De reclamecampagne voor Giorgio Armani Acqua di Gio Homme Profondo : de gebruikelijke sensationele en succesvolle
Aleksandar Rusic is het zeer mannelijke reclamegezicht vanGiorgio Armani Acqua di Gio Homme Profondo : een droombeeld van een man! In de reclamevideo voor Giorgio Armani Acqua di Gio Homme Profondo is de maritieme interpretatie van de geur intensief gevoeld. De gespierde man lijkt op een klassiek Grieks beeld, maar sportief en zongebruind in spijkerbroek en open wit hemd ziet hij er heel modern uit.
Hij geeft toe aan zijn grote verlangen naar vrijheid en rent naar de zee op een lange, eenzame weg. Hij gooit zijn shirt uit. Eindelijk vrij! Dan stort hij zich halsoverkop in de golven, heel diep, zo diep als Giorgio Armani Acqua di Gio Homme Profondo het zou moeten lijken. Alles ademt de zee: het water, de golven, het spetteren als hij erin duikt, de onderwaterfoto's, de meeuwen die meeglijden - het zijn momenten van vrijheid. Giorgio Armani Acqua di Gio Homme Profondo is meer dan een watergeur, want hij duikt naar beneden in de diepten van de mannelijke emotionele wereld. In de commercial weet het model met het opvallende profiel en het tijdloos mooie lichaam het idee van vrijheid een diepere dimensie te geven. Zelfs in de badkuip is hij overtuigend.
De Italiaanse modeontwerper Armani is ook Giorgio Armani Acqua di Gio Homme Profondo zeker van succes met de mannengeur, de verkoopcijfers van deze geur spreken voor zich. De Acqua-collectie werd in 1996 gelanceerd met het mannenparfum Giorgio Armani Acqua di Gio, dat ook populair is bij vrouwen. Het idee achter de serie "Water" is de maatschappelijke betrokkenheid van de ontwerper om schoon water voor iedereen toegankelijk te maken. Omdat hij de eerlijke verdeling van water wereldwijd wil ondersteunen, heeft hij zijn eigen organisatie "Aqua for Life" opgericht en is hij ook betrokken bij het "Green Cross International".