Verlanglijstje Telefoon +3225 / 886971

Boss Bottled Oud is de aardigzoete geur van Hugo Boss.

Hugo Boss Boss Boss Bottled Oud is een kenmerkende, zeer mannelijke geur op basis van Oud. De van onschatbare waarde oud-olie stimuleert de zintuigen bij mannen en vrouwen. Het wordt geëxtraheerd uit de hars van de adelaarboom. Een kilo ervan kost zo' n 50 kilo. 000 euro, daarom wordt het ook wel "Zwart Goud"genoemd. De ongebruikelijke, mystieke Oud-olie, die al meer dan 2000 jaar in het Arabisch bekend staat, vond pas in 2002 door Yves Saint Laurent zijn weg om te parfumeren. Hij gebruikte de kostbare essentie in een van zijn parfums, die ook beroemd werd door de reclamecampagne met een volkomen naakte man die echt alles liet zien.
Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:
Het modebedrijf Hugo Boss koos voor deze exclusieve touch, omdat het de belichaming is van de moderne mannelijkheid. Deze geur wekt sensualiteit en zinnelijkheid op en geeft de drager een elegante, luxe uitstraling. De compositie van Boss Bottled Oud begint met citrische noten zoals appel, pruim en pelargonia. kruidnagel, saffraan, balsamico labdanum en aromatisch kaneel vormen samen krachtvolle hartnoot. Erotische oud in combinatie met sandelhout en aardachtig cypriol creëren de onmiskenbare, intensieve en kruidige basisnoot die verleidt. Een mannelijke en sensuele geur voor lange en sensuele nachten. Met dit parfum onderstrepen opvallende mannen hun sex aantrekkingskracht en kracht.

Sterparfumeur Annick Ménardo creëerde Boss Bottled Oud

Hugo Boss Boss Bottled Oud, deze karakteristieke mannelijke geur, is gemaakt door delicate, vrouwelijke handen - die van Annick Ménardos. Een veelzijdige parfumeur met een brede opleiding in biochemie en geneeskunde, ze woonde ook de ISIPCA parfumacademie. Deze kennis stroomt in al haar geurcomposities. Een van haar beroemdste creaties is Anga, een 100% natuurlijk parfum dat ze creëerde voor Nobi Shioya's gelijknamige sculptuur in zijn reukinstallatie S7. Shioya wees er in een interview op dat Annick Ménardo gemakkelijk aan het werk kon worden toegewezen omdat ze altijd boos was. Andere bekende geuren van de parfumeur zijn Hypnotisch Gif van Christian Dior en Body Kouros van Yves Saint Laurent. Ze werd geïnspireerd door haar mentor, parfumeur Michel Almayrac.
Sinds 1991 werkt ze voor Firmenich, de Zwitserse producent van smaken en geuren. In haar werk over Boss Bottled Oud liet ze zich inspireren door de hoofdpersoon Oud. Dit mysterieuze ingrediënt, duizenden jaren vergeten, speelt de hoofdrol in deze draagbare mannengeur, die een duidelijke houtnoot heeft. Het zou een eerbetoon moeten zijn aan de vergeten en herontdekte en met haar interpretatie slaagde ze er op briljante wijze in dit doel te bereiken.
Een karakteristieke mannengeur die associaties oproept met natuurlijkheid, elegantie en luxe. Het kost vele jaren werk en een zeer gevoelige neus om zo'n authentieke geur te creëren. Een parfumeur vindt vaak de nuances in meer dan 3000 essenties die passen bij zijn missie of idee. Dan is het: mixen, testen, evalueren van verschillende processen en meer. De vreugde is groot als uiteindelijk zo'n heerlijke geur als Boss Bottled Oud naar buiten komt.

Boss Bottled Oud krijgt een elegant ontwerp van Hugo Boss.

De flacon van deze Hugo Boss fles is Boss Bottled Oud gemaakt van groen-bruin glas dat lijkt op donker amber van kleur. De kleur geeft symbolisch het belangrijkste ingrediënt, oud. De originele hars waarvan oud is gemaakt heeft precies deze natuurlijke kleur die goud reflecteert in het zonlicht. Het charisma is wild en ontembaar, vergelijkbaar met de jungle in het tropisch regenwoud. De merknaam is ingebed in grote letters in de glazen fles. De gouden dop geeft de fles een luxe en elegante sfeer.
Hugo Boss gekozen voor dit ontwerp om recht te doen aan de erotische, natuurlijke inhoud ervan. Net als de geur zelf onderstreept de nobele verpakking de verfijnde, exclusieve smaak van de drager. Boss Bottled Oud Bottled verwijst naar de huidige modetrend om rechtstreeks uit de fles te genieten van drankjes en cocktails. Met deze naam wil het modemerk Boss de weelderige luxe symboliseren die met het kostbare parfum is verworven.

Reclamecampagne voor Boss Bottled Oud wordt een reis door de tijd

De commercial voor Hugo Boss Bottled Oud begint met een close-up op een gouden tablet die gemaakt had kunnen worden door de oude Egyptenaren. Het ligt op zanderige grond. Misschien is het net opgegraven, en de hiërogliefen onthullen een geheim dat is verloren gegaan voor tweeduizend jaar: Het mysterie rond de oud-olie, die wordt gewonnen uit de hars van de adelaarshoutboom, die groeit in het Zuidoost-Aziatische regenwoud. Een afrodisiacum dat toen bekend was, vergeten was en nu in Boss Bottled Oud wordt opgewekt. Close-up van de donkere, bruingroene fles, waarvan de donkere amberkleur breekt in het zonlicht.
Een mysterieuze mannenstem zegt: "Oud, het nieuw ontdekte relikwie. De essentie van mannelijkheid en luxe. In haar reclame voor Boss Bottled Oud richt modebedrijf Hugo Boss zich op oude en nieuwe ontdekkingen. Sensualiteit en erotiek zijn zo oud als de mensheid zelf. En afrodisiaca zijn altijd erg populair geweest. Mensen worden graag verleid door een sensuele geur. En dat kan de geur van Hugo Boss zijn. De intense, kruidige noot benadrukt op elegante wijze mannelijke eigenschappen zoals kracht, zelfvertrouwen, soevereiniteit en onafhankelijkheid.
Boss neemt ons mee op een reis naar het verleden in zijn reclamecampagne. Aan de oude Egyptenaren, die heel dicht bij de natuur leefden en terug naar onze tijd, waarin we leren de natuur weer de moeite waard te waarderen. Na te denken over waarden die altijd overtuigend zijn geweest en het bewezene te herontdekken en te interpreteren - dat is waar het Boss om te doen is in zijn geurcreatie. Een parfum waarvan de kostbare essentie de oude Egyptenaren kende en dat misschien ooit Cleopatra bedroogde.