Estée Lauder for Men staat voor glamour en luxe
Vandaag de dag is er geen reclamecampagne meer voor de Eau de Cologne SprayEstée Lauder for Men . Dat is niet verwonderlijk, want de fijne mannengeur werd in 1985 gelanceerd. In die tijd was er een discrete campagne, waarvan het gezicht de populaire acteur Bruce Boxleitner was. De toenmalige held van de serie, die niet veel meer voor de camera verschijnt, belichaamde alles wat het Estée Lauder bedrijf met de drager van het parfum in verband bracht. En verbindt ze nog steeds. Stijl, charme, een gezond zelfvertrouwen, de flair van een globetrotter en een volwassen uitstraling. Dit alles was en is de drager van de Eau de Cologne-spray Estée Lauder for Men voor het Estée Lauder bedrijf.
Hoewel ze in haar leven weinig producten voor mannen heeft Estée Lauder ontwikkeld, zijn de producten die ze heeft uitgebracht klassiekers van het merk. De oprichter van het label zelf is pas in 1998 met pensioen gegaan, dus ze maakte Estée Lauder for Men er deel van uit. Want net zoals Estée Lauder ze elke vrouw als een schoonheid zag die ze met haar producten wilde lokken, zag ze zowel mannen als goed verzorgde heren die gewoonweg nog niet het juiste verzorgingsproduct voor de mannelijke huid hadden gevonden. Dus ontwikkelde ze een lijn speciaal voor mannen, variërend van huid- en haarverzorging tot de boeiende geur van Estée Lauder for Men en die meteen een succes werd. De eerste, en lange tijd de enige, mannengeur heeft een kleine maar fijne lijn van mannengeuren Estée Lauder for Men opgesteld, die uitsluitend gericht zijn op mannen die met beide benen op de grond staan, die energiek en actief zijn, die zichzelf graag trakteren op de ene of de andere luxe, maar niet overdrijven.