Tijdloos goed, zeker ook zonder campagne
Of en zo ja, wat voor soort reclame er in 1953 is geplaatst is misschien nog te vinden in de archieven van Dior . Buitenstaanders weten het niet, maar eigenlijk is het volstrekt irrelevant, want als een geur al bijna 70 jaar onafgebroken wordt geproduceerd, moet het ingenieus goed zijn. En dat is precies wat de eau de toilette spray Dior Eau Fraîche is.
De frisse en citroenachtige uniseksgeur door Dior is gericht op de dames en heren die niet per se hun luxe zoeken in opvallende juwelen of haute couture kleding, en die er graag verzorgd uitzien, maar niet met al te voor de hand liggende geuren. De eau de toilette Dior Eau Fraîche is licht maar toch waarneembaar, straalt een elegante aanwezigheid uit en toont zich met dat bepaalde iets, wat alleen wordt bereikt door de hoogste kwaliteit.
Het is dus absoluut begrijpelijk datDior Eau Fraîche , net als sommige andere klassiekers van Dior , is opgenomen in de Les Créations de Monsieur Dior collectie. Met deze lijn brengt het label een eerbetoon aan de onvergelijkbare christen Dior en zijn vertrouwde parfumeur Edmond Roudnitska.
De Eau de Toilette Dior Eau Fraîche is een elegante, lichte geur die luxe uitstraalt zonder hardop te schreeuwen. Eerder fluistert het parfum, verleidt het met vleierij en zijn aanwezigheid. Het is geschikt voor zowel de vrije tijd als voor het werk, het toont zich heel anders op de mannelijke dan op de vrouwelijke huid, maar blijft altijd fris en citroenachtig, wat het nog populairder maakt. En iedereen die zich afvraagt waarom er geen reclame is voor het parfum is vergeten dat mond-tot-mondreclame nog steeds bestaat, wat eenvoudig en eerlijk, direct en soms zo verwoestend kan zijn.