Verlanglijstje Telefoon +3225 / 886971

Giorgio Armani Sì Fiori - De onvergelijkbare geur van elegante, levendige dames

In maart 2019 verrijkt het Milanese luxelabel het in 2013 gelanceerde gamma Haute Parfum Sì met een andere unieke damesgeur. Giorgio Armani Sì Fiori Het is een prachtig bloemenchypreparfum dat betovert met de frisse zomergeur van delicate bloemen. Tegelijkertijd is de zeer levendige compositie een expliciete hommage aan elegante dames wiens onweerstaanbare charme de stralende levensvreugde belichaamt.
Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:
Zoals alle parfums in de Sì editie, opent de fascinerende bloemengeur met het heerlijke, iconische aroma van nectar van de zwarte bes. In de topnoot wordt dit akkoord Giorgio Armani Sì Fiori begeleid door de sprankelende groene mandarijn die een sierlijke lichtheid geeft aan de meesterlijke geurcreatie. In het hart van het parfum wedijvert de delicate witte nerolibloesem met elegante, sensuele rozen om de zintuigen. Groene, mosachtige nuances van patchoeli geven het betoverende boeket bloemen een verfrissende elegantie, terwijl de elegante vrouwelijke charme Giorgio Armani Sì Fiori wordt verrijkt door onweerstaanbare sensuele componenten. Zachte, warme muskus en zachte, heerlijke noten van Vanille Pure Jungle Essence (TM), een luxueuze geur van de Franse fabrikant Mane, laat het parfum indrukwekkend eindigen.Giorgio Armani Sì Fiori is een frisse, romige geur, langdurige en met zeer goede sillage. Dit maakt het niet alleen in het voorjaar en de zomer een ideale metgezel.

Julie Massé belooft Sì opnieuw... Giorgio Armani

Het indrukwekkende parfum Giorgio Armani Sì Fiori is een compositie van parfumeur Julie Massé, die na haar deelname aan de ontwikkeling van het oorspronkelijke parfum van de Sì lijn, Armani trouw is gebleven met de creatie van de Flanker.
De in Tokio geboren Française groeide op als dochter van een parfumeur in Japan en Grasse, Frankrijk. Na haar studie scheikunde en haar opleiding tot parfumeur aan het beroemde ISIPCA-instituut, begon Julie Massé haar carrière bij een parfumfabrikant op de afdeling Kwaliteitscontrole van de grondstoffen. Onder het mentorschap van Pierre Bourdon, werd ze de junior parfumeur van het bedrijf. Onder invloed van de jarenlange samenwerking met de Zwitserse parfumeur Christine Nagel besloot Julie Massé in 2010 om zich aan te sluiten bij de grootste internationale geur- en aromafabrikant Mane.
Volgens Julie Massé zijn vooral de Aziatische aroma's en de geuren van verse sinaasappelbloesem en warme, aromatische houtsoorten inspirerend. Een van haar favoriete geuren is Christian Dior's mannengeur Eau Sauvage, en Julie Massé kan momenteel wijzen op de samenstelling van meer dan zestig succesvolle geuren, waaronder acht geuren voor de Sì-lijn uit Giorgio Armani .
In 2019 lanceerde Giorgio Armani Sì Fiori de Franse ontwerper nog een ander luxe parfum: de mannengeur Beyond The Collection - Majestic Cashmere voor het luxemerk Bentley, dat alles in zich heeft om een nieuw mannelijk statement parfum te creëren. Het is weer een chypre compositie. Na een buitengewone, kruidige rokerige topnoot van wierook, Ambrettesamen-Absolue en koriander, ontvouwt zich een sensuele, elegante hartnoot met een onweerstaanbare charme. Het bestaat uit een iris absoluut, kasjmierhout en tonkaboon. Met Bourbon vetiver, Labdanum, Orcanox, Orcanox, muskus en patchoeli, eindigt de geurbeleving in pure luxe. Een zeer bijzondere parfumcreatie, die veel fans zal vinden, niet alleen onder de liefhebbers van edele lichamen.

Een artistiek ontwerp van de hand van de meester

De elegante damesgeur Giorgio Armani Sì Fiori wordt gepresenteerd in een prachtige artistieke fles waarvan het ontwerp een Giorgio Armani eigen creatie is. Het ontwerp was bedoeld voor de oorspronkelijke geur van de Sì-collectie en werd de kenmerkende fles van de lijn.
De kristalheldere glazen fles fascineert met haarscherpe, maar toch fijne, fijne randen. Binnenin, een ronde, licht gebogen binnenflacon, herbergt de geur in een lichte nude rosé. De ongewoon dikke basis van de glazen fles geeft de indruk dat het parfum zweeft in het sprankelende ochtendlicht. Een smalle gouden ring siert de fles elegant onder de korte flessenhals. De zwarte plastic dop met zijn onregelmatige rondingen doet denken aan een rozenknop die klaar is om te bloeien.
De fascinerende totaalindruk wordt nauwelijks verstoord door informatieve details. Alleen de namen van het merk en de geurlijn staan op de voorkant. Een betoverende fles die bij elke lichtstraal sprankelt en de eenvoudige, vrouwelijke elegantie van het parfum Giorgio Armani Sì Fiori treffend weergeeft.

Vreugde van het leven in paarsrood

De campagne, die Giorgio Armani Sì Fiori bij de lancering hoort, is gebaseerd op een actievolle tv-spot en succesvolle gedrukte reclame. De ster in beide gevallen, naast het parfum, is de bekende actrice Cate Blanchett. Tenminste sinds haar Oscar-genomineerde titelrol in de historische film "Elizabeth" is de Australiër een van Hollywood's meest gewilde actrices. Ze is geëerd voor haar acteerprestaties met meer dan zeventig internationale prijzen, waaronder twee Oscars.
Zeg gewoon ja: de commercial met de tweevoudige Oscarwinnaar Cate Blanchett.
De 49-jarige Cate Blanchett, Cate Blanchett, ensceneert op indrukwekkende wijze het karakter van het parfumGiorgio Armani Sì Fiori . Geen onschuldige jeugdigheid met adembenemende schoonheid is vereist, maar een zelfbewuste, moderne dame vol levensvreugde en spontaniteit. De commercial maakt reclame voor de gehele Sì-collectie van Armani, in het bijzonder voor de originele geur, en verwijst aan het eind naar het nieuwe parfumGiorgio Armani Sì Fiori . Toch kondigt Cate Blanchett met trots de nieuwe commercial aan op Giorgio Armani Sì Fiori haar website in februari 2019.
Het filmpje toont met zijn getuigenis alle facetten van een spontane, zelfbewuste dame die volop geniet van het leven: elegant op een bal, in een zakelijk broekpak, sensueel, verleidelijk, dartelend, winkelend en gedurfd parachutespringen. In elk van deze situaties is de kleur van haar outfit felrood, wat duidt op uitbundige levensvreugde en lichtheid, terwijl de printcampagne voor de marktintroductie van het nieuwe product wat rustiger Giorgio Armani Sì Fiori lijkt. Cate Blanchett poseert afwisselend in rode en zwarte broekpakken, haar haar strikt achterwaarts gekamd.
De foto's vertrouwen volledig op de symbolische kracht van de gezichtskenmerken van de acteur, die het landschap overstijgen en de relatief kleine flacons op de voorgrond in deze armatuur verwerken.