Zonnige foto's vol emotie
Ingetogen maar fascinerende elegantie staat centraal in het Estée Lauder Luxury Collection concept. De reclamecampagne voor de acht geuren zet deze filosofie voort en presenteert zich op een zeer klassieke manier. Voor de marktintroductie koos Estée Lauder voor een reclamefilmpje waarin alle geuren uit het assortiment kort worden geïntroduceerd. Verschillende modellen werden voor de camera geënsceneerd in het bijpassende landschap, van de woestijn tot een groene lentetuin. De indrukwekkende beelden worden begeleid door opzwepende, heldere muziek. Helder is over het algemeen een goed sleutelwoord in de presentatie van Estée Lauder Luxury Collection. Elk beeld - of het nu in de video is of voor magazines - lijkt te worden overspoeld met zonlicht. Dit creëert een warme sfeer die de stemming meteen verhoogt.
De Estée Lauder Luxury Collection is ook een weerspiegeling van zintuigen en gevoelens. Elke geur in het assortiment weerspiegelt een of meer emoties. Het doel is dat stijlbewuste vrouwen elke dag het parfum vinden dat bij hun huidige stemming past. Infinite Sky symboliseert bijvoorbeeld zelfvertrouwen en sensualiteit, terwijl Tender Light vreugde en optimisme uitstraalt. Als je op zoek bent naar geluk en welzijn, ga dan voor Sensuous Stars. Liefhebbers van de collectie verzamelen alle geuren om zich elke dag met een nieuwe emotie te tooien.
Een ander doorslaggevend verkoopargument voor de geuren van Estée Lauder Luxury Collection is de nieuwe en innovatieve ScentCapture Fragrance Extender-technologie, die door het bedrijf zelf is ontwikkeld. Het garandeert dat elk parfum tot 12 uur blijft zitten op huid en kleding en gelijkmatig zijn geurnoten verspreidt. Je hoeft je favoriete geur 's ochtends maar één keer op te sprayen om er de hele dag van te genieten.