Grote sterren promoten Estée Lauder Sensuous
Voor de campagne voor de geur Estée Lauder Sensuous heeft het label vier mooie en bekende gezichten aan boord gehaald. Ten eerste de twee actrices Gwyneth Paltrow en Liz Hurley, en ten tweede de twee supermodellen Hilary Rhode en Carolyn Murphy. Alle vier kregen ze een eigen reclamebeeld, dat volgens hetzelfde concept werd geschoten. De modellen staan voor een zwarte achtergrond aan de linkerkant van de foto en dragen niets anders dan een wit mannenshirt en zwart ondergoed.
Het flesje van het parfum werd in dezelfde maat naast hen geplaatst. De foto's werden genomen door fotograaf Craig McDean, die ervoor zorgde dat er ondanks alle conformiteit individuele beelden werden gecreëerd die de karakters van de vier modellen vastlegden. Actrice Gwyneth Paltrow poseert bijvoorbeeld in een ingetogen, sensuele pose, terwijl haar collega-actrice Liz Hurley op een meer provocerende en sexy manier poseert.
Met het nogal ongebruikelijke concept om vier modellen te kiezen wiens karakters en uiterlijk zo verschillend zijn, zorgt Estée Lauder ervoor dat elke vrouw, ongeacht haar leeftijd, zich kan identificeren met de verleidelijke aroma's van de geur. Dankzij de ongewone mix van verfijnde smaken is het nu al een echte klassieker onder de vrouwengeuren. En het einde van dit succesverhaal is nog niet in zicht. Het uiterlijk van de creatie is ook absoluut overtuigend.