Estée Lauder Klassiker fles speelt hoofdrol in advertenties
"Parfum is als liefde. Een beetje is nooit genoeg." Een quote van Estée Lauder beschrijft treffend de Estée Lauder Klassiker geurlijn. Er is nauwelijks een betere manier te bedenken om dit uit te beelden in een uitbundige advertentie. Deze geurserie is tijdloos en raakt nooit uit de mode. Door de fijn afgestemde verscheidenheid aan geuren kun je er nooit genoeg van krijgen. Eén poster toont de verschillende flesjes Estée Lauder Klassiker voor een soort gewelfde matglazen ruit. Ze staan dicht bij elkaar, zij het verschoven.
Je ziet de uniforme flessen, maar de verschillende letters op de flessen en de respectievelijke kleuren van de geurvloeistoffen verraden meteen de verschillen. Hierdoor lijken ze verschillend en toch verwant. Op de achtergrond, als achter de matglazen ruit, zie je een soort ranken van een plant. Het lijkt alsof de flacons op deze ranken groeien. Een duidelijke verwijzing naar de geur van deze geurserie, die overwegend bloemig is. Naast het bloemige karakter hebben de afzonderlijke geuren in de Klassiker geurserie één ding gemeen: het zijn echte Klassiker.
Geuren voor moderne en zelfbewuste vrouwen die weten welke geur ze lekker vinden en welke hen flatteert - de Estée Lauder Klassiker serie staat voor dit alles. Ze hebben allemaal een lange traditie en zijn allemaal opnieuw uitgebracht. Daarom is er geen uitgebreide reclamecampagne nodig.
Dit is zeker niet het geval bij de Estée Lauder Klassiker geurserie. De individuele geuren Aliage, Azuré, Estée en Spellbound hebben in de loop der jaren niets van hun charme en unieke persoonlijkheid verloren. Integendeel, ze zijn nog steeds zo aantrekkelijk dat je er meer van wilt. Net als de liefde.