Groene bladeren, zoete vruchten, sensuele bloemen en kostbare houtsoorten smelten samen in Clinique Happy in Bloom tot een onweerstaanbaar lichte en verfrissende melange. De iconische damesgeur verrukt door zijn harmonieuze, absoluut tijdloze samenstelling en zijn vrolijke, zorgeloze karakter. Een heerlijk delicate, vrouwelijke geur die herinneringen oproept aan zonnige lentedagen en in elke situatie een goed figuur slaat.
De geur opent met het intense aroma van fijne groene noten. Sappige vruchten banen zich een weg door het weelderige gebladerte, aangevoerd door een zoete gele pruim. In het hart van Clinique Happy in Bloom ontvouwt zich een prachtig bloemenboeket van witte fresia, verleidelijke lelietjes-van-dalen en honingzoete mimosa. De basisnoot van amber en wit hout rondt de compositie harmonieus af en verleent deze een tijdloze elegantie.
Lichtheid, elegantie en een verfrissende delicatesse kenmerken niet alleen de geur, maar ook de flacon van Clinique Happy in Bloom. De glazen flacon maakt indruk met zijn heldere, minimalistische, moderne ontwerp en hoogwaardige afwerking. Clinique verandert het ontwerp van de flacon elk jaar een beetje; waar in 2006 slechts een enkele bloem bloeide, was dat in 2010 een heel boeket.
Het Amerikaanse cosmeticabedrijf Clinique zit achter de verbluffend lichte en vrolijke Clinique Happy in Bloom. Het bedrijf werd in 1968 opgericht door Evelyn Lauder, de schoondochter van Estée Lauder, en richt zich op exclusieve formules ontwikkeld door dermatologen en ingrediënten van hoge kwaliteit. Clinique wordt beschouwd als een pionier van de clean beauty beweging, omdat het merk veel belang hecht aan de huidvriendelijkheid en effectiviteit van de ingrediënten in haar producten en potentieel schadelijke ingrediënten zoveel mogelijk vermijdt. Het bedrijf is een dochteronderneming van de Estée Lauder Group en pas het derde merk na Estée Lauder en Aramis dat op de markt wordt gebracht door de inmiddels miljarden euro's kostende groep.
Sinds de oprichting, meer dan 50 jaar geleden, heeft Clinique zich wereldwijd gevestigd en naam gemaakt met exclusieve formules. Het merk is over de hele wereld verkrijgbaar. Niet alleen online, maar ook in talloze parfumerieën, apotheken en warenhuizen - met meer dan 22.000 adviseurs gekleed in de iconische witte laboratoriumjassen die Evelyn Lauder in 1968 introduceerde als het handelsmerk van het bedrijf.
De geuren van Clinique worden net als de verzorgingsproducten gekenmerkt door hoogwaardige, huidvriendelijke ingrediënten. Het uitgebreide geurportfolio voor mannen en vrouwen biedt een verscheidenheid aan zeer verschillende, fascinerende geurcomposities - van sensueel en complex tot vrolijk en licht, zoals Clinique Happy in Bloom.