Verlanglijstje Telefoon +3225 / 886971

De geur van de lente

Met Estée Lauder Pleasures stort u zich in plezier en kunt u bijna verliefd worden op de bloemige, frisse geurbeleving. De legendarische Pleasures parfumserie is sinds 1995 op de markt als een populaire klassieker die nog steeds een bestseller en steadyseller is.
Estée Lauder Pleasures heeft een verkwikkende start met groene accenten, witte lelie en violet blad. Met zijn bloemige en groene noten doet de topnoot denken aan de veelzijdige geur van een wilde bloemenweide. Het hart van het transparante, levendige vrouwenparfum straalt een speelse lichtheid uit met prachtige rozenbloesems, witte pioenroos, exotische ruiten en wilde jasmijn. Zwarte vlierbes en de fijne specerijen van roze peperbessen vormen een expressief contrast met de zuiverheid van de bloemige geur. In de basisnoot geeft de warmte van sandelhout en patchouli Estée Lauder Pleasures een diep aroma zonder het te verzwaren.
Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:
Niet in de laatste plaats vanwege de evenwichtige harmonie tussen lichte bloemenextracten, groene accenten en intense aroma's, is Estée Lauder Pleasures al meer dan twintig jaar een van de best verkochte parfums. Het bloemig-licht boeket overtuigt als een tijdloze geurcompositie, die ondanks zijn klassieke status niets van zijn frisheid heeft verloren. De inspiratiebron voor de bloemengeur van de vrouwen was de lente zelf, die betovert met de bloemige geur van bloeiende weiden, die schitteren in hun volle pracht en praal met de zon.
alle klanten beoordelen positieve
Estée Lauder Pleasures
4 of 5 sterren

5 uit 5 sterren — op basis van 1 klant adviezen

Commentaar van
altijd weer pleuren van estee lauder
ik gebrui pleasures eau de parfum al geruime tijd en kon het nog niet door een ander product vervangen. wordt vaak aangesproken wat ik draag. daarom vind ik dit parfum: zeer goed.

Lentegeur gecreëerd door Annie Buzantian en Alberto Morillas

Estée Lauder Pleasures werd gecreëerd door twee levende legendes in de parfumerie: Annie Buzantian en Alberto Morillas werkten samen aan de ontwikkeling van de bloemrijke klassieker. De twee parfumeurs werken voor de Zwitserse geur- en aromaproducent Firmenich in Genève, waar Alberto Morillas hun succesvolle carrière begon in 1970 en Annie Buzantian in 1972, waar ze vandaag de dag op terug kunnen kijken.
De in Armenië geboren Roemeense Annie Buzantian, die in 1970 naar de VS emigreerde, werd in 1988 uitgeroepen tot 's werelds eerste vrouwelijke meesterparfumeur. Wat ze het meest waardeert aan haar werk is het feit dat ze met haar creaties de dromen van anderen kan waarmaken. Het is van cruciaal belang dat ze niet alleen op hun persoonlijke smaak vertrouwen en de moed hebben om nieuwe wegen in te slaan. Annie Buzantian vergelijkt het werk van een parfumeur met dat van een ontdekkingsreiziger die als eerste het terrein betreedt. Alleen wie het onbekende niet schuwt en ook een risico neemt, kan op de lange termijn succesvol zijn.
Haar collega Alberto Morillas, die net als Annie Buzantian wordt beschouwd als een van de bekendste en meest ervaren parfumeurs ter wereld, volgt dit motto ook. Prijzen zoals de Perfumer of the Year Lifetime Achievement Award, die de Spanjaard in 2013 ontving van de gerenommeerde Fragrance Foundation, bewijzen dat grote parfumeurs als Morillas en Buzantian met hun moedige aanpak de toon aangeven.
Al in 2003 werd Annie Buzantian onderscheiden met de Lifetime Achievement Award van de American Society of Perfumers. Samen met Alberto Morillas, geboren in Sevilla in 1950, ontwikkelde de succesvolle parfumeur het klassieke damesparfum Estée Lauder Pleasures en andere bestsellers zoals Azzaro Now Women en Emporio Armani White Elle. Daarnaast ontwierp elk van hen uniseks, dames- en herengeuren voor verschillende internationaal populaire merken zoals Marc Jacobs, Thommy Hilfiger, Avon, Calvin Klein, Ralph Lauren en Revlon.

Tijdloos flaconontwerp van Pierre Dinand

Glinsterend, tijdloos, tijdloos, klassiek. Het ontwerp van de Estée Lauder Pleasures fles weerspiegelt het heldere, lichte karakter van de bloemenmix. Het damesparfum is ook visueel elegant. De transparante parfumfles is ontworpen door een internationaal icoon van flacon design. Pierre Dinand, geboren in Frankrijk, kan nu terugkijken op een carrière van meer dan 50 jaar, waarin hij de fles ontwierp voor meer dan 500 verschillende geuren. Deze omvatten enkele van de meest populaire flacons in de wereld.
Bij Estée Lauder Pleasures demonstreert hij zijn creatieve talent door te laten zien hoe lang een look een klassieker kan zijn in de snelle cosmetica en parfumindustrie. In de jaren zestig van de vorige eeuw, toen hij als een van de eersten niet alleen glas, maar ook metaal gebruikte, zorgde hij voor een revolutie in het flaconontwerp. Pierre Dinand combineert ook artistiek talent met technische expertise in de Estée Lauder Pleasures fles, waarvan de glazen fles werd gecombineerd met een metalen dop.

Geniet van de lente met Estée Lauder Pleasures

Hoe gevarieerd en plezierig de lente kan zijn, laat Estée Lauder Pleasures zien in de inspirerende commercials en foto's die in samenwerking met een aantal bekende actrices en modellen zijn gemaakt. In plaats van uitgebreide studioproducties richt Estée Lauder Pleasures zich volledig op de schoonheid van de natuur als inspiratiebron. Weelderige tuinen en kleurrijke bloemenweiden dienen als achtergrond, waar de prominente getuigenissen soms vrolijk, soms dromerig en soms speels zichzelf met een pup presenteren.
Actrice Liz Hurley volgt in een van de commercials, gekleed in een elegante sprankelende jurk, een glimmende draad die op magische wijze door een prachtige tuin loopt, waar zowel verleidelijke bloemen en bomen als klassieke antieke beelden staan. Gegrepen door nieuwsgierigheid, verkent de schoonheid van de brunette geleidelijk aan de tuin en waagt zich voorzichtig door het adembenemende landschap. Tenslotte ontdekt de mooie Britse vrouw de fles Estée Lauder Pleasures op een van de antieke figuren aan het einde van de glinsterende draad die haar de weg wees.
In een andere commercial voor Estée Lauder Pleasures stoeit het Amerikaanse model Carolyn Murphy, die ook succesvol is als actrice, met een schattige pup over bloeiende weiden en neemt het diertje liefdevol in haar armen. Oscarwinnaar Gwyneth Paltrow geniet ook van de frisse bries en de uitgestrektheid van de blauwe lucht op een lentedag in een andere film van de campagne, omgeven door een prachtige bloemenweide. Dromerig knuffelt de actrice met een puppy, trouw aan de slogan: "Neem plezier in de kleine dingen". Estée Lauder Pleasures toont de schoonheid van het leven en elke vrouw door haar eraan te herinneren om zelfs van de kleinste dingen te genieten.