Verlanglijstje Telefoon +3225 / 886971

Vrije en sexy: Diors Poison Girl is de geur van moderne vrouwen

Dior kondigt de geboorte aan van zijn nieuwe baby met gifstof. Dat is een meisje. Hearthy en mysterieus is zijn aard. De naam van de nieuwe geurcreatie is Girl. Het ontroerende parfum is gericht op jonge vrouwen die zich graag in trendy mainstream aroma's verpakken. De typische Giftige Meisje is royaal en brutaal. Het speelt graag op een onbevangen manier met zijn charmes. Crazy en geestig is de stijl van het meisje. Een echt vergiftigingsmeisje is fascinerend en mysterieus, niemand kan weten wat dit meisje in het volgende moment zal doen.

De topnoot van de bloemige geur begint kort en krachtig met bitter oranje. De fruitige, bittere, fruitige noot revitaliseert en scherpt onmiddellijk de zintuigen. De bloemige hartslag van de geurcreatie opent kort daarna met Mairose en Damascene roos. Het brengt een speciale zoetheid aan de wisselwerking van geuren. De rozen geven de geur een vleugje elegantie dat voorkomt dat het te meisjesachtig overkomt. De zintuiglijke essences van de basisnoot geven hem sex aantrekkingskracht en laten een onvergetelijke, verleidelijke indruk achter.

Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:

Roasted Tonka bonenvoeg hier samen met creamy vanille, harsachtige tolu balsem en sandelhout tot een sensuele amandelnoot. Met Poison Girl creëerde Dior een zoete gastronomische geur die in overeenstemming is met de tijdgeest en tegelijk trouw is aan de exclusieve lijn van Dior. Het is de voortzetting van de geurreeks die in 1985 werd uitgevonden, met vergiftiging en waartoe Midnight Poison en Hypnotic Poison behoren.

Ster parfumeur gemaakt Dior gif meisje

Dior ingehuurd parfumeur François Demachy om gif meisje te creëren. Hij komt uit een familie van parfumeurs uit Grasse, het Franse bolwerk van parfum. Chanel's voormalige "neus" is verantwoordelijk voor alle geuren in de LVMH Groep sinds 2006. Dior's missie was het creëren van een modieuze geur die jonge, zelfbewuste vrouwen aanspreekt. François Demachy beantwoordt in een interview de vraag of hij bij de ontwikkeling van Poison Girl aan een bepaalde vrouw had gedacht dat hij vooral een beeld van haar persoonlijkheid had gehad.

Ze is koppig, provocerend en schandalig. Het beeld dat François Demachy had van Poison Girl veroorzaakte een kleine schok in de wereld van de parfumerie. Ook werd hem gevraagd wat het typische DNA van de Gif parfumserie is in Poison Girl. Het antwoord kwam snel en was: "Meisje is een geur zonder compromissen, die je onmiddellijk moet waarnemen. Ik heb me intensief op de top geconcentreerd, omdat het de volmaaktheid van het product zou moeten vertegenwoordigen".

Op de vraag welke criteria hij gebruikte om de essences te selecteren, antwoordde hij dat hij een parfum wilde creëren waarin zoetheid een belangrijke rol speelt. Echter, geen zoetigheid bekend van vele geuren, maar François Demachy was op zoek naar een mix die een geur uit zijn kindertijd kon weerspiegelen. Het ging om in suiker gedrenkte rozenblaadjes. Hij slaagde erin de geur nieuw leven in te blazen door een combinatie van mayrose en damascene roos. Deze zoetheid uit zijn kindertijd combineerde hij met de drastische, overmatige aromamix van Poison Girl. Uiteindelijk werd een geur gecreëerd met een gastronomische zoetheid en een mix van sensuele en aromatische essences. Gif meisje was geboren.

Vergiftigingsmeisje uit Dior betovert in de zonelijk prachtige appelfles

De typische giftige fles is sinds haar ontstaan bewaard gebleven in de hele parfumerie. Voor gifmeisje is het ontwerp van de glazen flesje licht veranderd en aangepast aan de tijdgeest. De innovaties zijn het transparante glas en de zwarte onderkant van de fles. De kleurloze glazen fles laat een glimp in het roze geurreservoir zien.

His glas brekt het licht op een zeer bijzondere, mysterieuze manier. Dit geeft de geurcontainer een geheimzinnige uitstraling. De fles staat voor een roze appel waarvan de zwarte letter "Gift Girl" niet waarschuwt tegen de consumptie, maar verraadt zijn naam. De zwarte hoed ziet er edel uit als een kroon. De kleurencombinatie van roze en zwart past bij de jonge, sexy mode die fashionista's en meisjes graag dragen. Deze kleurenmix geeft de creatie een luxueuze, elegante flair. Het wereldberoemde modebedrijf Dior heeft zijn sporen verdiend met de gemoderniseerde versie van zijn gif flacon ins Schwarzeins Schwarze. Het ontwerp is ideaal voor een sprankelende, onderscheidende geur zoals Poison Girl.

Model Camille Rowe is adverteer gezicht van Dior Poison meisje

Dior huurde de regisseur So Me, alias Bertrand de Langeron, in voor de reclamecampagne van Poison Girl. Hij is al tien jaar trendsetter in het cultuurlandschap. Zijn commercial voor Poison Girl is stedelijk en sexy. Het gezicht van de campagne is het Frans-Amerikaanse model Camille Rowe. De blonde schoonheid werd doodgeschoten voor Abercrombie & Fitch, Victoria's Secret, Louis Vuitton en vele andere gerenommeerde modemerken. De video is opgenomen op een van New Yorks hotspots, de Boom Boom Room Room.

Dior's Poison Girl 2016 is het jonge model Camille Rowe, die al is verschenen in grote campagnes voor Victoria's Secret, Chloé en Louis Vuitton.

Zo vangt Me de moderniteit en de sissende erotiek van een glamoureus feest in de club in sterke foto's. Gif meisje Camille Rowe komt in de scène. De gasten zijn extravagant, sexy en mysterieus. Ze bewegen zich ritmisch naar de nummers van Brodinski, een hippe Franse DJ. De gifmeisje kijkt om zich heen en haar ogen zijn gevangen door de gifjongen. De twee spelen met hun veelbelovende uiterlijk, hij volgt haar alsof aangetrokken door een onzichtbare kracht. Zij trekt hem binnen en duwt hem weg.

Het gif meisje is ongrijpbaar. Het lijkt hem een onwerkelijk fenomeen. Hij wil weten wie het fascinerende meisje is en bekijkt haar leven digitaal op zijn grote scherm op zolder. Het presenteert zijn vele facetten, staat soms voor en soms achter een object. De afbeeldingen worden in verschillende kleuren gefilterd. Haar ware persoonlijkheid ligt tussen de waarheden en fantasieën. Zij zegt: "Ik ben geen meisje. Ik ben gif. Zo eindigt de reclamecampagne van Diors Poison Girl. Camille Rowe vertelt een kleine anekdote in de making-off van de video. Haar vader noemde haar als kind vergiftigd en ze zegt hoe bijzonder het is dat ze vandaag de dag het vergiftigingsmeisje mag vertegenwoordigen.