Zonnige foto's vol emotie
Een sobere maar fascinerende elegantie staat centraal in het concept van Estée Lauder Luxury Collection. De reclamecampagne voor de acht parfums zet deze filosofie voort en presenteert zich op een zeer klassieke manier. Voor de marktintroductie koos Estée Lauder voor een reclamefilmpje waarin alle geuren van het gamma kort worden voorgesteld. Daartoe werden verschillende modellen voor de camera geënsceneerd in het passende landschap, van de woestijn tot een groene lentetuin. De indrukwekkende beelden worden begeleid door opzwepende, heldere muziek. Helder is over het algemeen een goed sleutelwoord in de presentatie van Estée Lauder Luxury Collection. Elk beeld - of het nu in de video is of voor tijdschriften - lijkt overspoeld met zonlicht. Dit creëert een warme sfeer die de stemming onmiddellijk opfleurt.
De Estée Lauder Luxury Collection wordt ook beschouwd als een weerspiegeling van zintuigen en gevoelens. Elke geur in de reeks weerspiegelt een of meer emoties. Het doel is dat stijlbewuste vrouwen elke dag het parfum vinden dat past bij hun huidige stemming. Infinite Sky, bijvoorbeeld, symboliseert vertrouwen en sensualiteit, terwijl Tender Light vreugde en optimisme uitstraalt. Als u op zoek bent naar geluk en welzijn, ga dan voor Sensuous Stars. Liefhebbers van de collectie verzamelen alle geuren om zich elke dag met een nieuwe emotie te tooien.
Een ander doorslaggevend verkoopargument voor de geuren van Estée Lauder Luxury Collection is de nieuwe en innovatieve ScentCapture Fragrance Extender-technologie, die door het bedrijf zelf werd ontwikkeld. Het garandeert dat elk parfum tot 12 uur op huid en kleding blijft zitten en zijn geurnoten gelijkmatig verspreidt. Het is volstrekt voldoende om uw favoriete geur 's morgens één keer op te sprayen om er de hele dag van te genieten.