Dromerige beelden en een sensuele geur brengen de zomer naar het hart
Omdat Dolce & Gabbana Light Blue pour Homme Love is Love een limited edition geur is, werd er geen aparte campagne geproduceerd. De reclame voor de originele geur heeft nu echter bijna een cultstatus bereikt.
Het speelt zich af in een droomachtige mediterrane omgeving. Dolce Vita, ontspannen lichtheid en zinderende erotiek staan centraal in het geheel en weerspiegelen de heerlijke geur op een unieke manier. Eén spray uit de chique flacon en de dromerige muziek van de reclame op de achtergrond en het is alsof je zelf in het blauwe water van de Middellandse Zee zit, zachtjes gewiegd door de golven.
Het Italiaanse supermodel Bianca Balti en de Brit David Gandy staan centraal in de zinderende commercial. Tegen de achtergrond van de spectaculaire kliffen van Faraglioni op Capri ontvouwt zich een passionele scène tussen de twee. Terwijl Bianca Balti ontspant in een witte rubberboot, waagt haar bewonderaar David Gandy een adembenemende koprol vanaf de hoge kliffen in de blauwe zee. Hij klimt in de boot en de twee kussen hartstochtelijk. Net op het moment dat Balti met haar hand over zijn naakte, natte rug naar zijn zwemshort loopt, stopt de romantische Italiaanse muziek en bedekt een klepelbord de hete pose.
Een aanvankelijk zeer klassieke reclame die op een humoristische en geestige manier eindigt. Dolce & Gabbana Light Blue pour Homme Love is Love is echt goed gekarakteriseerd. De zachte golven van de Middellandse Zee, verleiding, opwinding en dat fijne snufje humor vormen zowel de geur als waar hij voor staat. Net als de advertentie is de eau de toilette niet wat je op het eerste gezicht zou denken.