Een ontmoeting tussen ying en yang
De commercial voor Giorgio Armani Emporio He Lui Il Él's campagne is onlosmakelijk verbonden met Emporio Armani She, aangezien beide geuren in dezelfde film worden gepresenteerd als twee delen die bij elkaar horen.
Op de futuristische plek zitten een vrouw en een man tegenover elkaar in een donkere, koel ogende hal op computers en communiceren met elkaar via chat. De brunette aantrekkelijke vrouw types "krijgen", de man antwoordt met "samen". Dit is het motto van de twee parfums: de parfums creëren zo'n sterke aantrekkingskracht tussen man en vrouw dat ze onvermijdelijk samenkomen. Erotische en zinvolle blikken worden over de schermen heen uitgewisseld.
De Emporio Armani "She" draagt een zwart, eenvoudig topje; de Emporio Armani "He" een zwart overhemd met lange mouwen. Het hele landschap lijkt bijna schaars en straalt klinische netheid uit. Plotseling treedt er echter een erotische hitte op: voordat de twee opstaan en elkaar naderen, verschijnt het woord "liefde" op het scherm. De twee hebben elkaar gevonden en hartstochtelijk gezoend. "Hey" en "She" zijn samengevoegd tot een nieuwe eenheid.
Aan het eind van de film worden de twee bijbehorende flessen, zwart voor de man en goud voor de vrouw, vervaagd en herhaalt een vrouwenstem de boodschap "samenkomen". Het Giorgio Armani Emporio He Lui Il Él Spot wordt begeleid door mystieke muziek met sensuele vrouwelijke zang, die het landschap perfect begeleidt.
Naast de sensuele ontmoeting van de campagne gezichten, de plek ook het thema van erotische aantrekkingskracht in de huidige internet dating wereld: Waar het om gaat is je persoonlijke indruk en of je je tegenhanger kunt 'ruiken', in de ware zin van het woord. Geur, uiterlijk en aanraking zeggen meer dan duizend geschreven e-mails en vormen nog steeds de fascinatie van een persoon. De geuren "Hij" en "Zij" weerspiegelen precies deze pure, originele aantrekkingskracht.