Estée Lauder Weten - Weten is alles
De vrouwelijke geur klassieker Estée Lauder Knowing werd geïntroduceerd in 1988 en is nog steeds een zeer populaire en aantrekkelijke geur vandaag de dag. De vrouwengeur belichaamt het gevoel van vraag, luxe en zelfvertrouwen. Estée Lauder Knowing is toegewijd aan de zelfbewuste, elegante vrouw die precies weet wie ze is en wat ze wil.
De "Knowing is All" reclamecampagne voor het parfum begon in 1988 met de lancering van deze beroemde Estée Lauder klassieker. Het Amerikaanse cosmeticacentrum gebruikte het Tsjechische supermodel Paulina Porizkowa voor de Weten-campagne en andere projecten, omdat ze de belichaming was van een sensuele vrouw van de wereld met haar elegante vrouwelijke schoonheid, haar internationale uitstraling en haar essentie. Paulina Porizkowa straalt precies dit zelfvertrouwen, de adel, de luxe en het veeleisende niveau uit van de Estée Lauder Knowing vrouw.
De Tsjechische presenteerde de vrouwengeur Estée Lauder Knowing op indrukwekkende wijze op verschillende zeer aantrekkelijke reclamefoto's en films van 1988 tot begin jaren negentig. De foto's zijn genomen door fotograaf Victor Skrebneski, die op dat moment 25 jaar voor Estée Lauder had gewerkt. Sommige van de reclamefoto's en commercials voor de Weten geur waren zwart-wit portretten van de jaren 1930. De campagne toont in verschillende beeld- en filmscènes met Paulina Porizkowa de verschillende kanten van de Estée Lauder Kening vrouw, zoals een elegante, sensuele dame, gepassioneerd als een sensueel liefdevolle vrouw en als een zelfbewuste, succesvolle zakenvrouw in een zwart pak met vlinderdas.
In het midden van de jaren negentig adverteerde model- en actrice Elizabeth Hurley in verschillende reclame-uitingen ook met de geur Estée Lauder Knowing.