Verlanglijstje Telefoon +3225 / 886971

Estée Lauder Private Collection - elegantie bij uitstek!

Estée Lauder Private Collection is een geur waarvan de balans tussen houtachtige en bloemige noten verrast en inspireert. De grande dame Estée Lauder gaf deze geur een zeer persoonlijke en individuele toets. In het begin, delicate jasmijn geur en citrusnoten, evenals kamperfoelie beguile. De openingsnoten zijn een groen en verfrissend boeket dat in de hartnoot verandert in een bedwelmende geur van oranjebloesem en ylang-ylang met hints van koriander. In de afdronk domineert de sensuele basis met sandelhout en aroma's van patchouli.
Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:
De geurcompositie Private Collection is Estée Lauder zo intens en gelaagd dat de drager er lange tijd in is gehuld. De ongebruikelijke combinatie van kruidig-woody aroma's met een delicate en groene nuance creëert een inspirerende complexiteit van de geur, die zich zeer veelzijdig presenteert. De frisheid in combinatie met bloemrijke elementen en sensuele nuances maken Estée Lauder het Private Collection een allrounder voor elke situatie in het leven - of het nu voor een vergadering, een ontmoeting met vrienden of een feestelijk galadiner is.

De grande dame van de cosmetische industrie - de parfumeur

Estée Lauder - ook wel de koningin van de cosmetica genoemd - richtte haar bedrijf op in 1953. Ze ontwikkelde een badolie die ook als parfum kon worden gebruikt en zorgde voor een revolutie op de toenmalige Franse parfummarkt. Dit betekende dat vrouwen uit de middenklasse zich ook een parfum konden veroorloven en het elke dag konden gebruiken.
Estée Lauder Private Collection werd opgericht in 1973 en draagt de handtekening van de beroemde parfumeur Vincent Marcello, maar ook van de cosmeticakoningin zelf. Het is een atypisch delicaat parfum voor deze tijd met veel groene nuances en weinig zoetheid. Haar verfijnde smaak en de visie van een modern en zelfverzekerd beeld van vrouwen is te voelen in de parfum Estée Lauder Private Collection.
Estée Lauder was vanaf het begin in de keuken van haar ouders, waar ze recepten voor huidcrèmes maakte, tot haar doorbraak met de badolie Youth Dew, altijd een moderne vrouw die opkomt voor de rechten van haar vrienden en dat bleef tot haar dood op hoge leeftijd in 2004.
Met Estée Lauder Private Collection liet ze meester-parfumeur Vincent Marcello een parfum creëren dat veel van haar karaktertrekken en persoonlijkheid onthult en de essentie van deze moderne tijdgeest bevat. Het stijlicoon van die tijd, Grace Kelly, was een vurige liefhebber van het parfum en sommige legenden beweren nog steeds dat Estée Lauder de parfumcreatie ter ere van haar heeft gemaakt. Tot op de dag van vandaag gebruikt het bedrijf, dat nu wordt geleid door zijn kleinzoon, uitsluitend geselecteerde grondstoffen van uitstekende kwaliteit en heeft zo een onbetwistbare positie verworven in de cosmetica-industrie.

Tijdloze elegantie - de fles

De tijdloze flacon van deze Estée Lauder fles Private Collection heeft een eenvoudig design en elegante goudkleuren. De vorm is langwerpig, licht afgerond en rechtdoor en wordt voortgezet in de lijn van de hoed. De heldere lijnen maken het flesontwerp interessant voor vele generaties en spreken voor een tijdloos ontwerp dat naadloos aansluit bij elk stijlconcept. De matgouden gesp draagt het opschrift "Estée Lauder " " in sierlijke letters. Deze is echter verticaal gegraveerd aan de linker voorzijde. De eveneens matte glazen flacon laat het warme amberkleurige interieur doorschijnen en geeft het een veelbelovende exclusiviteit.
Het heldere flesontwerp staat hier in schril contrast met de glamoureuze inhoud en benadrukt de veelzijdigheid en complexiteit van de flesEstée Lauder Private Collection . De buitenverpakking in een zachte crèmekleurige tint en een delicate blauwe rand past zich aan het flaconontwerp aan en wordt gekenmerkt door de grote, sierlijke inscriptie "Estée Lauder Private Collection " ".

Focus op de fles - de reclamecampagne

Estée Lauder onderscheidde zich al aan het begin van haar carrière met buitengewone marketingmaatregelen. Als nieuwe oprichter van een cosmeticabedrijf voegde ze een klein bonusproduct toe aan elke klant toen ze een van haar producten kocht - het relatiegeschenk werd uitgevonden! De marketingcampagnes van Estée Lauder zijn meestal van eenvoudige en klassieke elegantie - passend bij de producten. Karakteristieke modellen zijn vaak te zien - zelfs op een meer volwassen leeftijd.
Estée Lauder Private Collection is een zeer persoonlijke geur van de bekende ondernemer. Oorspronkelijk mochten alleen familie en naaste vrienden zich wikkelen in de bloemengroene geur. Voor de campagne van Estée Lauder Private Collection heeft het bedrijf modellen of achtergronden achterwege gelaten en de eenvoudige schoonheid van de fles aan zichzelf overgelaten. Dit geeft de kijker een glamoureuze en luxueuze uitstraling en focust het product in plaats van af te leiden. Net als in de andere marketingcampagnes van het merk, werkt de elegantie van het flessenontwerp in de Estée Lauder Private Collection campagne voor zichzelf en vereist het geen extra accessoires.
Wanneer Estée Lauder zijn ontwerpen maakt met modellen, zijn dit meestal elegante zwart-witfoto's met geraffineerde vrouwen; de fles is op de voorgrond te zien. De printcampagnes van het merk passen in het bovensegment van Estée Lauder. Wereldwijd zijn er enthousiaste liefhebbers van de parfumcreaties van het bedrijf, waarvan de meesten al tientallen jaren trouwe fans van Estée Lauder zijn. Het merk is vertegenwoordigd met grote printcampagnes in bekende modetijdschriften en posterreclame, maar adverteert ook in toenemende mate online voor zijn geuren. De klanten van Estée Lauder Private Collection zijn een zelfbewuste en stijlvolle vrouw die met beide benen op de grond staat, hoge verwachtingen heeft van zichzelf en anderen en tijdloze elegantie uitstraalt.