Adria Arjona is het gezicht van de geurcampagne voor Giorgio Armani My Way
Het gezicht van de reclamecampagne voor Giorgio Armani s my Way is de Amerikaans-Puerto Ricaanse actrice Adria Arjona. Arjona, die haar carrière als model begon, werd internationaal bekend om haar rollen in de actiefilm "6 Underground" (2019) en de SciFi avonturenfilm "Pacific Rim: Uprising" (2018). Geboren in Puerto Rico, groeide Adria Arjona, dochter van de Guatemalteekse singer-songwriter Ricardo Arjona en een Mexicaanse schoonheidskoningin, op in Mexico-Stad, waar ze het kosmopolitische, onafhankelijke leven van de stad wist te betoveren. "Adria Arjona is een jonge vrouw van de moderne tijd, intelligent en nieuwsgierig, onbevooroordeeld, onafhankelijk en in staat om nieuwe ervaringen in haar leven te waarderen. Ze is een echte wereldburger, die dankzij haar ervaringen en ontmoetingen kan zeggen: Ik ben wat ik leef," Armani zei tegen de muze die hij had gekozen om Giorgio Armani My Way precies de boodschap van de
Adria Arjona past ook in een ander opzicht goed in de campagne: sinds haar jeugd heeft ze, zoals ze zegt, een passie voor mooie geuren en heeft ze zelfs overwogen om zelf parfumeur te worden. Arjona houdt vooral van de geur van oranjebloesem, die ook My Way resoneert in de akkoorden van.
De My Way campagnevideo toont Adria Arjona als wereldreiziger aan boord van een boot op weg naar de regio's van de wereld waar de geuren worden Giorgio Armani My Way verbouwd: Van tuberoos, die afkomstig is uit Mysore in India, tot oranjebloesem, die met de hand wordt geplukt in Egypte, tot de kostbare vanillestok uit Madagaskar. Adria Arjona is ook het nieuwe gezicht van Armani's huidige make-up campagne. In 2021 is ze weer te zien in de bioscopen, dit keer in de vampierfilm "Morbius" met Jared Leto.