Verlanglijstje Telefoon +3225 / 886971

Chanel Allure Homme, de kruidige houtige mannengeur.

Chanel Allure Homme is een uitstekende mannengeur die de charisma en individuele elegantie van de man ontketent en accentueert. De mannelijke geur wordt gekenmerkt door zijn frisse, kruidige, houtachtige en tegelijkertijd bijzonder sensuele karakter, dat de natuurlijke uitstraling en innerlijke kracht van de man uitdrukt. De complexe en meesterlijk gecreëerde geursamenstelling verleidt met een optimale balans en harmonie.

In het begin straalt Allure Homme krachtig een verkwikkende frisheid uit van mandarijnen, bergamot, perzik en koriander in de topnoot. In de hartnoot wordt dit gecombineerd met subtiele kruidige aroma's, zoals vetiver, patchoeli, jasmijn, fresia en peper, die verschillende intense houtachtige noten, zoals cederhout en rozenhout, ontmoeten en harmonieus samenkomen in de geur. De basisnoot geeft de mannelijke geur Chanel Allure Homme een heerlijke sensualiteit. Dit wordt vooral gekenmerkt door de combinatie van Venezolaanse tonkabonen en een aromatische cistusroos labdanum, die elegant wordt benadrukt door de zwarte peper uit Madagaskar.

Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:

Chanel Allure Homme is een mannengeur met een hoge aantrekkingskracht. Geschikt voor mannen van alle leeftijden, deze luxueus gecreëerde geur onderstreept de charme, elegantie, sereniteit, sereniteit, natuurlijkheid, innerlijke kracht en kracht van het karakter van de charisma van de drager op een fascinerende individuele manier.

alle klanten beoordelen positieve
Chanel Allure Homme
4 of 5 sterren

5 uit 5 sterren — op basis van 5 klant adviezen

Commentaar van
De absolute topgeur!
Ook de dekspray moet bij mij bijzonder zijn. Ik hecht veel waarde aan verzorging. De geur is niet te verslaan. Kan ik alleen maar aanbevelen.
Commentaar van
excellent product
Zeer goe product voor haar- en lichaamsverzorging voor mannen. Ik beveel het aan dagelijks te gebruiken. Het si zuinig in het gebruik en bovendien ruikt het heerlijk!
Commentaar van
Perfecte geur
Voor mij is maar een geur de beste en dat is Allure van Chanel. Als ik hem draag voel ik me vol vertrouwen. Echt een geur die helemaal bij mij past. Geen supermarktgeur maar echte stijl.

De meesterparfumeur achter Chanel Allure Homme

De Franse parfumeur Jacques Polge is de getalenteerde neus erachterChanel Allure Homme . Al als kind was de in Avignon geboren Polge gefascineerd door de geuren van de velden rond Grasse, de hoofdstad van de parfumeriekunst. De jonge Polge werd vooral gegrepen door de jasmijnbloesems en zijn droom om een parfumeur te worden leek in zijn geboorteplaats geboren te zijn. Hij zegt zelf dat als hij in een andere regio van Frankrijk was opgegroeid, hij waarschijnlijk nooit zijn roeping zou hebben gevonden en waarschijnlijk in de voetsporen van zijn vader als arts zou zijn getreden.

Jacques Polge vergelijkt zijn activiteit met die van een dichter. In plaats van woorden gebruikt hij de meest uiteenlopende geuren van de natuur voor zijn zeer bijzondere poëzie. Bij elke nieuwe geurcreatie wordt een nieuw verhaal verteld. Deze combinatie van literatuur en geuren lijkt bijzonder geschikt, aangezien Polge de Engelse literatuur heeft bestudeerd voor hij aan zijn opleiding als parfumeur begon.

Jacques Polge werkte Chanel al sinds 1987 voor het huis. Zijn visie en werk heeft een belangrijke rol gespeeld bij het creëren van enkele van de legendarische en wereldberoemde geuren van het merk. Voor de dames creëerde Jacques Polge geuren zoals Coco, Coco Mademoiselle en Chance. Chanel Dit Allure Homme is slechts één van de meer dan 70 parfumcreaties Chanel die Jacques Polge creëerde voor vrouwen voor zijn pensionering in 2015. Olivier, zoon van de grote parfumeur, nam de plaats van zijn vader in als zijn neus van zijn vaderChanel .

Chanel Allure Homme flesje met eenvoudige elegantie pleziert met elegantie

Zoals hij al meer dan 40 jaar het externe imago van Chanel definieerde en alle campagnes bedacht, is Jacques Helleu, art director die in 2007 overleed, ook de ontwerper achter de stijlvolle fles Chanel Allure Homme. In lijn met de inspiratie die de Chanel Allure automatisch mannen aantrekt door zijn individuele, natuurlijke en charismatische charisma, is het flaconontwerp ook in deze geest ontworpen.

Chanel presenteert de Eau de Toilette Allure Homme in een esthetisch en puristisch vormgegeven vierkante glazen fles zonder demonstratieve decoraties. Het transparante glas symboliseert zuiverheid en authenticiteit en laat de eau de toilette discreet doorschijnen in een delicate houttint. De glazen flacon aan de voorzijde is ingetogen en eenvoudig en elegant en wordt uitsluitend versierd met de geurnaam Allure Homme. Het elegante design van de spuitfles wordt stijlvol gecompleteerd door de metallic-bruine dop, die wordt omsloten door een glanzende zilveren ring met de CHANEL merkgravure.

Het frisse, kruidig-blauwe en sensuele karakter van de geur wordt al in de verpakkingsdoos opgenomen door de Eau de Toilette, die is ontworpen in een warme, harmonieuze bruine met een zilveren rand.

Uitzonderlijke persoonlijkheden bevorderen Chanel Allure Homme

De reclamecampagne voor Chanel Allure Homme begon in 1999 en werd geïnspireerd door de tijdloze geur van de elegante man, die van nature charisma, sereniteit, kracht van karakter en innerlijke kracht uitstraalt, en niet op zoek is naar aandacht of aandacht trekt. In plaats daarvan trekt hij de aandacht van zijn omgeving of het publiek door zijn individuele charisma en elegante uitstraling (Frans: Allure) en zijn sterke persoonlijkheid. De geur Chanel Allure Homme onderstreept deze ware uitstraling van de man met zijn bijzondere, aantrekkelijke compositie.

Chanel ook de titel van de reclamecampagne voor Allure Homme met de slogan "Real Men. Echte allure". Als vertegenwoordigers van deze mannengeurcampagne zijn er verschillende succesvolle, charismatische persoonlijkheden met dit bepaalde model. Onder hen waren de Franse professionele schipper Marc Thiercelin en de New Yorkse schrijver Brad Gooch. In een opvallende en elegante verschijning presenteert Chanel de persoonlijkheden van de reclamecampagne door middel van hun expressieve gezichten, waarbij hun charismatische, charmante en krachtige individuele charisma op een zwarte achtergrond fotografisch wordt benadrukt. In plaats van te adverteren met de namen of andere kenmerken van deze, richtte Chanel, met een discrete noot zoals Ècrivain (schrijver), Étudiant et Surfeur (student en surfer) of Médaille d'Or Olympique (Olympische gouden medaille) onder het gezicht, zich op de voorbeeldige speciale daden en professionele successen van deze vertegenwoordigers met een vleugje mysterie.

In 2002 werden de mannengeur Allure Homme en de vrouwengeur Allure van Chanel samen als parfum op de markt gebracht in de reclamecampagne "Allure Divers" in Frankrijk. De Chanel Allure Homme geur is nog steeds erg populair en populair vandaag de dag.