Adria Arjona is het gezicht van de geurcampagne voor Giorgio Armani My Way
Het gezicht van de reclamecampagne voor Giorgio Armani's my Way is de Amerikaans-Puerto Ricaanse actrice Adria Arjona. Arjona, die haar carrière begon als model, werd internationaal bekend door haar rollen in de actiefilm "6 Underground" (2019) en de sci-fi avonturenfilm "Pacific Rim: Uprising" (2018). Geboren in Puerto Rico, groeide Adria Arjona, dochter van de Guatemalteekse singer-songwriter Ricardo Arjona en een Mexicaanse schoonheidskoningin, op in Mexico-Stad, waar ze werd gegrepen door het kosmopolitische, onafhankelijke leven van de stad. "Adria Arjona is een moderne jonge vrouw, intelligent en nieuwsgierig, onbevooroordeeld, onafhankelijk en in staat om nieuwe ervaringen in haar leven te waarderen. Ze is een echte wereldburger die dankzij haar ervaringen en ontmoetingen kan zeggen: Ik ben wat ik leef!" was Armani's oordeel over zijn gekozen muze, die precies de boodschap van Giorgio Armani My Way overbrengt.
Adria Arjona past ook in andere opzichten goed bij de campagne: zoals ze zelf zegt, heeft ze al sinds haar jeugd een passie voor mooie geuren en heeft ze zelfs overwogen om zelf parfumeur te worden. Arjona houdt vooral van de geur van oranjebloesem, die ook terugkomt in de akkoorden van My Way.
De campagnevideo van My Way toont Adria Arjona als een wereldreiziger aan boord van een boot op weg naar de regio's in de wereld waar de geuren voor Giorgio Armani My Way worden verbouwd: Van tuberoos, die uit Mysore in India komt, tot oranjebloesem, die met de hand wordt geplukt in Egypte, tot het kostbare vanillestokje uit Madagaskar. Adria Arjona is ook het nieuwe gezicht van Armani's huidige make-up campagne. In 2021 is ze weer in de bioscoop te zien, dit keer in de vampierfilm "Morbius" met Jared Leto.