Wanneer de besten elkaar ontmoeten
Kosten noch moeite werden gespaard voor deze klassieke reclamecampagne in Italiaanse stijl. Tegen de achtergrond van de traditionele Italiaanse levenshouding presenteert ondernemer Mariano di Vaio zichzelf als het gezicht van de campagne. Het verhaal over de schoonheid van de eenvoudige en kostbare dingen in het leven is gemaakt door Mariano Vivanco.
De Peruaanse fotograaf is een van 's werelds meest vooraanstaande figuren op het gebied van high-end lifestyle- en modefotografie. Zijn vaste klanten zijn onder andere Vogue magazine met verschillende internationale editorials, Harpers Bazaar, GQ en andere toonaangevende glossy haute couture bladen, maar dat is niet alles: de wereld van rocksterren ligt ook aan zijn voeten. Sterren als J. Lo, Rihanna, Lady Gaga, Naomi Campbell en Christiano Ronaldo zweren bij zijn instinctieve gevoel voor persoonlijkheden. De National Portrait Gallery in Londen heeft zelfs een tentoonstelling gewijd aan enkele van zijn werken.
Het verhaal van Dolce & Gabbana K speelt zich af in het wijnmekka Montepulciano. De achtergrond betovert met zijn historische en pittoreske architectuur. Mariano di Vaio komt uit de wijngaarden. Hij bestijgt zijn motorfiets in een trendy urban look en rijdt door de poorten van Montepulciano als de koning van het ongebreidelde levensgenot. Hij, die het hart van een vrouw verovert, blijft trouw aan zijn Italiaanse roots. De drager van Dolce & Gabbana K leeft authentiek en buigt niet. Hij geeft resoluut vorm aan wat belangrijk voor hem is: vrienden, familie, liefde - levensstijl. Dolce & Gabbana K staat voor de schoonheid die deze levensstijl beloont. Het parfum, dat de Italiaanse levenshouding in al zijn facetten vertegenwoordigt, laat nooit na indruk te maken, zoals de Dolce & Gabbana K-campagne op het eerste - en tweede, en zelfs derde en vierde - gezicht laat zien.