Chanel Le Lift is het resultaat van twaalf jaar onderzoek....
De zorgserie Chanel Le Lift werkt tegen de tekenen van de tijd in. De anti-verouderingsproducten ontvouwen hun werking continu over een periode van ongeveer 12 uur en zorgen ervoor dat de huid er stralender en jeugdiger uitziet. Zowel genetische aanleg, omgevingsinvloeden als individuele leefomstandigheden kunnen het uiterlijk van de huid beïnvloeden. Daarom hebben we een luxueus verzorgingsproduct Chanel ontwikkeld dat precies voldoet aan de respectievelijke behoeften van de huid. Hier worden twee uitsluitend ontwikkelde actieve bestanddelen gebruikt.
Op basis van ongeveer twaalf jaar wetenschappelijk onderzoek werd de natuurlijke werkzame stof 3,5-DA ontdekt en verwerkt voor Chanel Le Lift zijn hoogste concentratie en zuiverheid. Het kan de genexpressie reguleren en zo het uiterlijk van de huid verbeteren. De molecule Resvératrol-12 heeft een speciale structuur en kan de huid gedurende vele uren versterken en voeden. Het verzorgingsassortiment helpt het ontstaan van rimpels te verminderen, de contouren van het gezicht te herdefiniëren en aan te scherpen. De huid ziet er steviger en steviger uit en de dichtheid en stevigheid van de epidermis kan ook worden verbeterd. Samen met onze onderzoekspartners presenteren wij Chanel voortdurend exclusieve en gepatenteerde actieve ingrediënten voor de huidverzorging.
De hoge kwaliteit van het merk komt ook tot uiting in de cosmetica en verzorgingslijn. Aan het begin van de vandaag de dag wereldwijd gezochte label staat natuurlijk GabrielleChanel , die de bijnaam Coco droeg. In 1913 opende ze haar eerste boetiek in Deauville, waarmee ze de basis legde voor een van de meest succesvolle luxemerken ter wereld. Sinds het begin van de jaren tachtig is Karl Lagerfeld de hoofdontwerper van Chanel het merk en zet de onderscheidende stijl van het merk met een moderne touch voort.
Naast catwalkmode en prêt-à-porter omvat het merk ook lederwaren, juwelen, accessoires, brillen en zonnebrillen en een breed scala aan decoratieve cosmetica, verzorgingsproducten en geuren. Klassiekers als Chanel No. 5 en Allure zijn tot op de dag van vandaag een integraal onderdeel van de parfumerieën in de wereld.