Estée Lauder Knowing - Knowing is Alles
De klassieke vrouwengeur Estée Lauder Knowing werd in 1988 op de markt gebracht en is vandaag de dag nog steeds een zeer populaire, aantrekkelijke geur. De damesgeur belichaamt een gevoel van verfijning, luxe en zelfvertrouwen. Estée Lauder Knowing is opgedragen aan de zelfbewuste, elegante vrouw die precies weet wie ze is en wat ze wil.
De "Knowing is All" reclamecampagne voor de geur begon in 1988 met de lancering van deze beroemde klassieker van Estée Lauder. Het Amerikaanse cosmeticabedrijf schakelde het Tsjechische supermodel Paulina Porizkowa in voor de Knowing-campagne en andere projecten, omdat zij een sensuele vrouw van de wereld belichaamde met haar elegante vrouwelijke schoonheid, haar internationale uitstraling en haar karakter. Paulina Porizkowa straalt precies dit zelfvertrouwen, noblesse, luxe en verfijnde niveau van de Estée Lauder Knowing-vrouw uit.
De Tsjechische vrouw presenteerde de vrouwengeur Estée Lauder Knowing op indrukwekkende wijze in verschillende zeer aantrekkelijke reclamefoto's en -films van 1988 tot begin jaren negentig. De foto's werden gemaakt door fotograaf Victor Skrebneski, die toen al 25 jaar voor Estée Lauder werkte. Sommige van de reclamefoto's en -films voor het parfum Knowing waren zwart-witfoto's in de stijl van portretten uit de jaren 1930. De campagne toont de verschillende kanten van de Estée Lauder Knowing vrouw in verschillende foto- en filmscènes met Paulina Porizkowa, zoals een elegante, sensuele dame, een gepassioneerde, sensueel liefhebbende vrouw en een zelfverzekerde, succesvolle zakenvrouw in een zwart pak met strik.
In het midden van de jaren 1990 promootte model en actrice Elizabeth Hurley het parfum Estée Lauder Knowing ook in een aantal advertenties.