Estée Lauder klassieke fles speelt de hoofdrol in reclame
"Parfum is als liefde. Een beetje is nooit genoeg. Een citaat van Estée Lauder beschrijft de parfumserie Estée Lauder klassiekers op een passende manier. Er is geen betere manier om het te presenteren in een uitgebreide commercial. Deze geur serie is tijdloos en gaat nooit uit de mode. De fijn afgestelde verscheidenheid aan geuren betekent dat je er nooit genoeg van kunt krijgen. Op een affiche ziet u de verschillende klassiekers van Estée Lauder voor een soort ruit van golfmelk. Ze staan dicht bij elkaar, maar offset.
U ziet de uniforme flacons, maar de verschillende belettering op de flacons en de respectievelijke kleuren van de geurvloeistoffen laten de verschillen zien. Ze lijken dus divers en toch verwant. Op de achtergrond, alsof het achter het matglazen ruitje ligt, is een soort plantendril te zien. Het ziet er naar uit dat de flacons op deze wijnstok groeien. Een duidelijke verwijzing naar de richting van de geur van deze overwegend bloemige parfumserie. Naast de bloei combineren de individuele geuren uit de Classic-serie één ding: het zijn echte klassiekers.
Geuren voor moderne en zelfbewuste vrouwen die weten welke geur ze leuk vinden en welke hen vleien - de Estée Lauder klassieke serie staat voor dit alles. Ze hebben allemaal een lange traditie en zijn allemaal opnieuw uitgegeven. Daarom is de vraag van een uitgebreide reclamecampagne ook hier niet aan de orde.
Dit is zeker niet het geval met de Estée Lauder Classic parfumserie. De individuele geuren: Aliage, Azuré, Estée en Spellbound hebben in de loop van de tijd niets van hun charme en unieke persoonlijkheid verloren. Integendeel, ze zijn nog steeds zo aantrekkelijk dat u er meer van wilt hebben. Het is als liefde.