Reclame voor Giorgio Armani Air di Gioia is felgekleurd
De Giorgio Armani Air di Gioia parfumserie is een van de componenten van de "Acqua di Gioha", "Air di Gioia" en "Sun di Gioia" parfumseries, waarmee parfumeur en ontwerper Giorgio Armani de drie elementen water, lucht en zon (vuur) wil presenteren.
Verwijzend naar de Italiaanse oorsprong van Giorgio Armani, werd een reclamecampagne gelanceerd in de gedrukte media die het licht, levendige geuren afbeelden voor de kleurrijke gevels van een Italiaans dorp met een steile kust. De romantische voorstellingen van de zonovergoten kustplaats brengen de geuren tot leven. De romantische rotskusten van de Italiaanse regio Cinque Terre zijn hiervan een voorbeeld. De rust van de kleine kustplaatsen brengt zich over in de stemming van de kijkers van de printcampagne.
Reeds bij de Ligurische landschappen manifesteert zich de wens om de geuren uit te proberen die typisch zijn voor deze natuurlijke en ongerepte landschappen. Het drijfvermogen, de kracht van de elementen, gecombineerd met de lichtheid van de zintuigen, lijkt aanstekelijk. Het verlangen naar frisse lucht, zon en vrijheid dat in ieder mens aanwezig is, wordt specifiek aangepakt in de printcampagne. Het verlangen om de geur van frisse lucht te ruiken, zich erin te wikkelen en van de dag te genieten, wordt steeds sterker.
Ver weg van het dagelijks leven lijkt er een wereld te zijn waarin de meest geheime verlangens uitkomen. Met een delicate geur zoals die aangeboden door Giorgio Armani Air di Gioia, lijkt de vervulling van deze wensen een beetje dichterbij te komen. Geen wonder dat veel vrouwen de geur combineren met lente, zomer, zon, frisse lucht, een zoute zeebries en een goed humeur. De volgende flirt kan niet ver, als het licht, maar zeer verleidelijk bloemige geur wordt gebruikt.