Aanvraag voor Hermès Kelly Calèche reeds gehonoreerd
De reclamecampagne voor Hermès Kelly Calèche werd in 2008 bekroond met de Fragrance Foundation Award als "Mediacampagne van het jaar 2008". Printadvertenties en posters verwijzen naar de naam van het parfum: er verschijnt altijd een leren zweep om een flesje heen die verwijst naar de calèche. Eén motief toont een model dat van de kijker weg beweegt en de zweep en het flesje over haar schouder draagt. De jonge vrouw lijkt het parfum te hebben "gevangen" en loopt nu weg met haar prooi.
Ze is gekleed in donkere kleding, waarbij leer een belangrijke rol speelt - net als in het parfum: Broek, laarzen, riem en sommige accessoires zijn ervan gemaakt. Er zijn ook verschillende details die doen denken aan de Kelly-tas. De smalle leren riem lijkt op zijn gekruiste bevestigingsriemen en de rijlaarzen hebben metalen sluitingen zoals die op de tas. Er is ook een clochette hanger aan de riem. Dit is ook te vinden op de handtas, waar het wordt gebruikt om de sleutel in op te bergen.
Het model is Cristina Tosio uit Spanje. Ze heeft al in de tijdschriften Vogue, L'Officiel, Jalouse, Elle, Marie Claire en Harpers Bazaar gestaan, soms op de cover. Naast Hermès verscheen ze ook in advertenties voor Armani, Trussardi, Banana Republic, Calzedonia en H&M. Als muzikant maakt ze ook deel uit van het DJ-duo CRUSH. De campagne symboliseert de sterke, zelfverzekerde vrouw die neemt wat ze wil en is vooral gericht op jonge vrouwen. Het geurelement leer wordt overgenomen door pastelkleurige achtergronden, maar ook de vrouwelijke en bloemige nuances van het parfum.