campagne voor Hugo Boss HUGO Dark Blue adverteert met sensuele beelden
De reclamecampagne voor HUGO Dark Blue van Hugo Boss brengt het spannende en betoverende geurende karakter van het eau de toilette tot leven in opwindende beelden. De marketingstrategie van het luxe merk wordt gedomineerd door de verleidelijke geursamenstelling en richt zich op pure erotiek voor een passende visualisatie. Om de commercial van de grond te krijgen, wordt een mannelijk model dat casualheid en coole sexappeal belichaamt gefilmd in een casual houding.
In sequenties die elkaar snel opvolgen, wordt getoond hoe de protagonist zijn verleidingskunsten optimaal laat zien. Hij nadert de hals van het vrouwelijke model met zijn mond iets open, laat de drager van haar top vallen, legt haar schouder en haar rug bloot, bijt haar schouder, trekt haar tanden licht tegen haar huid en wijdt zich vervolgens - nu op het bed liggend - aan de rest van haar lichaam. In deze scènes richt de camera zich op de mond van het mannelijke model, zodat de blik van de kijker er ook naar wordt getrokken.
Deze opwindende tintelingen verwijzen naar de geurelementen van cipres in het hart van het parfum, die gevoelens van verlangen kunnen oproepen. Tussen de wilde uitingen van passie van de modellen, wordt de hoofdpersoon getoond in een koele pose - flirten met de kijker. Het filmische stilistische apparaat van de snel veranderende camerahoeken en de muziek, die abrupt stopt bij elke overgang naar een nieuwe reeks, wijzen op de tintelende, verkwikkende geurcomponenten van de topnoot van het eau de toilette.
Aan het eind van het erotische seksspel vangt de camera het vrouwelijke model in slaap op het bed, terwijl de hoofdpersoon zich tot haar keert, ondeugend in de camera kijkt en licht struikt. De reclamecampagne benadrukt zo vakkundig de sprankelende en verleidelijke essentie van het parfum HUGO Dark Blue.