Verlanglijstje Telefoon +3225 / 886971

Het concept

Lancôme staat al jaren voor verfijnde cosmetica. Geen wonder, want het populaire submerk van de Franse cosmeticafabrikant L'Oréal belooft zijn klanten de nieuwste innovaties en producten die aan bijzonder hoge kwaliteitsnormen zijn onderworpen. Lancôme is niet alleen het meest succesvolle merk van L'Oréal, maar ook 's werelds nummer één op het gebied van cosmetica en lichaamsverzorging. Lancome omvat de cosmetische productgebieden parfum, verzorging en make-up.
Lancome werd opgericht in 1935, maar had zich aanvankelijk toegelegd op de parfumproductie. Jaren later werd met succes een poging gedaan om cosmetische verzorgingsproducten voor lichaam en gezicht te maken. Lancôme werd echter in de beginjaren meer beschouwd als een kwaliteitsmerk voor het middensegment. Pas toen Lancome in 1964 in het bezit kwam van L'Oréal veranderde dat. Geleidelijk aan werd de zorglijn een luxelabel, dat nu met succes op de markt wordt gebracht in meer dan 140 landen. Trouwens, klanttevredenheid en klantenvertrouwen staan voorop in het productconcept. Dit blijkt vooral uit een zeer uitgekiende klantenservice, die lang niet alleen uit enkele diagnosetools op de eigen homepage van het etiket bestaat. Ook proberen we rekening te houden met de wensen van de klant en deze zo goed mogelijk te integreren in nieuwe en bestaande ontwikkelingen. Tegelijkertijd probeert de onderneming haar klanten, voor het merendeel vrouwen uit middelbare en oudere leeftijdsgroepen, op een moderne manier te bereiken. Onder andere door middel van advertenties en bekende reclame-uitingen. Vroeger gaven Hollywood-makeografen als Julia Roberts en Kate Winslet het merk een gezicht. In nieuwe campagnes werd gekozen voor een zeer fris en jong gezicht met actrice Emma Watson, bekend als Hermelien uit de Harry Potter films. In de eerste plaats om in de toekomst een jonger klantenpubliek aan te spreken.
De Nutrix verzorgingslijn wordt beschouwd als de klassieker van Lancôme en is al jaren een van de top verkopers van het Franse luxelabel. De voedende composities uit de Lancôme Nutrix-serie verwennen de huid de hele dag en zorgen voor een goed verzorgd en soepel uiterlijk. In principe is de Nutrix-serie geschikt voor een licht droge en droge gemengde huid, maar met de Lancôme Nutrix is de lijn uitgebreid met een speciale verzorgingsvariant voor een gevoelige, brosse en verhoogde droge huid. De Nutrix-zorg heeft een algeheel herstellend effect. Het stimuleert de eigen lipideproductie en beschermt de huid tegen invloeden van buitenaf.
alle klanten beoordelen positieve
Lancôme Nutrix
4 of 5 sterren

5 uit 5 sterren — op basis van 1 klant adviezen

Commentaar van
eindelijk mijn product gevonden...
Deze creme geeft mijn huid een heerlijk gevoel, meteen na het opbrengen al. Ik heb een erg gevoelige en droge huid en ben lang op zoek geweest naar een product dat ik nu eindelijk van Lancome heb gevonden.

Het design

Bij Lancôme zijn de flessen altijd ontworpen door kunstenaars, waardoor veel oude creaties vandaag de dag populaire verzamelobjecten zijn. Het ontwerp van de Lancôme Nutrix-lijn is bijna naadloos gebaseerd op de elegante en eenvoudige uitstraling van de meeste productreeksen. Echter, de top verkoper onderscheidt zich vooral, zoals het zou moeten anders, met discreet classicisme. In tegenstelling tot andere series, die meestal opvallen met kleuraccenten, is het designconcept van de Lancôme Nutrix-serie gericht op frisheid en helderheid. De flessen, potten en tubes zijn in zwart/wit tinten, vermengd met melkachtige nuances of gemaakt van puur glas. De enige uitzondering is de "Royal" serie, waarvan de deksels en schroefverbindingen altijd in koninklijk goud worden gehouden.

Het assortiment

De Lancôme Nutrix-serie is een perfecte kleine allrounder en allrounder, die de droge huid voorziet van vocht en waardevolle ingrediënten via haar producten. Tot deze producten behoren de Nutrix Lévres lippenverzorgingsstift en de rijke dagcrème Nutrix Nutrition Réparatrice Crème Riche peaux très Sèches.