Verlanglijstje Telefoon +3225 / 886971

Hugo Boss HUGO Red - een dynamische geur voor heren

Hugo Boss heeft verschillende geuren voor de gentleman op de markt. Hugo Boss HUGO Red is een erg contrasterende geur die opwinding en uitdaging belooft. Hier werden fougere-notes vermengd met fruitcomponenten. Het resultaat is de geur van een mannengeur die ongekend is. De contrasten zijn al in het prelude zichtbaar. Galban hars geeft de topnoot een frisse en groene nuance met een enigszins bittere ondertoon. De reusachtige venkel uit de Oriënt harmonieert heel spannend met de roze peper en grapefruit.
Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:
Tezamen geeft de eerste indruk van Hugo Boss HUGO Red een fruitige, bittere geur die vrij mannelijk is. In de hartnoot wordt het nog weelderiger met de vruchteninhoud. Zure rabarber en exotische ananas voegen er hun fijne delen aan toe. Hugo Red verschijnt daardoor niet langer zo zoet en zacht als men zou denken, maar eerder fruitig en pittig. Tonkabonen en amberkleurige tonkabonen voegen zich dan bij de rijke basis. Deze basis geeft de geur een aardse en originele touch met een bepaalde romigheid. De tonkaboon heeft een subtiele vanillegeur, licht zoetig maar niet zacht. In het akkoord met amber kan de tonkaboon bij Hugo Red een bijzonder sensuele en weelderige glans uitstralen.
alle klanten beoordelen positieve
Hugo Boss HUGO Red
4 of 5 sterren

5 uit 5 sterren — op basis van 4 klant adviezen

Commentaar van
Super deo
Ik vind de geur al helemaal geweldig. Nu heb ik ook eens de deo stick geprobeerd en ik ben erg enthousiast over hoe goed deze werkt.
Commentaar van
Red
Heerlijke geur van Hugo Boss en zeker in deze verpakking erg gunstig. Ik heb hem voor de verjaardag van mijn beste vriend gekocht. Hij was er erg blij mee.
Commentaar van
frisse geur voor elke dag
Hugo Boss Red gebruik ik iedere dag. Het is een frisse, niet opdringerige geur die niet snel vervliegt. Door het grapefruit werkt de geur dynamisch zonder te sterk te zijn.

De parfumeur achter Hugo Boss HUGO Red is niemand minder dan Will Andrews

De ontwerper achter Hugo Red is Will Andrews van Procter&Gamble. Bij P&G behoort hij tot de kleine kring van geurenmakers en heeft hij al gewerkt aan een aantal bekende geuren. Will Andrews is altijd al gefascineerd geweest door de wereld van geuren. Hij houdt ervan om zijn kennis te delen in cursussen en inspireert zoveel andere mensen om een soortgelijk pad te volgen. Volgens hem moet de geest tegelijkertijd analytisch en creatief zijn om als parfumeur succesvol te zijn. Nieuwsgierigheid is ook een eigenschap die Will Andrews zeer belangrijk vindt. Dit is de enige manier om echt interessante geuren te creëren die de klant aanspreken.
In 2004 kreeg hij de kans om voor P&G te werken. In deze tijd heeft hij veel geleerd en stond hij altijd voor nieuwe uitdagingen. Aanvankelijk werkte hij als creatief adviseur voor geuren. Hier moet hij evalueren en onderzoeken of de gekozen geuren werkelijk aan de eisen voldoen. Dit vereist een fijne neus en veel inlevingsvermogen. De geur moet immers niet alleen goed worden ontvangen, maar ook de juiste boodschap overbrengen en passen bij het merk. Hugo Boss Dit HUGO Red is een geslaagd voorbeeld van zijn werk.
Hugo Boss belichaamt een zeer specifiek type man die verondersteld wordt zich erdoor HUGO Red aangesproken te voelen. Will Andrews is sinds 2016 bij Coty. Coty is veel groter en veeleisender en stimuleert zijn creativiteit nog meer. Het in New York gevestigde parfumbedrijf is een van 's werelds grootste producenten van parfums op de massamarkt. De inzameling van P&G door Coty heeft geleid tot een aanzienl?ke omzetst?ging voor de onderneming.

Hugo Boss HUGO Rood Flesje - een interessante keuze

At eerste oogopslag, past de fles van Hugo Boss HUGO Red zeer goed in de andere geuren van Hugo Boss. De vorm is gelijkaardig, maar het ontwerp is verfrissend verschillend. De signaal rode fles is bekleed met een thermische lak die reageert op lichaamswarmte. Dit is hoe de fles verkleurt wanneer u hem aanraakt en grote effecten bereikt. Anders is het uiterlijk van de fles direct verbonden met pikante sauzen of ketchup. De typische Squeezer flessen met geïntegreerde dekselsluiting worden verondersteld een bepaalde scherpte en kruidigheid te suggereren.
Andere mensen denken er weer eens aan dat de Hugo Boss HUGO Red container is geïnspireerd op waterflessen. Wat ook de drijvende kracht achter de keuze van de vorm was, de indruk van een gevaarlijke inhoud is vrij succesvol geweest. Volledig in rood, alleen met zwarte dop en zwart opschrift alles op de fles duidt op gevaar. Het ontwerp speelt vakkundig in op de alarmklaarheid waarin rood ons automatisch plaatst. Het zwarte lettertype is dominant, maar leidt de aandacht nog niet af. De rode gloeit te fel, de vorm is te rechttoe rechtaan.

De reclamecampagne voor HUGO Red - acteur en zanger Jared Leto is de hoofdrolspeler

De campagne voor HUGO Red is typerend voor Hugo Boss. Jared Leto is de hoofdrolspeler van de uitgekiende reclame. Ook hier domineren de kleuren zwart en rood. De slogan "Red means go" is verwarrend voor alle niet-Engelstalige klanten. Men denkt aan een verkeerslicht wanneer rood en Jared Leto voor een grote lichtwand staan waarop voortdurend rode lichten verschijnen. Die lijken hem tegen te houden. Maar dan kom je er precies achter wat het statement is. Namelijk dat iemand die Hugo Boss HUGO Red gebruikt er echt vandoor gaat. Symbolisch, de muur van licht instort in ruïnes en Jared Leto kan ongehinderd doorgaan.
Deze plek laat op indrukwekkende wijze zien wat Hugo Boss in gedachten heeft voor zijn geur Hugo Red. Mannen die zich niet laten tegenhouden, die een risico nemen en precies weten waar ze naar toe willen. Er zijn hindernissen die overwonnen moeten worden. De slag die de vlek onderstreept suggereert hardheid en dynamiek. Dit geeft de relatief korte reclamecampagne nog meer zeggingskracht. De dynamiek en de wens om anders te zijn, om zich te onderscheiden van de mainstream speelt hierbij heel goed een rol.
Jared Leto, merkambassadeur voor Hugo Boss, zegt over dit parfum:"Uitzonderlijke ideeën en de ontwikkeling van de eigen creativiteit lukken door zichzelf voortdurend opnieuw uit te dagen en persoonlijke grenzen te verleggen. Deze verklaring beschrijft heel goed dat de wil om zijn eigen creativiteit los te laten op de voorgrond zou moeten staan.