Verlanglijstje Telefoon +3225 / 886971

Clinique Aromatics Elixier - een geurbeleving van subtiele verfijnde verfijning.

De reeks Clinique Aromatics Elixir parfums overtuigt onmiddellijk door zijn uiterst subtiele verfijning. Hier worden droog-wobbige accenten gecombineerd met een aromatisch boeket bloemen, dat ook kan scoren met de onvergelijkbare geur van patchoeli. Het resultaat is een parfum dat waarschijnlijk iedereen zal betoveren.
Amber en vooral patchoeli zijn net zo verantwoordelijk voor dit effect als de onnavolgbare geuren van ylang-ylang en jasmijn. Hier vindt u alle ingrediënten die een parfum onweerstaanbaar vrouwelijk en weelderig kunnen maken. De serie Clinique Aromatics Elixir houdt het daar echter niet bij. Daarnaast staan roos en sandelhout voor een complexiteit die bijna aan perfectie grenst.
De topnoot wordt gevormd door een uiterst succesvolle mix van geranium, houtnoten en de frisse geur van bergamot. Het wordt aangevuld met een fruitige hartnoot die een verleidelijke bloemengeur uitstraalt. De basis is gemaakt van patchoeli, sandelhout en fluweel, wat een sensuele en aromatische geur creëert.
Kopnoten:
Hartnoten:
Basisnoten:
De Clinique Aromatics Elixir serie heeft alles wat het een eeuwige klassieker maakt. Het is geschikt voor alle vrouwen die duidelijke uitspraken willen doen en wordt aanbevolen voor elke gelegenheid vanwege het elegante karakter.
alle klanten beoordelen positieve
Clinique Aromatics Elixir
4 of 5 sterren

5 uit 5 sterren — op basis van 6 klant adviezen

Commentaar van
De dag moet met een goede douche starten
Aangenaam op te brengen, de geur is klasse en ik voel me na het douchen heerlijk. Mijn hid is glad en soepel.
Commentaar van
Body Cream Aromatics Elixir
Super goed. Ik gebruik hem al enige jaren, daarnaast ook andere producten van Aromatics Elixer. De serie is heel goed en wordt goed door mijn huid verdragen.
Commentaar van
echt geweldig
Echt GEWELDIG! Ik ben gek op de geur en heb deze geur al vele vele jaren. Hij houdt zeer lang aan. Eigenlijk niet zo geschikt voor de zomer of zeer zuinig te gebruiken en TE GEK voor de winter!

Frans parfumeur Laurent Le Guernec is verantwoordelijk voor de creatie van de klassieker.

Cate Blanchett en Gina Lollobrigida zijn de sterren die onlosmakelijk verbonden lijken met de Clinique Aromatics Elixir parfumserie. Deze geur is blijkbaar magisch gefascineerd vrouwen sinds 1971. Daarom kan het met een goed geweten als een klassieker worden omschreven.
Maar zelfs klassiekers hebben af en toe een verjongende behandeling nodig. De klassieker in een nieuwe look werd daarom in 2011 gecreëerd. De Franse parfumeur Laurent Le Guernec liet zijn sporen na op de 70ste verjaardag van Clinique Aromatics Elixir. Hij ontnam de oorspronkelijke compositie met haar enorm hoge patchoeli-gehalte van haar componenten niet; hij voegde er slechts enkele noten aan toe die in de jaren zeventig nog niet beschikbaar waren. Hierdoor bleef het hart van het parfum behouden.
De grote expertise van Laurent Le Guernec komt ook tot uiting in zijn Palmarès. Hij was verantwoordelijk voor de parfums van Michael Kors en de parfumserie van Sarah Jessica Parker en Mariah Carey. Een parfumeur met vele jaren ervaring en groot talent voor Clinique Aromatics Elixir is dan ook uitgegroeid tot een zeer bijzondere soort fontein van de jeugd. Dit effect is niet verwonderlijk gezien de achtergrond van de parfumeur.
Laurent Le Guernec uit Parijs bracht een deel van zijn jeugd door in Grasse, waar hij waarschijnlijk voor het eerst in contact kwam met de onweerstaanbare wereld van geuren. Na zijn afstuderen aan de ISIPCA parfumschool begon hij onmiddellijk aan zijn werk, wat zich manifesteerde in een reeks uitzonderlijk mooie geuren. De voorzichtigheid waarmee hij de Clinique Aromatics Elixir serie tot nieuw en prachtig leven bracht, spreekt voor zijn buitengewone talent.

Temperamentvolle vlammen lijken rond de kostbare fles te liggen

Vorm volgt functie. Dit motto van Bauhaus-architectuur en -design is het absolute motto voor de vlammen uit de reeks Clinique Aromatics Elixir-parfums.
Een goudgele essentie schijnt mysterieus door de fles van edelglas. Met zijn delicate, licht ondoorzichtige uiterlijk straalt de fles een vleugje gereduceerde luxe uit. Nog luxueuzere accenten worden gegarandeerd door de metalen kap, waardoor het totaalbeeld een nog hogere optische waarde krijgt. Het onmiskenbare imago van het edele merk wordt hier op het eerste gezicht zichtbaar.
Er worden geen overbodige franjes gebruikt, zodat de fles niet alleen klassiek elegant is, maar ook zeer goed in de hand ligt. Klinique en Clean, deze termen zijn altijd onlosmakelijk met elkaar verbonden en presenteren zich in een glazen fles, die wordt een prachtige understatement als gevolg van zijn heerlijk koele uiterlijk. Clinique Aromatics Elixir bewijst ook met de fles hoe nobel een geur kan worden verpakt, maar houdt de prachtige verrassing van de geur ervaring als een kostbaar geheim.

Het mystieke effect van de klinische aromatica Elixir

De reclamecampagne voor Clinique Aromatics Elixir is net zo bescheiden als de fles. Deze campagne richt zich uitsluitend op de hoofdzaken. Er wordt een zeer elegante terughoudendheid getoond, die een uitstekende ambassadeur van het bedrijf Clinique is geworden. De fles staat altijd in het middelpunt van de belangstelling.
Zoals gebruikelijk in Clinique, Clinique Aromatics Elixir doet zonder het afleidende effect van modellen. Toch blijkt de kleine reclamefilm een meesterwerk te zijn. Een zwarte achtergrond en een aantal geselecteerde, onschuldig witte bloemen zijn de sfeer waarin de fles is ingebed en presenteert dus haar volle schoonheid. Het dynamische contrast van zwart-wit creëert een spanningsveld dat ook optisch kan overeenkomen met het parfum. Dit betekent dat hier geen onnodige beloften worden gedaan. De geur is altijd de centrale boodschap bij Clinique Aromatics Elixir. Daarom is het mystieke effect van deze onnavolgbare geur heel duidelijk en beknopt te zien in zijn gouden uitstraling en geeft dus duidelijk de waarde van deze parfumcompositie aan.
In de postercampagne toont Clinique ook haar onnavolgbare gevoel voor elegantie en het geheim van schoonheid. Ook op het gebied van prentkunst lag de focus op een reductie die spreekt van elegantie en stijl. De kostbare fles lijkt te zijn omgeven door levendige vlammen, die haar de belofte van dynamiek geven die de geur geacht wordt te geven. De reclame plaatst dus de magie van Clinique Aromatics Elixir in het midden, en deze claim is altijd zichtbaar in elk gebied van de succesvolle reclamecampagne.