Verlanglijstje Telefoon +3225 / 886971

Calvin Klein Tegenspraak, de bloemrijke kruidige vrouwengeur.

Calvin Klein Contradiction is een geur die vakkundig een lichte bloemige noot combineert met woodige, verleidelijke noten. Dat maakt de geur aantrekkelijk en tegelijkertijd licht en inspirerend. De luxueuze geur van het Calvin Klein label is een combinatie van speels topnootje, kruidige hartnootje en bedovervallende basisnoot.
De klassieke openers uit het bloemen segment werden gebruikt voor de topnoot. Een contradictie met een compositie van roos, pioenroos, lelie, orchideeën en jasmijn en een vleugje lelie van het dal. De hartnoot is samengesteld uit rijpe en onmiskenbaar spannende Brombeerere, lila, peer en eucalyptus.
Jasmijn fungeert als overgang tussen de topnoot en de hartnoot. Tot slot zorgt de basisnota ervoor dat de drager er oriëntaals sensueel uit ziet . Sandelhout, muskus- en tonkabonen worden hier zorgvuldig maar effectief gebruikt. De veelheid aan geurelementen zijn zo perfect op elkaar afgestemd dat ze een harmonieuze compositie creëren, die vrouwelijkheid en extravagantie uitstraalt naar vrouwen van alle leeftijden.
Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:
De geurbeleving Contradiction leidt van de vrolijke speelsheid als opmaat tot de volwassen vrouwelijkheid van het goed ontworpen middendeel tot de extravagantie van zelfbewuste vrouwelijkheid en tenslotte tot de finale. De noble geur is een beleving voor de zintuigen en herinnert aan de verhalen van duizend en een nacht.
alle klanten beoordelen positieve
Calvin Klein Contradiction
4 of 5 sterren

5 uit 5 sterren — op basis van 1 klant adviezen

Commentaar van
Pure Luxe!
Mijn absoluut lievelingsparfum! Fris elegant, niet zoet precies mijn smaak. Heerlijk om overdag maar ook 's avonds te dragen. In de winkel moeilijk te krijgen. Gelukkig bij jullie nog wel te bestellen!

Ster parfumeur Ann Gottlieb creëerde Calvin Klein Contradiction

Calvin Klein heeft voor Contradiction niet alleen een van de beste ontwerpers voor de fles gewonnen, maar ook een van de grootste neuzen ter wereld. Ann Gottlieb heeft Contradictie ontwikkeld. Ze is een zeer ervaren parfumeur. Calvin Klein heeft ze herhaaldelijk gebruikt voor de creatie van zijn parfums. Ann Gottlieb heeft tal van best verkochte geuren gemaakt, waarvan sommige onder het Calvin Klein label. Ann Gottlieb leerde alles over parfums van haar mentor Estee Lauder.
Ze is ervan overtuigd dat haar grote succes, dat ze heeft in bijna alle marktgebieden van fijne geuren, het gevolg is van het vermogen om te horen wat mensen willen en van hun verlangen om te experimenteren. Ze gebruikt haar gevoeligheid niet alleen voor verfijnde geuren, maar ook om te werken fijn afgestemd op de klant en zijn merk profiel.
Ann Gottlieb wordt beschouwd als visionair. Als basis van haar visie, die leidde tot de oprichting van haar eigen bedrijf in 1983, citeert ze haar diepgaande olfactorische begrip van merken. Ann Gottlieb kent ook het belang van inzicht in cultureel gedrag en smaken. Ze beweert ook, en terecht, een natuurlijk talent voor parfums te hebben. Hun geuren zijn aanwezig over de hele wereld.
Ann Gottlieb inspireert klanten in Noord- en Zuid-Amerika, Europa en Azië. Met Contradiction heeft Ann Gottlieb een geur gecreëerd die het merk Calvin Klein vertegenwoordigt. De veelzijdigheid van de modeontwerper komt in tegenspraak tot uitdrukking. Klein had al een baanbrekend succes met Obsession, ook ontwikkeld door Gottlieb. Parfum is voor Ann Gottlieb niet alleen een parfum. Ann Gottlieb ontwikkelt parfums die representatief zijn voor haar klant. Calvin Klein Contradiction is hierin geslaagd.

Calvin Klein Contradictie flesje glanst met extravagantie

Het flesje is een meesterwerk van design. Ook hier is de naam van het spel de naam. Slank en monochroom in zilver, net in een paar centimeter ruimte aan de onderkant om de inhoud te herkennen in zijn warme oranje. De hoed is ook een fles. Het contrast tussen de koele en elegante sluiting in zilver en contenten in warme kleur is interessant en wekt de nieuwsgierigheid van de kijker op.
Het flesje is een nobel accessoire en vormt een eenheid met de geur, die van elegantie en individualiteit vertelt. De ontwerper en creatief directeur van het label, Fabien Baron, is erin geslaagd dit te doen met een kunstwerk, waarin hij duidelijk zijn eigen stijl van Minimalisme en provocatien laat zien. Een contradictie als een geur die veel indrukken combineert, kan alleen in een fles als deze worden aangeboden. Stijlvol, vrouwelijk, geslaagd.
De fles weerspiegelt de extravagantie en de buitengewone eisen van het Calvin Klein mode label.

Reclame voor Calvin Klein Contradiction is gebaseerd op zinspeelde erotiek

Calvin Klein richt zich op reclame die de aandacht trekt met een vleugje erotiek. Het merk werkt met bekende en succesvolle modellen. Dit maakt duidelijk dat Klein zich inzet voor het buitengewone. De geuren van Calvin Klein zijn geen alledaagse geuren en Calvin Klein Contradiction, ontwikkeld in de jaren '90, is een zeer speciale geur die de drager omhult in een verfijnde flair.
Calvin Klein is een ontwerper die met zijn producten polariseert. Hij wist grootheden als Brooke Shields en Kate Moss te winnen voor zijn reclamecampagnes en bracht tegelijkertijd de media naar voren die hem herhaaldelijk beschuldigen van seksisme. Het huis Calvin Klein hecht veel waarde aan esthetiek in combinatie met een diepgaande erotiek. Tegenspraakvideo's tonen contrasten.
Een man en een vrouw, terug naar achteren in een kort gesprek. "Ik ben op zoek naar mijn tegenstander. "Ik zoek mijn contrast," is zijn laatste zin voordat de kijker de fles ziet. Dat is precies tegenstrijdig. De zoektocht naar tegenstellingen en de grote kunst van het maken van deze tegenstellingen tot een geheel. De clip laat zien dat er veel facetten zijn die contradictie symboliseren.
Of het nu gaat om kracht, succes of romantiek, de clip laat voor alles ruimte. Statussymbolen of emotionele accessoires worden bewust achterwege gelaten. Tegenspraak: Alles is mogelijk en alles is toegestaan. Dit is ook een reclameboodschap van Calvin Klein:"Wij zijn één". Het minimalisme van de reclamecampagne past perfect bij het ontwerp van de fles. Samen verdwijnt de styling achter de verfijning van het parfum en maakt plaats voor de sensuele ervaring.