Verlanglijstje Telefoon +3225 / 886971

Bloemenrijk, fruitig en verleidelijk: de geur van Calvin Klein Euphoria

Blumig staat voor zacht, fruitig voor plezierlievend - en een geur is verleidelijk wanneer hij zijn drager omringt met een verleidelijke sex appeal. En dat alles is in Calvin Klein Euphoria. Onmiddellijk na het aanbrengen ontvouwt de geur zijn fruity top noot: de combinatie van paradijselijk granaatappel en kaki, de zoete, oranje kleurige vrucht van de Kaki boom, belichaamt ongebreidelde levenslust en frisse energie. De hartnoot, het hart van Calvin Klein Euphoria, ontwikkelt zich in slechts enkele minuten: bloemige, oosterse accordeons van zwarte orchidee, lotusbloesem en champaka, een soort uit Zuidoost-Aziatische magnolia, straalt sensualiteit uit en verpronounced vrouwelijkheid.

Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:

Calvin Klein's euforie wordt gecompleteerd met een basisnoot van amber, mahoniehout en een romige romige noot. Dit samenspel leidt tot een warm, zacht slotakkoord, dat zelfs uren later nog eens verleidelijk ruikt op de huid. Calvin Klein Euphoria is een geurensymfonie die niet alleen euforie bij de drager brengt. Het maakt w>wenselijk en zelfverzekerd, geeft een fascinerende en verleidelijke aura. Inderdaad, Euphoria is een echte provocatie, maar op een zeer delicate en subtiele manier. De geur is verkrijgbaar als Eau de Parfum spray - en als Calvin Klein Euphoria Eau de Toilette, de enigszins lichtere versie.

alle klanten beoordelen positieve
Calvin Klein Euphoria
4 of 5 sterren

5 uit 5 sterren — op basis van 4 klant adviezen

Commentaar van
Calvin Klein Euphoria
Een van de onbekendere, maar voor mij ook een van de betere geuren van Calvin Klein. Fris, vrouwelijk. Een heel mooi flesje ook.
Commentaar van
vriendinnen
Een paar van mijn vriendinnen hebben deze geur inmiddels ook gekocht dus als we uitgaan, ruikt de hele groep hetzelfde ;-) Ik vind hem echt heeeeeerlijk!
Commentaar van
Calvin Klein Euphoria
Ik heb deze set voor ene vriendin gekocht. Ik gebruik hem zelf ook en inmiddels veel van mijn collega's op kantoor ook. Beveel hem gerust verder aan!

Dominique Ropion, Loc Dong en Carlos Benaim: de parfumeurs van Calvin Klein Euphoria

Drie "neuzen", zoals parfumeurs bekend zijn in de industrie, creëerden samen de geur Calvin Klein Euphoria. En ze behoren allemaal tot de internationale parfumelite, die vele parfums hebben samengesteld die tot de meest gewilde klassiekers van vandaag behoren - voor vrouwen en mannen.

Dominique Ropion, die studeerde in de parfumstad Grasse in Zuid-Frankrijk, is een van de parfumeurs die houdt van het uiterste. Zijn eerste parfumcreatie voor vrouwen was Amarige van Givenchy. Daarna volgden Pure Poison van Dior en Carnal Flowers van Frederic Malle. En al andere bekende mode- en parfumhuizen waren geïnteresseerd in Dominique Ropion, Armani was één van hen, maar ook Mugler en Lancome.

Loc Dong is geboren in Saigon en werkt sinds 2002 bij IFF (International Flavors & Fragrances) in New York. Zijn meest succesvolle parfums zijn Calvin Klein's Euphoria for Men en Armanis Aqua di Gioia.

Carlos Benaim werkt ook voor IFF in New York. Hij bracht zijn jeugd door in Marokko, omringd door een landschap waar veel van de geuren die hij later herleefde in zijn parfums groeien. Zijn parfumerietraining kreeg hij van Ernest Shiftan, de Amerikaanse parfumerielegende. De bijzonder elegante akkoorden, zoals die in de Rode Deur van Elisabeth Arden, Victor & Rolf's Flower Bomb of de klassieke Giorgio Armani Code, werden zijn handelsmerk.

De kunst van het verleiden in kristal en staal: de fles van Calvin Klein Euphoria

De fles voor de Calvin Klein Euphoria parfum is ontworpen door Calvin Klein samen met zijn Creative Director Fabien Baron. Het is gemaakt van transparant kristal en glinstert in een fijn paars. Zijn krullende vorm wordt verondersteld om een orchideeënbloesem te herinneren die zich ontvouwt tot volledige schoonheid. Maar het kan ook een snijsteen zijn - waardig, sensueel en sexy. De glans reflecteert het licht en trekt de toeschouwer naar de wereld van geurige geheimen.

Calvin Klein Euphoria's gesp staat in contrast met dit juweeltje van transparant kristal en delicaat kleurenspel: het is gemaakt van roestvrij staal, rechtgevoerd met hoeken. Provocatie? Zeker zeker. Het handelsmerk van packaging artiest Fabien Baron is minimalisme met provocatie gearomatiseerd. En dit wordt pas duidelijk als je kijkt naar de fles van Eau's parfum Calvin Klein's Euphoria: het transparante kristal in paars is bijna omringd door een frame van glanzend roestvrij staal. Een sterke aanwezigheid die geenszins in tegenspraak is met de elegante bloemen-, fruitige en oosterse geur. Integendeel juist. De fles laat zien dat tedere verleidingskunst altijd iets te maken heeft met zelfvertrouwen, innerlijke sterkte en individualiteit.

Natalia Vodianova en Lara Stone: de sterren van de reclamecampagnes van Calvin Klein Euphoria

De reclamecampagnes voor de Euforie van Calvin Klein zijn net zo verleidelijk en sexy als het parfum. De geur, nu een van de meest succesvolle klassiekers in de wereld, werd belichaamd door Russische top model Natalia Vodianova, een van de meest gewilde top modellen in de wereld. Het is te zien zowel op de catwalks van modeontwerpers en in hun print advertenties. Behalve voor Calvin Klein stond ze voor de camera van Chanel, Versace en Vuitton.

De clip voor Calvin Klein Euphoria, met het Russische model Natalia Vodianova, is in 2013 gemaakt onder leiding van Steven Meisel.

Het stermodel met de mysterieuze aura draagt een delicate, lange jurk in donker violet, in de kleur van de fles. Ze wafelt een paarse sluier die de geur draagt naar het mannelijke model Carson Parker - en maakt hem zwak. De erotische scène wordt ondergedompeld in een mysterieus licht, begeleid door sferische muziek. Ja, Natalia Vodianova provoceert haar partner, maar de tedere toetsen van de twee geven een idee van de passie die de exotische bloemengeur van Calvin Klein Euphoria opwekt.

Maar ook het Nederlandse topmodel Lara Stone is één van Calvin Klein Euphoria's reclame-uitingen. Ze werden gezien op de catwalks van Chanel, Lanvin, Miu Miu, Prada, Dolce & Gabbana, Hermes, om er maar een paar te noemen. Naast Calvin Klein hebben Jil Sander, Donna Karan en Hugo Boss het ook geboekt voor geuradvertenties in glanzende tijdschriften. En zelfs de hoofdredacteuren van Elle en Vogue waren gefascineerd door hun schoonheid: Lara Stone was haar dekmantelmodel in Frankrijk, Italië en Japan.