Campagne voor Lancôme Hypnose adverteert met oogverblindende beelden
Lancôme verwerkt dit ongebruikelijke en unieke ontwerp in haar reclamecampagne voor de Lancôme Hypnosis. Een jonge aantrekkelijke vrouw met lang brunettehaar komt op hoge hakken een kamer of steeg binnen, die de paarse kleur van de fles reflecteert. Ze draagt een strakke, donkerpaarse jurk. In eerste instantie is het zicht er niet duidelijk op, alsof je ze door een mat raam bekijkt. Als je er eenmaal doorheen hebt gezien, wordt het beeld duidelijker.
De jonge vrouw is elegant en verleidelijk. Ze weet hoe ze haar charmes moet gebruiken. Een jongeman probeert haar goed te zien. Het lijkt erop dat de vrouw in een huis van spiegels en de jonge man probeert om naar haar. Dit verwijst naar de ongewone vorm van de fles. Het lijkt op een kristallen paleis, dat is gespiegeld binnen. Even lijkt het alsof de man haar is binnengedrongen.
Maar daar is geen duidelijkheid over. Tot slot zie je de vrouw in haar elegante en verleidelijke schoonheid, met een fles Lancôme Hypnose in haar handen. Zo wordt in de reclamecampagne de ongebruikelijke vorm van de fles opgepakt en gepresenteerd in de vorm van het Mirror Cabinet. Daarnaast wordt hier ook het hypnotiserende effect van het parfum getoond. De jonge vrouw gebruikt al haar charme en sensualiteit om de man die ze liefheeft te boeien.
Het parfum streeft precies dit doel na en helpt de drager om deze wens waar te maken en uit te voeren. De man is misschien niet helemaal onder hypnose, maar de vrouw oefent een hypnotisch effect op hem uit en fascineert hem met behulp van de vrouwengeurhypnose.