Hollywoodster Josh Hartnett is het advertentie gezicht voor Emporio Diamonds
De reclamecampagne voor Giorgio Armani Emporio Diamonds draait om verlangen en de nodige sexappeal. Hollywoodster Josh Hartnett poseert voor de mannenlijn omringd door prachtige vrouwen. Deze scène moet wijzen op de aantrekkelijke geur van Giorgio Armani Emporio Diamonds en suggereren aan de kijker dat hij geschikt is voor iedereen en geeft zijn gebruiker deze zeer attribuut van aantrekkingskracht en onweerstaanbaarheid.
De dameslijn ondersteunt de Beyoncé Knowles campagne, een symbool van vrouwelijkheid voor velen. In vergelijking met andere Armani-campagnes ligt de focus minder op het product. Bij Giorgio Armani Emporio Diamonds richten we ons meer op de eigenschappen waaruit deze geur bestaat, namelijk luxe, schoonheid en kracht.
De gehele geur van Giorgio Armani Emporio Diamonds is zeer aromatisch en houtachtig. En deze richting van het parfum gecombineerd met de harmonieuze noten geeft het parfum een elegante en tegelijkertijd betoverende karakter. Op deze manier doet de essentie moeiteloos elk facet van de vrouwelijke persoonlijkheid verschijnen in het meest voordelige licht.
Waarschijnlijk het recept voor succes van dit geurende water, dat de afgelopen jaren al miljoenen vrouwenharten heeft veroverd. Dankzij zijn sensuele noten kan hij op elk moment van de dag gedragen worden en zorgt hij ook voor heel bijzondere momenten in de avond.