in Versailles. Het hoogtepunt van haar grote maar helaas korte carrière was haar werk als senior parfumeur voor de New Yorkse groep International Flavours & Fragrances, IFF. De getalenteerde Française kreeg trieste faam vanwege haar zeer vroege dood in 2010 op 46-jarige leeftijd. Parfums zoals Hugo Boss Hugo Hugo Deep Red, Bvlgari Rose Essentielle Rose Tendre of Giorgio Armani Emporio Armani Armani Night Hij maakt haar en haar uitstekende talent onvergetelijk. Naast Hugo Boss heeft ze gewerkt voor Jil Sander, Benetton, Davidoff, Chopard, Burberry, Gai Mattiolo, Celine en vele andere bekende parfummerken.
Alain Astori, die ook samenwerkte met Jil Sander, Gai Mattiolo, Celine, Davidoff en Benetton, heeft vergelijkbare successen als Beatrice Piquet. Voor Hugo Boss creëerde hij al in 1999 de mannengeur Hugo Dark Blue, voordat hij in 2001 samen met Beatrice Piquet het damesparfum Hugo Boss Hugo Deep Red ontwikkelde. Astori wordt beschouwd als een primaire rots in de snelle parfumindustrie. Al in 1984 begon hij aan zijn veelbelovende carrière. De getalenteerde Fransman creëerde toen zijn eerste parfum voor het Britse luxemerk Alfred Dunhill met de Dunhill Edition. Zijn werk wordt gekenmerkt door een onverslaanbare mix van wetenschappelijke expertise, creatieve ontwikkeling en ware passie, en hij werkte samen met Beatrice Piquet bij de marktleidende geurenfabrikant International Flavours & Fragrances in New York.

Een blikvanger in diep rood

De fles Hugo Boss Hugo Hugo Deep Red is de naam van het spel. In diep donkerrood straalt de smalle, elegante parfumfles een vrouwelijke passie uit. Met zijn intense kleurstelling, slim gecombineerd met de minimalistische ronde vorm, valt de fles op. De heldere lijnen doen denken aan de zachte vormen van een vrouwelijk silhouet. De fles zelf wordt zo een blikvanger. De verfijnde uitstraling is veelbelovend in termen van wat er onder de opvallende gevel verborgen zit en wekt nieuwsgierigheid naar de intense rode geurbeleving om de zintuigen te prikkelen, net als de geur zelf.
De exclusieve flacon-look komt van het Hamburgse designbureau Lutz Herrmann, dat gespecialiseerd is in cosmetische merken en hoogwaardige verpakkingen voor geuren van onder andere Joop, Playboy en Valentino. Geïnspireerd door de kleur van de liefde en de volle rode lippen van een echte verleidster, inspireert Hugo Boss Hugo Deep Red al het blote oog.

Voor vrouwen die weten wat ze willen.

Zelfbewust, moedig en adembenemend: Hugo Boss Hugo Hugo Deep Red presenteert in zijn stijlvolle commercials het beeld van een sensuele vrouw die niet meer gedicteerd kan worden. Op één van de plekken staat het Belgische topmodel Anouk Lepère 's avonds bij een zwembad te krioelen van begeerlijke mannen die haar het hof maken. Sterk in wilskracht als ze is, laat zich niet zo gemakkelijk verleiden, maar verleidt zichzelf en selecteert haar man doelbewust met een schijnwerper.
In een andere iconische commercial van Hugo Boss Hugo Hugo Deep Red worden ook de gebruikelijke conventies overboord gegooid die grenzen stellen aan moderne vrouwen en niet langer actueel zijn. Bevrijd van ouderwetse terughoudendheid en valse bescheidenheid, is de Belgische schoonheid een trotse jonge vrouw gekleed in een elegant broekpak en zit nonchalant op een stoel. Het stralende felle licht van een lamp doorbreekt de duisternis van de slaapkamer door deze speels naar het bed te richten waarin een aantrekkelijke man met zijn bovenlichaam naakt slaapt. Ze maakt hem wakker met de glinsterende lichtstraal om hem duidelijk te laten zien wat ze wil. Typisch moedige Hugo vrouw, stelt ze de provocerende vraag of ze altijd moet wachten tot hij de eerste stap zet.
Met zijn slogan "Your Fragrance - your Fragrance - your rules" geeft Hugo Boss Hugo Deep Red het eenduidige antwoord en moedigt hij elke moderne vrouw met zelfvertrouwen aan om haar leven volgens haar eigen regels vorm te geven. Een Hugo vrouw hoeft niet te wachten tot hij naar haar toe komt. Anouk Lepére straalt ook een sterke sensualiteit en zelfvertrouwen uit in de campagnebeelden. Haar uitdagende look en flirterige houding benadrukken de boodschap van de geur: "Het is gewoon een fragiliteit. De rest is aan u.