Hermès H24 - de campagne Beyond the Lines
De innovatieve mannengeur Hermès H24 werd begin 2021 door Hermès gelanceerd. Deze geur wordt na 15 jaar beschouwd als de eerste grote geurenhit voor mannen van Hermès na het bekroonde Terre d'Hermès uit 2006, dat werd ontwikkeld door parfumeur Jean-Claude Ellena.
De levendige, sensuele en lichtgevende geur H24 is gewijd aan de visie van de moderne man die zich buiten de lijntjes beweegt, vol energie en in perfecte symbiose met zijn omgeving. Een wereld die in beweging is en nieuwe dimensies opent, evenals een omgeving tussen zijn eigen natuur en moderne innovatie.
Als onderdeel van de reclamecampagne voor de geur Hermès H24 is een aantrekkelijke en inspirerende promotiefilm gemaakt met de titel "Hermès H24 - A Fragrance Beyond the Lines", die de inspiratie en betekenis van de geur levendig weergeeft. Bedacht door de Franse creatief directeur Fabien Mouillard en gefotografeerd door Christopher Anderson, nodigt de film, geregisseerd door Jan Gleie, je uit op een meeslepende reis die nieuwe perspectieven onthult.
Geportretteerd door het Britse model Tim Dibble, leiden deze nieuwe perspectieven en dimensies een jonge man door stedelijke stadsgezichten, een natuurlijk bos langs paarden en tussen opvallende gebouwen van een reflecterende moderne metropool. Zijn reis eindigt in een stad waar omhoog omlaag wordt en omlaag omhoog en waar hij zichzelf voorbij alle grenzen vindt. De promotiefilm A Fragrance Beyond the Lines benadrukt de verfijning en frisheid die de moderne mannelijke geur Hermès H24 belichaamt.